22 Haziran 1935 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

22 Haziran 1935 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden: Nazilli basma fabrikası iltisak demiryolu için lü- zumu olan 4400 adet meşe travers (sif İzmir teslimi) açık eksiltme ile almacaktır. Bunların muhammen be- deli 9680 liradır. Bu traversler Devlet demiryollarında kullanılan ahşap traversler metanetinde - olacaktır. Iuek.lîler * fazla izahat almak için Sümer Bank İnşaat servisine müracaat edebilirler. Eksiltme 5 Temmuz 935 cuma günü saat 16,30 da Ankarada Ziraat Bankası binasındaki Sümer Bank Umumi Müdürlüğünde yapılacaktır. Eksiltmeye işti- | rak edebilmek için isteklilerin 726 liralık teminat £ östermeleri lâzımdır. 1—2512 OA AA yi KIT 74 Nafıa Vekâletinden: Kapalı Zarf Usulile ekssiltme ilânı 1 — Eksiltmeye konulan iş (Kırklareli vilayetinde Kırklareli - Edirne yolunda betonarme İnece köprüsü in- şaatı) dır. İnşaatın keşif bedeli 48000 liradır. 2 — Bu işe ait şartnameler ve evrak şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi, b) Mukavele projesi, €) Nafıa işleri şeraiti umumiyesi, d) Tesviyei türabiye, şose ve kârgir inşaata dair fenni şartname, e) Betonarma büyük köprüler hakkında fenni şartname f) Keşif hulasası cetveli, g) Proje, İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı 240 kuruş bedel nukabilinde Nafıa Vekâleti Şoseler Reisliğinden alabilir- ler. 3 — Eksiltme 5. 7. 935 tarihinde cuma günü saat 16 da Ankarada Nafıa Vekâletinde Şoseler Reisliği dairesinde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 3600 lira muvakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesi- kaları haiz olup göstermesi lâzımdır. MN — Ticaret Odasına kayıtlı bulunduğuna dair vesika 2 — İstekliler yapmış oldukları işlere ait vesikaları güztererek eksiltmeğe girmek için Nafra Vekâletinden ehliyet vesikası alacaklardır. 6 — Teklif mektupları yukarda üçüncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Şoseler Reisliği dairesine getirilerek Eksiltme komisyonu Reisliğne makbuz muka- bilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet ücüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfin mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâ- zımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez, (1416) 1—2508 Zonguldak —Defterı]_aı-lığ—rındam Cinsi Mahallesi Mevkii Üzeri açık Meşruti- Gazipaşa kârgir iki — yet — caddesi Mesahası Muhammen kıy- meti Tira 93 metre 12 desi me. 16,250 Hududu... Sağı Bay Dürrü ebniyesi solu Rızaya tefviz edilip ondan Osmana - satılan nısıf dükkân arkası otel bahçesi ve kısmen kayalık. Balâda evsafı yazılı iki dükkân olbaptaki şartnamesi- we tevfikan kapalı zarf usuliyle ve peşin para ile 2 temmuz 035 salı günü saat (15) de satılacaktır. İsteklilerin teklif mektuplariyle yüzde yedi buçuk nis- petinde teminatlarını yukarıda yazılı saatten bir saat evel satış komisyonuna getirerek mukabilinde riyasetten bir makbuz almaları lâzımdır. Posta ile gönderilecek mektupların yukarıda yazılı sa- ate kadar gelmiş olması ve dış zarfın iyice mühür mumu ile kapatılması muktezidir, Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. İşbu satış bedeli için ikinci tertip mübadil tasfiye vesi- kası koponu kabul edilecektir. (1426) 1—2476 Harita umum müdürlüğünden: Harita kıtası için 41 mekâri hayvanı satm almacağın- dan isteklilerin her gün Cebeci'de harita umum müdürlü- ğü Tevazımına hayvanlariyle birlikte müracaatları (1361) 1 — 2396 Etlik Merkez lâboratuvarları Müdürlüğünden: Müessese motörü için aşağıda adları yazılı maddeler pazarlık suretiyle satın alınacaktır. Şartnamesini almak istiyenler müessese müdürlüğüne ve eksiltmeye talib olan- ların da 28. 6. 935 tarihine müsadif cuma günü saat 15 te Ziraat Vekâleti muhasebe müdürlüğünde toplanacak olan komisyona gelmeleri. (1399) 1 — 2436 Kilo 2350 Mazot 230 Kalın vakum yağı 200 Hafif benzin 1400 e Bursa Evkaf müdürlüğünden: 1 — Bursanın İsmetpaşa caddesinde vakfa aid 101, 103, 105, 107, 100 No, lı arsaya yapılacak otel ve garaj ya- pısı kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. Keşif bedeli 19079 lira 39 kuruştur. 2 — Bu işe ait şartname ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi, B — Mukavele projesi, C — Nafia işleri şeraiti umumiyesi. D — Fenmni şartname, E — Keşif cetveli ve resim, İstiyenler bu şartnamelerle evrakı 95 kuruş bedel mu- kabilinde Bursa Evkaf müdiriyetile İstanbul ve Ankara heyeti fenniyesinden alabilirler. 3 — Eksiltme 27 — 5 — 935 tarihinden 27 — 6 — 935 perşembe gününe kadar bir ay olup 27 — 6 — 935 günü saat 15 de Bursa Evkaf idaresinde eksiltme komisyonunda ihale yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulü ile yapılacaktır. $ — Eksiltmeye girebilmek için 1431 lira muvakkat teminat vermesi. Bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır: A — En aşağı 20 bin liralık yapı işi vaptığına dair Nafia baş mühendisliğinden tasdikli vesika ve mes'uliye- ti fenniye için diplomalı mühendis veya mimar veya fen memuru göstermesi. B — Artırma ve eksiltme kanununun 3 üncü maddesi- nin A ve B fıkrasında yazılı vasıfları haiz ise buna dair vesika, 6 — Teklif mektupları yukarıda üçüncü maddede ya- zılı saatten bir saat evveline kadar Bursa Evkaf Müdiri- yetinde komisyona getirerek makbuz mukabilinde eksilt- me komisyonu reisine verilecektir. Posta ile gönderile- cek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı saata ka- dar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (1237) 1 — 2192 Si V a * Sivrihisar Belediyesinden: 4640 Jira muhammen bedelli font boru otuz gün müd- detle ve kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuştur. İhalesi 8-7-935 pazartesi günü saat 16 da yapılacaktır. Talipler şartnameyi Belediyeden alarak söylenen gün- de saat 15 kadar teklif mektuplarını makbuz mukabilinde Belediye başkanlığına vermeleri ve teklif mektuplarına Yo 7,5 nisbetinde muvakkat teminat leffetmeleri ilan olu- nuür. (1413/3301) 1—2454 Kalecik belediye Başkanlığından: Keşif bedeli (2475) lira (31) kuruştan ibaret olan (11) dükkân ile bir furunun müceddeden inşası 12-6-935 - tari- hinden itibaren (15) gün müddetle açık eksiltmeye çıka- rılmıştır. Ehliyeti fenniyeyi haiz taliplerin 9, 7,5 dipozito- lariyle ihale günü olan 27.6.935 perşembe günü saat on beşe kadar Kalecik Belediye dairesinde müteşekkil ko- misyonu mabhsusuna müracaatları, (1407) 1—2451 Basın Genel Direktörlüğünden: Basın Genel Direktörlüğünün her gün bastırmakta olduğu bet. keler açık ektiltmeye konmuştur. 5000 lira umulan —bu işi üzerine almak istiyen basıncıların şartlarımızı öğrenmek üzere basın genel direktörlüğünün vilâyetler evindeki eksiltme komisyonuna 15 gün içinde, her gün 9 dan 18 e kadar baş vurmaları. z . »e Karşehir İlbaylığından: Kırşehrinde yapılacak ve 9825 lira keşif bedeli olan vi- lâyet evi inşaatı 18 haziran 935 den itibaren on beş gün müddetle açık eksiltmeye konulmuştur. İhale 2 temmuz 935 sah günü vilâyet daimi encümeninde saat on altıda yapılacaktır. Eksiltmeye girmek istiyenlerin 737 lira mu- vakkat teminatlariyle vilâyet daimi encümenine veya mu- hasebei hususiye müdürlüğüne mürcaatları ilan olunur. (1454) — 1—2545 Ankara İlbaylığın dan: 1 — Onuncu Yıl yatı okulası için yiyecek alınacaktır. 2 — Bu yiyeceklerin tasarlanan değeri en çok (9025) liradır. 3 — Eksiltme kapalı zarf biçiminde yapılacaktır. 4 — İsteklilerin şartnameyi görmek için her gün Anka- ra Kültür Direktörlüğüne gelmeleri ve artırma eksiltme yasasma göre hazırlayacakları kapalı zarilarını da 1-7-935 pazartesi günü saat on beşde Ankara ili sücl komisyonu başkanlığına vermeleri. (1459) 1—2550 Türk Hava Kurumu « .. UYUK pi piyango Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 19 uncu tertip 3 üncü keşide 11 temmuzdadır. Büyük ikramiye 50,000 liradır. Ayrıca; 20.000, 12.000, 10.000 liralık ikramiyelerle 20.000 liralık mükâfat vardır. DAKİK, HASSAS, ŞAĞLAM ve BASİ | 4 İşte; bütün dünyada tanılmış — olan RE V U E Saatlerinin başlıca evsafı bunlardır. REVUE saatlerinin yeni koleksiyonun: görmeden saat almayınız. Ankara'da, Rıza Tevfik, Bankalar cad- desi 8 1—2408 KIZILAY GENEL MERKEZİNDEN: Kinin ile bütün milhleri ve kinin ve cıva ve Bizmut ile yapılıp sıtma ve firengide kullanılan bütün müstahzarla- rın memlekete sokulması ve memleket içinde yapılması monopolu bir kanun ile Türkiye Kızılay Cemiyetine ve- rilmiştir. Sıhhat Bakanlığından izin alınarak veya izine tabi ol- muıyarak bu müstahzarları memleket içinde yapanların a- şağıda gösterilen talsilatlı bir beyanname ile haziran ni- hayetine kadar Ankarada Kızılay Genel Merkezine mü- racaatları lazımdır. ş j 1— Müstahzarın ismi ve şekli ve varsa ruhsamam.e ta- Tih ve numarası 2 — Müstahzar sahibinin ismi ve yapıldığı laboratu - varın ismi ve adresi 3 — Müstahzarın havi olduğu müessir maddelerin nevi 4 — Bunların senelik vasati satış mikdarı 5 — Müstahzarın toptan, perakende satış fiatları. ı1—2518 C.HEP. Genel Sckretcflîğîudcn: Dağılan türkocaklarında alacağı kalanlara ödeme pılmak için yeni bir karar verildi. Bu karara göre: A) Aylıktan, kitap parasından alacaklı olanların alacaklarının tamı, M B) Alacaklarının tutarı 500 lirayr geçmeyenlerin *miktara kadar olan alacakları, C) Alacakları 2.000 lirayr geçmeyen sosyetelerin miktara kadar olan alacakları, ödenecektir. İlgililerin belgeleri ile C, H. P. merkezindeki türkocakları hesaplarını arıtma komisyonuna başvurma- ları ilan olunur. 1—2520 ANKARA ASLİYE MAHKEMESİ BİRİNCİ HUKUK DA- İRESİNDEN: Trabzon vilâyetinin Bümre nahiyesinin kavala k, den Genç Ali oğullarından Halil İbrahim oğ. Rüsteme: Ankaranın yapracık köyünden karınız Emire ile ön senedenbe. — Ti evli bulunduğunuzdar üzerinize düşen kocalık vazifesini ifa et. mediğinizden sekir senedenberi Ankaradan firar edip aile şeraitine niayet etmediğinizden dolayı Ankara 3 Üncü sulh bukuk mahlkeme. einde vaki sulh teşebbüsünün de akim kalmastından dolayı aleyhir nize karınız Emire tarafından açılan boşanma davasının arzuhal sureti yukardaki adresinize gönderilmiş ve yapılan taharriyatta u« kunduğunuz adresten çıkrp nereye gittiğiniz malüm olmadığından babisle mübaşir tarafımdan bila tebliğ iade edilmiştir. Ikametgâhınız meçhul bulunduğundan mahkemece ilanen tebll. Bat ifasına ve mahkeme günü olarak da 17.7-935 çarşamba saat 14 talikine karar verilmiştir. Mezkür gün ve saatte Ankara asliye bi tinci hukuk mahkemesine gelmeniz ve yahut musaddak bir vekil göndermeniz aksi takdirde gryabınızda muamele yapılacağı malü- munuz olmak üzere ilanen tebliğ olunur (1452) 1—2537 Ankara Milk Emlâk - müdürlüğünden: Ankaranın Gülviran mevkiinde Abdullah oğlu Arif ve mahdumu Seyidin mutasarrıf bulundukları araziden 35639 metre murabbar sahanım istimlâki takarrür etmiş ve Şar- baylıkça kurulan heyetçe mezkür sahadan beher metre mu rabbama altı kuruş bedel tahmin edilmiştir. İşbu bedele v istimlâk muamelesine itirazı olanların sekiz gün zarfımnda Ankara Defterdarlığı Milli Emlâk Müdürlüğüne müracaat — eylemeleri lüzumu ilân olunur. (1460y- * 1—2551 SMETLEDUR GUAdAN D ERYTERLMASE. YU GüTÇEALTEAN AAA LA BEYELANDE AYU NALİruden Askeri Fabrikalar Umuüm Müdürlüği Satın Alma Komı'syonğ ilânları 120000 METRE TORBALIK BEZ Ta)uı_ıin_edil:n bedeli (40800) lira olan yukarda mik- tarı ve cinsi yazılr malzeme askeri fabrikalar umum mü- dürlüğü satın alma komisyonunca 3 temimuz 1935 tarihin- de çarşamba günü saat 15 te kapalı zarf ile ihale edilecek- tir. Şartname parasız olarak komisyondan verilir, Talip- lerin muvakkat teminat olan (3060) lirayı havi teklif mekuıplınm mezkür günde saat 14 de kadar komisyona vermeleri ve kendilerinin de 2490 numaralı kanunün 2 ve 3 maddelerindeki vesaikle mezkür gün ve saatte komis- yona müracaatları. (1405) 1—2444 2000 TON MAZOT me (yedi) li 60 TÖN DEVRİ DAİM mııkıbıl(y' linde h hnk(ıısıoı)ııyz?ıı YAĞI verilir. Taliplerin e Şartnamesinde tadilat ya- teminat olan (8750) lirayı — pılan ve tahmin edilen be- havi teklif —mektuplarını — deli (150000) lira olan yu- Mmezkür günde saat 15 e ka- — karda miktarı ve cinsi yaz- dar komisyona vermeleri — İi malzeme Askeri Fabrika- ve kendilerinin de 2490 nu- — lar Umum Müdürlüğü satın : alma koamisyonunca 8 tem- muz 935 tarihinde pazartesi günü saat 16 da kapalı zarf ile ihale edilecektir. Şartna- * Süretiyenermin nn