29 Haziran 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

29 Haziran 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 2

Bir tetkik seyahatinde Bira fabrikası Kamber kapıdan bağırmış ağa Umum Ölmek var, dönmek yok! Müdürlüğüne Dâvâyı en isek Mil Mehmet şahitlere ” wicdanlarınızı, yalayıp yuttunuz ,, dedi Mahkeme röportajları Bir Türk dostunun ölümü Spor bakımından edinilen umumi bilgi ve intibâlar General Cemil Taner'in beyanatının son kısmı Yurt içinde spor işlerini tetkik için bir seyahat yapan beden ter“ biyesi genel direktörü General Cemil Tahir Taner'i in bu tetkikten eralin beyanâtının son kısmını okuyucularımıza veriyoru: siyah mantolu Mr. Gillespie teessür İstanbulda Kızılay haftası başlıyor Yurtta havalar sıcak gidiyor ile yaptığı hiç şüphesiz, memurundan ve vatağına Bir Amerikan film şirketinin Türkiyede çevireceği filmler — Sel basmış, birkaç ev hayır, dedi. Koştu: m, ile Mehmet gitmedin mi? gittim. Ama gibi değil. Yalnız eşyala etir il sonra Kanber: adar mı, dedi, aha yüzükler var, Ahmet Agaoğlu için mevlüd oturup ise... evlerine eşya iç çamaşırları da bulunduğu Sıcak hazretleri e 7 dost; hısım, akraba el tanıya Bu sene kendisini epeyce, özle- vi dik demiyeyim zmn, bekledik. Pa. (VWUYĞGUN eşik adami İN sıcak hazretleri tepe du; Istanbul siyle okun- na göre ÇAĞRI Esasiye Encümeni bu- te lari bugün saat 10 ıman çıkan fırtınalar, ir yek yağmurlar yüzün- iz Gi N un için bir ,iki gündür, bize — Bağrıma yağ be mübarek! hazretleri, bu sene vi keli ee tasavvur edebili; T. mi ak hazretleri dedim.. ne bana sıcak, şair Şeyh Ga- viğin : Giydikleri âfitabı temmuz İçtikleri şulei cihan - şüz ! hallerini tasvir ettiği mensup bir adammış gibi Ni Çallı'ya, bu adayr alıp psi, nasıl ma- O cağını telefonla Ankara'dan so: ir meraklı, ie ressamd. cevabı ral yes arkadaş, kısmeti- en arsa “Kaşık, bize çıkar!