February 10, 1940 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 7

February 10, 1940 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 7

SPOR — Lig Heyeti Dün Galatasaray Beşiktaş Maçını Tetkik Etti Bugün Şeref ve Taksi im Statlarında "TAN Kupası ,, Mektepliler Maçına Devam Edilecek Lig heyeti dün akşam yeni futbol ajanı Hasan Kâmilin başkanlığı si- tında toplanmıştır. Son Galatasaray, Beşiktaş maçı hakemi Adnan Akın, Taporunu yermiş olduğundan dünkü toplantıda bu mesele konuşulmuştur. Hakem, raporunda oyunda bazı inkı- | talar olduğunu, fakat maçın normal bir şekilde bittiğini bildirmiş, bu maç üzerinde bazı gazetelerin izam ede. <ök şekildeki neşriyatını kaydelmiş- tr. Hakemin raporu maçın normal gartlar altında bittiğini tasrih ettiği- ne ve heyetin hiçbir karar vermiye salâhiyeti olmadığına göre, mesele münakaşa mevzuu bile olmamıştır. Bundan sonra Topkapınım son Vefa, | Maçı hâdisesi dolayısile itirazı okun- | muş ve toplantıya nihayet verilmiş. Hakemlerin kongresi Istanbul bölgesi son maçlardaki hâdiselerden sonra, maç hakemlerini de kontrole karar veriniştir. Her haf- ta üç stada da Hakem komitesi aza. larından birer kişi gidecek ve bölge. ye raporunu verecektir. Bü suretle hakemlere de ceza tatbik etmek ci- hetine gidilecektir. Beşiktaş - Vefa maçı İstanbul bölgesinin tebliğine göre, haftanın en mühim maçı olan Be şiktaş - Vefa arasındaki müsabakayı Ahinet Adem idare edecekti. Ahmet Adem, rahatsızlığın: ileri sürerek maçı İdare edemiyeceğin! bil dirmiştir. Bu müsabakayı Tarık ve cm Tezcandan birisi idare edecek- ir. Tan kupası maçları 'TAN kupası mektepliler futböl şampiyonasına bugün Şeref ve Tak- sim stadlarında devam edilecektir. Yapılacak maçlar şun'ardır. Taksim stadında; Stat 14 de Tak. sim - Hayriye liseleri, hakem: Tarık, Saat 15.10 da Hsyriye - İşik, hakem: Şazi, Şeret stadında! Saat 14 te Boğa- ziçi - Yüceülkü, hakem: Ahmet A. dem. 1510 Darüşafaka - Kabataş, hakem; Ahmet Adem. Voleybol müsabakası Bugün, Beyoğlu halkevinde de mektepliler voleybol şampiyonasına devam edilecek, Galatasaray - Er- kek Muallim, Sanat - Ticaret, Yüce. ülkü * Şişli Terakki karşılaşacaklar. dır. Tehir edilen maç Sind kupası #inali Galatasaray — Fenerbahçe karşılaşması ve Hunyar- ya maçları münasebetile tehir edil mişti, Bu müsabaka Milli küme maç. larından evvel boş bir haftada oyna- nacaktır. 3500 metrelik koşu Yarın, Haydarpaşa lisesi, Fener. bahçe stadından başlıyarak OKala- mış, Bostancıya kadar gitmek, tek- rar stada dönülmek üzere 2500 met- reli mesafe üzerinde bir koşu tertip etmiştir. Her lise müsabakaya altı. şar kişilik bir takımla girecek, tasnif takım üzerine yapılacaktır. Ankarada Bir Çocuk Tiyatrosu Kuruluyor Tiyatroyu Kurmak, İdare Zevattan Mürekkep Ankara, 9 (Tan Muhabirinden) — Çocuk Esirgeme Kurumu burada bir Şocuk tiyatrosu kurmıya karar ver. | miş ve bu maksatla başladığı hazır. Yikları ikmal etmiştir. | Bugünkü medeniyet telâkkisinde | Çocuğun gıdası ve giyimi kadar ti. Yatro ihtiyacı da ön plânda gelen da- Valarındandır. Çünkü bu kabil tiyat- Yolarda çocuklar bir çatı altında biyevi eserler seyrederek, hem isti- İade temin etmekte, hem de en iyi Şartlar altında meşgul edilmiş olmak tadır. Burada kurulacak çocuk tiyat. | Tosu ile bu gayeye irişileceği gibi Karagöz. kukla, orta oyunu gibi bi- xİm tiyatro tarihimizin, bir bakım. dan dünya tiyatrosuna bile müesir “lmuş varlıkları üzerinde. İşlenecek İırsatlar hazırlanmış olmaktadır. Bu bakımdan da ayrıca faydalı bir te- şebbüs karşısındayız. Çocuklara mahsus bir tiyatro kur- mak Çocuk esirgeme kurumunun ta- bii vazifesi olduğu kadar kuruluşu. nun ve nizamnamesinin de icapların. dandır, Kurum böyle bir teşekkül i- çin her şeyden evvel zaruri olan bina meselesini çoktan halletmiş ve çocuk tiyatrosuna mahsus bir bina vücüde getirmişti. Bugün bunun mühtevs. sini küçükten başlıyarak kurmak için işe başlamış bulunuyor Kurum bu işe teşebbüs edince An- karada bulunan salâhiyetli zevata mü Tacdat ederek bir tesis komitesi vat- tude getirmişti. Bu komitede profe- #ör doktor Fahri Ecsvid, Maarif Ve- kâleti talim ve terbiyesinden Saba. haddin £yüpoğlu, Mümtaz Faik Fe- nik, Muharrir Nurullah Ataç, tiyatro konservatuvarı profesörlerinden Bed teddin Tuncel, kompozitör Ahmet Adnan, şair Ahmet Muhip Dranas, muallim Sebati Alaman, Muallâ İh. $an Bora, Münir Hayri Egeli, Radyo müdür muavini Fuat Münir, bir ilk tedrisat müfettişi ve diğer bazı zevat Bulunmaktadır. Komite ilk içtimamı yaparak te- |“ #ekkülün talimatnamesini hazırlamış ve faaliyet programını çizmiştir, Bu Programa göre, önümüzdeki ayın ilk haftalarmda faaliyete geçilebilecek- tir, işe karagöz, kukla ve çocuklara İ Cumraya, Etmek Üzere Mütehassıs Bir Komite Seçildi mahsus temsillerle başlanacaktır. Bu işler görülürken memleketin bu saha» da çalışmış en kıymetli elemanların. dan İstifade edilmesi de kararlaştırı!. İ miştir. İsmail Hakkı Baltacıoğlu, doçent Sabri Esat Siyavüşgil ilk karagöz piyeslerini hazırlamaktadırlar. Şair Necip Fazıl Kısakürek ve Ahmet Mühip Dranas kukla piyesleri, Saba- haddin Eyüpoğlu ve Ahmet Kudsi de mill masallarımızdan istifade ederek ilk çocuk piyeslerini yazmıya başla» mişlardır. Bu tiyatroda çalışmak istiyen bir çok gençler kuruma müracaat etmiş” lerdir. Becayiş Edilen Kaymakamlar Ankara, 9 (Tan Muhabirinden) — Kaymakamlar arasında aşağıdaki de. Zişiklik yapılmıştır: Süşehri kaymakamı Kemal Eren Koyulhisar kaymakamı Sabri Demir Mecitözüne, Reşadiye kaymakamı Halli Demirbağ Arapgi. re, Niksar kaymakamı Şekip Yurda. kol Lâdike, Alucra kaymakamı Nu. reddin Akkoyunlu Dârendeye, Vi. ranşehir kaymakamı İhsan Yancı E- met'e, Aşkale kaymakamı Necati Gedikoğlu Reşadiyeye, Yıldızeli kay- makamı Hilmi Tuncel Suşehrine, Cumra kaymakamı Feyzi Conger Koyulhisara, Mecitözü kaymakamı Feyzi Tugay Şibinkarahisara, Dâren. de kaymakamı Kerim Tunay Alue. raya nakil ve tayin edilmişlerdir. ——— Teşkilâtlandırma Müdürlüğü Ankara, 9 (TAN) — Ticaret Ve. kâleti teşkilâtlandırma umum mü. dürlüğüne İstanbul mmtakası, tica. ret müdürü Avni Sahilan tayin edil. —— Askeri Şüra Ankara, 9 (TAN) — Yüksek Aske. ri Şura, mutat toplantısını 19 şubat. ta yapacaktır, | Sinemanın 10.149 Mukadderatına Hâkim Olan Kuvvetler (Başı 5 incide) a mâl olmuş filmler de var. ir. Halbuki bankalar, film istihsal. cilerine, filmlerin evvelden tama. mile kestirilemiyen muvaffakıyet. lerine istinaden para vermezler, sağlam bir ticaret garantisi İster. ler, İşte tevzi teşkilâtları, burada da film istihsalcilerinin o yardımma koşar ve bazan, film masrafının # 7Sini karşılıyan bir garanti verirler. Bu suretle de, onların ha. kiki ve filli şeriki olurlar, Fakat tevzi teşkilâtı, yaptıkları bu yardıma mukabil, film istihsa. Tinin muhtelif safhalarını müda. hale etmek hakkını kazanırlar. Müelliflerin ve eserlerin, ertistle. rin seçilmesine, senaryonun tanzi. mine müdahale ederler. Artistlerin ticaret kıymetlerini bildikleri için, muvaffakıyeti ve binnetice veri. mi muhakkak olan bir artisti, da. ha az meşhur, fakat role çok daha uygun olan, o rolü çok daha mu. valfakıyetle yapacak ölen diğer bir artiste tercih ederler İşte görülüyor ki, tevzi teşkilât. ları, bu vaziyetleri dolayısile sine. manin mukadderatına hâkimdir. ler ve sinemanm, artistin inkişa. fına mâni olmaktadırlar, Ss İnemanın serbest inkişafına engel olan, onu tazyik eden kuvvetlerden biri de, devletin kon. trol ve sansürüdür. Bütün memleketlerde devlet, si. nema üzerinde kont-olünü tesis et- mek; hattâ film istihsalâtını tan. zim etmek teşebbüslerinde bulun» muştur. Amerika Birleşik Devlet- lerinde, muhtelif devletlerin âdet ve ananelerine, ah'âkiyetlerine gö. re, sinmayı kontrol eden 50 kadar sansür heyeti mevcuttur. Bu he. yetlerin filmlerde değişiklik yapıl- nası için gösterdikleri sebepler şu mahiyettedirler: (Çok sempatik bir şekilde gösterilen vaka kahra- maninin, daha yüksek bir içtimai mevki sahibi olması icap eder - bir genç kızın bir zenci ile konuştuğu kısım - itilacaktir.) Holandada sansür, proteston zih. niyetinin hâkimiyeti altındadır. Belçika, bu bakımdan, sinema. ya, az çok serbest ifade imkânını bırakan memleketlerin o başında »gelmektedir. Belçikadaki sinema kontrolü komisyonu, o Çocukları Koruma Ofisine tâbidir; bu teşki. lât ta, adliye nezaretinin emri al. tındadır. Bu komisyonun vazifesi, sadece halka, filân veya falan #L min çocuklara ve ailelere uygun 0- Tup, olmadığını bildirmek, onları ikaz etmekten ibarettir. Fransada da, milli ananelerin ve âdetlerin korunması, içtimal niza. mın muhafazası gayesile tesis eli. len sinema kontrolü, bazı Sovyet filmlerinin oynatılmasının men'i, Pabst'in (La Rue sans joie), (Les trois pages d'un journal) gibi film. lerinin birçok yerlerinin çıkart. ması gibi icraatla tezahür etmiştir. Film tüccarlarının elinde artis. tik kiymeti azalan, devletin siyasi ve ahlâki kontrolü altında serbest ifade imkânını kaybeden sinema. nın bir kültür vasıtası olarak kıy. meti ve inkişafı meselelerini. ge. lecek makalemizde tekik edeceğiz. —— ——— ——— DERMAN ROMATİZMA, BAŞ, DİŞ, SINIR ağrıları ve GRİP, NEZLE, SOĞUK ALGINLIKLARI Derman kaşelerile derhal geçer, İcabında günde 1-3 kaşe alınır. İstanbul 3 üncü İcra Memurluğun. dan: İpotek cihetinden paraya çev. rilmesine karar verilen ve tamamına 7934 lira kıymet takdir olunan Yedi. kulede Mirahur İlyasbey mahallesi. nin eski Kuyulu bakkal yeni Ali Et. caddesinde eski 1, yeni 4, 6 kapı nu. maralarile murakkam bir tarafı Ali hane ve bahçesi bir tarafı İsmail ha. nesi ve tarafeyni tariki âm ile mah. dut kârgir fabrikanın tamamı açık arttırmaya konmuş olup 14/3/0940 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde birin. €İ açık arttırması icra ve arttırma be. deli mukadder kıymetin 95 75 ini bul. duğu surette alıcısı Üstünde bırakı- lacağı, aksi halde son arttıranın to. ahhüdü baki kalmak Üzere 29/3/0940 tarihine tesadüf eden cuma günü ay- ni saatte dairemizde yapılacak İkin. ci açık arttırmasında en çok arltiran namına ihale olunacaktır. Satıs pe. şin para iledir. Artırmaya girmek istiyenler takdir olunan kıymetin © yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanm teminat mektubunu vermeleri lâzımdır. Mez- kür gayrı menkulün nefsinden doğan birikmiş bileümle vergi mükellefiye. # ile dellâliye resmi satış bedelinden tenzil olunur, Yirmi senelik (vakıf taviz bedeli “aheıya aittir. Hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipolek. li alacaklılarla diğer alfkalarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hak. larını ve hususile faiz ve masarife dair vukubulacak iddilarım ilân ta rihinden itibaren 20 gün zarfında ev. rakı müsbitelerile birlikte dairemize bildirmeleri iktiza eder. Aksi takdir. de hakları tapu sicillerile sabit olmi. yanlar satış bedelinin paylaşmasın. dan hâriç kalırlar. Mezkür Gayrı Menkulün Rvsafı U. mumiyesi: Mezkür bina iki katlı e. lektrik tesisatın havi olup 4 No. h kapıdan girildikte zemini çimento bir aralık karşisında bir katlı İmâl odası ve kurutma hane mevcut ve Zemini ahşap ıskaralı tavanı ahşap. Itır, ile girilen ortada 3 adet 4 köşe ayak. hi bir salon boyahane tekneli bir ku. yu ve bir oda ve yazıhane kısmı var. dır, arka tarafta bir katı semaver sistemi kazan olup arkadaki aralığa çıkılan bir kapı mevcuttur, Bu ara. lıktan sokağa çıkılan bir kapı ve di. ğer bir demir kapı vardır. Buradan 24 mozayik merdivenle birinci kata çıkılmaktadır. Bu kat salon halinde olup, üstü meri çatı İle ve kısmen potrelli tavanlı Üstü tarastır.. Bina, nın beden duvarları kârgir pencere. leri demir çerçevelidir. Yan tarafta. ki merdiven altında helâsı mevcut tur. Çatının üstü kısmen galvaniz saçla örtülüdür. Ve arkadaki aralık. ta iki beton tekne boyahanode de diğer bir tekne mevcuttur. Fabrika işler bir haldedir. Ve boya fabrikası olarak kullanılmaktadır. Mesahası; tamamı (326) metre murabbai olup bundan 198 metre murabbai iki kat lı fabrika ve 34 metre murabbal ku. rutma mahalli ve 12 metre murabbı da kazan dairesidir. Gayri menkul Fabrika kısmı: Atalıktan bir kapı! İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden : 080/818 Emniyet Sandığına borçlu ölü Bayan Ulve varislerine ilin yelile tebliğ Bayan Uive, Fatih Aşıkpaşa eski Kusapbaşı yeni Esrardede sokak eski 27,35 en yeni Ji numaralı kâgir bir evin tamamını birinci derecede ipotek görtererek 6-12-935 tarihinde 22128 hesap mbumarssile sandığımızdan aldığı (380) lira borcu 18-10-939 tarihine kadar ödemediğinden faiz, komisyon ve ma- sarifi İle beraber borç (395) lira (34 kuruşa varmıştır. Bu sebeple 8202 numaralı kanun mucibince hakkında icra takibi başlanmak Üzere tanzim olunan ihbarname borçhunun mukavelenamede gözterdiği Utametgâhina göndertimiş ie de borçlu Bayan Ulvenin merhun hanede öldüğü anlaşılmış ve tebliğ yapılamamıştır. Mer- kür kanunun 4$ inci maddesi vefat helinde teblişstın (lin suretile Amirdir. Borçlu ölü çuk ay içinde Sandığımı m Ulve mirasçıları işbu ilân tarihinden itibaren bir bu inin borcunu ödemeleri veya kanu- Mirasçılar acantla murlsie var ise bildirmeleri Mizımdır. ipoteği ri menkul mezkür kanuna göre Sandıkçı satılacaktır. Bu ci Hinip ona göre hareket edilmek ve her birine ayrı ayrı İhbar, kaim olmak üzere keyfiyet $i kiremit Muhammen bedeli 1600 lira olan 1000 adet Marsilya biçimi Csm 19.2.1940 Pazartesi günü saat (1030) on buçukta Haydarpaşnda Gar binam dahi- İlindeki komisyon tarafından açık eksiltme usulile satın alınacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin 120 liralık muvakkat teminat ve kanunun tayin etii- Bi vessikle birilikte eksiltme günü saatine kadar komisyona müraenstları kizimdır. Bu işe ait gartnameler komisyondan parasız olarak dağıtılmaktadır. o (810) * * * Muhammen bedeli 4000 Hra olan Lokomotif karan ve kazan borularını kaldır. mağa mahsus bantlar 18-2-1940 Cuma günü sant (15) on beşte Haydarpaşıda Gar binası dahilindeki kamisyon tarafından kapah zarf usulle satın alınacaktır. Bu işe girmek İsteyenlerin 309 liralık muvakkat teminat, kanunun tayin ettiği vesikalara tekliflerini muhtevi zartlarını ayni gün saat (14) on dörde kudar kos misyon relaliğize vermeleri lâzımdır. Bu işe alt şartnameler komlayondan parasız olarak dağılmaktadır. Dolmabahçe Stadyumu İnşaatı Münakasa İlânı Beden Terbiyesi Genel Direktörlüğü Istanbul Bölgesi 4 — Yamlacak ip Dalmabahcede eski Tetabinimire binalarının bulünduğu sax ba ile Havagasi Pabrikasının bir kısım arazisi Üzerinde yeniden yapılacık olem- pik stadyumun bilumum kârgir inşestı Ue “Elektrik, kalöriter sınni tesisat iş- leri hi burada meveut binaların yıkılması ve enkazının kaldımimas iştir, z İhale şortlar: Kapalı zarf üsulledir. Ve vahidi fiyat iledir. İhale co müsait fiyat tekli eden firmaya” yapın 3 — Kesif bedeli: Bu işe sit ilk keşif bedeli 755.584,03 liridan fberek olum muvakkat teminatı 34480 liradır. “Beton arme demiri "ayrica Beder Terviyesi Ges” vel Direktörlüğü tarafından temin edilecek olup onun fiyatı bu yeküna dahil de. ildir : 4 — İnsle günü ve yeri: İhale 14/Mart/i9m0 Perşembe günü sast onteste Pex den Terbiyesi İstanbul Bölgesinin Taksimde Ay Yıldız Aparımanının 3 cü kas tinda kâin Merkezinde tera edilecektir. 5 — Bu işe mit evrak sunlardır. a — Hususi fenni şartname, b — Futbol sahası ve koşu pistine Bit İzahname Stadyum binasına ait izahname, — İlk kesi? hülârası, — Bayındırlık işleri genel şartnamem, Nsfın Vekâleti yapı İşleri umumi fenni şartnamesi — Mukavele projesi, Eksiltme şertenmesi, 0 — 20 parça plân ve proje 6 — Münakasaya İştirak etmek isteyenler yukamda yazıl evrokı Beden Ter- biyesi İstanbul Bölgesinin Takelmde Ay Yıldız Aparımanındaki Merkezinde bu hasebe servisinde 25 lirs mukabilinde alabilecekleri gibi soracakları her hongi bir bususta her gün sant on bes İle on sekiz arasında burada bulunacak Mimerler ta. rafından kendilerine Mirim valan Iynhat o verilecektir. dn İstanbul Orman Çevirge Müdürlüğünden : 1 — Şilenin Köruca dağ devlet örmanının A ve B serilerinden 5083 kental me- şe ve 7791 kental de kayın, kestane, gürgen cinslerinden İbaret karışık kömür #- çil arttırma ile satılacaktır. 2 — Arttırma 26-2.040 tarihine milsndif pazartesi günü sant li de vilâyet orman müdürlüğünde müteşekkil orman slim satım komisyonunda yapılacaktır. 3 — Meşe kömürünün beher kentalinin muhammen bedeli 16 ve karışık kömürün beher kentelinin muhammen bedeli İse 19 kuruştur. (3) unmsan kendisine ihale olunan kimse derhal veya verilen mühlet içinde parayı vermezse, ihale kararı fesholunarak, kendisinden evvel en yüksek teklif. Jsücük Memleket Haberleri | te bulunan kimseye arzetmiş oldu. gu bedelle almağa razı olursa ona, LÜLEBURGAZDA — Seri halinde | olmazsa veyâ bulunamazsa, tekrar Arteziyen kuyuları açan, Turist ote-|15 gün müddetle açık arttırmaya çı. li ve sinema yapan belediye, şimdilkarılarak en çok arttıran üstünde de orta okul binası, park ve koruluk) bırakılır ve iki ibale arasındaki fark yapmaya çalışmaktadır. Gelecek se-İve geçen günler için $ 5den he. he de stadyum inşa edecektir. Mİ.|sap olunacak faiz ve diğer masari. man Sinanın eseri olan harap ve Üstü |fat uyrıca hükme hacet kalmaksızın âçik Sokullu, hamamının en çok onİmemuriyetimizce eski alıcıdan tahsil bin lira sarfile, 941 senesinde tamir, olunur. Daha fazla malümat slimak eski haline ifrağ olunması ve. hal-/istiyenler 15/2/940 tarihinden itiba. kın istifadesine açılması bekleniyor.İren dairemizde açık ve asılı bulun. Çelebi Mehmet devrinin ilk eserldurulacak arttırma oşartnamesinin lerinden Kadı camlinin plân ve ke.|940/2345 No. lı dösyasına müracaat. la icap eden malümat ve İzahetı a1, mış ve bu suretle öğrenmiş olacakla. rı ilân olunur, şifleri hazırlanmıştır, tamirine baş- lanacaktır Ali Paşa çarşısı, Maliye vekâletile vakıflar idaresi tarafından tamir et- tirilmektedir. Çarşının damlalık sa. yılan koridorlarına tecavüz etmiş o Jan binaların bu kısımları yıktırıla- caktr, CEYHANDA — Belediye reisliği- ne makine mühendislerinden Hikmet Özbilen tayin edilmiştir. ADANADA — Umumi Meclis, çif- te tekerlekli arabaların şehire gir. mesi yasağını kaldırmıya ekseriyetle karar vermiştir. MANİSADA: — Yeni elektrik san- tralından ceryan verilmeğe başlanıl- mmistar, 4 — Muvakkat teminat 87 lira 85 kuruytur, . 8 — İsteklilerin kanun! veslkaları (braz etmeleri, 6 — Şeriname ve mukavelename projelerile sair evrakı görmek İsteyenlerin Ts- tanbul orman müdürlüğüne mürsenat etmeleri. (0047) MÜNAKASA İLÂNI Hatay Elektrik İşletmeleri Müdüriyetinden : Antakya Elektrik Santralımızın tevsli için 150 — 160 kilovat taka. tında bir dizel Elektrojen grubu salın alınacaktır. Bu husustaki şartnameler Ankara - İstanbul . İzmir - Nafıa Komi. serliklerinden ve Hatay Elektrik İşletmeleri Müdüriyetinden alınabilir. Teklifler en kısa bir zaman zarfında Hatay Elektrik İdaresine gönderil. PETROL, NİZAM Güzelliğin en birinci şartıdır İst, İkinci İcra Memurluğundan; Bahçekapısında Tahir hanında 1, 2 No, da İskender Kazakya'ya. Alacaklı Raşit Sevil tarafından İstanbul Asliye İkinci Ticaret mah. kemesinin 16/1/9538 tarih 38/196 sa. yılı ilâmına istinaden alacağı olan 1421 lira 37 kuruş ve sairenin tah. siline mütedair olan ihtiyati haciz kararı vâki talep üzerine bu kerre icrai hacze inkılâp etmiştir. İcra ve İflâs Kanununun 103 ncü maddesine tevfikan ikametgâhınıza meşruhat gâh meçhul olduğu anlaşılmakla icra hâ. kimliğince 103 ihbarının 20 gün müddetle flânen tebliğine karar ve. rilmiş olduğundan bir diyeceğiniz var ise, ilândan itibaren mezkür yir. mi gün m le tahri. ren bildirmeniz aksi takdirde usulen | sahibi ve Neşriyat Müdürü Malt Li icraya devam ve Infaz edileceği ilâ.| DÖRDÜNCÜ, Gazetecilik ve Metni nen tebliğ olunur. T.L 5. Baıldığı yer TAN Matbase — ii izde Ön beş senedenberi on binler- ce kimse tarafından memnuni- yetle kullanılmaktadır. Yapılmasını »