5 Temmuz 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 9

5 Temmuz 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 9

me 5.7.98 AAA A VA AA UZ Türk Hava Kurumu Büyük PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir 3 cü keşide 1i- Temmuz * 936 dadır. Büyük ikramiye 50.000. Liradır Ayrıca: 20.000, 12.000, 10.000 Biralık ikrami- yelerle (20.000) liralık bir mükâfat vardır... istanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığından: Tıp Fakültesinin 5 ci sınıf talebelerinin kamp vazi- yetleri değişmiştir. Bu talebelerin kampları 2 Temmuz 936 tarihinde başlıyacaktır. Hemen kampta talim ta- buru Komutanlığına baş vurmaları ilân olunur. (3739) Türkiye Ziraat Bankasından : Bankamızca mevcut listesi mucibince alınacak Kırta- siye Levazımı münakasaya konulmuştur. Bu listeyi al- mak ve münakasaya girmek şartlarmı anlamak için 5-7-936 tarihinden itibaren azami bir hafta zarfında Yeni Postahane arkasında kâin Türkiye hanında birinci kattaki mezkür Bankanm Levazım dairesine müracaat edilmesi ilân olunur, (3772) Memur aranıyor. İstanbul İskân Müdürlüğünden : Yazısı güzel makine ile de sür'atlr yazar, muhasebe işlerinden anlar bir memura ihtiyaç vardır. Yaşı 45 den fazla ve Askerlikle ilişiği olmamak üzere talip olanların Sirkecide İstanbul İskân Müdüriyetine müracaatları. (3762) HARBİYE'DE BELVÜ BAHÇESİNDE iadei sıhhat eden Eftalya Sadi Telefon: 49091 Oüzellik yağı sürünüz. Bu suretle döz ve esmer bir cilde malik olacak. DOKTOR Kemal N. imre Romanya Seyrises | fain idaresinin Va- | X purları tarifesi değişti dile Köstericeye hareket eden pos- ta vapurlarının haftalık seferi; haf- tada iki defaya iblâğ eylemeğe ks- rar vermiştir. Her ve cü- me günleri saat 14 te hareket. Bü- tin hatlarda, ve bilhassa Istanbul - Köstence hattında mühim tenzilât A 8; ilin lag setler e sn Memur aranıyo Pire ve İskenderiye için hareket Giddi bir Şirket, İstanbul'da, smavebe e bi bala“ salı günleri İğ Beyoğlu'nda yinküyünda, De saat 18 de hareketle Barut ve Hay- faya ve bir hafta çarşamba günleri ariğeşke kçez. si ve şi senii #ast 9 da avdette Hayfa ve Berute uğrıyacaklardır. Önümüzdeki posta 7 Temrmuz salı günü saat 18 de ha Güner, yenilikler panzekiri TAN Bir Su Mühendisi ile iki Nafia Fen memuru alınacaktır. Ziraat Vekâletinden: Konya ovası sulama idaresinde çalıştırılmak üzere hir su Mühendisi ile iki Nafıa Fen memuru almacaktır. Su Mühendisinin Yüksek Mühendis mektebi mezunu olma» sı, Su ve inşaat işlerinde çalışmış bulunması fen memür- larımız da Nafra fen mektebi mezunu olması lâzımdır. Askerliklerini yapmış olmaları muktazi bulunan istekli- lerin vesikaları ile birlikte Ziraat Vekâletinde Ziraat iş- leri Umum Müdürlüğüne müracaat etmeleri. (1533) (3678) 5004 izmir Cumhuriyet Müddeiumumi .liğinden: İzmir Ceza Evinde bulunan mahküm ve mevkuflarm 936 yılı sonuna kadar yirmi iki bin lira muhammen be- | delli bir senelik 960 gramdan ikinci nevi ekmek ihtiyacı ! kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuştur. 1 — Eksiltme 17-7-936 günü saat on beşten Ceza E- vinde Müdüriyeti makamında yapılacaktır. 2 — Talipler 17-7-936 günü eksiltme saatinden bir saat evveline kadar zarfları Ceza Evi Müdüriyetine teslim etmeleri. 3 — Talipler şartnameyi istedikleri vakitlerde Müd- delumumilik makammdan alıp okuyabilir.(3655) Ki Hava Okulları Komutanlığından: Hava Okulları için 126 lira ücretle bir rsimar alma- caktır. Şerait aşağıda yazılıdır. Ücretlerine ( gösterecekleri iktidar ve İiyakate göre ve talimat veçhile iki senede bir zam yapılacaktır. İsteklilerin istida ve diğer evrakı ile beraber Eskişehir Hava Okulları Komutanlığına müra- caat etmeleri lâzımdır. 1 — Türk Olmak. 2 — Diploması bulunmak. 3 — Askerliğini bitirmiş olmak. 4 — Hüsnühal varakası ve sıhhat raporu almak. 5 — İki sene hizmeti teahhüt edeceğine dair Noterlik- se muşaddak senet vermek. (3577) yar Ankara Belediye Reis'iğinden: 1 - Belediyenin bir senelik ihtiyacı olan 500-800 ton bezin kapalı zarfla On beş gün müddetle eksiltmeye konulmuştur. 2 — Muhammen bedeli 263, 200 liradır.. 3 — Muvakkat teminatı 19740 liradır. 4 — Şartnamesini görmek isteyenler hergün yazı iş- leri kalemine gelebilirler. 5 — İsteklilerin usulü Dairesinde tanzim edecekleri kat'i teklif ve teminat mektuplarını 13 Temmuz 936 pa- zartesi günü ihale saati olan On beşden bir saat evveline kadar yani saat On dörtte Belediye Encümenine verme- leri ilân olunur. (1499) (3623) 4919 —— | inhisarlar Umum Müdüriüğünder: | İdaremiz ihtiyacı için 50 ton mazot şartnamesi muci- bince 10- VII-956 tarihine rastlayan Cuma günü saat 15 de pazarlıkla satın alınacaktır. Vermek isteyen- lerin şartnamesini görmek üzere hergün ve pazarlık için de tayin olunan gün ve saatte yüzde 7,5 güvenme paralariyle birlikte levazım ve mübayaat şubesi Müdür- lüğündeki Alım Komisyonuna müracaatları. A Müskirat Fabrikaları için şartnamleri mucibince 169 küsür metre Mik'abı sandıklık tahta pazarlıkla satın alı- nacaktır. Pazarlık 15-7-936 Çarşamba günü saat 15 de yapılacağından isteklilerin yüzde 7,5 muvakkat gü- venme paralariyle birlikte Kabataşda Levazım ve Mü- bayaat Şubesindeki Alım satım Komisyonuna müracaat etmeleri. (3756) M.M.V. Deniz Merkez Satınalma Komisyonu Reisli- ğinden : 1 — Tahmin edilen bedeli en çok 134000 lira ve ilk teminatı da 7950 lira olan 10 bin ton maden okömürü- nün kapalı zarfla münakasası 10-7-936 Cuma günü saat lacaktır. 2 — Şartnamesi (670) kuruş mukabilinde, İstanbul- da Deniz Levazım Satmalma Komisyonundan, Ankara- da Milli Müdafaa Vekâleti Deniz Merkez Satmalma Komisyonundan verilecektir. 3 — Münakasaya gireceklerin 2490 sayılı kanunun hükümleri dahilinde ve tayin olunan günde saat on üçe kadar zarflarını Komisyona vermeleri lâzımdır. ( yi 14 de Ankarada Milli Müdafaa Vekâleti binasmda yapı- | 9 see Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden Münakasa tehiri Safranbolu civarmda Karabüikde kurulacak Demir Fabrikalarına ait şehir inşaatı hakkında 8. 7.936 Çarşamba saat 14 de Ankara Ziraat Bakası binasın- da Sümer Bank merkezindeki komisyonda yapılacağı evvelce ilân edilmiş olan münakasa inşaatın vlisatin- de yapılan bazı tadilât dolayısiyle tehir edilmiştir. Yeniden yapılacak münakasanın günü ayrıca ilân edilecektir. KAPALI ZARF USULİYLE EKSİLTME İLANI .. .1. .. yan yarasar Gümüşane Nafıa müdürlüğünden: 1 — Eksiltmeye konulan iş: Gümüşane Vilâyetinin Trabzon - İran Transit yolunda yapılacak tesviyei tura- biye, imalâtı sinaiye, silindiraj, sığnak binaları ve işaret levhaları. Bu işlerin keşif bedeli: Üçyüz Seksen bin altıyüz kırk dört lira Dokuz kuruştur. 2 — Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır A — Eksiltme şarnamesi. B — Mukavele Projesi. C — Nafıa İşleri şeraiti umumiyesi. D — Tesviyei turabiye Şose ve kâgir ve (Betonarme inşaatine dair fenni şartname E — Hususi Şartname, F — Keşif cetveli ve metraj cetveli. G — Tahlili fiat cetveli. İsteyenler bunları 950 kuruş mukabilinde Gümüşane Nafta Müdürlüğünden alabilirler, ve İstanbul - Trab- zon - Erzurum ve Ankara Nafıa Müdürlüklerinde mü- talwa edebilirler. 3 — İhale: 20-7-936 Pazartesi günü saat 15 de Gü- müşane Vilâyet odasında komisyonu mahsusi tarafı dan yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 19000 li- ra muvakkat teminat vermesi ve Ticaret Odasma kayıtIr olduğuna dair vesikayı haiz olup göstermesi lâzımdır. Bundan başka Nafra Bakanlığınm 24-4-936 günlü talimatnamesine göre Bakanlıktan bir vesikayı haiz ol- ması Şarttır. 6 — Teklif mektupları yukarda Üçüncü maddede ya- zılı saatte bir saat evveline kadar Giümüşane Vilâyet Odasında eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mu- kabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupla» rm nihayet Üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfı mühür mumu ile eyice kapatılmış ol« ması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edil- mez. (3698) ' AÇIK EKSİLTME USULÜ İLE EKSİLTME İLANI Çanakkale Sahil Sıhhive Mer- kezi Baştabipliğinden : i — Eksiltmeye konulan İş “Çanakkale Sahil sühhi ye Merkezi İskelesinin” tamiridir. Keşif bedeli 6343 lira 22 kuruştur.» 2 —- Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır (3) A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele Projesi Ç — Nafıa İşleri şeraiti Umumiyesi D — Tesviyei Turabiye, Şose ve Kâgir İnşaata dair fenni şartname E -— Hususi Şartname F — Keşif cetveli, Silsilei Fiat cetveli, metraj cetveli, G — Proje, Grafik, İsteyenler bu şartname ve evrakı bedelsiz İstanbul Limanı sahil sıhhiye ve Çanakkale sahil sıhhiye Merkez- lerinde görülebilir. 3 — Eksiltme 20-7-936 tarihinde Pazartesi günü saat On beşde Çanakkale Sahil Sıhhiye Merkezi bina“ sında yapılacaktır. 4 — Eksiltme açık eksiltme usuliyle yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 476 lira muvakkat teminat vermesi bundan başka (aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır. (4) Bu gibi işleri yapabileceğine dair Nafra Müdürlüğün. den vesikası olması. (3767) Güzel San'atlar Akademisinden : On Üç temmuzdan itibaren Akademide biri Ressam Ali Avni, diğeri Ressam Zeki ile Bedri Rahmi'nin İda- resinde Eylül nihayetine kadar devam etmek üzere Kurs mahiyetinde iki serbest resim atölyesi açılacaktır. Bu Atölyede çalışmak isteyenlerin On iki Temmuza kadar her gün saat 14 ile 17 arasında hüviyet kâğıtla- riyle Akademi Direktörlüğüne müracaatları ilân olu- nur. (3755)