3 Ekim 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

3 Ekim 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

—— il — VAKIT 3 Teşrinevel 1530 Emniyet sandığı emlâk | Hariciye vekâletinden: müzayedesi Kati karar ilânı Merbunatın cins ve nev'ile Borçlunun mevkii ve müştemilâtı ismi 790 Üsküdarda Selâmi Ali efendi mahal lesinde (o Parmaklıbakkal sokağında 23-1 numaralı seksen üç arşın arsa özerine kârgir iki katta biri sandık odası olmak üzre dört oda, bir sofa, bir gusülhane ve bir mutfak iki yüz yirmi dokuz arşın bahçeyi havi bari- cen sıvasız bir hanenin tamamı, Ahmet Sai B. 14745 57444 2708 Beyoğlunda Feriköy birinci kısım mahallesinde Büyükdere caddesinde eski, 5, 5 mükerrer 5 mükerrer $ mükerrer ve yeni, 7, 9,11, 9, İ mu- maralı iki yüz otuz arşın arsa Üze- rinde 2, 3, 4, Sinci katlarda yekdi- gerinin aynı bir koridor, beşer oda, birer banyo odası vardır bir mutfak birer balkonlu dört daire üst katta ise önde bir koridor, üzerinde iki oda arkada bir koridor, üzerinde tüç oda birer mutfak birer balkonlu iki daire ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde ha- mam ve camakân mahallini ve bura- da çini iki koridor, bir oda, bir kahveocağı, iki dış mahallı ve yüz doksan arşın arsa üzerinde sıcaklık ve su hazinesini ve kırk üç arşın ar- sa üzerinde külban ve üstündeki o- daları ve altında dükkânı ve koridor ve dairelerin kömürlükleri çini kori- dor, antre ve üç odadan ibaret ka- pici dairesini havi bir apartmanın otuz iki hisse itibarile yirmi üç bis- sesi Ayşe Şaziye, Müftehir hanımlar- la Orhan Mithat, Ali Rıdvan, Hay- rünnas ve Hadimünnas beyler, Beşiktaşata Teşvikiye mahallesinde eski ve yeni Kâhtane caddesinde eski 52, 54, 56 ve yeni 76, 78, 78-1 80 numaralı biri seksen arşın arsa Üzerinde ahşüp iki katta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak, diğeri yüz yir- mi arşın arsa Üzerinde ahşap liç kat- ta sekiz oda, bir sofa, bir mutfak, bir antre ve altında bir dükkân ve yedi yüz doksan dört arşın bahçeyi ve derununa cari nısıf masrua maile- zizi havi iki hanenin tamamı, Kortalda Babalar kariyesinde Kariye > unu meykiinde veni 59,20 numa- i yüz otuz arşın arsa Üzerinde alı- şap iki katta biri camekânlı olmak Üzere beş oda, bir sofa, bir toprak avlu, bir mutfak ve bin üçyüz yet- miş arşın bahçeyi havi yenice bir hanenin tamamı Horhorda Sofular mahallesinde Peş- tamalcıbanı derunu sokağında eski 1 ve yeni, 26 numaralı seksen beş arşın arsa üzerinde zemin katı kar- gir diğerleri alışap olmak üzere iki buçuk katta dört oda, iki sofa, bir ocak bir methal, ve yirmi dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Müseyede Kıymeti mo- İkrar bedeli © hammenesi amiri Lira 2231 Lira 2231 1235 6330 2972 Halil B, 245 1450 3016 1134 3127 Cafer Ef, | Yedikulede Kürkçübaşı Hüseyinağa maballesinde Yedikule caddesinde eski, 63, 63 mükerrer ve yeni, 93 95 numaralı kırk arşın arsa üzerinde taştan bir katta bir oda bir toprak aralık, bir kuyu ve elli arşın bahçeyi bavi bir hanenin tamamı. Zemci Ef. ve Fatma Yaşar H. Merlevihane kapusu haricinde Mer- kezefendi mahallesinde Dere soka- ğında eski 6, 4, 4 mükerrer ve yeni dört numaralı yüz yetmiş beş arşın arsa Üzerinde zeminkatı kâğir diğer- leri ahşap olmak üzere iki: buçuk katta sekiz oda, bir taşlık, bir mut- bak ve yediyüz yirmi beş arşın bahçeyi ve bahçede bir ahır, bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Ayşe Sabiha Hanım Şerefettin R. ikinci kısım 390 3477 3075 3762 545 1424 3909 Beyoğlunda (Feriköy İ Matbuat Umum müdürlüğünce her ay neşredilmekte bulunan “Ayın taribi,, mecmuasile Ecnebi matbuatı Hulâsalarının Mayıs 931 nihayetine kadar olan tertibiyesi 20gün müddetle münakasaya va- | zedildiğinden talip olanların şartnamesini görmek üzere Ankarada Hariciye vekâleti mübayaat komisyonuna ve Istanbulda Vilâyet Matbuaat memuru Şemseddin beye müracaat eylemeleri ilân olunur. Karacabey Harası müdiriye- tinden: 1 - Teşrinisani - 930 tarihinden 3İ - Teşrinievvel - 931 kadar Karacabey Harası merkezinde sağılacak manda ve karasığır | sütleri 15-T. evvel - 930 tarihine müsadif çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek: üzere kapalı zarf usulile müzayedeye konul- muştur. Talip olanların teklif mektuplarını ve yüzde yedi buçuk teminat akçelerini hamilen ihale günü vaktı muayyenede merkezinde bulunmaları lüzumu ilân olunur. mahallesinde Hanımoğlu ve Hasu s0- kağında eski, 42, 47 ve yeni 74 nu- maralı altmış arşın arsa üzerinde kâğir iki katta 4 oda, bir ufak taşlık, bir mutfak, bir kömürlük, bir ufak sofa, bir balkon, bir merdiven altı, ve yirmi arşın bahçeyi havi bir hanenin etuz iki hisse itibarile yirmi hissesi. Ayşe Şaziye, Nurkadir ve Müftehir Hanımlarla Hayrünnas ve hadimünnas Beyler. 845 4840 3913 Beyoğlunda Feriköyünde © birinci kısım mahallesinde Kayasokağında eski 42, 44 mükerrer ve yeni 4, 8 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde biri Okârgir (OÜç katta dört oda, ikisofa bir kiler, biş şahnis, bir balkon, bir mutfak, bir antere, bir taşlık ve diğeri keza kârgir üç katta beş oda, bir sofa, bir kiler bir şah- niş, bir antere, bir taşlık, bir balkon bir mutfak ve Üç yüz elli arşın bah- çeyi havi iki hanenin otuz iki hisse itibarile yirmi hissesi, Nurkadir o hanımlarla münnas Beyler. 565 1780 3914 Beyoğlunda Feriköyünde birinci kısım mahallesinde Hanımoğlu ve Hasu 40- kağında eski, 42,47 mükerrer ve yeni 76 numaralı yetmiş iki arşın arsa Üze- rinde yarım kârgir iki katta dört oda bir ufak sofa, bir taşlık, bir mutfak bir kömürlük ve yirmi sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin otuz iki his- se İtibarile yirmi hissesi Ayşe, Şaziye» Müf- tehir, Nurkadir, Hanımlarla Hayrünnas ve Hadimünnas Beyle 615 1884 13131 Üsküdarda Bulgurlu mahallesinde Şeyhislâm Küçük Çamlıca Çilebane sokağında eski 9,11 ve yeni, 2, 4, 2, 4, 1, numaralı ikiyüz altmış beş arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir diğerleri ahşep olmak üzere ikibuçuk katta on oda, Üç sofa ve yüz elli sekiz arşın arsa üzerinde yıkılmış ahir ve mutfak mahallini ve bin yüz yetmiş yedi arşın bahçeyi ve yirmi dört dönüm fazla bahçeyi ve bostan kuyu sunu bavi muhtacı tamir bir köşkün tamamı, Mehmet Niyazi Ef. Emine Müzeyyen H. 16443 Üsküdarda o Aşcıbaşı o mahallesinde Mektep sokağında eski, 30, 30 yeni 36, 36-1 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta biri dört oda, biri küçük olmak üze- re iki sofa, bir mutbak, diğeri üç oda bir antre hariçte küçük bir mut bağı havi bir çalı altında yeni iki Ksenin tamamı. Numan ağa « mevki ve müştemilatı yazılı emlâk hi- zalarında gösterilen ellerle talipleri üzerinde olup 13 Teşrini- evvel 930 tarihine müsadıf Pazartesi günü saat 2 den itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak (Muhammen kıymetlerini ) geçtiği takdirde kat'i karalarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip ulanların mezkür günde saat 4 de kadar sandık idaresine müra- caat eylemeleri Ve saat 4 den sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eyledi- ği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacak İarı lüzumu ilan olunur. 527 650 Yukarıda cins v< tarihine | Hara | Ayşe Şaziye Mültehir Hayrünnas ve Hadi- acentesi: Sirkecide hanı altında Tet.lst.2740 Bozcaada postası (GELİBOLU) vapuru 4 eşrinievvel cumartesi 17de idar. rıhtımından kalkarak Gelibolu, Lapseki, Çanakkale, İmroz, Bozcaadaya gidecek ve dönüşte Çanakkale, Lapseki, OGeli- boluya uğrayarak gelecektir. amir Sürat yosaksı ( GÜLCEMAL) vapuru 6 Teşrinievel Pazartesi 14,30 da Galata rıbtımından kalkarak Salı sabahı İzmire varır ve Çarşamba 14,30 da İzmirden kalkarak Perşembe (sabahı gelir. Vapurda mükemmel bir or- kestra ve cazbant mevcuttur. 6-7 Teşrini evel 1930 er- keklere, 8 Teşrinievel 1930 kadınlara, Türkiye Seyrisefain idresi mütekaidin eytam ve erami- lin eylül 930 maaşları balâda muharrer günlerde verilece- inden eylül 930 yoklama :! mühaberlerini yaptırmış N ları halde mezkür gür gelmeleri ilân olunur. 5 Teşrinievel pazar İzmit postası yapılmıyacaktır, Trabzon Birinci postaları- mız badema İstanbuldan salı günleri saat 18 de kalkacaklar- dır. Badema Antalya postaları yâpılmıyacaktır. Sadik zade biraderlar rapurları zad0 biraderler vapurları Karadeniz Muntazam ve Lüks postası Dumlu Pınar sese SAZPCADRAIM vapuru 5 teşrinieyel Pa za Pu Sirkeci rıhtımından kalkarak Zonguldak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene ve Rizeye azimet ve avdet (o edecek- tir, Tafsilât (için (Sirkecide Meymenet hanı altında acen- talığına müracaat. Telf, Istanbul 2134 Kazanmak iniç 8 ilk şartilândır Vânsız kazancı arlırmava savaşmak, havada fa- saresz uçmıva çalış- mak gibidir Ticaretinizde , san'atınızda muvaffak olmak istiyorsanız gazete ilânna ehemmiyet ve Gazete ilânı ilânlarır en ucuzu, en te riniz : en kolayı, sirlisidir. İşte ilân tarifemiz: Sonuncu sayıladi © Setini Kuruş Smd “. 4. 2 w . . . 125 >) 40 100 a, ğ » . 70 Resmi ilânler, sonuncu sayfada 10 Kı İlân memürumuz size fav- dalı bir ilânm şekil ve üc- reti için hizmet etmeğe ha“ i zırdır. a kddERRAZA MA: izdRASdAn ri tee read AR Mehemmed MEAN GSETE ŞEMS Me SEDME STS AŞ SEAL