29 Temmuz 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

29 Temmuz 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

Saüeter sem Gİ sise ee erip yem Künt haklan erakbamdun Careteye şetcer'lecek çrekt'ğlarn Üzerine idare içinse (İdare) yazıya a #i ve (Yarı) iareri Renelmalıdır. Şeker hastalarına müjde yerli mamülatı halis ve Ta âZ€ illa Gini ekmeği O sayısı mer ve SAYISI MEK YEK oy URUS MATBAA VE İDARE! YE İSTANBUL, İse 1970 (İdare) kuruş * 25 Hasan ecza depo sund a .........2..2..0010 000000000... sess. ER İS, ezip elinin SIROP DESCHTENS, PARS At yarışları ——, Bakırköyünde Veli Efendide 1, 8 15, 22,29 Ağustos ve5 eylül cuma günleri Şat (4 buçukta (Aln hafta) Büfe, husüst trenler, Otobüsler Bahsi müşterek (iş Bankası) murakabesi alında yapılacaktır. ii İstanbul Emvali eytam idaresinden: İzzet Efendi ile Halil Ağanm istikraz eyledikleri me- baliğ mukabilinde idaremiz ulıdesinde vefaen mefruğ bulunan Eğrikapı Kesmekayada Hamami Muhittin ma- hallesinde Söğütlübakkal ve Yoğurthane sokaklarında 22, 24, 26, 28, 1 numaralı biri birine mutlasıl yarım kârgir 5 bop hane satıhkür. Mezkür evler 263 zira üzerine inşa edilmiş olup 1 numaralı evde 1 malla taşlık, 1 mutfak ile 1 halâ ve balıçede müşterek kuyu, ikinci katta 1 oda, bir sofa, bir yüklük, üçüncü katta 1 oda ve 1 daraça vardır: 22'nu- | maralı evde 1 çini “döşeli taşlık,-1 oda, 1 malta döşeli | mutfak, 1 bodrum, 1 kuyu, ve 1. halâiile ikinci katta 1 | la, ücüncü katta 1 oda 1 daraca vardır. in malta döşeli bir taş'ık,“1 mutfak, 1 halâ, 1 kömür- — lük, ikinci katta bir oda, ücüncü katta 1 oda, 1 daraca | vardır. 26 numaralı evde malta döşeli 1 taşlık, 1 mut- | fak, 1 kuya, 1 halâ, ikinci katla bir. oda,'üçüncü katla 1 oda, 1 daraça vardır. 28 nümaralı evde de malta döşeli | bir taşlık, 1 mutfak, £ halâ, müşterek bir kuyu, ikinici katta 1 oda; üçüncü katta 1 oda ve 1 daraça olup yarım katları kârgir. üstü ahşap: pencere ve daraçaları demir parmaklıklıdır. Kıymeti muhammenesi liradır. birinci ihalesi-2209 Jira “bedelle icra edilmiş ve kati ihalesi de 19-7-930 tarihine bırakılmıştı. Ogün yapılan müzayede de fazlasına talip zuhur etmemiş, mezkür nuktar da haddi lâyıkında görülemiyerek müzayede 23- 8-930 cumartesi gününe kadar temdit edilmiştir. Fazla- sma talip olanlar ogün saat 16,30 a kadar Adliye binası dalı'linde Istanbul Emvali. eylam idaresine müracaat etsinler, Sehremeneti ilânları Şehremanetinden: Yusufpaşa Şirmen çavuş mahallesinde Top- kapı caddesinde 124 eski 126 yeni numaralı hanenin Yekta efen- di sokağında methali bulunan bir avlu beş oda bir mutbaktan ibaret olan kısmı kiraya verilmek için açık müzayedeye kom muştur, Taliplerin şartnameyi görmek için her gün müzayedeye girmek için ibale günü olan 19 Ağustos 930 Salı günü Levazım müdürlüğüne gelmeleri, » Şehremanetinden: Üsküdar ve Kadıköyün'de işleyen otötüsle- rin üdret tarifesi derunlarına asılmak üzre belediye dairelerine gönderilmiştir. Fazla öcret verilmemesi ve fazla ücret alanların Halsdiye mevkilerine ihbar e: ahalii kirama ilân olunur. X Fatih dairesinden; Uülüpündi Üskübi caddesi köşesindeki mahal müşabere suretile ve açık müzayede ile kiraya verilecek- tir. Taliplerin 23 Ağustos 930 Cumartesi günü saat 14 te em cümene gelmeleri ilân olunur. Şehremanetinden: Icra nie olan kanalizasyon ameliyatı dolayısiyle 30 Temmuz 930 tarihinden itibaren Unkapanında Zeyrek caddesinin bilcümle vesaiti nakliyeye kapalı bulunacağı ilân olunur. 24 numaralı | 3066 buçuk Nöraste || Merkez acentesi: Galata Köprü başında Beyoğlu 2362 Şube acentesi Mah- mudiye Hanı alunda İstanbul 2740 versin Sür'at postası (MAHMUTŞEVKETPAŞA) vapuru 30 Temmuz Çar şamballde Galata rıhtımından kalkarak Çanakkale, İzmir, Küllük, Fethiye, Finike, An- talya, Alaiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamer, Alâiye, Antalya, Finike, Fethiye, Küllük, İzmire uğrıyarak gele- cektir. Çanakkalede yalnız yolcu alınır. verilir yolcu ayri sürat poslar (MERSİN) vapuru 29 Temmuz Salı 17 de Sirkeci rıbtımından kalkarak Gelibolu, İğÇanakkale, Küçükkuyu, Edremit, Bürhaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğrıyarak gelecektir. Gelibolu için yalnız yolcu alınır, yök alınmaz. İskenderiye sürat postası (CUMHURİYET) vapuru 1 ağustos Cuma günü saat İ3te Galata © rıbtımındanı' kalkarak cumartesi sabahı © İzmire ve akşamı İzmirden kalkarak Pazartesi İskenderiyeye vara- cak ve Çarşamba İskenderi- yeden kalkarak İzmire de uğ- rayarak İstanbula gelecektir. Trabzan ikinci postası ( ANKARA ) vapuru 31 Temmuz Perşembe © akşamı Galata rıhtımından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize, Hopa- ya gidecek ve Pazar iskelesile Rize, Of, Sürmene, Trabzon, Polathane, Görele, Gireson, Ordu, Fatsa, Samsun, Sinop, İneboluya uğrıyarak gelecektir . Yelkenci trururı Karadeniz posta vapuru Samsun 3» pps. Çarşamba akşamı Sirkeci rıhtımından hareketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun , Ordu, hi Trabzon , Rize ) ye edecektir. Tafsilât için Sirkecide Yel. kenci hanında kâin acentasına müracaat, Tel. İstanbul :1515 Dr. A. Kutiel Muayenehane ve tedavi elekirikt arimet ve avdet laborsüvan, Karaköy Topçular caddesi 4 | Döğum ve Kadın hastalıkları Bl hassısı | müte! Doktor | Hüseyin Naşit İİ Türbe, eski Hilâliahmer binası Ne. , 10 Telefön: İst, . 2622 m BİRER ME ERER Türk Ocağı ©. S. “Bir iği ie raya en mulena ve müstesna mahafilin- de verilen konssrlerin en cazip kısımlarını teşkil eden i Akşam Garipliği - Efenin Bayramı i SON DLEK - ALi ONBAŞI NAM ESERLERİ COLUMBİA Plâklarında dinleyiniz Türk musikisine yeni veçhe vermek hususundaki ileri hareketin ön safında bulunan | Bestekâr: KAPTAN ZADE ALİ RIZA Beyin, Yüksek orman mektebi günden; Erzak ve levazımı sâire münakasası Mektebimizin erzak ve levazımı sairesi kapalı zarf usulile mü. nakasaya konmuştur. Taliplerin şartnamelerini görmek üzere her gün, münakasaya iştirak içinde yevmi ihale olan 20- Ağustos- 930 taribine müsadif Çarşamba günü saat 15te defterdarlık binasında Müessesatı iktisadiye mübayyat komsiyonuna gelmeleri ilân olunur. Leyli e. Feyziati liseleri, m Arnavutköyünde iz caddesinde esaraylarda Ana 'simfi “ile ilk kısmı ve ayrı teşkilât ahilinde kız ve erkek umum tali sınıfları muhtevidir. Kayıt muamelesine başlanmıştır. Talep vukuunda mektep tarifnamesi gönderilir. Telefon İstanbul: pul: 2867 © PTTUM. Levazım Müdürlü: ğünden: 1 — üzerlerine reklam vaz'ı hakkı talibine ait olmak 'özere 9Xx14 eb'adında telgraf zarfı yaptırılacaktır. 2 — İhtiyacı senevi yedi milyon tahmin edilip her - defasında ayrı reklam konulmak suretile bu ihtiyacın ceste : ceste yani iki yüz ellişer bin adet temini caizdir. 3 — Yapılacak zarfların eşkâlini öğrenmek ve fazla malümat almak istiyenlerin her gün yeni postanede levazım mübayaat şube- sine müracast edebilir. 4 — En iyi kâğıttan imal ve en çok adette vermeği deruhte | edene ihale edilecek olan bu işin görüşme ve uzlaşma günü İl Ağustos-930 tarihine müsadif pazartesi günü olduğu alâkadarana ilân olunur. Karaciğer, mide, barsak, taş ve kum hastalıkları için 7 ü Z İLA içmeleri Her gün sabahları & den itibarân Haydarpaşaya giden vas * purların trenleri ve adalardan sabahları hususi bir istimpot içmelere kadar gidip gelirler. Jandarma imalâthanesi ilânatı 300 eğer takımı kapalı zarf usulile münakasaya konuldu müna- kasa 13 ağustos 930 çarşamba günü saat 14'de İstanbulda Gedik- paşada jandarma imalâthanesinde yapılacaktır. Şartname imalât“ baneden verilir. Teklifnamenin tarzı imlâsı şartnamede münderiçtir. İstanbul Su Şirketinden: Edirne'kapısında kâin terfi motörüne ariz olan sakatlıktan naşi || Istanbul'daki mürtefi mahallâta isale edilmekte olan' suyun tâzyiki pek kısa bir müddet için azalacaktır. Şirket arizanın sür'atle tam ri hususunda lâzım gelen tedabiri ittihaz eylediğini mezkür mahal lât ahalii mubteremesine ilân eyler “Mes'ul müdür: Rerif AHMET