26 Ağustos 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

26 Ağustos 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

BP? Bn” GERİLİR sönminlininöni Ri —6— VAKIT 26 Ağustos 1930 “ Emniyet Sandığı Emlâk | Müzeyede bedeii L 465 465 © 3105 280 2 İkraz Na 32 Beylerbeyinde 664 Çakmakçılarda 1789 Müzayedesi Katf'i karar ilânı Merhunarın cins ve sevi ile mevki ve tmüştemilât Bürhaniye (mahallesinde Rasimağa sokağında eski 12 mükerrer ve yeni 16-1, 16-2 numaralı 56 arşın arsa Üzerinde ahşap bir buçuk katta iki oda va doksan altı arşın arsa Üzerinde bir bu- çuk katta duvar taşından bir fırını havi bir hanenin tamamı. Dayehatun mahallesinde Valdebanı ikinci kapı alt katı mevkiinde eski ve yeni 39 numaralı yüz yirmi sekiz arşın arsa Üzerinde kârgir bir katta üs- tünde hana ait diğer eşhasın odalarinı Borçlunun Hsm! Abdülkadir Ağa havi bilâ hava bir odanm tamamı. Hacı Kâzım Ağa Koca Mustafapaşada Sancaktarhayrettin mahallesinde Koca Mustafapaşa caddesin- de eski 142 ilâ 162 yeni 186 ilâ 196 nu- maralı iki yöz on arşın arsa üzerinde kâr- gir üç katta ve bir çatı altında 186 nu- maralısı bir taşlık bir mutfak ve diğer banenin bir taşlık bir odası ari mi arşın arsa üzerinde mutfağı ve İkinci ve her iki hanenin katlarında ikişer oda birer sofa ve üst katlarında ikişer oda birer sofa ve ortalarında bir dükkân ve bin dört yüz on ârşın bahçeyi bavi iki hanenin tamamı (mezkür iki hanenin ayn methalleri vardır). Üsküdarda Selâmi Aliefendi mahallesinde Kerestecimanil sokağında eski ve yeni ? numaralı dört yüz arşından ibaret muhte- rik hane arsasının tamamı, Mm. Dikranohi 12218 Eyüpsultanda Kızılmesçit mahallesinde Kızıl 13552 mreainayr 250.-16473 907 17141 17236 mesçit caddesinde eski 86, 86 mükerrer ve yeni 42, 44, 44-1 numaralı iki yüz on beş arşından ibaret münhedim hane arsa- sının tamamı (yalnız yan duvarları mev- cuttur). Hasköyde Keçecipiri mahallesinde Halilbey sokağında eski 1l ve yeni 3İ numaralı elli altı arşından ibaret ve beş arşm ara- lığı havi münhedim hate arsâsınin tamamı, Halıcıoğlunda Abdüsselâm mahallerinde Kumbaracı sokağında eski 163 ve yeni 151 numaralı elli yedi arşıa üzerinde dört duvar Üzeri kiremitsiz adi tahta ile örtül- müş bir hanenin tamamı. Zehra Destine Eyüpsultanda Emirbuhari (o mahallesinde Kışla caddesinde eski 53 ve yeni Tİ nu- maralı dört yüz beş arşın arsa Üzerinde alışap bir kattan ibaret moloz taşından adi bir asma odayı ve yedi yöz altmış beş arşın bahçeyi. havi ot mağazasının tamamı, Fuat Ef, Rafall Ef ve Fatma Hanımlar Ahmet ağa Yenibahçede Defterdarahmetçelebi ma- ballesinde Kazaskercamii sokağında eski 5 ve yeni 7, 9 numaralı doksan arşın arsa Üzerinde kârgir bir katta üç oda bir ufak antere bir mutfak ve üç yüz kırk sekiz arşın (o bahçeyi (Onatımam bir (hanenin tamamı Edirdekapıda o Çakırağa (© mahallesinde Hinçerlikilise sokağında eski 22 ve yeni 28 numaralı altmış arşın arsa üzerinde mukaddema kârgir iki buçuk katta dört odayı havi iken üst katı yıkılmış yalnız iki oda bir dodrum ve harap bir mutfağı havi bir hanenin tamamı Davatpaşada (Davutpaşa. mahallesinde Tarhana mektebi osokağında eski 7,7 ve yeni 7, 7-1 No.lı iki yüz yirmi altı arşın arsa üzerinde kârgir bir katta abırı ve iki yüz yedi arşın arsa Üzerinde sa- 5 vs erabalığı ve sekiz yüz kırk yedi erşin bahçeyi havi ahır ve arabalığın tamamı. Hüseyin Galatada Yenicami mahallesinde Ayazma ve çeşme so'tağında eski 8, 10, 8 mükerrer 13 ve yeni 10,12, 13 numaralı yüz elli arşından ibaret münhedim hane arsasının dört yüz hisse itibarile öç yüz elli dokuz tam ve üç sehiminin yedi hissese itibarile beş hissesi, Paşabahçesinde Sultaniye sokağında eski 21 ve yeni 28, 28-1 numaralı üç yüz otuz arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta on üç oda bir sofa bir kuyu ve yedi yüz elli ar- şın bahçeyi havi harap bir hanenin tamamı. 19/77 Fatihte Dülgerzade mahallesinde Nalbant Mazato Yoda Simail Yoda Zihni B. sokağında 18 veyeni 8 numaralı dok- san arşın arsa Üzerinde kâgir bir kattan ibaret müfrex bir dükkânın tamamı, (Muharrem B. 19779 Fatibte Dülgerzado mahallesinde Nalbant sokağında eski 20 ve yeni 15 numralı doksan beş arşın arsa Üzeriede kârgir bir kattan ibaret müfrez bir dükkünn tama- mı, Muharrem B. 8659 19791 Fatihte Dülgerzade mahallesinde Nalbant 5 sokağında eski 23, 25, 27, 29 ve yeni 15, 15-1, 15-2, 17, 19 numaralı üç yüz arşın arsa Üzerinde kârgir iki katta beşerden on oda birer sofa birer mutfak birer sar- mç birer taşlık altında iki dükkân mu- kaddema yliz yirmi arşm arsa Üzererinde salhane ve odalar ve elyevm iki yüz elli arşın arsa üzerinde kârğir üç katta altı oda altı sofa ve dört yüz sekiz arşın bab- çeyi havi iki hanenin tamamı, Mubarrem B. ve Fatma hanım 20013 Fatihte Dülgerzade mahallesinde Nalbant sokağında eski (16 ve yeni 6 numaralı doksan arşın arsa üzerinde kârgir bir kat- tan ibaret müfrez bir dükkânın tamamı. Nazım B. 20014 Fatihte Dülgerzade mahallesinde Nalbat sokağında eski 14, 22, 5 ve yeni 4, 4-1 numaralı doksan beş arşın arsa Uzerinde kârgir bir buçuk hattan ibaret katreyi bavi bir dükkânın tamamı, 20036 Üsküdarda Rum Mehmetpaşa mahallesinde Uncular sokağında esi 57 ve yeni 73, 75 numaralı biri yöz otuz iki arşın arsa Üze- rinde ahşap üç bı katta altı oda bir sofa bir taşlık mutfak ve diğeri seksen sekiz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda bir küçük sofa bir mutfak ve Üç yüz arşın bahçeyi havi iki hanenin e tamamı (mezkör altı odalı hane eskicedir). Şerife Hürrem, Şerife Fatma ve Fatma Hazime Hanımlar 20437 Kasımpaşada Sahafmuhittin maballesinde Camişerif sokağmda eski 1l ve yeni 13 930 Nazım B. Hacı Mehmet Ef. 2543 Üsküdarda Tabaklar mahallesinde Salimpaşa ve İki yüz altı arşın bahçeyi Hayriye H. Mehmet Necmettin B. | 2462 Üsküdarda Muratreis mahallesinde Çavuş- İ dere sokağında eski 121 ve yeni 153, 153-1 ibaret olup bir bölüğü yedi oda bir sofa bir avlı bir mutfak diğerbölüğü iki oda bir mutfak ve harap gayri kabili istimal üç kuyuyu ve ikiyüz dosan arşın bahçeyi havi bir banenin tamamı, 2951 Üsküdarda Tabaklar mahallesinde Mey- dancık sokağında eski ve yeni 12 numa- ralı doksan arşın arsa üzerinde abşap üç katta beş oda iki sofa bir toprak avlu iki kuyu ve elli arşın arsa üzerinde bir mut- fak ve beş yüz kırk arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı, Ibakim Ef, Emine H. | 16770 Galatada Hacıama mahallesinde Çeşme- meydanı caddesinde eski ve yeni 22 nu- maral yöz altmış ayşindan icaret münbe- dim bane arsasının tamamı, Halil Nuri Ef. Ayşe Münevver H. 1341 Çengelköyünde Kuleli caddesinde eski 3,13,15,17,19,19 mükerrer ve yeni 5,5 numa» ral üç yüz on beş arşın arsa Üzerinde ha- rem kısmı ahşap iki buçuk katta on ik oda iki sofa bir taşlık bir kuyu diğer se lâmlık kısmı yüz on beş arşın arsa Üzerinde ahşap iki katta üç oda bir sofa biri altımış diğeri yirmi beş arşın arsa Üzerinde iki mutfağı ve yirmi dönüm bin seksen beş arşın bahçeyi havi bir köşkün tamamı, Hikmet B. Vehibe H. Yukarıda cins ve ne'ile semti ve numaraları muharrer emvali gayri- menkulenin icra kılman aleni müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş isede meskür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 10 eylül 930 tarihine müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takar- rir eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten on altıya ! kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Raşit B. Seyrisefain Merkez acentesi: Galata Köprü başında Beyoğlu 3362 Şube acentesi Mü: bürdar zade ham altnda Tel. İs 274 amm İskenderiye süra ostası (CUMKURİYET) vapuru 29 ağustos Cuma günü saat İ3te ta rıhtımından kalkarak cumartesi (o sabahı İzmire ve akşamı İzmirden kalkarak Pazartesi İskenderiyeye vara- cak ve Çarşamba İskenderi- yeden kalkarak İzmire uğ rayarak İstanbula gelecektir. ..8rsin sürat postası inebolu) vapuru 27Ağustos Çar- şambalide Galata rıhtımından kalkarak Çanakkale, İzmir, Küllük, Fethiye, Finike, An- talya, Alâiye, Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, iye, Antalya, Finike, Fethiye, Küllük, İzmire uğrıyarak gele- cektir. Çanakkalede yalnız yolcu verilir yolcu alınır. Ayralık sürat postayı (MERSIN) vapuru 26 Ağustos Salı 17 de Sirkeci nhtımından kalkarak Gelibolu, anakkale, Küçükkuyu, Edremit, Bürhaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğrıyarak gelecektir. Trabzon ikinci postası ( ANKARA ) vapuru 28 ağustos Perşembe (akşamı Galata nhtımından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, « Giresun, Trabzon, Rize, Ho- pa'ya gidecek ve dönlişte Pazar iskelesile Rize, Of, Sür- mene, Trabzon Polathane, Gire son, Ordu, Fatsa, Samsun, Si- nop oİneboluya © uğrıyarak gelecektir. ZIAğustos çarşamba Mudan- ya postası yapılmıyacaktır. -) MTENREMAA AA | aca ER22128; (NER SEEEEEE LAR Yelkenci Weuruni. Karadeniz postası vapuru Samsun 77 Ağım Çarşamba akşamı Sirkeci nbtımından hareketle (Zonguldak, inebolu, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, O Sürmene, ve Rize ) ye azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için Sirkecide Yel. kenci hanında kâin acentasına müracaat. Tel. İstanbul :1515 BAYROM MARSILYA 7500 tonluk lüks posta vapuru *PATRIS IU, 9 Eylül da sast 17 de İlmanımıza gelecek ve 4 Eylül Perşembe günü sabah Saat 10 da Galata nhtımından dı PIRE ve MARSILYAYA hareket edecektir. Bilomum limanlar için yolc ve emtisi tüccariye kabul olunur. Pireye varış 5 Eylül saat Tide. Marsllyaya varış 9 Eylül saat 17 de, Pire ve Marsilya için tenzilârlı fiyat tatbik edilmektedir. Mütenkip saat seferler 11, ve 28 Eylül tam saat 10 da icra edilecektir. Umumi acenteleri: Anagnostopulo ve Siskidi Çinili rıhum han Gala Beyoğlu 2612-3. Galata ve Beyoğlu Için bilamum başlıca seyahat acente- lerine müracat edilmesi, Hizmetçi aranıyor Iki kişilik bir aile yanında Zonguldağa gidecek yemek ve çamaşır için bir bizmetçi aranı- yor. Heybeliadada Han sokağı 32 numaralı haneye muracaat olunması,