10 Şubat 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

10 Şubat 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— & — VAKTT. 10 Şukat 1920 çekilerek Yeni bilmecemiz yirmisine hediyeler isabet etmiş ve diğer haliedenlere de takdir varakası | ihzar olunmuştur. M ükâfat ve takdir varakaları- nın perşembe, ve cuma günleri öğ.eden sonra Vakıt idaresinde | çocuk sayıfâsı o muharrırinden almaları rica olunur. İstanbul Bir şişe kolonya kazanan kız lisesinden 293 Neriman Cevat H. Birer kitap kazananlar 1 — Üsküdar ortamektep yedinci sınıf talebesinden meh- met İsmet B. 2 — Vefa orta mektep şube 2-3 ten 373 Neş'et Reşat B. 3 — Kadıköy kız orta mek-, tebinden 193 Muhterem H. 4 — Aksaray Babahasanilmi mahallesi Kınk tulumba caddesi No. 20 de Hacer H. Birer oçokolata kazananlar: — Bakırköy ilk mektep talebesinden 119 Perihan FL. 15 inci ilk mektep üçüncü sınıf talebesinden 612 Hüseyin B. Kumkapı oÇite gelin caddesi Anastasyades apartmanında Mile Yeranuhi — Üsküdar beşinci ik mektep tale- besinden 286 Sahire Nuri EL — Beşiktaş 36 ıncı ilk mektep Üçün- cü sınıf 608 Tulay B. Birer kartpostal kazananlar: Ankara Nafis Vekâleri (omerkez müfettişi Süleyman Bin oğlu Ümüt R Erkek Nejat B. Kadıköy o Notrdam dö Siyon mektebinden 77 Sevim Nurettin H. Ankara lisesi sınıf 3 şube 2den 137 Şükrü B. Konya Ereylisi İsmet Paşa mek- tebi ikinci sınıftan 337 Orhan B Ankara İnönü mektebi ücüncü sinıftan 575 Beria Fazıl H. Ankara Sanatlar mektebi birinci sınıftan Ahmet B. Eskişehirde Sakarya caddesinde Sakarya mektebinde sınıf Sten 187 İzset B. Ankara dahiliye yaveri Arif Bey kerimesi Seman Arif H. Hayat mektebinden 124 10 — Bursa lisesinden 132 Fehmi B, Birer takdir varakası kazananlar : ( Avni isme on takdir arakası getirene | İ mukabilinde bir kilap hediye edilecektir. | — Göztepe Merdiven köy ilk mek- tep talebesinden 110 Nusrat Mu- zaffer B. K İstanbul erkek sesinden 20 Emin Şükrü B Balar, Karsbaş mahallesi Guakil apartmanı Hasköy ilk mekrep talebesinden 4 Alber Asayas Ef. Üsküdar Orta mektep sınıf iki, 155 Cihat B. Kadıköy Gazi mektebi sini iki wibe bir 75 Müzeler Hilmi R. Şişli Hacı mansur sokağında No. 39 da Şermin Kemal H. Aksarav Baba Hasan ilmi mahal lesinde Kitik tulumba caddesi numara 90 Hacer H - İtalyan deatet mektebi talebesinden Mehmet Celi R İngiliz imas mektebi talebesinden Nihal Hâmir 11 Kınitoprak Zühtüpaşa enmii içi. şalinde numara 14 Etlal Azmi H Büvüksda Bağçıvanlı oğlu sokak numara 59 Fua B Şişli Osman Bey Ahmet Bey sokağı No. 69 Nüdret Hüseyin FL Bakırköy Yenimahalle Furun 80- kak No, 26 Neclâ H. Kadıkör Rızapaşa caddesi No 63 Sen Jozef mzktebinde İzzet Neşe B muhtelif | ! ora mektep ülebesinden 168 İhsan Aptullah B r İhsaniye mektebi sınıf dört 165 Müveddet F Eskişehir Antalya anbarı muhasibi Siyami B Üsküdar erkek orta mektebinden 370 Turhan B. Çenderli yirminci ilk mektep tale- besinden sınıf dört Ülker Nigâr H. Kalamış numara bir terekki lisesinden 482 Mehmet . mektep & düncü sınıf birinci şube Keramet B. Feriköy Kurtuluş caddesi İnşirah Apartımanı No. 28 Süzan Adil H. Beşiktaş Uzunca ova Türk Ali mahallesi, Kuyulu sokak No. 25 Güzide H. Beşiktaş Yıldız posta caddesi yir- minci. ilk mektep sırf 4 Saliha Reşit H Gedikpaşa Amerikan mektebinden Tahir Sami B. Galatasaray sınıf dört şube üç 1425 | 7 Melih Naci B. Heybeliada ilk mektep sınıf beş Münir B Eyip muhtelit orta mektebinden 83 Beşire H. Göztepe erkek Amerikan Tisesi sınıf yedi Tarık Ziya B. Gedikpaşa Amerikan mektebi Suat Hiiseyin H. Eyip otuz yedinci ilk mektep sınıf beş 181 Selma Anf H. Beşiktaş Üzunea ova asmalı kah- ve sokak No. 44 Mehmet AN BR Kuzguncukta Karâkonun hanesin de Reşar B. nezdinde Zehra İzzet H. Kadıköy Kızlar uğası mahallesinde No. 27 Şaziye Refik H. Fındıklı Salıpazar yokuşu No, 8 M. Oğuz B. Şişli Osman Bey Davut oğlu s0- kak Ali küçük zade apartmanı No. 6 Ziyat Şevket B. teitibul erkek lisesi” alındı sınıf nci şube 1402 Ali Arif B. Çorlu mal müdürü Beyin törünu Handan H. » Tekirdağı mühendis Suphi Beyin banesinde Gülizar H Notdam dö Siyon talebesinden 106 Kıymet Vehbi FL. Bostancı Vükelâ caddesi No. 48 Ali B. Bursa tepçu otuzuncu alayı birinci tabur kumandanı Fahrewin Beyin oğlu Nusrat Fahri B. Adapazar Karaosman mektebi 210 Muzaffer Hayri B. Eskişehir İhsaniye mektebi sınıf dört 231 Ferdi B Galatasaray lisesinde 908 Osman Nizami B. İstanbul erkek muallim mektebi sinif bir ği nazmi B. İstanbul erkek muallim mektebi talebesinden 794 Nuri B. Nışamtaşı kız orta mektebi sınıf 7 167 Gülsüm H. Kızıltoprak Zühtüpaşa mahallesi Şefik B. sokak numara 13 Leyla Sak EL. İstanbul kız orta mektep ikinci sınıf İffet. Nori H. Ankara Gazi ilk erkek mektebi 774 Adnan B. Şehremini Saray meydanı kahveci İbrahim Ef, mahtumu Cemal B. Ankara Nafia Vekâleti Müfettişi Süleyman Hıfzı Beyin mahtumu Müfit B. Ankara Müdafasi Millive Vekâleti Baytarlık işleri dalre kalem müdü. rü binbaşı Eşref Beyin kızı Süha Eşref H. Ankarı müsevt ilk mektep birinci sınıf talebesinden -98 Turhan B. Ankara Gazi ilk mektebi talebe- sinden 467 Arif Hikmet B. Ankara Eminönü mektebi 205 Bülent Fazıl B. Bursa birinci lise 1 - 2 talebesin- den 157 Nazmi B. Ankara Gazi ilk mektebi sinden 4 - den 125 Dündar B Ankara Gazi ilk mektebi mf 5 wlebesinden 85 Char B. Ankara huşpsi bizim mekter sale besinden 81 Daniş Macit hi talebe» | l | 107 - Gemlik Eskişehir orta mektep 1 - 1 den 100 Remzi B Bönua kö dördüncü Recep Sen hzari sınıf talebesinden Kuyumcu B Sen Bönün kolleji üçüncü husus! sınıf talebesinden Nahit Necati Bi Soma Alun taş ilk mekiep 220 Nezahet Falk H Ankara Gazi erkek mektebi sınıf beş 430 Ertuğrul B Göztepe ilk mektep talebesinden 414 Yahya B. - Kadıköy Yeldeğirmeni Sent Öfe- mi mektebi talebesinden Ferizer Cemalettin TL Eskişehir kurşunlu mektebi sınıf dört 75 Emine H. Pangaltı Dolapdere başı numara 16 Haldun Hüsrev B. Bandırma o mahkemei asliyesinde zabıt kâdbi Hıfzı B. Sirkeci Hocapaşa mahallesi İbni Kemal caddesi No. 47 Fevziye H. Göztepe birinci muhtelit mektep talebesinden Hikmet Ziya B. İnönü muhtelit mektebi birinci sınıf talebesinde 97 Ali Rıza B. Selimiye mahallesinde Seyrisetin memurlarından Hasan Tahsin Ef kerimesi Vetibe H. Ankara Türk Musevt muhtelit ilk mektebinden 155 Tarık Necati B. Ankara Cebeci İltekin mektebi Nevi Mermer Kariyede taşocağı Defterdarlık ilânatı ilânatı Erdek Malmüdürlüğünden: Mevkii Bulunduğu mahal Marmaranın Saraylar karyesinde > o. - Senevi bedeli Kıymeti mehemmenesi 70 lira ieeri Üç! l Hududu: Şarkan Ayiyari mandırası, garben Cebel' şimaler ranköy yolu, cenuben Çamlık. ij Balâde müfredatı muharrer Marmaranın Saraylar namı © | Palatya karyesinde bir adet mermer taş ocağı yeniden ihya üzere üç senelik icara verilmek ve 15 şubat 930 tarihinde olunmak üzere 25 kânunusani 930 tarihinden müddetle müzayedeye verildiğinden itibaren Erdek talip olanların Mal müdüriyeti dairesinde müteşekkil satış komisyonuna mürs€ * SATILIK EV ve DÜKKÂN — No. 4,2 Sideris soksği rahor İ yasbey mahallesi, Yedikule, tahmin edilen kıymeti 2 sene ve 2 taksitte verilmek çartile 3270 liradır. Satış m temdiden 17 şubat 930 pazartesi günü saat 14,30 da Defi lıkta dördüncu sınıf 135 Mürşide Rıza H. | Ankara Gazi ilk mektep 93 Avni Asım & Bursa Hocahstp (mahallesinde 7 Nö. 237 Selim B. Eskişehir şömendöfer sile mektebi sıf 4, 169 Sungur B Bursa Gazipaşa caddesi No, 55 Tarık Sabri B. Konyada Doktnr Nüzhet Bey kıfı Nuran H. Unkapanı OHacıkadın o mahallesi ora sokak No. 12 Nüzhet Mecit H. İzmir Karantina Cetrah Mehmet Ef, sokağı No. 5 Hidayet Cemal HH. İzmir Kokaryalı Altıntaş eczanesi vâsıtasile Neclâ Hüseyin PL Ortaköy Rakım B. Apartımanı kat 2 Fahri B Haydarpaşa Yeldeğirmeni Sen Lul mektebi talebesinden Bahaeddin B. Bahkesir o Yıldırım karakolunda polis memuru Emin Efendi vası- tasile kerimesi Saniye FL Üsküdar Olta mektebinden 161 Rıza B, Ünye Sabahattinpaşa No. 19 Adalet H. Süleymaniye sekizinci ilk mektep talebesinden Feyzaver Ali H. İzmir Kokaryalı Müradiye sokağı No. 3 Fransız mektebi talebesin- den Hüseyin Vamık B. Aksaray Muratpaşa No. 31 İzzet Kizım B. Gazi OOsmanPaşa Orta mektep Birinci sınıf birinci şubeden 443 Feti B Ankara devlet demiryolları ve limanları maliye ve muhasebe işleri resi Ahmet Beyin kerimesi Ayşe 1. Konya İhdyarettin mahallesinde No. 656 İhsan Ziya B. Konya Sillede eczacı Selimi Et kızı Mübeccel H. Konya erkek lisesi 2 - 1 talebe” sinden 400 Cihat R Bolu tabur kumandanı binbaşı Cevat Bey kerimesi Gülten H. Cerrahpaşs bâstenesi ikinci ko- #uşanda Muzaffer Nafiz B. Ankart Samanpazari İstiklâl ma- hallesi Mehmet Efendi banı arka sokağı No. 3 Nezahet TL. Kadıköy erkek orta mektep birinci smf ikinci şöbeden 149 Durgut Ragıp B. Sultanahmette karşısında Sabit Bey lettün & Edremit Gazipaşa mektebi & sınıftan Ümit Avni B. Ankara Cebeci Dörtyol ağzı No.47 Yız Tisesinden Saime Sabit H. Kadıköv doktor Hikmet Bey mah- dumu Sen Bönut kollejinden 8 Necati Hikmet B hükü tabibi Ihsan Bey mahallesi Sanayi © mektebi oğlu Celâ beşin 108— 109— (10— n— yapılacaktır. e (R-16) Sowk algınlıklarında ilk gö- rülen rahatsizliklar ses ki- sıkhği ve öksürüktür . Bu nahoş alâmederin süratle izalesi “Krezival,, Üs kabildir.. kerimesi Belkis FL Ordu Nümunei irfan o mektebi talebesinden 1 Enise İbrahim H. Maltepe Gülsuyu caddesi No, 6 | Hikmet Saffet B. Alaşehir Himayei etfal karşısında, l DakkaT ATLATR, Kadıköy Yeldeğirmeni eski Alman”) mektebi yarında No 44 İclal H. İ Adana İstiklâl ilk mektep dördün- cü sınıf birinci şubeden 215 Ali | Ibsan B. Tarsus Duatepe mektebi beşinci sınıltan 70 Sacit B. | Kütahya o Gazipaşa ilk mektep talebesinden 109 Süleyman bey | Kadıköy Sarraf sokağı No. 12 Perihan Hâmit H. Amerikan kız kolejinden Nakive H. | Sen Jozef Kolejinden Orha İsmail B. Ankara kız lisesi dördüncü şubeden birinci sınıf | 162 Nermin | İsmati TI. Vefa orta mektebi 355 lettin bey Cema- - Çorlu istiklâl otelinde Mehmet Et İ Bulundukları memleket- ler wak olduğundan cevap- farı mesafe nazarı itibara alı narak birer varakai dir ve alanlar: i — Trabzon 9 — Hopada Trabzonlisesi talebesin- 9 — Elâzizona mektep bisinci sınıf Ankara karilerimize Mükâfatımız ve takdir kalarımızı Namık B. tevzi edecektir. Bina- enaleyh cuma günleri sabahtan öğleye kadar Namık B. in Haki- miyeti Milliye binası karşısında- ki dairesine zahmet ederek ken- disinden hediyelerimizi alabilir- siniz. Mükerrer tenbihlerimize rağ- men gene bal varakalarile ko- pon suretle varakalarının Beyoğlu on beşinci ilk mektep $ inci sınıftan 344 Celi Erenköy kiz lisesinden 531 Saime Sak PL. çeç gelmekle beraber tak- Misesi birinci sınıf A şubesinden . 4 Ziya bey den Çevik bey birinci şubeden 699 Turhan H. Kâmiran vara- Ankara muhabirimiz Dikkat ediniz gönderilmediği olıyor. Bu koponsuz gelecek hal iptal edileceğini son defa bildiriyoruz. .eDulmaci Dünkü bulmacamızı hall medimizse “Büğünkü Halle şekle bakarak yeni bulmaciği! zın sırnnı meydana çıkarabi niz. Bunun için aşağıdaki yi tatbik ederek üç beş d meşgu! olmanız kâfidir: 12 3 4567894 Dünkü bulmacamızın halledilmiş şekli 123456 78 9İğ — Bir isim — Kalın Kumaş 5 — Peder 4, büy — Ora 8, vermek 6 r — Semanın en. yöksek YP — Haftanın bir günü 8 Hadise 4 — Bul 3, bir pevganbef , — Ebe 6. dalavire # 10 — Vermek 3, büfe 5 11 — Hafif ahenkli ses © Bu bulmaca okuyucuları” kam Sabri Bey tarafından #0” olak