19 Temmuz 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

19 Temmuz 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

mteri ikm hakları makamda rn Üzerine idare içinse (İdsre)' yazıya veri konulmalıdır. veten de “eler Yem ve ver İ Gazeteye gönderilecek mekt ax se (Yazı) evesia” erkein yetmmaş verir beden binre wen'ui deldim öm ser melier'eme eerryeer, Üye beyi er acmadan ve Mirlerm müz 17 Temmuzda Paris'ten hareket etmiş olan BARBETTE Istanbul'a 21 temmuzda gelecek ve 23temmuz çarşamba günü TAHSIM tiçesinle temsillerine mübaşeret edecektir Edirne Kız rnuallim mektebi müdürlüğünden : Azami 45000 2500 1500 5000 5000 5000 3000 1500 1500 1500 700 700 1200 5000 Şekli münakasa Kapalı zarf Aleni münakasa Cinsi Has ekmek Sadeyağ Zeytinyağ Alpulla şekeri Süt Yoğurt Pirinç Beyaz peynir Kuru fasulye Has un Nohut Zeytin tanesi Sabun Mazot 1000 Gaz yağı 600 Çeki 400 Odun Mektebimizin Mayıs 1931 gayesine kadar ihtiyacı olan cins ve miktarı yukarda yazılı 16 kalem erzak ve saire hizalarında göste- rildiği veçhile 10-7-930 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle münakasaya konulmuştur. Taliplerin şartnameleri görmek Üzere her gün mektep idaresine ve münakasaya iştirak için de münaka- sa ve ihale kanununun 10 uncu ve Gıncı maddelerine tevfikan ekmek için teklif mektuplarını ve diğerleri için de teminat mak- buzların; ihzar ederek ihale gönü olan 30-7-930 Carşamba günü saat 15 te mekteptemüteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur. zuunuzu ADALARA SU... ...EEE İstanbul ilmen şirketinden: . Asgari 35000 2000 1000 kilo 3000 Muhterem ada halkına hizmet için adalara verilen tatlı " gg Söyun tonu (60) kuruşa indirilmiştir. - En temiz vasıtalarla ve lâstik hortumlarla arzuya göre M (elmalı ) veya (terkos ) suyu verilir. Galata'da yağkapanında © Haydar hanında su şubesine müracaat . EEEREESEM Telefon: Boyoğlu 2606 ANEENESRN MÜNAKASA İLAN, Darüşşafaka Müdürlüğünden: Daruşşafaka mektebinin sade yağ, zeytin yağ, pirinç, fasulya ve saire gibi (20) kalem erzak kapalı zaf usulile alınacaktır. Talip olanların ağustosun beşinci salı günü saat (10) da Nuruosmaniyede usuli dairesinde Cemiyeti tedrisiyei islâmiye merkezine ve malümat almak istiyenlerin bu tarihten evvel Darüşşafakaya müracaat eylemeleri. Iktısat ve usuü defteri Muallimi aranıyor za Zonguldak Yüksek maadin ve sanayi mühendisi mektebi müdüriyetine müracaat edilmesi ilân olunnr. Yüksek mektep İ mezunu olmak gartlar. İstanbul Gümrükleri zen faza memurluğundan: 1 — Gümrük Muhafaza merakibinin Aya kapıdaki kızak terti- batı 20 gün müddetle aleni münakasaya konulmuştur. 2 — Şartname musaddak nushası müdüriyet komisyon kitabe- tinden alınacaktır. 3 — Taliplerin bu işle meşgul olduğuna itimadı mutazammın | vesaik ibraz etmeleri ve © 7,5 teminat akçalarile birlikte 2 ağus- tos 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 de ihalesi icra || kılınmak üzere muhafaza müdüriyetinde hazır bulunmaları. Müdüriyet VAKITın | Küçük ilânları Her gön meşrolanar ........ Tarifes...... 1 Defalık ten; z , 3 », * . re kalmay. cava kadar (azam 70 defa) ilân edil. mek Üzere makin! 100 4 satırı geçen Hknlarım fazla satırı için $ er Kuruş zammolumur. 004000004 s222280000008808 İş arıyanlar ———— İş arıyorum — Tehsilim Tisedir. Askerliğimi ikmal ertim.Fransızca Hsanına biraz vakıfım. Her hangi bir müessesede iş arıyorum. İş lâdfedecek zevatın zirde- kl adresime yazmalarını tica ederim Üsküdar Nuhkuyusu caddesinde 149 numarsda Mehmet Yaşar Daktilo bir H. Türkçe Fransızca tecrübeli Steno - Daktilo bir matmezel iş “atayor. Vekı'te Kamil efendiye müracaat. Alım — Satım i l Yazı makinesi — Kullanılmış Re- mingıon markalı Türkçe, İngilizce kldv. yeli. İdarede (1 numaraya müracaat 0.....00 ..40050400090091905 ! Acele ve kelepir satılık peru- kâr salonu — Ayda azami 400 as- gari 300 lira hasılat temin seden kadın ve erkek perökâr salonu satılıktır. Kadıköyünde Rihtim boyunda odun tüccan Orakyan beye müracaat Acele, satılık arsa — Çifte ba: | vozlarda Amerikan mektebine varmadan sahilde, yeni postane csddesinde Şekerci | Nazım beye müracaat Satılık otel ve gazino eşyası — Sirkecide Rumeli oteli ve gazinosun- da mevcut mobilya satılıktır. Müteferrik —— Müracaat evi — Yakında açılıyor Bu müessesede ashabı 'mesalihin her'ne- vi müracâatları kabul edilecektir. Tercüman ve — Alım, setım, icar, isticar, ıkraz, sokraz ber lisandan tercö- me, yazı, hususi dersler, aç a a a Galata Köprübaşı Mehmet Ali paşa han No. 3$ Zayi — 325 senesi Barbaros ilk mektebinde aldığım şahademamemi zayi ettim. Hükmü yoktur. Kadri Muhittin Zayi — 26629 numaralı tayyare bileti ehliyetname ve resmi evrak İle parayı mubtevi cuzdanım kaybölmuşter. Pata, >. bulana ah olmak üzere adresime gön- dermesini rica ederim. 1934 numaralı otomobil sahibi Halit Cemal Mürettiplere iş Ankarada hariciye vekâleti matbaasın- da basılacak bazı risalelerin bu senelik terbiyesi bir mutahhide verilecektir. İsti- yenlerin şeraitini anlamak ve tekliflerini yapmak üzere (20 temmuz 980 ”) pazar gününe Kadar hergün sast ondan on ikiye kadar İstanbul vilâyeti matboğt memurluğuna müracaat etmeleri, Doğum: ve: Kudhı Hattalıkları, mütehassısı Doktor Hüseyin Naşit Türbe, eski Hilâliabmer binası No. 19 Telefon: İst, 2622 EZ SAYISI HER VERDE 8 KURUŞ MATBAA VE İDAREHANE: (STANBUL, Babıali, Ankara csddesinde “VAKIT YURDU, (Kikapı Telgraf : Vakız. Posta kurusa. 4 Tahtakurusu, pire, sinek, sivrisi- nek, güve, örümcek, İlamam bo ceği ve sair haşaratı yumurtaları beraber kat'iy yen ımha eden yal İTTİ yale ya daima birinciliği kazanmaktadır FAYDA daha müessir, daha mükemmel ve yari yarıya ucuz- dur. Kokusu lâtif olup kat'iyen leke yapmaz. İnsanlara, ha yanlara ve nebatata zarar yoktur. FA yiten dileketeder niz. Devairi devlet, müessesatı milliye ve hususiye, Seyrisefain Hilâllahmer, mektepler, bastaneler, sibbat yurtları, büyük otel İokantalar, vapur kumpanyaları FAYDA istimal eder. Şişesi 50, tenekesi 75, son derece sağlam ve 10 sene teminatlı ln 75 > Hasan Ecza mayalı De tenzilât Ka ga “Maarif Vekâletinden: Ankarada inşa edilmekte olan orta mektep elektirik“ tesi yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmu Talipler şartname plân ve projeleri tedarik etmek Üzere ber öğleden sonra Maarif vekâleti inşaat dairesine müracaat edebi Ihale 30 terumuz 1930 saat 15te inşaat komisyonu tarafınd icra edileceğinden taliplerin ayni günde müzayede, münakasa ihalât kanununa tevfikan ihzar edecekleri teklif mektupları mezkür bi tevdi. etmelidirler, a EM ni bankası Sermayesi: 10,000,000 İngiliz lirası İstanbul acenteliği — Telefon: İstanbul 1948 Beyoğlu dairesi — Telefon Beyoğlu 1303 Senedar ve poliça mukabilinde muâyyen ve vadeli veys he“ sabı cari suretile avanslar, poliça ve iskontosu. Türkiye cümhuriyetinin başlıca şehitlerine ve memaliki ecnö- senedat, çek,itibbar mektupları ve telgraf emirnameleri, “Emlak ve > Eytam bali ab mü dürlüğünden: Istanbulda Galatadâ Kalafat mahallinde Kürkçüler kapısın Neft Sandikat şirketinin omüstecir bulunduğu 16, 18, 20 eml numaralı depo ve ahşap antreponun satışı sekiz senevi taksitle kapalı zarf usulü ile müzayedeye çıkarılmıştır. ihale 28 temm 930 pazartesi günü saat on altıda Ankarada banka idare me buzuru ile yapılacaktır. Teminat akça.ı (3,500) üç bin beşyüz liradır. Talip olan | Ankara, İstanbul ve İzmir şubelerimize müracaatla mufassal | namemizi mütalea edebilirler ve müzayedeye iştirak icin de | şartnamenin imzalı olduğu halde bir nüshasını alarak kapalı za! teminat ve teklif mektupları ile birlikte taahhütlü olarak ban umum müdürlüğüne gönderirler. Mes'ul müdür: Refik Ahmet