August 20, 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

August 20, 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Emniyet Sandığı Emlâk Müzayede ikrar bede E. S0 atik 19 sız 467 138 Eyüp'te Camikebir mahallesinde eski tür- 2660 Hatapkapısın'da Demirtaş mahallesinde 6378 Topkapı'da Beyazıtağa mahallesinde Ak- 8398 Salmatomruk'ta Kefevi mahallesinde Taşçi 297 Galata'da Şehit Mehmetpaşa mahallesinde sesi, 1507 Fatih'te Haraççımuhittin mahallesinde eski Müzayedesi Katf'i karar ilânı Merbunatın cins ve nevi «e ile mevki ve miştemildtı 2 Rumelikavakhisarı mahallesinde Hamam sokağında eski 4 ve yeni 2 numaralı yüz altmış Üç arşından ibaret münhedim hane arsasının tamamı.. Hatice Makbule H. Anadoluhisarı'nda Ibrahimbey sokağında eski ve yeni 4 pumaralı yüz arşın arsa zerinde ahşap iki buçuk katta döt oda iki sofa bir mutfak bir kuyu vö yüz sek- sen arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Borçinsnn işi Mustafa Server B, Üstüpçülar sokağında eski ve yeni 17 nu- mazalı elli altı arşın arsa üzerinde kârgir bir kattan ibaret bir dükkânm nisıf his- ki, Bekir Ef. yeni Şifahane ve yeni Türbeişerif soka- ğında eski 13, 13 mükerrer 13 mükerrer 13 mükerrer ve yeni 11, 13 numaralı yüz beş arşın arsa üzerinde kâgir bir katta üstünde asma katında pasa odasını ve otuz üç arşın (o bahçeyi ve altın da bodurumu. havi bir fırnmin yüz yirmi sekiz bisse itibarile elli beş bissesi (mezkür fırın mahalli haraptır), Nadire H. bearkası ve yeni Bahariye sokağında eski 5 mükerrer ve yeni 10 numaralı yüz kırk arşm arsa Üzerinde zemin ve çatı kaitle âbşap üç katta ikisi ufak ve biri çatı odası ye beşi yük ve dolaplı olmak üzere zekiz oda biri ufak olmak üzereüç sofa bir mutfak bir tulumba iki kömürlük ve yüz altmış beş arşın behçyi havi bir hanenin tamamı Safinaz, Şaziye, Şahzer Safire Hanımlarla İsmail Kemalettin B. ip çiler caddesinde eski 99,201 ve a numaralı kırk beşârşın arda "zerinde ab sep bir buçuk katinistünde alçak tavanlı bir oda yüksek ta-vanlı üfak bir sofa ve elektirik tenviratınıhavi eskice bir dükkâ- nü tamamı. Mehmet Hüdai Ef. saray caddesinde eski ve yeni 82 ila 88 vumaralı yür otuz bir arşından ibaret mün- hedim dört dükkân arsasının tamamı, Alâttin ve Kâzim Beyler sokağında eski ve yeni 2 numaralı yüz arşımdan ibaret münbedim hane arsasının tamamı Muammer Mustafa ve Arif Efendilerle Esma Hikmet Emine Remziye ve Seher H. Koska'da Çobanisan namıdiğeri Cobanşa- vuş mahallesinde Havuzlu sokağında enki 17 ve yeni 16, 18, 20' 22, numaralı üç yüz arşın özerinde istihmam mahallin ve keza iki yüz arşın üzerinde camekân ma- hallini ve yüz elli arşın üzerinde adi kârgir ikişer katlı ve birer odayı havi iki haneyi ve iki yüz elli arşın bahçeyi havi (Havuzlu Hamam) namile maruf bir hamamın tama- Di Hatiçe Nedime H. | Haşköy'de Hacışaban mahallesinde atik Solâkçeşme ve cedit Okmeydanı sokağın- da eski, 4 ve yeni 13 numralı yüz yirmi arşın üzerinde ahşap iki katta altı oda iki ufak sofa iki yüz kırk döst arşin bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Mm, Marinko Beylerbeyi'nde Havutbaşın'da eski 12-4 500 bey ve Çamlıca sokağında eski 44, 48, 44 46, 53, 44, 44 48, 44, 4B yeni 30-1, 122 122, ve 97 numaralı beş yüz doksan arşın arsa üzerinde bir katı kârgir ve üç katı ahşap olmak üzere dört katta kırk sekiz oda üç sofa bir mutfak ve elli arşın arsa üze- rinde bir hamamı ve iki yüz dokuz küsur dönüm iarazyi müştemil bir köşkün , 17603 Ponlliiiin Köyiçi elyem iskele tad- desinde eski İ ve yeni 26 numaralı yüz altmış iki arşın arsa Üzerinde mebni kâr- gir üç kattan ibaret üstünde sekiz oda koridor bir mutfak ve yirmi dört aşın arsa Üzerinde bir aptesane ve gusulhane ve yirmi arşın bahçeyi havi bir fırının ta- Mehmet Cevdet B. 17854 Kandillide mezarlik sokağında eski (5 ve yeni 6, 6-İ, 6-2, 6-3, 6-4 numaralı iki yüz seksen arşın ârsa üzerinde ahşap üç katta on yedi oda bir sofa bir kuyu ve yür altmış beş arşın arsa Üzerinde bir mutfak ve bir ahır ve iki dönüm bin yüz elli beş arşın zira bahçeyi havi bir köşkün tamamı. 17913 Topanede Karabaş Mustafağa ve Bayazıt mahallesinde eski ve yeni Lüleci Arastası ve Kale sekağında eski 40, 40 mükerrer ve yeni 15, 36 numaralı otuz arşin arsa Üzerinde kârgir üç katta ve üstünde iki odayı ve arka cihetindeki sokağa müsadif bir ahırı havi bir dükkânın üç hisse itiba- 19256 Eyüp'te Keslmesçt mahaline Balay k sokağında eski ve yeni rBİ 160 arşın arsa üzerinde abşap dört katta en iki oda dört sofa bir mutfak dört kuyu iki bin üç yüz elli bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. / : 19365 Beyoğlu'nda Hüseyinağa maballesinde eski Bülbülderesi ve yeni Vişne sokağında eski 6 mükerrer ve yeni 24, 26 numuralı yüz bir arşın arsa üzerinde kâgir bir katta üç oda ve altında bir dükkânı havi harap bir hanenin tamamı, 19778 Fatih'te Dülgerzade mahallesinde çama- şırcı sokağında eski dört ve yeni 25 me muraı otuz üç arşın arsa Üzesinde kârgir . hir kattan ibgre bir dükkânın ta- mamı. 19845 Çubuklu'da Cabir sokâğında eski 31 ve yeni 36, 36-2 numaralı biri elli iki arşın arsa üzerinde ahşap üç katta yalnız iki odası natamam olmak Üzere dört oda bir mut- fak diğeri elli beş arşın arsa özerinde ah- şap iki katta iki oda bir sofa bir mutfak ve otuz arşın kadar bahçeyi havi iki ha- 19856 Erenköy Merdiven karyesinde Tekke s0- kağında eski 5, 6 veyeni 8 numaralı yüz. yirmi arşın arsa Üzerinde ahşap bir buçuk katta üç oda bir mutfak ve altı yüz sek- sen arşın bahçeyi havi barap bir hanenin Emirgün'da eski Fırın ve yeni Mektebirüş- diye yeni Altıncı sokakta eski 39 ve yeni 28, 30 numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta on iki oda dört sola bir mutfak bir su haznesi ve iki kuyu ve yedi yüz altmış dört arşın bahçeyi ha- vi bir hanenin tamamı. Ramide (Boşnak (mahallesinde imam sokağında eski 1 ve yeni 9,9-1 numaralı yüz onarşın arsa Üzerinde alişap bir katta üç oda bir avlu bir mutfak ve diğeri iki yüz arşın arsa Üzerinde kısmen kâgir ve kısmen ahşap bir ahırı ve yedi yöz on dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Muharrem B. Zekiye H. Zahide H. Mehmet Ef, Mebmet Cemil B. Saniye H. Mehmet, Veysel Ağalar Mehmet Necip B. İbrahim Ef, Halis B, Kemal B. | Yukarıda cins ve nev'ile semti ve numaraları muharrer emvali- 7 — VAKIT 20 Ağustos 1930 —— p—-VAKITın Küçü kilânları il 1 Defalık ves 30 2 b »r4j 90 3 65 # 75 ihtiyaç kalmayın- .......1 ii, cava kadar (azam : 10 defa) ilân edil » mek üzere makin Abonelerimizin her üç aylığı için bir delan meccanen' 7100 4 satı geçen Oldnlarım farla sarın kuru? Kiralık — Satılık Kiralık hane — 0.10000001005110044008884 Çapa am. geniş bahçe Iki aileyade 6 oda, tatlı su, müştemilatı saire vayına pek yakın elverişlidir. Kirası 25 lira. Müracant: Defterdarlık # üncü şube müdürü « — isına. Kiralık daire — Ankara cadde» sinde muayenehane, idarehane ve yazı hane ittihazına elverişli müsait şersidle bir daire kiralıktır. Ankara caddesinde muallimler kitapanesine müracaat, Apartımanımı satıyorum — Tünelin üst başında Şahkulu Deyirmen sokak Beyker apartman; karşısinda Hacı Seyit apart No: $ Satılık arsa — Taşkasapta Sof- ta Sinan mahallesinde Dede paşa soka ğında tramvay stasyonuna I dakika me- salede İçinde kuyusu bulunan bir acele sahlıktır. Almak istiyenler yeni postanede baş müdürlük O muhasebesinde Cahit beye müracaat etmelidirler, emeline inüizerersenaimeseümmensziirmansllan Müteferrik Müracaat evi — per ie mw. tahasaıs memurlar sevk eder her şerde Azami teşhilde gösterir. Aleksiyadi han Galata, müessisi Ferit Seyyar müslüman memur is- tiyoruz — Yapacağınız musmeleye göre ayân 90 Hiraden fazlı kazınabilir. siniz. İstanbul dördüncü Vakıfhan içinde Ünionkol Tesriat Müracaat evi — Fer nevi is. kibat, her Tisandan tercüme, ve emlâk icar ve idaresini kabul edir. Galita Kredi Tiyone Aleksiyadi han Zayiler Kumpanyamız namına mukayyet kam- yanın 3947 plâka numarasının bir tane- 4i zayi olduğundan hükmü olmıyacağı, Standard Oil Company Of Nevvork $ Hüviyet cüzdenlanmız. sayi etik yenisini çıkartacağımızdan eskilerin kük- mü yoktur. Yüksek muallim mektebinden Münevver Nuriye Nevin $ Çorum zirası mektebinden 1098 senesinde ikntmemi zari «ti yenisini çıkaracağımdan hükmü voktur. Çorum zirant mektebi mezunlarından 65 N: Osman Tevfik Kunduracılra ilân Zonguldak Yüksek Msadir ve Sanavi Mühendisi İ bi için muktezi 100 çift Potin ve 100 çift çizmesi münakas saya 20-68-0930 tarihinden itiberen yirmi | gayri menkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hiza- larında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş isede mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 6 eylül 930 tarihine müsadif cumartesi günü kat'i kararlarının çekilmesi İ takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten onaltiya! İ kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olusur. Kok kömürü münakasası Yüksek baytar mektebi rektörlüğünden: | Yüksek Baytar mektebinin bir senelik ihtiyacı olan kırk ton İ kok kömürü mevkii münakasada olup 24 temmuzda ibaleşi icra | lolinamamıştır. o 20 Ağustos 930 çarşamba günü ihalesi icra ! kılınacağından talip olanların şeraitini anlamak üzere defterdarlıkta İ iktisat muhasebeciliğine muracaatiraı wökerrer 12-51 mükerer 12-52 mükerrep maklüp numaralı yüz seksen sekiz arşın arsa üzerinde duvar bölmeleri mecut olup ve öç dönüm bin dört yüz on iki arşın bahçeyi havi eseri ebniyenin tamamı, 12096 Eğrikapı'da Hacıilyas mahallesnde atik ve cedit Ebe sokağında barita 1-2 mevkiinde eski 9-11 ve yeni 9-11 numralı yüz otuz sekiz arşın arsa üzerine mebni kârgir bir kattan ibaret sıvaları noksan bir ahırın ta- mamı. Osmanu Ef, 15710 Üsküdar'da yeni mahalede Karamanlı s0- kağında eski 27 ve yeni 21 numaralı alt- mış dokuz arşın Özerinde mebni kârgir bir kattan ibaret bir dükkânın tamamı. Osman Ef. 16498 Beylerbeyinde Küplice mahallesinde Şemsi İ gün müddette münükasaya konulmuştur. Taliplerin şersiri münakasışı anlamak izre mektep müdüriyetine İhlei katiyesi 10 Eylül 930 Çarşamt günü saat 16 da Zonguldak Havasi Fah- de icra edilecektir. müracaatları. İffet H. mive müdüriye! (Dünkü Fikret ibtifalimize) büyük bir alâka ve necabetl yük bir keser fetle iştirak eden T't tepe, | Darüşşafaka, Eyüp Orta mektet besine ve mümsili sen ve hariçten gel nır zevata Fikre teşekkürler ederim,