25 Nisan 1938 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

25 Nisan 1938 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

an Onün temin ettiği tasarruf bilhassa şu 4 nokta üzerindedir: İstihlâktan.... 'Gıdalardan.... Buzdan.... İdare masrafından Satın almadan bütün bu delilleri isteyiniz. Yalnız Frigidaire bu dör türlü tasarrufü temin eder. Frigidaire'i seçtiğiniz takdirde, yalnız elektrik cereyanı üzerinden “e 25 ve gıdalardan, buzdan idare masrafından da ehemmiyelili surette tasarruf edersiniz. Bütün bunlar boş laf ve yalnız vaitten ibaret değildir. Her an bunu ispat etmeğe hâ zarı. — Yeni Suner Ekovat ile mücehhez olan 1938 Frigidaire'i bütün bü faikiyetleri temin eder. * İniihap edeceğiniz soğük hava dolabi 178 DU dor nevi menraarı temun sasceginden emin değilseniz, onu satın almaktan vazgeçiniz, zira bu şekilde tasarruf etmeniz imkânı yoktur. Bilâkis israfa yol açmış olursunuz. Buna maruz kalmayınız. Fakat lüzumundan az coroyan sarfeden buz dolapları da vardır. Bunlar sıcak 28- manlarda ne gıdaları kâfi derecede muhalaza ederler, ne de kâfi buz temin eder. ler. Daha başka büz dolapları gıdalarm muhafazası için iyi bir suhunet temin ede bilirler, fakat sarfiyatları fazla olur. Diğer bir kısım dolaplar da, tekmil zahiri tasar- rufları sıdıra indiren gayet pahalı tamirata sebebiyet verirler. Her vakıt zayif nokta yı biliniz. Müşkülpesent olunuz. Bu dört tasarrufun tekmili temin edildiğine kanaat genrmeden salın uimayınız. Frigidâire'i görürseniz, bütün bu noktaları da anlamış olacaksınız. Çünkü iddiaları. mızı ispat eden delilleri görmüş olacaksınız, BOURLA BiRADERLER Mi... — ÜNİ Me ii me a