2 Haziran 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

2 Haziran 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Emniyet sandığı em- lâk müzayedesi Kat'i karar ilânı m Iraz No « Mübimmen KÜ kiymeti Lira 30S 5 1755 10781 . M0 -g35- 13141 4 SU “1963 13636 MS 29 ağ SSS 1754 14754 8 775 17608 105 jp 242 “SS nn yeğss < Merhunatın cins ve nev'i ile Borçlunun ismi mevki ve müştemilâtı Erenköy'ünde Sahrayıcedit. ma- hallesinde Ethemefendi sokağında eski 132, 128, 134, 130, 129, 127, 131 ve yeni 35; 39, 45; 47, 49, 51, 53 numaralı üç yüz otuz dokuz arşını muhterik beş hane ve dükkân eseri ebniye mahalli ve iki bin alti yöz altmış bir arşın bahçeyi ve yüz elli arşın arsa üzerinde kârgir bir katlı ve arkasında birer odayı havi iki dükkâni ve sekiz yüz elli arşın dan ibaret mezkür iki dükkânın bahçelerini (o havi Obeş hane ve dükkân eseri ebniye ve bah- çesile iki dükkânın tamamı Anadoluhisarında Göksu mahal- lesinde Hasanefendi sokağında eski 7 mükerrer ve yeni 7 nu- maral 94 arşın arsa üzerinde bir katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki katta beş oda bir sofa bir mutfak bir kuyu ve otuz arşın arsa üzerinde kârgir bir mutfak ve bin dörtyüz alt mış altı arşın babçeyi havi yeni bir hanenin tamamı Bekir Bakırköyünde Kartaltepe mahal- lesinde Aksu mevkiinde eski 3,5 ve yeni 8 numaralı iki yüz arşin arsa üzerinde maaçatı ahşap iki buçuk katta biri sandık ve ikisi cihannüma odası olmak üzere on oda bir söfa iki balkon bir taş- hk bir mutfak odun ve kömürlük ve sekiz yüz otuz yedi arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı (O- dalardan birinin içinde gusulha- ne vardır) Kasımpaşada Kulaksız Ahmet kaptan mahallesinde ebekadın s0- kağında eski 16 ve yeni 18 nu maralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap üç katta altı oda bir sofa bir methal bir mutfak bir kuyu ve otuz sekiz ârşın bahçeyi havi hanenin tamamı Adil B; Kadıköyünde Tulacıbaşı mahal- lesinde kuyu sokağında eski 72 ve yeni 7 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde yarım katı kâgir diğerleri o ahşap olmek üzere üç buçuk katta on oda üc sofa bir kuyu ve kırk dörtarşın arsa üze- rinde bir mutfağı ve bin dört yüz on altıarşın bahçeyi havi bir köş- kün taraamı Hulki, Mahmut Selâhattin Beyler Üsküdarda Dürbali mahalle ve sokağında eski 24, 24 ve yeni 38, âÜ numaralı yüz yedi arşin arsa üzerinde kârgir iki katta biri sandık odası ve biri sıvasız olmak üzere dört oda bir sofa bir mut- fak ve altında bir dükkânı ve yüz yetmiş bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Topanede Karabaş Mustafa ma- hallesinde eski Lüleciarastası ve yeni Lüleciarastasi ve Kale so- kağında eski 26, 26 mükerrer ve yeni 26, 3 numaralı on altı arşın arsa üzerinde mukaddema iki dükkân bir ahır elyevın kârgir bir ahırın tamamı. Kadıköyünde Osman ağa mahal lesinde eski ve yeni Mis sokağın- da 2 mükerrer ve yeni 36 numa- -g Hatice Nazire H. Mehmet Veliyütt n, Hüseyin Mehmet Naci Efend i Mm Katinko | | İ EF. Ayşe H. Firdes H. | Fatma H. | | Şevki Ef, ! 716 1507 1305 1425 5060 . # 6510: 19906 412 938 ralı biri yüz on arşın arsa Üze- rinde ahşap iki buçuk katta yedi oda bir sofa iki mutfak, diğeri keza yüz on arşın üzerinde ahşap bir katta iki oda ve yüz yirmi arşın bahçeyi havi mubtacı tamir iki hanenin tamamı Üsküdarda İmrahor mahallesinde Doğancılar sokağında eski 149, 149 mükerrer ve yeni 153, 155 nümaralı altmış beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda bir küçük sofa bir mutfak bir küyu ve altında bir dükkânı ve doksan arşın bahçeyi ve dahilen bazı noksanları havi bir hanenin tamamı, Kasımpaşada Hacıferhat mahal lesinde Pirinci sokağında eski 29, 29 mukerrer ve yeni 45, 47 nu- maralı seksen altı arşın arşa Üze- rinde ve bir çatı altında ahşap üçer katta birinci katlarında 2€- minleri malta birer taşlık ve 45 numarada bir halâ ve müşterek kuyu ve her ikisinde kömür ve odunluk ikinci katlarında birer oda birer ufak sof 47 numarada bir halâ üst katlarında birer oda birer ufak sofayı ve on iki arşın arsa üzerinde iki mutfağı havi iki hanenin tamamı, Fenerde Tahtaminare mahalle- sinde Külhan sokağında eski 22, 22 mükerrer ve yeni 34, 36 nu- maralı yüz kırk iki arşın arsa üzerinde kârgir dört katta hane olarak kullanılan kısmın bir ve ikinci katlarını ihtiva edip dör oda bir sofa bir mutfak bir antre ve öle Ni arkada bahçenin bir kısmı olan çimento döşeli aralık ve apartı ©“ man olarak kullanılan kısım ise yani üçünçü kat bir mermer an- te bir sarnıç üfak bir oda içinde kömür koyacak mahal tahta bölme ile ayrılmış bir sofa üç oda çini döşeli maltız ocaklı mermer tekne sabit kazan iki tulumba bir mermer musluk- lu mutfak ve sofada yük ve do- lap, dördüncü kat üç oda bir camekânla bölünmüş sofa bir koridor bir tulumbasız alttaki katın ayni bir mutfaklı daire ve bir balkon ve bir koridor bir çatı odası ufak bir kiler bir kömür lük ve yük dolap ve elli sekiz arşın bahçeyi havi bir çatı altın- da iki hanenin tamamı. Hüsniye ve Nesibe Hanımlar hisselerini bilesale Feraset ve Zehra Hanımlar bilvekâle ve Emine Hanım tarafından bilvekâle Hüsniye H. Eyipte Zeynephatun mallesinde İdris köşkü sokağında eski 25, 27,27 mükerrer 27 mükerrer ve yeni 33,35,37,39,41,43 uvmaralı yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğer katı ahşap olmak üzere iki katta biri sandık odası olmak üzere altı oda iki sofa bir kömürlük bir toprak havlu bahçe kapısı diğir yüz arşın arsa üzerinde yarım kârgir iki katta üç oda bir sofa bir taşlık bir mutfak bir kömirlük bir gusulhane ikinci katın bir kısmı ahşap harici sıvasız ve yüz yetmiş arşın arsa Üzerinde ahşap birahır ve gene yüz yetmiş arşın arsa üzerin; kâgir bir ahır ve samanlık ve üç yüz doksan arşın &rsa üzerinde kar- gir eskice ahır ve ağıl ve bir do- num altı yüz arşın bahçeyi ve bah- çede bir kuyuyu havi iki hanenin tamamı. Mehmet Saffet, İb- rahim Necati, Mustafa Kemal Bey- lerle Nezihe, Mümine Lâtife H. lar Yusuf EF, Mustafa Mümtaz, Ali Arif beylerle Kevser Hanım de Salih ve Haşım Efendiler Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk | 7 — VAKİT 2 Hariran 1750 VAKITıNn Küçük ilânları > Mer gün neşrelanur ,o.....ee Tarifresssss. 31 Defalık vw 30 | ..2 we Yİ e > aa gr e yaz : ihtiyaç kalmavın- : ş caya kadar (azomi' sag 8 2 10 defa) ilân edil-, : ? mek üzere makin) : ? Abemelerimizin her öç aylığı için'$ 3 bir delam meccanen! : 8 Asat geçen iknlarım fazlâ sab $ için 5 er karu; zammeo'üner. . A Satım Satılık — “Evernear, markah son sistem bir Amerikan bonlu ve bir Radio baporlörü Bunpumet ehven fistik sanlık os. Bahçekapı Anadolu han kapıcısına müracant Yazı makinesi — Kullânlms Remington markak o Türkçe, İngilizce klâvyeli . İdarede 13 numaraya müracaat. ie laleli Matmazel Anjel — Msj ve enjeksiyon mütehassıs. Taksim Feridiye Fırın sokak No. 10 Kiralık kâgir hane Beşiktaşta Akaretlerde 14,49 numaralı haneler pazarlık sure- tile icar edileceğinden talip o- lanların haziranın on sekizinci çarşamba günü saat on üçe ka- dar mahalli mezkürda 54 numa- ralı mütevelli kaymakamlığına ve yevmi a saat on ü- çünden on beşine kadar İstanbul evkaf mudiriyetinde idare encü- menine müracaat etmeleri. | SPORCU Kendini ateşe atma. Frengi: ve belsoğukluğuna yakalanma- mak için PROTEJİN kullan. Tesiri yüzde yüzdür. Her eczanede bulunur. Defterdarlık ilânları SATILIK KERESTE İstanbul jthalât gümrüğün- de mevcut muhtelif ebaddı 168 adet 3,378 metre mik- abı kereste, 68 lira 40 ku- ruş gümrük resmi ve yüzde alu muamele vergisi rüüs- teriye ait olmak şartiyle ve 67 lira bedel ile müzaye- deye çıkarılmıştır . Satış muamelesi aleni müzayede ile 18 haziran 930 çarşam- ba günü saat 14,30da def- terdarlıkla yapılacaktır. ( M-199.) İ hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 7 haziran 1930 tarihine müsadif cumartesi günü saat ikiden itibaren müza- yedeye (o mübaşeret olunarak (muhammen kıymetlerini) geçtiği takdirde kat'i kararların çekil- | mesi mukarrer bulunduğundan İ talip olanların mezkür günde saat dörde kadar sandık idare- sine müracaat eylemeleri ve saal dörtten sonra vukubulacak: mü- racaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar “esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde ! evvelki taliplerin o müzayede- İ den çekilmiş addolunacakları lüzumu İlân olunur. di. A