16 Ağustos 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

16 Ağustos 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

IMDARA C Üsküdar - Kadıköy Su Şirketi 300.000 Türk Lirası sermayeli Türk Anonim Şirketi Merkesi KADIKÖY Tahvilât Hamillerine ilân hissedarlar heyeti umumiyesi karatile kendi- sine bahşedilen selâhiyete aden, şirket amortisman tablosunda tayin €dilen mikdarda tahvilât yaası başlamıştır. Binaenaleyh, 1 Ağustos 1935 inde yapılması icab eden kur'a ke- Şidesi muamelesi icra olunmamıştı DARE MECLİSİ © Kânunsani 1932 tarihli İstanbul milli emlâk müdürlüğünden: Bakırköy kağası dahilinde 2909 dönüm atrla, 80 dönüm bah- $€ Ve 165 dönüm çayır ve 4000 dönüm merası olan Menekşe çift- iğİ 27-8-935 Salı günü saat 14 de 832 lira muhammen senelik kira ©deli üzerinden açık arttırma ile ve kira bedeli dört müsavi tak- Sitte ödenmek şartile bir sene için kiraya verilecektir, İstekli- rin yüzde yedi buçuk pey akçelerini saat on ikiden evvel ya- rmaları, “M” (4707) Ae - VE b YOK İY İR MAVALARDA Ju, See İster yağsın ister rözgür essin umu- rumda değil, terkibindeki “Krema köpüğü,, sayesinde “Tokalon pudrasi, nın ber türlü havaya dayandığını iyi biliyo- rum, Cildim yağlı amma, “Tokalon pudrası, diğer âdi podralardan 4 defa ziyade cilde yapışık kalır, tere dayanır ve mesamatın genişlenmesine mânf olur. Ne yapsanız gündüz güneşinde veya gece ay- Ünhğında bulunsanız harikulâde güzelliğin tabif tenini sise verebile- Ve parlaklık eseri bırakmıyacak yegâne pudra “Tokalon pudrası > Kuru bir cild için “Tokalon Petala pudrası, nı yağlı cildler için Okalon Pero pudrası, nı kullanınız. İstanbul milli emlâk müdürlüğünden: Muhamen değer Lira Hoca Ali mahallesi Hoca Ali sokağı yeni 35 sayılı evin 1-3 Payı. Kovacıdede mahallesi Kara Melimetpaşa sokağı eski 42 yeni 44 sayılı evin tamamı Kovacıdede mahallesi Kara Mehmetpaşa Büyü sokağı eski 42 M. yeni 44-1 sayılı evin tamamı 700 Yükçarşı: Ressam Basmacılar sokağı eski yeni 49 Ati sayılı dükkânın tamamı, Mustafapaşa mahallesi Hamam sokağı eski 35-38 yeni 28-30 sayılı iki dükkânın gediğinin Y 45-120 ve mülkünün 60-120 payları. 522 müpa yarıda yazılı mallar 27-8-935 Salı günü saat on iki otuzda tilacak; İkinci tertip tasfiye vesikasile ve arttırma suretile sa- İki z tır. İsteklilerin yüzde yedibuçuk pey akçelerini saat on N €vvel yatırmaları, (B) (4662) Tophan, : 834 Aksaray. 300 Aksaray. 250 Ecnebi memleketlere giden, tüccar ve seyyahlara Banka Komerçiyale Italyana | Sermayesi : 700,000,000 (ihtiyat akçesi : 580,000,000 Liret) | Travellers (Seyyahin çekleri) satar Liret, Prank, İngiliz lirası veya Doları Frank olarak satılan bu çekler sayesinde nereye gitseniz paranızı kemali emni- yetle taşır ve her zaman isterseniz dünyanın her tarafında, şehirde, otellerde, vapurlarda, trenlerde bu çekleri en küçük tediyat için nakit makamında kolaylıkla istimal edebilirsiniz. Travellers çekleri hakiki sahibinden başka kimsenin kulla- İnamayacağı bir şekilde tertip ve ihtas edilmiştir. (5999) o 5748 Istanbul Sıhhi müesseseler artırma eksiltme komisyonundan: Bakırköy Akliye ve Asabiye hastanesi için azı 12,000 çoğu 15,000 kilo benzin ile azı 3000 çoğu 5000 kilo pet- rol olbaptaki şartnamesi veçhile ve kapalı zarfla eksilt- meye konulmuşdur. ı — Eksiltme 19 Ağustos 935 pazartesi günü saat 15de Cağaloğlunda : Sıhhat Müdürlüğü binasındaki Komisyonda yapılacakdır. 2 — Tahmini fiat benzinin kilosu 35 kuruş petrolun kilosu 21 kuruştur. 3 — Muvakkat garanti 472 lira 50 kuruştur. 4— Şartnameler müesseseden parasız Olarak alına- bilir. 5 — Eksiltmeye gireceklerin 935 Ticaret Odası vesi- kası ve 2490 sayılı kanunda yazılı belge ve bu işe yeter muvakkat garanti makbuz veya Banka mektublarile usulü dairesindeki teklif mektubu O zarflarını yukarıda yazılı eksiltme saatından bir saat önceye kadar makbuz mukabilinde Komisyona vermeleri. (4506) 4905 Büyük serbest Güreş Müsabakası , Amerika'daki müteaddit güreşlerile ün alan ve pede- rini görmek üzere memleketimize gelen Dinarlı Meh- med pehlivan'la yine evvelce Amerikada bulunmuş olan ve halkımızcada sevilen mülâyim pehlivan arasında Türk Hava Kurumu namına 18-8-935 pazar günü saat 16 da Taksim stadında Amerikan usulü serbest güreş yapılacakdır. Aynı zamanda federasyon tarafından a- matör güreşçiler arasında bir seçme müsabakası tertip edilmiştir. Seçme müsabakasına tam saat 14 de başlanı- lacağından bilet'sahiplerinin bu amatör güreşlerden de istifade etmek üzere saat 14 de stadda bulunmaları rica ediliyor. Mevki biletleri Hava'Kurumu İstanbul Merkez şube- sile İstanbul Piyango Müdürlüğü ve Galatasaray sıra- sındaki Piyango satış gişelerinde satışa çıkarılmışdır. Seyircilerin rahatsız olmıyarak görebilmeleri için sureti mahsusada tertibat alınmış vetam bir inzibat temin edilmişdir. Biletler mahdut olduğundan acele temin edilmesi muhterem yurtdaşlardan rica edilmektedir. (4794) 6154 mm a | ISTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI | Taksi sahipleri ile Taksiye bineceklerin nazarı dikkatine: Taksi otomobillerinin senelik muayenesi için verilen müddet otomobillerinin plâkaları sökülecektir. Muayene edilen otomo- billerin ön camma yeşil renkte birer eteket yapıştırılmıştır. Bu etiketi olmıyan otomobiller muayeneden geçmediği için binil- mesi tehlikelidir. Bu gibi taksiler içinde müşteri olsa dahi tev. kif edilip plâkaları söküleceğinden bu gibi taksi arabasına bi- nilmemesi hususu halkımıza ve şoförlere ilân olunur. £ (4831) KAPALI ZARF USULLE z Eksiltme ilânı İ Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden: 1 — Konya Ereğlisindeki bez fabrikası, hastane, memur ve işçi evleri İnşaatı vahidi fiyat esasile eksiltmeye arılmıştır. Tahmin edilen bedeli | 112,585,25 liradır. | 2 — Bu işe aid evrak şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi b) Mukavele projesi <) Fenni şartname d) Hususi şartname İ e) Metraj ve keşif hüfâsa cefveli I f) Projeler | İsteyenler bu evrakı 565 kuruş mukabilinde Sü- mer Bank Ankara şubesinden alabilirler. İ 3 — Eksiltme 23 Ağustos 1935 cuma günü saat İ 16,5 da Ankarada Ziraat Banksı binasında Sümer Bank merkezindeki komisyonda yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye & girebilmek için isteklilerin | 6,878 lira muvakkat teminat vermesi ve bu gibi | | işleri muvaffakiyetle yapmış olduğunu vesaikle | isbat etmesi lâzımdır. | 6 — Teklif mektupları yukarda yazıldığı gün ve | ve saatten bir saat evveline kadar münakasa ko- misyonuna verilebilir. posta ile gönderilecek mek- tupların nihayat ihale saatinden bir saat evveli- ne kader gelmiş ve zarfın kanuni şekilde kapa- tılmış olması lâzımdır. 6044 Saz Ankara şehri imar mü- dürlüğünden: 1 — Eksiltmeye konulan İş Ankara mezarlığı dıvarı tesisatı, Keşif bedeli 67871 lira 50 kuruştur. 2 — Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır. A — Eksiltme şartnamesi, B — Mukavele Projesi. C — Nafıa işleri şeraiti umumiyesi. E — Hususi şartname, F — Keşif Cedveli, C — Proje. İstiyenler bu şartnameleri rakı üç lira bedel mu- kabilinde Ankara İmar Müdürlüğünden alacaklardır, 3 — Eksiltme 23 Ağustos 935 cuma günü saat 16 da Ankara İmar Müdürlüğünde yapılacaktır. Ni 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebeilmek için isteklinin 4643 lira 50 kuruş muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup eksiltme komisyonuna göstermesi lâzımdır. Eksiltmeye en azı bir parçada 5 bin liralık temiz dıvar işi yapmış olduğuna dair vesika alanlar gi- rebilir. 6 — Teklif mektupları yukarda üçüncü maddede yazı- lı saatten bir saat evveline kadar Ankara İmar Mü üne getirilerek (eksiltme komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet üçi cü maddede Yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zar- fin mühür mumu ile eyice kapatılmış bulunması lâzım- dır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (2009) (4483) s903 Istanbul Sıhhi Müesseseler Artır- ma Eksiltme Komisyonundan: Akliye ve Asabiye hastanesinin 60,000 metre yerli Amerikan bezine kapalı zarfla teklif edilen fiat fazla görüldüğünden yeniden kapalı zarfla eksiltmeye kon- muşdur. 1 — Eksiltme : 28 Ağustos 935 çarşamba günü saat 15,30 da Cağaloğlunda Sağlık Direktörlüğü binasında- ki komisyonda Yapılacakdır. 2 — Tahmini fiat : Beher metresi — 32 — kuruşdur. 3 — Muvakkat garanti : 1440 liradır. 4 — Şartname bedelsiz olarak hastaneden alınır ve nümune de orada görülebilir. 5 — İsteklilerin 935 Ticaret Odası o vesikasile 2490 sayılı kanunda yazılı belge ve bu işe yeter muvakkat ! garanti makbuz veya Banka mektublarile usulü daire- bitti, Bundan sonra muayene edilmeden seyrüsefer eden taksi | sindeki teklif mektublarını yukarda yazılı eksiltme saa- tinden bir saat önceye kadar makbuz mukabilinde Ko- misyona vermeleri. (4589) 6073 Umumi neşriyat ve yazı işleri Müdürü: Etem İzzet BEN!CE Gazetecilik ve matbaacılık T. A. Şirketi, İstanbul. Ankara cad- desi, 100.— Basıldığı yer ; TAN matbaası,