30 Temmuz 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

30 Temmuz 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Emniyet sandığı em - | Kocaeli vilâyetinden: lâk müzayedesi i Müzayede İkraz dedeli 1 Na 2155 1273 Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'i ile Borçl mevki ve müştemilâtı Emirgânda Emirgân caddesinde eski 36 ve yeni 48 numaralı altı yüz elli arşın ve müştemilâtı elli ve fazla bahçesi iki yüz on ve bahçesi iki bin dokuz yüz yirmi bir arşından ibaret olup yalı ahşap üç katta zemin katında dört oda bir mutfak bir kuyu ikinci katında beş oda bir salon ve odanın biri mutfak halinde kullanılmak- tadır, üçüncü kat dokuz oda bir salondan ibarettir, alt katta odanın döşemeleri sö- külmüş kömürlük olarak kollanılmakta olup haraptır. Ve bahçedeki köşkün ze- min katında bir bodrum iki oda bir kiler bir methal birinci katta bir koridor üze- rinde iki oda ve ittisalinde diğer bir ko- ridor üzerinde bir mutfak bir sofa iki odasi var, gerek hane ve gerek yalıda elektirik ve terkos tertibatı vardır, yalı harap ve köşk eskidir ve köşkün üst ka- tında Boyacı köyüne çıkan birinci sokak namında ayrıcâ bir methali ve derununa cari nisif masura mai İezizi havi bir köşk ve bir yalının tamamı. Hasköy'de Keçecipiri mahallesinde camii- şerif sokağında eski İ numaralı seksen dört arşın arsâ üzerinde kârgir iki buçuk katta beş oda bir sofa bir mutfak bir antre odun ve kömürlük ve altmış dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. unun İsmi Belkıs H. | Firdes ve Fatma Muhterem Hanımlarla Bürhanettin B. 325 7427 3950 18122 Üsküdar'da İcadiye mahallesinde Çamlıca caddesinde eski 99 ve yeni 37 numaralı yüz otuz sekiz arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta içinde yük ve dolabı mevcut üç oda bir sofa bir mutfak zemini malta taşı döşeli bahçe dahilinde ve kırk sekiz arşın arsa üzerinde bir katta iki oda bir taşlık bodrum ve kömürlüğü ve yet- miş iki arşın bahçeyi havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı, Mikâel veledi Ohannes ile M. Üsküdarda Selâmi Ali efindi mahallesinde, Kerestecimanil sokağında eski ve yeni 2 numaralı dört yüz arşından ibaret münhe- dim hane arsasının tamamı. Çakmakçılar'da Dayehatun mahallesinde Valdehanı ikinci kapı alt kat mevkiinde eski ve yeni 39 numaralı yüz yirmi sekiz arşın arsa Üzerinde kârgir bir katta üş- tünde hana ait diğer eşhasın odalarını havi bilâ hava bir odanın tamamı, Hacı K Koca Mustafapaşa'da Sancaktarhayrettin mahallesinde Koca Mustafapaşa caddesinde eski 142 ilâ 162 ve yeni 186 ila 196 Du- marah iki yüz on'arşın â&rsa üzerinde kâğir üç katta ve bir çati “altında 186 numaralısı bir taşlık bir muifak ve diğer hanenin bir taşlık bir odası arkasında yirmi arşın arsa Üzerinde mutfağı ve ikinci ve her iki hanenin katlarında ikişer oda birer sofa ve üst katlarında ikişer oda birer sofa ve ortalarında bir dükkân, ve bin dört yüz on arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. ( Mezkür iki hanenin ayrı methalleri vardır). Davutpaşa'da Davutpaşa mahallesinde Tar- hanamektebi sokağında eski 7, 7 ve yeni 7, 7 1 numaralı iki yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kâgir bir katta ahırı ve iki yöz yedi arşın arsa Üzerinde saman. lik ve arabalığı sekiz yüz kırk yedi arşın bahçeyi havi ahır ve arabalığın ta mamı. Hüseyin K Üsküdar'da Hesnahâtun mahallesinde Pa- şalimanı sokağında eski 90, 121-1 numaralı bin yöz doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci katta on bir oda cesim bir taşlık bir sofa ve iki kur- nalı hamamı ve 2 küçük odayı ve ikinci katta İl büyük ve üç küçük odayı ve bir sofayı ve üç yüz elli arşın arsada bir kat- ta kârgir mutfak ve saireyi üç bin dört yüz arşın bahçeyi havi tamire muhtaç ve m Hanım Mm. Dikranobi. | âzım Ağa Fatma H. âni B, harap bir yalınm tamamı. Sait B. veAyşe Mediha H. Adapazarı - Hendek yolu tamiratı esasiyesile mezkür yolun 3 #917 kilometrolarında 88 metro açıklığında kör Sakarya köprüsü | inşaatı 22036 lira 25 kuruşluk keşfi ve olbaptaki şartnamesi mu- cibince 13-8-930 çarşanba günü saat on beşte ihale edilmek üzere | Kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Talip ajanların yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat makbuzile ehliyet vesikalarını ve teklif metuplarını münakasa kanunundaki tarifat dairesinde mezkür tarihe kadar Kocaeli vilâyeti daimi encümenine vermeleri ve | şartnamesini görmek ve tafsilât almak için Kocaeli baş mühendis- | liğine müracaat edilmesi. * | Kocaeli vilayetinden: İzmit - Karayakuplu yolunun 0-000 ilâ 26-000 kilometroları arasındaki ameliyat mevcut 28000 liralık tahsisatı veçhile vahidi kiyası fiat üzerinden 13-8-930 çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile munakasaya konmuştur. Talip olan-| ların yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat makbuzile teminat mek tuplarını ve ehliyet vesikalarını münakasa kanunundaki tarifat da- | iresinde Kocaeli vilâyetine vermeleri ve tafsilât almak ve şartna- | mesini görmek istiyenlerin Kocaeli baş mühendisliğine müracaatları. Yüksek Maadin ve sa- nayi mühendisi mektebi i müdüriyetinden: 1 — Muhammen bedeli 1570 lira olan atideki resim edevatı: Tarama kalemi ve ucu. 1000 Adet resim kâğıdı 47x60 Escratouen No. 250-26 M , pergel kutusu Vi T marka. 30 tripli desimetre selüloit kenarlı. 30 resim tahtası Wichmanu marka. 30 62X50 Te ile çift gönye abanoz kenarlı. 30 » ominkala, 2 — Bedeli keşfi 3600 lira olan mektep bahçeleri hudut par- maklığı ve methal kapı inşası şartname, pilân ve keşif Şehreme- | meti civarında mıntaka maden mühendisliğindedir. Her iki mübayaa hakkındaki kapalı zarf ağustosun 16 ıncı cumartesi günü saat 16 da Zonguldakta Maden dairesinde açıla- caktır. Kapalı zarfların Zonguldakta mektep müdüriyetine irsali, Kütahya vilâyetinden: 1 — Vilâyet Nafıa idaresi için Bakırköy fabrikasının numunesi mevcut bir numaralı yerli bezinden imal edilmek ve şartnamesine muvafık olmak üzere muktazi 30 adet müceddet çadır 1950 lira bedeli muhammeneli ve 10 ağustos 930 pazar günü saat on beşte kütahya daimi encümeni huzurunda ihalesi icra edilmek şartile alenen münakasaya konulmuştur. 2 — Taliplerin 661 numaralı ibalât kanunu mucibince yüzde yedi buçuk dipozito veya teminat irae etmesi şarttır. 3—Şartnamenin sureti İstanbul ve İzmir Nafıa başmühendislikleri veya Kütahya encümeni daimi baş kitabetine müracaatları ilân Xx» » olunur. Ali ticaret mektebinden: Serbest Daktilo kursları 2 Ağustos 930 cumartesi günü açılacak ve derse başlanacaktır. Derslere devam etmek istiyenlerin o güne kadar mektep müdürlüğüne müracatlaakayıt olunmaları ilân olunur. 1205 18548 Galatada Yenicami maballesinde Ayar- İ ma ve Çeşme sokağında eski 8, 10 ve 8 mükerrer 13 ve yeni 10,12, 13 numaralı yüz elli arşından ibaret münhedim hans arasının dört yüz hisse itibarile Oç yüz elli dokuz tam ve üç sehminin yedi hisse iti- barile beş hissesi. Mazalto Yodo ve Simail Yedo Beylerbeyin'de Bürhaniye (mahallesinde eski Halit Ağa ve yeni Nuri bey sokağında eski 2 mükerrer 2 mükerrer ve yeni I),li-1 numaralı yüz arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğeri ahşap olmak Üzere iki katta beş oda iki sofa bir mutfak ve elli beş arşın arsa üzerinde üstü ahşap alı kârgir Obir ahır ve yirmi arşında | 405 19456 7 — VAKIT 30 Temmuz bir sarnıç ve bin dört yüz yirmi beş arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamamı, Emine Kevser H. Yukarda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer emvali gayrimenkulenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş isede mezkür bedeller haddi lâyıkında görülemediğinden tekrar(on beş ) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve on üç ağustos 930 tarihine müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten on altıya kadar sandık idaresine omüracant ( eylemeleri lüzumu ilân olunur, 1930 — ist. 4 A z Aznavuryan Jirayr bey zimmetindeki alacağınmıu te- mini istifası zımnında mahcuz tyin Bakı | bulunan tarapyada Tarapya cad- desinde eski 260 yeni 252-254 numaralı mukaddema otel ve elyevm sahilhane ve bahçenin zemini ve mülk ebniyesi otuz gün müddetle ihaleyi evveliye müzayedesine Yaz olunmuştur. Zeminde büyük mermer taşlık” üzerinde $ol tarafta zemini mer- mer ve kısmeu çimento bir ko- ridor Üzerinde sarnıcı havi bir taşlık üzerinde bir merdiven altı bir odunluk bir kömürlük ve diğer bir taşlık üzerinde bir helâ sabit kazan ve çimeto tek- « heli çamaşırlık ve bir aralık ve zemini mermer soba ve musluklu sabit tel dolabı havi mutbal sağ tarafi zemini Triyeste taşlı bir malta döşeli bir kiler bir merdiven altı ve Triyeste taşlı koridor Üzerinde zemini malta iki kömülük asma katta iki ta rafı merdiven çıkılır iki koridor üzerinde sağ tarafta üç oda sol tarafta iki oda bir aralık üzerinde bir belâ birinci kat merdiven eamekânla ayrılır büyük bir sa- lon Üzerinde altı oda bir heâl zemini kırmızı termosifonlu ban- yo ve mutbahın üztü zemini çimento büyük tarastır. İkinci kat bir merdiven başı üzerinde bir oda mevcut olup deruninde binaya su taksim eden bir su deposu bir sofa Üzerinde iki kiler bir helâ iki oda bahçenin müsnevi kısmında tak vardır bunlar kısmen çakıl ve kısmende çimento duvar kenarında bir havuz ve bu kısımda zeynet ağaçları vardır. Bina iç ve dış yağlı boyalıdır zemin katı ve pencereleri demir parmaklık asma kat pencereleri demir parmaklık ve pencur (bahçe tarafı) diğerleri yalniz pencurlıdır. sağ taraftaki kükük bina zemin katı kârgir ve zemi- çimento depodur üst kat bir oda ve bir sofayı bavidir dağ kısmi orman halinde gayi müs- mir eşcarı havi ve bahçede set duvarları mevcuttur. | Mutbab kısmen hârgirdir. Diğer ebniye ahşaptır. Umum bahçede dağ suyunu havi dört çeşme ve bi- nada elektirik tertibatı vardır. Hududu: Bir tarafı Zarifi kayık- hanesi bir tarafı Samiryoni men- zili ve bir tarafı Zarifi bahçesi ve tarafı rabii tariki am ile mahduttur. Mesahesi: (Umum tahminen on İki dönüm olup binanın umum mesahesi tahmi- nen Üç yüz otuz dört metro olup bundan elli yedi metrosu bir kat kârgir mütebakisi ah- şaptır. Zemini kârgir üstü ahşap küçük binanın mesahesi ayrıca otuz bir metrodur. Derunninde yazlıl olmak üzere Talha B. müstecirdir. Kiymeti muhamme- nesi dokuz bin beşyüz otuz liradir. Talip olanların kiymeti muhammensinin yüzde onu nis- betinde bey akçesini alarak 927-8405 numaralı dosya muci- bince 4-9-30 tarihinde saat on- dörtten on altıya kadar bizzat veya bilvekâle müracaat olun- masını ve fazla malümat almak istiyenlerin daireye (müracaat etmeleriri ilân olunur, (93-280) ILÂN Osmanlı Bankasından: Bankamızın Galata, Yenicami ve Beyoğlu Devairi, Hakimiyeti Milliye bayramı günü ka- palı bulunacaktır.