13 Mayıs 1940 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 6

13 Mayıs 1940 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 6

——— SPOR: Altay Gençlerbi e e VE LANE G6 " i Günün en mühim karşılaşması Fe. inerbahçe — Beşiktaş arasında oldu. W Bu müsabaka bahar kupasının sahi, bini meydana çıkarmak noktasından çok alâkalı idi. Müsır seyahati dolayısile zayıf bir kadro ile Beşiktaş karşısına çıkacak Solan Fenerbahçenin nasıl bir netice Mi alacağı merakla bekleniyordu. | Takımlar sahada MW Takımlar sahada göründükleri 7a- MW man Beşiktaşlıların Cemili de ara'a- #rina alarak şu şekilde oldukları gö- rüldü; Mehmet Ali — Naci, Rifat — Adil, Muhterem, Feyzi — Yorgo, Hakkı, (Cemil, İbrahim, Fuat. FENERBAHÇE; İrfan — Şevket, Orhan — Zeynel, Fikret Lebip — #Nüzim, Niyazi, Yaşar, Orhan, Rebii. Oyun, hakem Necdet Gezenin dü, lüğile ve Fenerbahçenin merkezden bir hücümüle başladı. Daha ilk daki, #ran Fene.bahçeliler Beşiktaş kalesi- hi tehdide başladılar. Fikret klâs o. Myun oynuyor ve iki açıkları besliye. İBeşiktaş kalesi önüne İndirdi, Fen “re ilk golü kazandırdı. Bu gol, F #nerbahçelileri daha ziyads coşturdu Ve biribirini kovalayan Fener hü. tumları Beşiktaşlıları ambale etti; | Beşiktaş, takımında mecburi tadilât “yapıldı. Bu arada bir Fener hücumunda, han topu ortaya geçirdi. Topu ka- İpan Niyazi, Nâzıma verdi ve Nizm #güzel bir vuruşla ikinci Fener golü- Winü de yaptı. Genç Fenerbahçelilerin bugüne kadar nadir görülen güzel oyunu, hâ. ümiyeti devre sonuna kadar devem irdi. Bu arada Yaşarın ve Niyazi. iki mükemmel şütü direkleri sr. ak avuta gitti ve devre de 2—0 ener lehine bitti, İkinci devre İkinci devre başladığı zaman. Fik. İbir hücumda Cemilden aldığı pasla ilk Beşiktaş golünü kaydetti. bir kaç dakika sonra da Fikret o. na girdi. Fenerbahçe, bundan sonra tekrar unda hâkim oldu. Fenerbahçe mu. #mleri Fikretten aldığı derin pas. larla Beşiktaş müdafaasını müşkül Ni Vaziyetlere sokmıya başladılar. Bu Fikret sakatlandı, oyunu ter- mek mecburiyetinde kald Fik. n yoklkuğu derhal tesirini gös. kte gecikmedi. Bir Beşiktas hü. da Fener müdefii Şevket, topu tendi kalesine sokarak Beşiktaşlıla. Ga beraberliği temin etmesine sebep du ve maç 2—2 beraberlikle neti. Galatasaray - Vefa Fenerbahçe — Beşiktaş mrçından vel Galatasaray — Vefa karşılaştı. iler. Mısra giden elemanlarından ayrıca Salâhaddin ve Kşfoktan hrum bulunan Galatasaray, birin. devreye tamamen hâkikm oldu ve Galatasaray Vefayı 3 Altınorduyu 6 - | Fenerbahçe - Beşiktaş 2 - 2 Berabere Kaldı 2 Yendi, İzmirde - 0, Muhafızgücü de ee Ettiler Fefa - Galatasaray karşılaşmasından bir görünüş i Dün Taksim stadında bahar kupası maçlarına devam edildi. Fenerbahçeliler, eksik kadrolarına rağmen Beşiktaşın en kuv- wetli şekildeki takımına çok güzel bir oyun çıkardı, 2 - 2 bera- © bere kaldı. Galatasaraylılar da Vefayı 3 - 2 mağlâp ettiler, rın bir parça sert oyunu karşısında gevşediler ve bundan İstifada eden Vefaklar bir de gol yaptılar, Galata. saraylılar, üçüncü gollerini yapmak. ta gecikkmediler ve devre sonlarına doğru Vefalılar bir gol daha kazan. dılar, Bu suretle maç 3 — 2 Galata. sarayın galibiyeti ile neticelendi. Mektepliler muhteliti ve Beyoğlu - Pera Fenerbahçe stadında ük karşılaş. ma, İstanbul ve Askara mektepliler #muhtelitleri arasında yapıldı. İstan. bul takımı, Galatasaray, Boğaziçi, Hsydarpaşa liseleri haricinde kalan lise oyuncularından teşkil edil mişti, Şazi Tezdânm İdaresindeki bu Şasa birinçi devresi 0-0 berabe İkinci devre dahâ güzel bir oyun oynayan Ankaralılar, iki gol yaptılar, İstanbul muhteliti ancak bir golle mukabele edebildiler ve maç ta2—1 Anarx lehine neticelendi. İkinci terfi maçı Fener stadında Beylerbeyi - Pera arasındaki ikinci terfi maçında da Peralılar güzel bir oyunla birlnel devreyi 4 - 2 lehlerine bitirmişler, fakat Beylerbeyliler ikinci devreye çıkmadıkları için de hükmen galip sayılmışlardır. İzmirde Milli küme şehirlerarası maçlarına dün İzmirde devam edilmiştir. Altay Ankara Gençlerbirliğini 1 . 0, Muha. fızgücü de Altınorduyu 6 - 1 mağlüp etmiştir. Kırkpınar Güreşleri Edirne, 12 (TAN) — Türkiye ser. best güreş müsabakaları ile Kırkpı- nar yağlı güreşleri bu sabahtan iti. baren son derece meraklı ve heye. çanlı bir safhaya girmiştir. 300 e ya. kın cesur ve asi) Türk delikanlışı bu sabah şehirde davul zurnalarla dolaş. tiktin sonra toplu bir halde Sarayi. çine giderek yerlerini almışlardır. Yeni kisbetlerile evvelâ geçit res. mi yapılmıştır, Güreşler devam edi. yor. ML LL Lİ Salâhaddinieyyubi Yazılarımızın çokluğu yüzünden bu tefrikamızı bugün koyamadık Okuyucularımızın bizi mazur göre. eeklerini umarız. Toprak Mahsulleri İTALYANIN Harbe Girme Zamanı Geldi mi? Sularında Ce (Bası 1 incide) ham maddenin yüzde 80 inini hariç. ten ve bunun yüzde 70 ini Cebelita. rik ve Süveyş kanalile ithal eder.| Ablokanın teşdidi İtalyayı bu ithalât maddelerinden büyük bir nisbette mahrum edebilir, O vakit, İtalya, mevcut stokunun bir kısmını İstiblâ. ke mecbur olur. Mevcut stoku sar- felmek İtalyayı günden güne zayıf vaziyete düşürür, Böyle bir zeafa| İ düşmek tehlikesine msruz kaldığı ve İbu tehlikeyi siyaset yollarile hallede. İmiyeceğine kani olduğu gün Alman. İya ile birlikte herbe girmeği tereih İ edebilir. İ 2 — Almanya, Holanda ve Bel. İçikann istilâsım tamamlar tamam. Jamaz Balkanlara dönebilir. Bu tak. dirde Mussolini ile Hitler arasındaki anlaşma mucibince İtelya derhal Yu. goslavyanın Dalmaçya #ahillerini iş. gale teşebbüs edebilir. Zaten Roma. nın kanaatine göre Yugoslavyanın | bitaraflığı ve mülki tamamiyeti müt. tofikler tarafından garanti edilmiş değildir. Binaenaleyh Dalmacya sa. | hüllerini işgale teşebbüs ettiği gün. müttefikler tarafından muhalefete İuğramıyacaktır. | 3 — Almanya ile İtalya arasında yıldırım harbinin bir an evvel kati neticeye vardırılmasını temin İçin İtalyanın harbe girmesine lüzum gö. rülebilir. Bu takdirde, İtalya hisse. sine düşen vazifeyi yapmağa teşeb. büs edecektir, F“ İtalyan matbuatınım yay. garasına ve İtalyan radyosu- nun müttefikler aleyhindeki propa- gandasına rağmen, Mussolini, henüz harbe girme saatinin gelmiş oldu- Zuna kani görünmüyor gibidir. İ. talyayı şimdi tereddüde ve hareket saatinin çalmasını beklemiye sevke. den âmiller şunlardır: 1 — İtalya, müttefiklerin abloka- yı, kendisini ithalât maddelerinden mahrum edecek şekilde, teşdit et- mekte ısrar etmiyeceklerine kanidir. Bu vaziyetten son dakikaya kadar is. ye etmek arzusundadır. güçleştiği bu sırada hiç olmazsa bu yaz mahsulünün toplanmasını bekle- miye ihtiyaç vardır. 3 — İtalya, Holanda ve Belçika. da başlıyan büyük harbin âkıbeti an. laşılmadıkça kendisini tehlikeye st. mıya ya iyacaktır. Almanya Bel. çikada müttefiklerin şiddetli muka. vemetine uğrayabilir ve harp orada uzayabilir. Bu takdirde İtalya; son. bahurda kati zafer üzerinde son To, lü oynayacağı zaman harbe girmeği | tercih edecektir. Onün için biz İtalyanın ve bilhas. an Arl t memlekettir. Ta Rim TAN 13.5.940 Holandalılar Dün Yssel (Başı 1 incide) dikten sonra, geçen cumadanberi vü. ku bulan askeri harekâtı izah etmiş. tic, Başvekil demiştir kiz “Cuma günü &kşama kadar düşman Belçikanın hiçbir noktasından içeriye e- hemmiyetli nisbette nüfuz etmemiştir. Cu- inertesi günü şimalde Albert kanalında düşman bu su hattını aşmağa muvaffak| olmuştur. Hildise şu şerait dahilinde çere- yan etmiştir: Miaastrieht'in en yakın iki köprüsü tahrip emri verecek olan subay, tasrruzun tam başlıyacağı sırada bir tayyare bomba- sile ölmüştür. Bunun neticesi olarak köp- rüyü berhava edecek olan efrat harekete Eecmekie birez gecikmişlerdir. Bu sırsdu mo'örlü düşman kuvvetleri köprüleri 1ğ- gal otmiş ve Üzerlerinden geçmislerdir. Öğleden sonra motörlü cürülamlarımız lerse de ileri hareketini durduama, dir. Bu müddet zarf başkumandanlık vaziyetin İcap ettirdiği bütün tedbirleri 41- miş bulunuyordu. Dilşman yeni mevzilere yerleşen Kıtalarımızir karşılaştı. İleri ha- reketi bu suretle durdurulunca yeniden ilerlemek imkânım elde edemedi. Yine ay- ni gün zarfında mühim miktarda müttefik hâva kuvvetleri müdühsle ederek düşma- »a ağır zaylat verdirdiler, 100 kadar Al- man tayyaresi düşürüldü. Bundan bir müddet sonra Alman hatla- | mma giren Dir subay kögzülerden Intilik deposuna kadar sokulmıya muyaf- fak olmuş ve köprüyü berhava İken di hayatını da vazifesi uğrunda kahra- manca feda etmiştir. Sağlam kalem diğer köprüden yaptığı sevletle düşman müde- fâ8 kıtaztımıza taarruz etmiş ve bu ia- atrasda muaşsam Xütleler halinde hilesm arabaları ve tayyareler bulundurmuştar. Askerlerimizin şiddetli mukavemetine rağ” men düşman Liege müstahkem runtakm- sında ilerlemeğe muvaffak olmuş, fakat bu ileri hareketini devam etiirememiş Şark kalelerine karşı da'şiddetli hücur- lar yapılmıştır. Bütün bu hücumlar pü klürtülmüştür. Kalelerden bazıları Alman ceneilerile doludur. Meve'un gark sahi- ilnde çok faik düşman kuvvetleri tarafın- dan taarruza uğradık. Kıtaatımız metotlu sekilde müdafatda bulundular ve gerile- diler. Fransız motörlü kıtaları bir kısmı düşman işgalinde bulunan Lüksemburg yaletine girdiler, Harekât normül ge inkişaf ediyor. Kıtaatımızn ilerleyişi şa- yani mebirliniğei yi Şekrlildtir:* “Krar Leopold Aeriki Cümnüyre. isi Roosevelt'e gönderdiği bir mesaj- da Beiçikaya bütün nüfuzil; yardım | etmesi ricasında bulunmuştur. Roo. sevelt bü mesaja verdiği cevapta AL man siyasetinin bir mağlübiyetle ne- ticeleneceği ümidini izhar etmiştir. Paraşütle indirilen mankenler Bugün Belçika üzerinde düşürü- len Alman tayyarelerinin yüze vardı. ğı bildirilmektedir. Brüksel civarına İnen 100 Alman paraşütçüsü kısmen radyo mürsileleri taşıyor ve halk a- su Mussolininin harbe girme santi. nin geldiğine henüz kani olmadığını zannediyoruz. Fakat bütün bu he. saplara göre İtalyanın sonbahara harbe girmesi ihtimali pek çoktur. Churchill Kabinesinde Yeni Nazırlar (Başı 1 ineide) İ Yarın veya öbür gün bir liste da. ha beklenmektedir. Amele lider Mister Attlse yarın (bugün) toplanacak olan amele kon. gresinde kabineye İştirak kararının tasvibini İstiyecektir. Bu teklifin bü. yük bir ekseriyet kazanması beklen. mektedir. Amele partisi idare heyeti Ws» İ kararı tasvip etmiştir. Yeni nazırlar yemin eltiler Londra, 12 (A.A) — Kral, öğleden sonra bir hususi konsey toplantısma riyaset etmiştir. Bu toplantıda yeni nazırlar yemin ederek mühürlerini almışlardır. Ofisinden : Hölen sahipleri elinde bulunan 1880 ve daha evvelki seneler Mahsylü afyanların Toprak Mehsulleri Ofisince aşağıdaki gartlarla ve peşin ps“ | Almanlar için Suezkade'da hazırlan- Ta ile mübayaasına karar verilmiştir. a — Afyoninr 1040 senesi Mayıs nihayetine kadar İstanbul deposuna teslim edilmiş bulunacaktır, b — Bu müddet zarfında geltrilen siyon depaya giriş #irasile muayeneye tâbi tutulacak, İner ve kabası tefrik edildikten sonra usulü dairesinde mümünesi alı- narak tahlili ve bunu müteskıp tartısı ve kati tesellimü yapılarak bedelleri öde- necektir, yecektir. küiklu olanlar bulunduğu gibi birer | mankenden ibaret olanlar da vardı. Mankenler de tayyarelerden atılıyor ve halk ile istihza ediliyordu, Liege - Brüksel hattı üzer p.de mül. | tecileri hamil iki tren bomba ve mit. ralyöz ateşine tutulmuştur. Kadın. larla ve çocuklarla lebalep dolu ©. | lan vagonlarda, yürekler paralayı e: sihneler cereyan etmiştir. Tren, (ege ile Brüksel arasındaki 100 ki. | lometi aşmıştır. HOLANDADA Kolterdam şehri alındı Bugün Holandadan gelen haberler ik mesafeyi 6 saatte ancak daha evvelki günün haberlerine nâ- | zaran azdır. Fakat Fransız tebliğin. den Holandada da vaziyetin düzel. miş olduğu ve bilhassa İngiliz tay. yarelerinin vaziyeti düzeltmiye son derece yardım ettiği anlaşılmaktadır. Alman taarruzu Yssel suları üze. rinde durdurulmuştur. Yalnız Arnes tarafından Almanlar hesabıma bir 1. lerleme kaydedilmektedir. Rotter. damda şiddetli muharebelerden son- ra şehir Holandalıların eline geçmiş- tir. Almanların işgal ettikleri bahri. ya kışlaları istirdat olunmuştur. . Dahaye'den haber verildiğine göre, mış clan Alman kalesi, şiddetli mu. harehelerden sonra tahrip erltiriştir. Bir çok Alman ölmüş, diğerleri tes. lim olmuşlardır. Lehaye'deki Arjantin sefirinin Ha. riçiye Nezaretine çektiği bir telgra- © — Hikemi muayene metlöenlilde mauz bulunan afyonlar mübayaa edilmi- |fa göre Alman tayyareleri tarafın - dan atılan bombalar Arjantin clim. 4 — Bu afyonlar için takdir edilen kiymet İnce toplanmış olanların beher İhuriyetinin sefaret binasını oturulmu. morfin derecesi (40) kırk kuruş ve kaba toplanmış elenlern beher morfin dere- cesi (80) otuz kuruştur. © — İstanbul haricinde bulunan mütevasrt veya zürra ellerinde bulünin af» yonlarını bizzat İstanbula getirmedikleri takdirde afyonlarının iptidai ve kati tes- İlm ve tesellim müsmelesi, bedellerinin tahsili için noterden musaddak bir veki- Tetname ile İstanbulda münasip görecekleri bir mutemedi vekil tayin edebilirler, (3620) yacak bir hale getirmişlerdir. Paraşütçülere karşı mücadele Holanda başkumandanlığı taratın dan neşrolunan emri yevmide, Al. man Sevkulceyşi taarruzunun skim kaldığı bildirilmekte, ve paraşütçü. lerin indikleri mıntskalarda hususi hüviyet varakaları taşıyan, hususi vazifelerle muvazzaf Almanlar bu. lunduğu ilâve edilmektedir. Holanda hükümeti, şüpheli eşbas ile mücadeleye devam ediyor. Yüz- lerre ecnebi zabıta tarafından tevkif olunmuştur. o Amsterdamın birçok caddelerinde çarpışmalar yuku bul muş, fakat askeri makamat Ji Me. yıs akşamı vaziyete hâkim olmuşlar. dır, .Alman paraşütçülerinin Holanda- da papas ve köylü ve her sım? as- ker kıyaletine girdikleri göze çarp- maktadır. Almanların vaktile bir sü. Tü sahte üniforma kaçırdıkları anla- şılmıştır. Lahayde ikamet eden AJ- nların şehrin merkezine yürüme. teşebbüs ettikleri, fakat bir aske. ri kıta tarafından bertaraf edildik. leri bildiriliyor. Holanda hükümeti sahte ünifer- malar giyen Alman paraşütçüleri dolayısile Hitlerin namus ve elvan. mertlik kelimelerinden ne murat et. tiğinin bu hödiselerle de anlaşıldığı- nı bildiriyor ve bu hareketin Lahay mukavelesinin 238 üncü maddesine İmugayir olduğunu ilâve ediyor. Hü- kümet bundan maada, Alman kıtsa. tun ösir edilmiş Holanda askerleri- ni ilk safa dizmekte tereddüt etme. diğini tasrih eylemektedir. Amslerdamm tam merkezine isa. bet eden bombaların 20 kişiyi öldür. düğü haber vriliyor. Holanda Hindistanında Holandaya ait Şarki Hint Adaları- mn işgali münasebetile müttefik kuvvetlerin statükoyu katiyen değiş. tirmeyi istihdaf etmedikleri ve mak. sadın yalnız bu adalardaki hüküme. MATBAACILARIN N Bir adet 25 X 34 eb'adında Havdelberg marka otomatik yeni pe. dal makinesi müsait şartlarla satılacaktır. İsteklilerin İstanbul 629 posta kutusile muhabere etmeleri, phe Kurdu ti takviyeden ibaret olduğu Londr# ve Pariste tasrih ödilmektedir. Alman tebliğine göre Berlin, 12 (A.A) — Alman ordü başkumandanlığı şu tebliği neşredi yor: Ordu ile hava kuvvetleri arasın. daki çok sıkı irtibat sayesinde, Ak man taarruz! hereketi, bütün Garp cephesinde süratle ilerlemektedir. Şimali Holandada Alman kıtaları, Groninge eyaletini işgal etmişler ve Hartlingen'e ve Uriderze'in şark $8- hiline varmışlardır. Alman kuvvetleri Yssel mevzileris ni zorladıktan sonra, garba doğrü yürüyüşlerinde, Amersdoarf'dan Rbe' nen istikametinde uzayan Grebbe hattını yarmışlardır. Az çok cenuba doğtu, Almanlar Peel mevzilerini da keza zorlamışlar, Haseelt ile Maas. tricht arasında Albert kanalından bir geçit açmışlardır. Liege istihkâm. larinin en sağlamı olan Ebenemael kalesi Almanlarm eline geçmiş bus Yunuyor, Bu kalenin 1000 kişiden mürekkep olan kumandanı ve efradı teslim olmuşlardır. Liege önünde; Alman kıtaları istihkâmların ileri hatlarına kismen derin bir surette girmişlerdir. Belçikanın cenup kıs- mında ilerliyen Alman kuvvetleri de düşmanın mukavemetine rağmen, Sü ratle arazi kazanmağa muvaffak ol. muşlardır. Lüksemburg tamamen AL, man Kıtaatının elindedir. Büyük hava hücumlarına devam ediliyor. Birçok tayyare meydanla. rına yeniden taarruz yapılmıştır. Yalnız Vreux tayyare meydanında 30 tayyare ve Orleans tayyare Mey« danında 36 tayyare tahrip edilmiştir. —n RI DİKKATİNE: Umum Müdürl Karadeniz hattına Bartın hattına — Sah 18 de Sirkeci rihtimnden. Sah, Perşeyihe ve Pazar 0.30 da (Uğur). Tophane rıhtımndan, Parartesi 18, Salı 9.50, Çarşmba, Perşembe, Czma 16 da ve Pazar 8.30 da (Trak). Aynca Cumartesi Mi de ve Pazar 19 da (Marnkaz). Galata rıhtırnından, Pazartesi, Çarşamba ve Cuma 8.13 de (Marakeş), Galata yıhtımından. Ayrıca Çarşamba 20 de (Am- İtalya), Cumartesi 20 de (Ülgen). Tophane rıhtı- İamlt hattına Mudanya hattına Bansırma hattına mından, İmroz hattına Ayvalık hattına Li İzmir sürat hattını Marsin hattına NOT: Vapur seferleri Bakımda Her türlü malâmat aşağıda telefon numaraları ya- ılı Açantelerimizden öğrenilebilir. Galata Baş Acenteliği — Galata rıhtımı, Limanlar Umum Müdürlüğü binası altında 42304 Galata Şube Acenteliği — Galata rıhtımı, Mıntaka Liman relsliği binam altında «013 Sirkeci Şube Acenteliği sani em Yolcu şaloma 22140 İdaremiz yani için senii ei “45 kölem malzeme paraylıkla satın a- bnacaktar, İsteklilerin ba malzemenin miktar ve cinslerini gösteren Vsteleri malzeme sübemizden aldırmaları ve mevcut malları ile fiyatlarını gösteren tekliflerini en Köp 15 — 5 - Di0 günü sent 14 de kadar umum müdürlük binasindeki komiayo- na vermeleri Jâzımdır. Devlet a İşletmeci 13 Mayıstan 20 Mayısa kadar muhtelif hatlara kalkacak vapurların isimleri, kalkış gün ve saatleri ve kalkacakları rıhtımlar. — Sah 12 de (Tarı), Perşembe 13 de (Cumhuriyet) ve Pazar 16 da (Ankara). Gülata rıhtımından, Sah ve Cuma 19 da (Seyyar). Topbane rihtımından, Pazar 9 da (Tayyar). "Tophane rıhtımından, Corşamba 15 de (Kemâl), Cümertesi 15 de (Bar- m), Sirkeci rıhtımından, Pazar 11 de Çİzmir). Galata rıhtımından Salı 10 da (Çerokkale), Cuya 10 da (Dumlupınar). Sirkeci phlmından, üğü İlânları (Ülgen), Cumartesi 18 de (Antalya), *3889) (G0) eme ar İnhisarlar Umum Mü ALT Pe İY Cinat Miktarı Flektrik motörü Ge beri ber seyyür zımpara taşı Vadet Saç levha Jarma makinesi 1. Destere makinesi “Motörlü” Muh, Bedeli o 957,5 teminatı oo Ekalitme Lira Ke. Lira Kr. Şekli Saat 280. — » — Pazarlık 14 170. uv — N 430.— 29 — Acikek- silime 15 1 — Şartnameleri mucibince yz yazılı 8 kalem eşya hizalarında gösteri Jen wsvilerle satn alınacaktır. 1 — Muhammen bedelleri, muvakkat teminatları, eksiltme sestleri hizmla- rında yazılıdır. YI — Bkşlime 21/V/940 sah günü ii ilini komisyonunda yapılacakt Kabalaşta levazım ve mübayaat şubeslm- — Srinameler sözü geçen şubeden, parasız alabilir, vw — İsteklilerin eksiltme için tayin parslarile birlikte mezkör komlayona müracaatları İlân olunur olunan, gün ve z3atlerde © 75 güvenme 13043) 20 5.00 0 Sn nda la ram m a Je)