29 Temmuz 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

29 Temmuz 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Yüksek mühendis rektörlüğünden Yüksek mühendis mektebi kay- || dü kabul muamelesine Ağustosun on beşinden itibaren Pazar ve Perşembeden maada her gün sa- bah saat ondan akşam on yedi- | ye kadar devam edilecektir. Bu mektebi hususa ait şeraiti arzu edenler mektepten bizzat alabilecekleri gibi mektupla da istiyebilirler, Aydın nafia başmühendis- | liğinden : 1--— Yanliş ilân edilen ve yeniden münakasaya konulmasına lüzum görülen 24182 lira 90 kuruş bedeli keşifli Reşadiye-Aziriye yolunun 24-000-7-4-500 üncü kilometreleri arasında imalâtı sımaiye inşaatı yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vaz- edilmiştir. Taliplerin 661 No. lı kanun mucibince ihzarına mecbur oldukları vesaikle ”,7,5 teminat akçasmı havi teklifnamelerini yevmi ibale olan 5-8-930 salı günli saat 16 ya kadar vilâyete tevdi etmeleri. 2 — 15360 lira 7 kuruş bedeli keşifli Kuyucak-Reşndiye yolu- nun Nazilli Reşadiye arasında muhtelif mahallerde kaldırım inşaatı yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin yukarda zikredilen vesaikle “57,5 teminat akçasini havi | teklifnamelerini yevmi ihale olan 5-8-930 sali günü saat 16 ya kadar vilâyete tevdi etmeleri. 3 — 25686 lira 45 kuruş bedeli keşifli Karacasu-Kuyucak yolu- | sun 04-000-54-000 inci kilometroları arasında şose ve imalâtı sınaiye inşaalı yirmi gün müddetle ve kapalı zarf üsulile münakasayâ konmüştur. Taliplerin ihzarına mecbur oldukları vesaik! *,7,5 temi- mat okçesini havi teklifnamalerini yevmi ihale olan 5-8-930 şalı günü saat 16 ya kadar vilâyete tevdi etmeleri. Fazla izahat almak istiyenlerin Aydın nafıa başmühendisliğine müracaatları. Bilecik Vilâyeti Daimi encüme- ninden; var Kg az hamal md zarda talip gabr üzerinde ve Vezirhan civarındaki taş köprünün tamiratı 7 Ağustos | 930 Perşembe günü saat 15 te vilâyetdaimi encümenince ihalei kat'iyesi yapılmak üzre evvelki ilân ve şeraiti umumiye mucibince ve bu kerre tadil olunan şeraiti fenniye ve hususiye dairesinde Yeniden 20 gün müddet münakâsaya çıkarıldığı ilân olunur. temdidi Gazi Terbiye Enstitüsü Mü- dürlüğünden : 22 Temmüz 930 salı günü 7 ihalesi mukarrer olan Gazi muallim mektebinin, başlıca vasıfları aşağıda yazılı 500 ton kok kömürü münakasası görülen Jüzum üzerine bir hafta temdit edilmiştir. Taliplerin teklif mektuplarını 29 temmuz 930 salı günü saat 16 da Maarif Eminliğinde teşekkül edecek olan mektepler mü- bayaa komisyonu reisliğine tevdi eylemeleri lüzumu ilân olunur , 1 — Yıkanmış maden kömüründen mamul, mevaddı ecnebiye- den âri tozsuz ve topkraksız iyi cins yerli kok kömürü olacaktır. 2 — Rutubeti “63 ü geçmiyecektir. 3 — Kuru olarak hesap edilmek şartiyle kömür kitlesine müla- uk, mütedahil cüruf, kum ve taş aksamı hesaba dahil olmak üzere kül mikdarı © İ5i geçmiyecektir. 4 — Kükürtü © Li geçmiyecektir. —— Âli ticaret mektebinden: Serbest Daktilo kursları 2 Ağustos 930 cumartesi günü açılacak ve derse başlanacaktır. Derslere devam etmek istiyenlerin o güne kadar mektep müdürlüğüne müracaatla kayıt olunmaları ilân olunur.! | vasi havuzlu çiçek bahçesi tramvaya 3 | dakika mesafede terkos ve elekrciği mev- | wt; VAKITınmş .. mağ. eta Küçük ilânları | > Har gün neşrolanen ........ TTAF... 7 Defalık 2 3 4 » » ihtiyaç kalmapın- » cava kadar (azemt 10 defa) ilân edil- mek üzere maktu Abonelerimizin har gi ; ri ak ç aylığı için keraş aa3$ ........... ..001002250000008080 524 8 # satırı geçen İlânları fazla satın ? n 5 er kuruş. zammolumur : *........ sas... Kiralık - Satılık —z Satılık hane — Koca Mustapaşa- da "Abdullah dede sokağında”1? No beş odalı yeni bir hne acele ve ucuz fi- | ea san'ıktır. "Fefip olanların Ayasofya yere batan cağdesi 15 No ya müracaat. Jarı m işi REN an ey Satılık (kelepir) hane — Samat. yada Ağa hamamında sandiktar cami yanında İkiye müfrez 12 Oda, meyvedar No nezaretli - hane acele sanlıktır. Derumundekilere mürsesaz amm İMAL kime. Alım — Satım Yazı makinesi — Kullanılmış Re- mingtori markalı Türkçe, İngilizce klâv- yeli İdarede 1( nomareyt müracsat Müteferrik MURACAAT EVİ He akibat, her isandan o terclime, ve eti- lk icar ve idaresini kabul eder. Galamda Ktedi liyone aleksiyadi Han mm iş İĞ Mİİ Zayi — Çamlıca kız mektehinden 996 - 27 senesinde aldığım şehadetname- undan eski- nevi yi zayi ettim; yenisini Sinin hükmü yoktur. MÜNEVVER CELAL Mektuplaşmak istiyorum — Çe. koslovakyadı Darülfünun ( talebesiyim. yüksek sosyetesine veya Almanca mü- habere etmek istiyorum. Adres; Vakit idaresinde Darülfünun. A Ailelere iyi bir tavsiye: Bir para vermeden ihtiyacınız olan her türlü eşyayı tedarik etmek isterseniz Beyoğlunda Tünel Pasajmda 7 numaralı KREDİITO Müessesesine müracaat ediniz. Ankara mensup bir genç kızla Fran (KREDITO ) nur bonolarını, Istanbulun Calata ve Beyoğlunun başlıca mağazaları kabul eder. —7.— VAKIT 29 Temmuz 1930 —- Karadeniz ve Marmara havzasında nakliyat Tütüninhisar idaresi umum müdürlüğünden: Karadeniz ve Marmara hazasında yapılacak nakliyat pazarlıkla ihale edileceğinden taliplerin her gün gelüp şartnameyi görmeleri ve pazarlığı için yüzde yedi buçuk teminatı muvakkateleri ile 9-8 930 cumartesi günü saat 10,30 da Galatada mübayaat komisyo- nunda bulunmaları. * * Kâğıt ve karton mübayaası Tütün ihisari umum müdür- lüğünden: İdaremiz için muhtelif cinste kâğıt ve karton kapalı zarfla mü- bayaa edilecektir. Taliplerin ber gün gelip şartname ve hlmune- leri almaları ve tekliflerini 18-8-930 pazartesi günü saat 10, 30 a kadar Galatada Mübayaat komisyonuna tevdi etmeleri. gyo Levazımı kırtasiye mübayaası Tütün inhisarı umum müdürlü- günden: İdaremiz için pazarlıkla on kalem kırtasiye alınâcağından talip- lerin her gün gelip nümümeleri görmeleri ve pazarlığı için yüzde yedi buçuk teminatı muvakkateleri ile beraber 6-8-930 çarşamba günü saat 10,30 da Galatada mübayaat komisyonunda bulunmaları. P.T.T.U.M. Levazım * müdürlüğünden: İ — Müstahdimin için imal ettirilecek olan 2,500-2,700 çift po- tin kapalı zarf usulile münakağaya konulmuştur. 3 2 —“Mezkür' potinlerin “13-Ağustos-1930 tarihinde ihalesi icr edileceğinden taliplerin şartname almak üzere şimdiden, şartname- nin üçüncü maddesi mucibince hazırlanacak teklifnameleri tevdi için de mezkür tarihe müsadif çarşamba günü saat 14 te Istanbul” da yeni postanede mübayaat komisyonuna müracaatları, P.T.T.U.M..Levazım Müdür- lüğünden: 1 — İdaremiz ihtiyacının temini için mübayaz edilecek olan 205,000 kilogram 4 ve 3mm galvanizli demir tel ile 10,000 kilo- gram 3 ve 2 m-m bronz tel kapalı zarf usulile münakasaya ko nulmuştur. 2 — Mevadı mezkürenin 14-Eyl0i-930 tarihinde ihalesi eri kılınacağından taliplerin şartname almak için şimdiden, şârtnamenin üçüncü maddesine göre ihzar edecekleri teklifname ve teminatlar rını havi memhur zarfları tevdi için de mezkür tarihe müsadif Pazar günü saat 14 te Istanbulda Yeni Postanede mübayaa komis- yonuna müracaatları. İstanbul Oamrükleremube: faza memurluğundan: 1 — Gümrük Muhafaza merakibinin Ayâ kapıdaki kızak terti- batı 20 gün müddetle aleni münakasaya konulmuştur. 2 — Şartname musaddak nushası müdüriyet komisyon kitabe- tinden alınacaktır. 3 — Taliplerin bu işle meşgul olduğuna itimadı mutazammın vesaik ibraz etmeleri ve *o 7,5 teminat akçalarile birlikte 2 ağus- tos 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 de ihalesi icra kılınmak üzere muhafaza müdüriyetinde hazır bulunmaları. MÜNAKASA İLAN; Darüşşafaka Müdürlüğünden: Daruşşafaka mektebiuin sade yağ, zeytin yağ, pirinç, fasulya ve saire gibi (20) kalem “erzak kapalı zaf usulile alınacaktır. Talip olanların ağustosun beşinci salı günü sant (10) da Nuruosmaniyede usuli dairesinde Cemiyeti tedrisiyei islâmiye merkezine ve malümat almak istiyenlerin bu tarihten evvel Darüşşafakaya müracaat eylemeleri, sir