27 Nisan 1941 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

27 Nisan 1941 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

SÖON TELGRAF — 27 NİSAN Vei Hücum Borusü KYYT R CAT CT N L [îzzın: RAHMİ Yâğî_ı FUT aha Trablus, nasıl olsa elimize geçecek.. Bu kadından '»aşka türlü istifade edilebilir «Halk sabahtan itibaren şehri aterkediyor, civar köylere, çöle, | vereceğim. akabilelere kaçıyorlar. — O hakde siz bilirsiniz büyük «Sözlerimin — samimiyetinden | amiral... Burada kalacaksın! Benim gemimde misafir olacaksın! Biz, 'Türklerde misafire ve elçiye göüs- terilen bürmeti yakından göre - eşüphe etmeyiniz! — Trablusa ve «Trabluslulara acıyarak bize iyi | emuamele ediniz! | «Bu mektubu size yazmak hu- susundaki âmilleri, yarın şehir |— ceksin! gelinize geçtiği zaman, babamın | — Turgut dışarı seslendi. asarayında apaçık söyliyeceğim. | — — Kim var orada? «Selâm ve hürmetlerimi kabul et sbüyük amiral!.» Anjello Kardini Mektup bitince Tungut sual do- lu bir bakışla kaptan paşayı süz- dü.. Genç ve körpe bir kızın bu ateş ve ölüm sağnağı altında Tur- guda mektup gönderişi Sinan pa- şanın sihtirası piri> denilen aman- sız kinini tahrik etmişti.. Turgu- dun bakışlarındaki istifham ma- nasını anlamakta gecikmiyen kap- fan paşa sordu: — Cevap verecek misin buna? — Bilmem lüzüm var mı paşa? — Yok amma.. Yine sen bilir- gin.. Muhasara ve muharebe uza- dığı takdirde bu kadın bize çok faydalı olabilir! — © tarafı konuşmağa Tüzum yak paşa.. Trablus nasıl olsa ya- Tın sabahleyin elimize geçecek.. Bu kız veya kadından başka tür- Kü de istifade kabildir. — Ne gibi? — Şehir elimize geçince, ora- Gdaki hazine ve emval sahpileri ta- rafından saklanacaktır. Bunların meydana çıkarılması işinde isti - fade edemez miyiz acaba? — Bilmem.. Şimdi o delikanlıyi | geri bırakacak mısin Türgüt Bey? — Bırakmamak olur mu paşa? — Olur ya. Nerede bizim Mu- rat ağa, Hasan Kelle, diğer levend- | ler ne oldular? | — Bunu onlara karçılık tuta - bem mu diyeceksiniz? — Tabil ya! — Amma doğru değil.. Çünkü: Bvvelâ şövalyenin bundan haberi yok. Binsenaleyh — onun esareti Hmurunda olmaz. Saniyen Türk an'anesine göre amana kılıç, el - giye zeval olmaz. Salisen de bu- mun bize hizmet etmekten gayri Be suçu var ki esir edelim, Onu bırakacağım! Kaptanı derya hiç sesini çıkar- madı: : İçeriye bir levend girdi: — BEmret reisim! — Bana Sancaktar reisi çağır! Biraz sonra karşısına — dikileri Sancaktar relse Turgut şu tali aati verdi: — Bu yobancı misafirimizdir. Benim misafirim! Kılına hata ge- lirse vallah birinizi sağ komam... Şanımıza yakışır şekilde ağırla - yın! Yoldaşlara da tenbihimi tek- rarlayınız!. Turgut; çok genç ve çok güzel olan gece post acısını kendi gemi- #inde misafir edenken böyle yap- mak mecburiyetinde kalmıştı. E- ğer bu tenbihler yapılmamış ol- saydı zavallı Alfiyeri ertesi günü muzaffer Türk ordusile beraber Trablusa girecek yende çoktan fe- Kikete uğrar, denize atılmış olur- du.. Donanma, sabah için karaya as- ker dölkmeğe hazırlıklarını tamam- larken Alfiyeri Turgudun gemi - sinde misafir olarak rahat bir uy- kuya dalmış, Trablustaki heyecan ve uykusuzluk mukabili maşıl, mi- Şıl uyumuştü. Halbuki Anjello, dokuz doğura * rak Alfiyerinin dönüşünü bekliyen güzel gözleri uykusuzluktan kızar- Tmış bir halde sahili ve sahile sa - ray kapısı arasındaki yolu gözet- Hiyordu.. Hücum başlıyor Şafaktan bir saa! evvel Turgut, Amiral baştardesine giderek son hazırlıkları gözden geçirmiş, sonra da Sinan paşanın yanına çıkmıştı. İhtiyar vezir sabah namazı için abdest alıyordu... Abdetstini bitir- dikten sonra Turgutla selâmlaştı. . Sondu: (Arkası varı Kiralık Köşk Ö — Küçük Çamlıca eteklerinde çam- D lar arasrında © dönüm meyva ve sebze bahçesi bulunan 7 odalı ve Ğ iki allenin oturmasına elverişli şa- İN irane bir köçk mevsim veya sene- Tik için kiralıktır. Nişantaşı Güzel ) Bahçe sokak 7 numaralı apartıma- nin 3 Üncü katına müracaat. — Nasıl dilersen öyle yap! 'Der gibi omuzlarını silkti, içen- den ilâve etti: — Dur bakalım ,hâkimiyet sı- Tası bize gelince, biz de bildiği Mmizi yapmaktan geri kalmayız! 'Turgut, Alfiyeriyi beraber ala- Tak kendi gemisine döndü. Orada delikanlıyı — iyice sorguya sekti.. Anjellânın kim olduğunu, yaşını, bakni, güzelliğini öğrendi.. Bun - ları öğrendikten sonra da - birçok defalar olduğu gibi - mektubun niçin yazıldığımı anlamakta güç | Tük çekmedi.. Alfiyeriye sondu: — Sen şövalyenin muhafız za- biti misin? — Evet büyük amiral! — Peki.. Efendine nasıl hiya- met ediyorsun? Alfiyeri başını eğdi, izah etti: — Ben de, bütün diğer Trab hısta bulunanlar gibi artık şo - walyenin hâkimiyetini hiç olmuş 27 Nisan 1941 18.00 Program ve Memleket Ayarı, Müzilc: Radyo Caz Orkestra- Si (İbrahim Özgür İdarcsin- de.) Ankarada — Keçlören Cocuk Saat 1803 1820 1000* görmekteyim.. Sonra bu yaptığım 1920 ihanet değil, Trsblus halkına kar- çı büyük bir hizmettir, Zira; hals | — 1945 Konuşma: Zir kın da şövalye ile birlikte silâha 1050 Müzik: Saz Eserleri ve Kın: irıldi Ti #ik Şarkılar. garıklığını zannedecek - olursarız LA DK ğğ Şüphesiz onları kılıçtan geçire - ceksiniz. Halbuki bu mektupla si- ze onların hislerini haber vermiş oluyorum.. Dahası da var büyük amiral.. Bu Sinyorina — Anjello Kardiniyi çok seviyorum.. Sevgi- min dünyada nasıl itiraz edilmez bir kudret olduğunu pekâlâ bil- diğiniz için sevgilim tarafından - âhanet de olsa - gösterilen her geyi yapacaktım ve.. yaptım | — Şimdi nasıl geriye döne - geksin? — Geldiğim gibi sandalımla.. »— Ya seni sahilde yakalarlarsa? Kurumu adına Maarif Vekâ- etinde Hifzırrahman - Raşit Üzmen tarafından ) Müzik: Solo Sesler. Müzik: — Meşhur — Oparalar (PL) Memleket Sant ayarı, Ajans Haberleri ve Ajans Spor Ser- visi. Müzik: Dans Müziği (PL) 2326/2330 Yarınki Program ve Kaparış. rın Trablusu zaptettiklen sonca | | değildir. | | caklardır. (3 üncü sahifeden devam) | Mübaşir kapının önünde bir iki | | defa seslendi... İçeri girip: | — Yok efendim, gelmemiş... | dedi. | — Birati... | Tekrar kapıdan koridora doğru seslendi ve yine içeri girdi: — Yok efendim.. Gelmemiş... dedi. Hâkim, zabıt kâtibine: — Yaz, dedi.. Gelmiyen şahit- lerden Yorgi, Yani ve Stratinin birer lira para cezası kesilerek ih- | zaren celplerine ve muhakeme * | nin... | | * Salon boşaldı.. Taraflar ve sa- | miler koridara çıktılar, da maznun genç kız, rünen — davacı ile yeni sevgilisi Şomsanın-yanına yaklaştı.. Ofkeli | | âöfkeli bir şeyler söyledi Davacı Cevdet: — Duydunuz ya.. Duydunuz ya.. Tehdi; odiyor. Allah rızası için şahit olunuz. Bakın tehdit ediyor. Bu sefer dolu tabanca ile gelip işimi tamamlıyacakmış. Allah aş- kıbıza şahit olunuz.. Fakat, kimse birşey duyma - mıştı, Şahitliğe — yanaşan yoktu. Davacı tekrar etti; — Yahu., Duymadımız mı? Ba- kın neler söyledi... | Mehpareye bir celâdot gelmişti. — Evet, dodi. Söyledim. İşte duyunuz. Duymayan kalmasın.. İşiliyor musunuz? Bu kızla gez- | mekte devam ederse bu sefer dolu tabanca ile işini tamamlıyacağım. Haydi, hepiniz şahit olun baka- lam, ne olacak? | Ve acele adımlarla uzaklaşır - | ken, söylendi: | — Haydi bakalam.. Kim kimi | bastıracak, kim kimi yıldıracak.. Sen mi beni, ben mi seni?, | Cevdet cebinden bir defterle bir kalem çıkardı. Şahit yazmağa baş- ladı. Evvelâ, mahkemeye ginme- den evyel konuşan iki genç ya zıldılar. Cevdetten bir hayır ce- miyetine âza yazan bir mümessil hali, etraflarında toplanan sami ve şahitlerde de fıkaraperver ce- miyetinden meccanen kömür ab mak için yazılan fıkara tehalükü vardı. Denizcilik Bahisleri (Dördüncü Sayfadan Devam) silâhları oluşu ve bunlara edeniz- altı kruvazörü» ismi verilişi, bu denizaltıların Amerika bahriye- since hususi bir maksatla yapıl- dıklarına delildir. Bu maksat da gayet tabii olarak Japonyaya karşı «lüzumunda bul- | Tanılmak> fikrinden başka”Birşey Bütün bu malümatı kısaca göz- den geçirdikten sonra Atlantik | deniz harhinin bugün aldığı şekil ve japonyanın Almanyaya deniz harp filoları vermek suretile açtığı çığır, son harbin tam bir «dünya harbi» olmak istidadımı sür'atle geliştirdiği, Amerikanın İngilte- reye, japonyanın Almanyaya deniz harp vasıtaları vermek — suretile yaptıkları yardımın, mihverin U- şak SŞark ayağı olan japonya ile demokrasilerin zengin ve kudretli yardımcısı Amerika arasında bir harbin patlak vermesine, döğüşlün daha genişlemesine müncer ola- cağını hesaplamak neticesine va- racağı hatalı bir görüş sayılmama. hıdır, Askerlik İşleri ] Şubeye davet Eminönü Askerlik Şubesinden: 1— Muamelesi tekemmül etmiş kt- 65 kizmetli Yüksek a$kerl — ehliyetna- melilerle sekeri ehliyetnamesi — olmu- yanlar. 2 — Askerliğini tam hizmetli olarak yaplıktan sonra tahsillerini lise veya daha yüksek dereceye çıkartanlardan “Yedek Subay olmak istiyenler. Gan S1 tarihin kadâr şubeye müra- gastları ilân olunur. | * Barıyer Askerlik Şubesinden: Kısa Hizmetlileri Davet Lise ve daha yüksek okul muame- desi tekemmül etmiş olup askeri ehli- yetnamesi olan kısa hizmetliler 28 Ni- San Sil tarihinde Yedek Subay Oku- | kuna - sevkedileceklerinden — şimdiden | gübeye — gelerek kayıtlarını — yaptıra- ik — İdam ederler, — O hülde gitme.. — Mektuba cevap vermiye * cek misiniz? — Cevabı bizzat şövalyeye ya- mütekalt Miralay — Hamdinin evi ÖŞ kiralıktır. Maltepede Bakkal Bay N Halile mürscnat, M OK DAUA SA | Mahkemelerde |f İstanbul Ziraat Mektebi Müdürlüğünden : Açık eksiltmeye konan me ktebin Ayamamadaki (Alemper - dus - Mecidiye çiftliği) 650 dönüm ve 800 lira muhammen be- delli çayırının biçilmesine ih ale gününde istekli çılımadığından gartnamesi dahilinde ihalesi 7 mayıs $4 çarşamba günü saat M e uzatıkdığı ilân olunur, Bir Vapur Acentesi Sabık Müdürü 'Türk Tebasından, Türkçe İngilizce, Fruntızca ve kâfi miktarda İtah- yanca, Almanca ve sair lisanlara âşina, müstakillen — muhabere — ve muhasebeyi yapmağa müktedir. ve teerübeli, mükemmel sertifika ve referanıları vardır. İş arayor. (R.M.) rumuzile İstanbul 176 posta kutusu adresine yazılması. Baş, Diş, Nezle, Grip, Romatizma Nevralji, Kırıklık ve Bütün Ağrılarınını Derbal Keser Acsdmmda üsde 3 kaşa alnadilir. TARLİTLERİNDEN SAKININIZ. HER VEROE PULLU KUTULARI İSRARLA İSTEYİNİZ Gayrimenkul Satış İlânı İstanbul İkinci İcra Me- murluğundan: İpotekten dolayı açık arttırma De paraya çevrilmesine karar veri- len ve tamamına yeminli Üç ehlivukuf mârifetiyle 5746 lira kıymet takidr olunan Orlaköyde Tüşmerdiven ve Kayıkçı sokak 28 mü, 28, 13 yeni 36 kapı sayılı sağ tarafı kolonyacı Aleko zevcesi Sofyanın hane ve bahçesi sol tarafı Vahan kalfa karım Agavni hane ve bahçesi Taşmerdiven sokak ile mahdut haremeyne mülhak Şehislâm Minhariza. de Yahya Etfendi Hazretleri ve evkafa mülhak Sultanahmet Han nez- dinde Sehislâm Hamdi Efendi vakfından metruk —mahzen — mahallini müşlemil maa arsa kâgir bir bap hanenin tamamı açık arttırmaya çıka- rılmış olup 9—5—041 tarihinden İibaren gartaamesi herkesin görebil- ' mesi için daire divanhanesine tâlik edilecektir. Satış peşindir. Müşteri- ler mühammen kıymetin yüzde yedi buçuk nisbetinde pey akçesi ve- yahut milli bir bankanın teminat mektubu verilmesi icap eder, Mütera- kam vergilerle rüsumu dellâliye borçluya alt olup satış bedelinden tes- viye edilecektir. Yirmi senelik lâviz bedeli müşteriye attir. Gayri men- kul kendisinç ihale olunan müşteri derhal veya verilen mühlet içinde parayı vermezse ihale kararı feshedilir. Ve kendisinden evvel en yüksek feklifte bulunan kimaş arzatmiş olduğu bedelle almağa razı olursa ona ihale delir. O da razı olmaz veyahut bulunmazsa hemen 7 gün müddetle arttırmaya çıkarılır, Her iki balde birinci ihale edilen müşteri iki iha- le arasındaki farktan ve diğer zararlardan mes'uldür. İhale farkı ve ge- Çen günlerin faizi ayrıca hükme hacet kalmakmızın dalrece — tahsil olu- mur. Binanın beden duvarları kâgir dahili aksamı ahşaptır. Kat kat ki- Faya vermiye elverişlidir. Elektrik terkoe tesisatı vardır.Bodrum kattaki mutfak tavanı duvar sıvasile cephe sıvası tamire muhtaçtır. Bedrum kat Berek zemin kattan merdivenle inilen ve gerek 34/1 No, lu aralıkta ka- pıdan girildikte bir taşlık üzerinde meraivenle çıkılan d0 bir oda karışısında diğer bir oda zemini taş düşeli maltız ocaklı mutfak merdiven altı helâ ve kömürlük mahalli ve taşlıkla musluk taşı var- dır. Bu taşlıktan 34/1 No, lu aralığa çıkılan bir kapı olup burada tulum- | ahınabilir. | birlikte adı geçen komlayona müraçtatları ilân olunur. || kanunun istediği vesaikle birlikte İs Müessesemizde daima zarif ve gayet çeşitlerimizi görebilirsiniz. Kol, Ceb, Masa ve duvar saatleri; Kadın ve erkeklere mahsus kıymetli taşlarla müzeyyen zarif yüzükler; Altın veya plâtinden mamül taşlı veya taşsız nişan yüzükleri; Kıymetli taşlarla işlenmiş yeni moda çiçekler ve plâklarımız gelmiştir. Hediyeterinizi seçmek için istical buyurunuz. SiNGE İstanbul Eminönü Deniz - Levazım - Satınalma - Komisyonu -İlönle T. Bedeli Kati T. inalef| Kira K Lira Ka — | 1 adet dinamosiyle birlikte 7 bey- irlik 1260 — 1800 devirli #Deviller — 15üm— — 20250 — ZM Eaaan Benzin motörü. 1 adet Dinamosile komple 7 bey- Birlik 600 — 700 devirli dizel motörü. — 2200— — 880— » y 1 adet Dinamsu ile 7 beygirlik bn Gturihere motörü, 2335— — s4825 » i 1 — Yukarıda markası, tahmin edi'len bedelleri, teminatları yazılı Üç adet motörün hizalarında gösterilen saatte Kasmnpaj Deniz Levazım satın alma komisyonunda pazarlıkla eksiltmesi 2 — Şartnamesi her gün iş saati dahilinde mezkür komlsyond 3 — İsteklilerin belli gün ve saatte 2400 sayılı kanunun «7 | K F- EZEEEEE 1 — Tahmin edilen — bedeli «7000> lira olan 1 adet Pulanya terzgâhının 30 Nisan 941 Çarşamba günü sast 14 de Bözarlıkla ekşiltmesi yapılacaktır. 2 — Kat'i teminatı <1050> lira olup gartaamesi her gün komisyandan alı- mabilir. 3 — İsteklilerin belli gün ve saatle 1 — Tahmin edilen bed Hra «45> kuruş olan 2060 İ 30 Nisan 641 Çarşarmba de Pazarlıkla eksiltmesi 2 — Kat'i teminatı c490> kuruş olup şartnamesi her yandan alınabilir. 3 — İsteklilerin belii güf kanunun istediği veşaikle tanbuldaki karmisyanda İ maları. — 4326ü> EEİEŞ, tanbuldaki komisyona müracaatları. «3267> İstanbul Ku;ı(ı!aılıiı Sa- Gülhane hastanesinde yaplacak bir Aaşaat işi 20/4/961 günü sant 11,30 da pazarlıkla ihale edilecektir. Keşif bo- deli 1640 lira 10 kuruştur. Kat'l temi- natı 246 liradır. Şartnamesi her gün komisyonda — görülebilir. — İstekillerin belli gün ve saatte Fındıklıda satın alma komizyonunda bulunmaları. Göz Hekimi — wei Dr. Murat Rami Aydın B Beyoğlu - Parmakkapı, İmam sokak No.2 —— Tel, 41553 B Muayene ve her türlü göz ameliyatı fıkaraya parasızdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ Benice - Neşriyat D Cevdet Karabil ba mevcuttur. Buradan binanın arkasındaki bahçeye ve arsaya gidi- lir. Binanın ittisalined kâgir bir katlı harap bir — çamaşırlığı — vardır. Hahçede arsada ve metruk mahzen muhalli üzerinde beş adet erik - üç Aşısız Trabzon hurması ve kiraz ve aylandas ağacı vardır. — Bahçenin aN tarafları kısa moloz taşı duvarla temdit edilmiştir. Mahzen mahalli teki Akasya yeni Dışbudak sokak yeni 11/1 numaratajlı ve 3601 metre genleliğindeki — kapıdan girilen bir aralığın nihayetinde kârikadim to- 'noz kemerli ve dört gözden ibaret birinci kısmında dört köşeli üç ko- lanlıdır. Diğerlerinin arası bölme duvarlı olup içi moloz dolu olduğun- dan eradaki boşluktan bizibirine geçilmektedir, Üstü ot ve ağaçlarla ör- tilü biz kaç aydınlık bacası vardır. Ve akmaktadır. 34 No, lu evin ze« Mi katı Taşmerdiven sokağında 9 dört basamakla çıkılan demir kapıdan zemini şekiz köşe siyab ve dört köşesi beyaz mermer döşeli mntrede ma- dayns mermer musluk taşı olup antenin altı mermor bilezikli fır. Antrenin duvarı istanpa Kalep kâğıt arnıç- Antre- girl- len bir sofa üzerine biri camekânlı diğerinde yük ve dolabi olan diğe Tinde sabit camlı dolabı olan üç oda ve bir. kapıdan geçilen aralıkta zemini kırmızı çini maltız ocak mâhalk: nihayetinde ulaturka helâ olup #ofadan bodruma İnilen merdiven vandır. Ahşap aksamı yağlı boy Birinci kat antredeki sahanlıkta on altı basamakla çıkılım — merdiven başı camekân arnevici cemlıdır. Bir sofa üzerine birinde yük ve dolabı olam 3 oda bir kapıdan geçilen aralıkta helâi zemini kımızı Çini bakir kazanı maltiz ocak mazayik ayna taşlı mermer tekneli sabit tezgâb ve dolaplı mütfaktır. Bu kattan tavan kısmon duvar ve ahşap aksamı yağlı boyalı- dir. Çalı Kati Bu kat basik tavanlı bir sofa üzerine basık tavanlı dör Çati altı birinde alatarka belâ yan'cephedeki aralıkta sahnesi üzerins de zemini çinko döşeli etrafı düvar korkulüklu balkon vardır. Üstü sa- çakla örtülüdür. Binanınm üstü yerli kiremidi ile örlülüdür, Arka cephe- de gemin ve ön cöphede bodrum zemin ve birinci katla iki penceresi demir parmaklıklıdır. Ön cephede birinci kattan itibaren ve yan cep- hedeki aralıkta zemin kattan itibazen birer çıkma şahniş vardır. Arka Cephe zemin kattan itibaren ahşap kaplamalıdır. Hududu tapu kaydı Eüdidir. Mesahası umum sahası (69100) M. 2 olup bundan — 31600 M. 2 kârikadim mahzen ve 11600 M. 2 saha üzerine bina geri kalan arsa ara- hik bahçedir. Birinci arttırması 21/5/941 tarihine müsadif “Çarşamba Bgünü sant 10 dan 12 ye kadar İst. İkinci İcra Dairesinde icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin yüzde yetmiş beşini - bulduğu takdirde ihale edileceklir, Aksi takdirde en çok attıranın taahhüdü ba- ki kalmak üzere arttırma on gün temdit edilerek 31/5/941 tarihine mü- sadif Cumartesi günü ayni saatte icra edilerek muhammen kiymeti yüz- de yetmiş beşi bulduğu takdirde en çok arttırama ihale edilecek aksi tak- dirde 2280 No. lu kanuna tevfikan satış gezi birakılacaktır, 2004 No, İ İf. K. nun 126 incı maddesine tevfikan ipotek sahibi' alacaklı ile diğer alâ- kadarlarının ve irtifak —hakkı sahiplerinin işbu bayri Menkuldeki haklarını ve hususiyle falz ve masrafa ait olan iddlaları evrakı müsbi- teleriyle birlikte on beş gün içinde iera datresine bildirmeleri Jâzımdır. Aksl halde dakları tapu sicilleriyle sabit olmadıkça satış bedelinin pay- laşmasınsda hariç kalırları. Alâkadarlarının şbu. maddei kanuniyeye göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat — almak “ istiyenlerin 040/2695 No, dosyasiyle Delremize müzacaatları flân olunur, 40/2595 | EZiraat Bankasında kumbaralı ve Ziraat Bankasi Kuruluş Tarihi: 1888 Sermayesi: 100,000,000 Türk Lirası Şube ve Ajans adedi: 265 iraf ve ticariher nevi banka muamelel GERFELTLELİTECEZEK SS EESETEETELİZE Para Biriktireniere s 28.800 Lira İkramiye Veriyo ihbarsız tasarruf 'az S0 lirası bulunanlara senede 4 defa çekilecek kur'a ile il lasaktır. 4.000 2.000 1000 4.000 5.000 4.800 3200 DİKKAT: Hesaplarındaki Daralar bir sene tç'nde 80 İi ssağı düşmiyenlere ikramiye çıktığı takd.rde &b 2 fazlasile tir, Kur'alar senede 4 defa: 1 Eylül 1 Birincikânun, 1 Ve 1 Haziran tarihlerinde çekilecektir. ... LUNDTATDL! UKN DU