13 Ağustos 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

13 Ağustos 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

Tap FRAN — 8 — VAKİT 13 Ağustos 193) — ———— Sütveren annelere .000000 002. İstanbul küçük sıhhat memurları mektebi- müdürliğinden: Pazar, Salı, perşembe günleri saat 9,30 dan 13 kadar kız ve erkek talebe kaydedilmektedir. Kayıt müddeti Ağustos nihayetine kadardır. Tahsil müddeti iki senedir. Nihari ve meccanidir. Talebe tabsil esnasında askerlikten müeccel ve mezun olunca hizmeti maksureye tabidir. Mektepten mezun Sıhhat memurlarına ilk senelerde ayda “49, memurlari gibi maaşları artırılacaktır. Müracaat Sıhhat vekâletine veya mahalli sıhhat müdürlüklerine kendi el yazılarile yazılmış birer istida|X ile olur, Fazla izahat almak isteyenler Sirkecide Demirkdpıda mektep idaresine müracaat edebilirler. Arzu edilirse taşaraya matbu, mufassal duhul şeraiti varakalarından gönderilir. Şartlar: 1 — Türkiye Cumhuriyeti tabaasından olmak. 2 - Yaşı yirmiden aşağı ve yirmi beşten yukarı ol- mamak. 3 - Ahlakı mazbut ve her türlü şaibeden ari bulunmak, 4- Askerlikle alakası olmamak. 5 - Use altı derecesinde olanlar imtihan ile ve ondan yukarı tahsil görenler imtihansız kabul olunur... | Mahkemeveilcrailâları ei İGayri menkul malların açık | arttırma ilânı İstanbul Dördüncü Icra Memurlu- Leyli Fevziati liseleripiz | Arnavutköyünde Hiz nenni Ana sınıf ile ilk kısmı ve teşki| ikiz ir ve erkek mum tali sınıfları ie, ş Kayıt muameelesine başlanmıştır. Talep vukuunda mektep Açık arttırma ile paraya çevrilecek tarifnamesi gönderilir ii menkulun ne olduğu: Maa bah- EE Telefon tani: 2867 GM e bi bap hanenin tamam nar» Gayri menkulün bulunduğu mevki mahallesi, sokağı, numarası: Üsküdar Hayrettin çavuş m. Çavuş dere s.a. 63 Fosfatlı Sark Malt lira verilmektedir. Sonraları kıdemine göre diğer devlet | Hulâsası kullanınız. Her eczanede satılır. ..................... 0... sap» Alpuliu Şeker Fabrikası «win Senelik istihsalâtına başlamıştır. Alpullu şekeri Avrupa şekerlerine faik olmakla beraber İ fiatlarda da ehveniyet vardır. (Mİ Toptan satış yeri: Bahçekapı Dördüncü Vakıf “ Han da» Dördüncü kat 30-40 numara Telefon: İstanbul 171 “(g9 Kolec Kolec kısmı - Âli mühendis kısmı - Sanayi kurları Her perşembe ve cuma günleri saat 9 dan 12 ye kadar ) e kabul olunur. Yerler mahdut olduğundan istical a öel& tavsiye olunur. Izmir Nafia baş mühen- disliğinden: 35998 lira 16 kuruş bedeli keşifli bulunan Türkeli-Foça yolu- nun 4-4-500.—94-802 inci kilometroları arasında 5-302 metroluk şosenin tamiratı esasiyesi 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Taliplerin münakasa ve ihale kanununa tevfikan ibzarma mec- bur bulundukları teklifname ve teminatlarını ihale günü olan 20-8- 930 çarşamba günü saat 12 de vilâyet daimi encümenine tevdi ile öle (9J9)01014 Na) | Devlet Demiryolları İlânları ; Kayseri, Sivas veya Ulukışla şehirlerinden birinde bulunacak olan poz bölüğünün altı aylık et ve ekmeğinin kapalı zarfla müna- kasası 1/Eylü/1930 pazartesi günü saat 15,30 da Ankarada Dev- let Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat 15 e kadar münakasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini üçer lira mukabilinde Ankarada İdare veznesinden, Kayseri, Sivas ve Ulukışlada istasyonlardan tedarik Gcebilieleri <<, X, 0 öğesi 3000 adet kiriş (| Ve 1000 adet direk mübayaası “Tütün inhisarı umum müdürlü. günden: İdaremiz için 4>X5X15 ebadında 3000 adet kirişile 4X12Xx12 eb'adında 1000 adet direk ambarımıza teslim şartile pazarlıkla alınaca- ğından taliplerin yüzde yedi buçuk teminatı muvakataleri ile 16-8-930 Cumartesi günü saat 10,30 de Galatada mübayaat komisyonunda bulunmaları, Kriple maden kömürü münakasası İstanbul adliye levazım dairesinden: İstanbul adliye dairesi kaloriferleri için bilmünakasa mübayaa “ecek 250 ton kriple maden kömürü münakasaya vaz'edilmiştir. Jalipler şartnameyi görmek üzre her gün adliye levazım memurlu- juna ve münakasaya iştirak edeceklerinde 28 Ağustos 930 çar- amba günü saat 15 te defterdarlıkta müteşekkil komisyonu mah- susasına müracaa'ları ilân olunur. © Maarif müdürlüğünden: Kütüpbanelere muktezi 217 çeki odunun 20/8/930 tarihine mü- sadif Çarşamba günü saat üç buçukta ihalesinin icrası mukarrer bulunduğundan taliplerin yevmi mezkürda komisyona müracaatları ilân olunur. Manisa vilâyetinden: Salihli Porlu yolunun 11-4 574 ile 15-4-“€9 kiem«lioleri #resm: da bulunan menf' zler üzerinde cem'an 75 ve 14--143 ile 16 $€43) kilometroları arasında 2500 metre tulünde şosa inşaatı 15658 sira 21 kuruş keşif bedeli üzerinden 6-eylül-930 cumartesi günü saat ona kadar müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya çıkanıl- mıştır. Tafsilât almak istiyenlerin şimdiden vilâyet Nafia O başmü- bendisliğine müracaatları. İspirto ve ispirtolu içkiler inhisarı Umumi Müdürlüğünden: İdaremizin kabul ettiği boş rakı şim 29,5 santilitrelik 250 gramlıkların temizleri 3,5 ve kirlileri 3 ve 56,5 santilitrelik 500 gramlıkların temizleri 4,5 ve kirlileri 4 kuruşa toptan ve pera- kende olarak idarenin Kabataş ambarında mübayaa edilmektedir. Satmak isteyenlerin mezkür ambara müracaatları, ©. 73 No, Takdir olunan kiymet: Bin altı yüz otuz bir buçuk lira, Arttırmanın yapılacağı yer, gün, sa- at: Istanbul 4 üncü icra dairesinde 8-9-930 t. «1d ilâ 16 ya kadar. 1 — İşbu gayri menkulün arttırma şartnamesi 28-8.930 tarihinden itibaren 530-261 No. ile İst. 4 cü icra dairesinin muayyen numarasinda herkesin göre- bilmesi için açıktır. İlânda yazılı olan- lardan fazla malümat almak istiyenler işbu şartnameye ve 930-261 dosya nur marasile memuriyetimize müracaat et- melidir. 2 — Arttırmaya iştirak için yukarda yazılı kiymetin yüzde yedi teminat gös terilecektir. 3 — Hakları tapu sicili ile sabit ol- mıyan ipotekli alacaklılarla diğer ali- kadarların ve irtifak hakkı sahipleri nin bu haklarını ve hususile faiz ve masrafa dair olan iddiaları işbu ilân İtarihinden itibaren yirmi gün içinde ıkı müsbitelerile birlikte memuri- yelimize bildirmeleri icap eder. Aksi halde hakları tapu sicilli ile sabit ol- mıyanlar satış bedelinin paylaşma- sında hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde arttirmağa İş- Hrak edenler arttırma şartnamesini okumuş ve lüzumlu malâmatı almış bunları tamaaen kabul etmiş ad ve itibar olunurlar. Üstünde Mrakılan gayri menkulun bedeli zamanında X5- rilmezse gayri menkul İkinci bir arttır ma ile satılır ve bedel farkı ve mah- rum kalınan yüzd 5 faiz ve diğer za» rarlar ayrıca hükme !.#: ' almaksızın memurİyetimizce alıcrdan tahsil olu- nur. Beş numüralı fıkradaki şart ta- hakkuk etmek kaydile üç defa bağırıl- dıktan sonra gayri menkul en çok art-i tıranm üstünde bırakılır. Şart tahak- kuk etmezse atttırma geri bırakılıp a- ler taahhütlerinden kurtulur ve temi nat ta kalkar, 5— Attırmanın birlnel veya ikinel ol masına ve gayri menkule taallük eden kanuni hakka ve salışın tarzına göre! İdiğer şartlar: Müterakim vergi, Bele- İdiye, Vakıf icaresi müşteriye aittir, Yazilan maa bahçe hane yukarıda İgösterilen 89-900 tarihinde İst, 4 üncü İlera memurluğu odasında İşbu ilân ve' gösterilen arttırma şarinamesi daire- İsinde satılacağı ilân olunur. Bandırma ıcrosndar Nuri bey zevcesi hamdiye hanıma medyun Bandırmada tu- hefiyeci ziya beyin dükkânmda- ki emvalinden borca kâfi mikta- rmın haczına mahkemece karar verilmekle iksmetğahı o meçbul kalan medyun onbeş gün zarfin- dt ispatı vucut etmediği takdir- de kendisine kararın tebliğ edil miş addolunacağı ilân olunur. makbuz almaları ilân olunur. gi müracaatları. Şehremanetinden: Fatih yangın yerinde 219 adada 520 Sehremaneti iiânları Bayburt belediyesinden: Bayburt şehrinin nirengi usulile ai nacak harita ve pilânı iki ay müddetle münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin şeraitini anlamak üzere Bayburt belediye dairesine 5907-4 ve 2507-4 harita numaralı arsalar arasınde 248 metre murabbaı arsa pazarlıkla satılacaktır. Tatiplerin 17. Ağustos 930 Pazar gönü saat on beşe kadar levazım müdürlüğüne gelmeleri. İstanbul 4 üncü icradan: mukaddema İstanbulda Sultan Selimde çırağı Hamza maballe- sinde Şeref sokağında mü, 22 nu- maralı bahriye mütekastlerinden Halit beyin hanesinde Hacer Şaziye hanım. Salih Sırrı efendi zimmetinizde Istanbul 3 üncü Noterlik 3 Ey- lal 928 ve 13030-1055 Tarihli senedile iki yüz madeni liranın temini istifası zımnında bir hafta zarfında deyninizi tesviye veya- hut itirazınızı dermeyan eyleme- niz lüzumu hakkında ikametgâ- hınıza gönderilen birinci ihbar- name zahrına mübaşiri ve heyeti ibtiyariyesi tarafından maballi mezkürda bulunduğunuz anlaşil- dığından tarihi ilândan itibaren bir ay zarfında deyninizi tama- men tayin eylemeniz veyahut itirazınızı dermeyan eylemediği- niz takdirde hakkımızda lâzım gelen muamelei kanuniye ifa edileceği malumunuz olmak Üze- re ilk ihbarname makamına ks- im olmak üzere ilân olunur. Bandırma icrasından: Bandırmada tuhefiyeci Ziya Leyin hacı Davut efendiye deyni i olan 172 lira deyni hakkında tastir olunan ödeme emri üze- rine ikametgâhı meçhul kalmış- lir. on beş “gün zarfında ispatı vücut etmediği taktirde hakında muamelei kanumiye yapılacağı ilân olunur. © Bana rma ierasın'an: Bandırmada tuhafiyeci beyin avukat hakki beye 122 iki gün müddetli namesi Üzerine ikametgâhı meç- bul kalmakla kendisine ilânen teblig olunur. Mes'ul müdür: Refik Ahmet : € Ziya | lira deyni hakkında tastir olunan İ haciz ihbar- Vakıf akarlar ve mah- lâller yr Kıymeti LK 4866 9ö Uzun Şücaettin * mahallesinde Fuat Pş. caddesinde Urun Şü- caettin camii arsası 4866 Jira 96 kuruş üzerinden müzayedeye vazedilmiştir. Talip olanlar yev- mi ihale olan 3-eylâl-930 tari- hine müsadif çarşamba günü san 16 ya kadar Çemberlitaş civarında İstanbul Evkaf müdü- riyeti binasında Mahlülât kale- mine (müracaatları Kazanmak için ilk şart ilândır Jlânsız kazancı artırmava savaşmak, havada fa- yaresiz uçmıva çalış- mak gibidir Ticaretinizde , san'atınızda muvaffak olmak istiyorsanız gazete ilânına ehemmiyet ve- riniz : Gazete ilânı ilânların en ko'ayı, en ucuzu, ente sirlisidir. İşte ilân tarifemiz: Sonuncu sayıfada Şen Kutüy ys Sinci 18- İm A asi : " 2 ı - Revit “lar sonuncu sayıldı İlân memurumuz size fay- dalı bir ilânın şekil ve üc reti için hizmet etmeğe ha- zırdır. La Doktor Ihsan Şükrü Sinir hastalıkları mötehamen Cuma ve pazardan maadı den 6 $ kadar Tepebaşı 78. Tel eğ B62, Kadıköy 49