10 Temmuz 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

10 Temmuz 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

İskenderiye sürat! ostası (IZMİR) vapuru 11 Tem- İ muz Cuma günü saat 13 te Galata rıhtımından hareketle | ertesi sabah İzmire varacak ve aynı günün akşamı İzmir- de kalkarak Pazartesi Isken- deriyeye varacaktır. İskende- riyeden Çarşamba kalkarak Cuma İzmire varacak ve öğ- leden sonra İzmirden kalkarak Cumartesi öğleden sonra İs- tanbula gelecektir. cuları için: ira Birinci kamaralar ii 2v YALOVA PLÂJ ve Kaplıcaları -için Cuma postaları Köprüden: SD. SD. SD. SD. 8,00 9,00 1315 21,30 Yalovadan: SD. SD. SD. SD. 5.15 1800 1900 19,45 Yolcuların bilhassa plâjlar- | dan âzami surette istifadele- Istanbul - İskenderiye yol- | 80 | 40 üveri Bir yolcunun azimet ve av- det biletinin avdet kısmın dan yüzde yirmi beş, üç veya daha fazla nüfuslu bir aile olursa yüzde otuz; ve üç veya daha fazla nüfuslu ailelerin azimet o biletlerinden on tenzilât yapılır. .Udanya postası Cuma, Pazar, Salı, Çarşam- ba günleri idare rıhtımından 9 da kalkar. Wrabzon ikinci postası KARADENİZ) vapuru J Temmuz Perşembe akşamı vemeksiz pal yüzde -onguldak, İnebolu, Sinop, amsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Hopa- ya gidecek ve dönüşte Pazar iskelesile Rize, Sürmene, Of, Trabzon, Polathane, Gireson, Ordu, Fatsa, Samsun, Sinop İneboluya uğrıyarak gelecektir. Amlalya postası (ANAFARTA ) vapuru 13 Temmuz Pazar 10 da Galata rhtımından hareketle İzmir, Küllük, Bodrum, Rados, Fet- hiye, Finike, Antalyaya gide- | cek ve dönüşte mezkür iske- lelerle birlikte Andifli, Kalkan, | Dalyan, Mermeris, Kuşadası, Çanakkale, Geliboluya uğr- yarak gelecektir. Beyoğlu beşinci icra memurluğun © Bir deyni mahkümünbihten do- lâyi mahcuz ve füruhtu mukar- rer bulunan karyola, masa, mangal masa örtüsü ve sair eşyayi (Obeytiye (Boğaz içinde Büyükdere vapur iskelesi kar- ıda çeşme ittisalinde o.lu hanede 13-7-930 saat 12 fürubt edileceğinden talip olan- ların yevmi mezkürda memura müracaat etmeleri ilân olunur. (2719-92) İstanbul 3 üncü icradat Bır alacağın tahsili için mah- cuz ve çok müstamel ternasional kamyonu 15-7.930 tarihine tesadüf eden salı günü saat 8 den 10a kadar Pangaltıda Gran garajda açık arttırma ile satılacağı ilân olunur. (279.81) VAKIT Tabıişlerinizi yapar. 367 | rinin temini için saat 13,5de bir posta yapılmıştır. Bu posta Köprüden O hareketle doğru Yalovaya 15,25 de vanr ve | Yalovadan 19,45 de kalkarak bir en | | rıhtımından kalkar uğrıyarak avdet Köprüye 21,55 de gelir. Bozcaada postası (GELİBOLU) vapuru 12 Temmuz cumartesi 17de idare Gelibolu, Lapseki, Çanakkale, İmroz Bozcaadaya gider ve Ça- nakkale, Lapseki, Geliboluya uğrıyarak gelir. (GÜLCEMAL) vapuru ta- rafından yapılmakta olan (1Z- MIR SÜR'AT) postaları 14 Temmuzdan itibaren badema i her hafta İstanbul'dan pazar- tesi İzmir'den ba- gün- İ leri saat 1430'da kalkar. salata rıhtımından hareketle | (MERSİN SÜRAT) postaları da 16 Temmuzdan itibaren her hafta Istanbuldan” çarşam- İ ba günleri saat 11 de kalkar. 14 Temmuz Pazartesi gü- nünden itibaren mevcut Mu- danya postalarına ilâveten Pazartesi, Perşembe, Cumar- tesi İstanbuldan Mudanyaya Pazâr, Salı, Cuma günleri Mudanyadan İstanbula Ereğli vapuru tarafından aralık pos- taları o yapılacaktır. Vapur Tophane Seyrisefâin rıhtımın- dan 8,30 da Mudanyadan da 10 da kalkacaktır. o Gidiş gelişinde Armutluya da uğrr- yacaktır, 13 Temmuzdan itibaren Pazar, Çarşamba Postaları da Gemliğe uğrıyacaklardır. Trabzon iü Postası Sulh vw mPerşembe günü saat 20 de Sirkeci rıhtı- mından hareketle (Zonguldak, İnebolu, Gerze, Samsun , Ordu, | Giresun, Görele Trabzon, Rize, Mapavri, ve Hopaya azimet ve ayni iskelelerle Sürmene, Vakfı- kebir, Görele , Fatsa ve Ünyeye edecektir. Yük ve yolcu için mahalli müracaat: Sirkeci salonu karşi- sında Mizan Oğlu Han No: 2 Telefon İstanbul 354 Sinci icradax: Bir borcun temini için mah- İ cüz ve satılmasına karar veril miş olan koyunların Kemer bur- açık attırma suretile tarihinde (satılacağı (27991) gazda 13-7-930 ilân olunur. İğ 1 sterlin Tahtakurusu, pire, sinek, sivrisinek, güve, örüm- cek, hamam böceği ve sair haşaratı yumurtalarile beraber kat'iyen imha eden FAYDA daima birinciliği kazanmıştır FAYDA daha müessir, daha mükemmel ve yarı yarıya ucuzdur. Kokusu lâtif olup kat'iyen leke yapmaz. İnsanlara, hayvanlara ve nebatata zararı yoktur. FAYDA işmine dikkat ediniz. Devairi devlet, müessesâtı milliye ve hususiye, Seyrisefain, Hilâliahmer, mektepler, hastaneler, sıhhat yurtları, büyük otel ve lokantalar, vapur kumpanyaları FAYDA istimal ederler. Şişesi 50, tenekesi 75, son derece sağlam ve 10 sene teminatlı pompası 75 kuruş. 9 Temmuz 930 Borsalar Uret Belga Drabn, Frank Larva Floş »? Kurot Saç Pezeta Mark Zor Pengö Karş | 1 Türk Hras Dinar Çervoneç | Karaş Nukut Cayilia) 1Dolar (Amerika) 30 Frank (Fransız ÖLirer fira'ya OFrank ;Belçika) © Drahmi (Yanan) Ro Frank (isviçre) 0Leva (Bulgar) (Florin (Felemexk) Kuros (Çekoslovak)i 1 Şiling (Avusturya) i 1 Paztta (İspanya? 1 Rayşmarkf Almanyaj| 1 Zioti !Lehistan 1 Pengö 'Macaristan 20 Ler (Romasya) po Dinar iYugesloryaj 1 Çevoneç 'Sevyet Alın Merldiye Bankno ! Borsa , basel Diyanet işleri reisliği levazım mü- dârlüğünden: Hayfatı (o gerile için o münakasşi ilenire o söretle (Omübayan © olunacak sekiz ilâ on bin kilo Rumeli meşe kömü- 1930 tarihine müsadif ! cumartesi münakasa bedeli haddi lâyık görüldüğü takdirde ihalesi icra kıh- | nacağından Yeni cam anbâra kadar maanıkliye it olanların yüzde yedi buçuk nispetinde depozito akçelerile veya esham ve tah- vilât gibi teminatlearile Istanbul Evkaf dairesinde Diyanet işleri levazım müdü- riyetine müracaat eylemeleri. Gramofon plaklarında büyük takdirler kazanan Hikmet Rıza banmı Her gün dinlemek ve güzel bir geçirmek Istersepiz SARAYBURNU Parkına geliniz . Duble bira 20 Fiatlar * Envai mezeler 25 kuruştur. İstanbul gümrükleri başmüdürlür günden; İstiklâl lisesi sabık muallim muavinlerinden ve Hopa gümrüğü | manifesto memurluğundan müstafi Hayrettin Beyin başmüdürlüğü- müz muhasebesine müracaatı. Şehremaneti ilanları Pazarlıkla et Şehremanetinden: Haseki, Cerrahpaşa, Beyoğlu ve zührevi has- taneler için üç ay zarfında lüzumu olan et pazarlıkla almacak- tır. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün pazarlık için de 16 temmuz 930 çarşamba günü saat on beşe kadar Levazım müdürlüğüne gelmeleri, Tahlisiye umummüdürlüğün- iden: 220 ilâ 240 adet kısa kollu, beyaz renkte yazlık fanelânın pazarlıkla mübayaası mukarrer bulunduğundan yerli mamulâtından olmak üzere yolda numune ibraz etmek istiyenlerin 14 temmuz 930 tarihine kadar Galata Rıhtım caddesindeki idarei merkeziyeye müracatları ve pazarlık muamelesinin dahi intihap edilecek numune mucibince 17 temmuz 930 perşembe günü saat onda icra kılınacağı ilân olunur. Sıhhat ve neş'e kaynakları * Hayatın bütün keyif ve neş'esini kaçıran, hayatı insana zın- dan eden muannit sancılar, mafsal iltihapları ve bilhassa asa- bi ağrılar uzun ve devamlı bir tedaviye ihtiyaç gösterirler, fakat. Zümrüt Yalova kaplıcaları Bu ağrıları kısa bir zamanda izale ettiği gibi, Ekzema, Gal, vesair cilt. hastalıklarını, mide ve barsak iltihaplarını, ka- dın hastalıklarını ( ovarit, metrit vesaire ) kat'i surette iyi eder. Yemek ve oda fiatlarında tenzilât yapılmıştır.