3 Ekim 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

3 Ekim 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Gameteminde vkan vam ya resimlerin birle haklar mahfamdar N Gezereve gönderilecek mektapların üzerime İdare içinse | idare | vaziya Mt ie ( Yazı | işareti konulmalıdır - Sasa mıyar makimp ına sdrsnden kiymali mukadılerasın maktamarı keme muz Saral i varbakmanımdan ve Mlelere münderectmdan are senn! değe » a * Iktısat vekâletinden: Ankara'da telsiz telgraf civarında inşa edilmekte olan Zirai ve baytari enstitülerin ikmali inşaatından harici sıva, kapı, pencere ogibi otuz bir kalem aksamı inşaiye ile tesisatı sıhhiye namı verilen sıcak, soğuk su boruları, lavabo aptesane taşlar gibi yedi kalem inşaat iki kısım balinde ve beher kısım ayrı, ayrı pazarlıkla ihale olunacaktır. Pazarlığa 5 Teşrinievvel 1930 Pazar günü saat on dörtte başla- narak intaç edilecektir. Evrakı fenniye inşaat mevkiindeki beyeti fenmiyeden yirmi beş lira bedelle ve evvelce evrakı fenniye alanlara — meccanen ita olunacaktır. Taliplerin o gön mezkür saatte Iktısat Ziraat müsteşarlığı dairesinde müteşekkil heyet riyasetine müracaatları ilân olunur. Düzce ve Havalisi Nakliyatı Tütün İnhisarı umumi müdürlü- | İ fededir. Denize nezareti de mev- günden: Düzce ve < havalisinde senevi takriba nakl edilmekte olan yüz yirmi beş bin kilo mamulâtın bir senelik nakliyatı mevcut şartna- mesi mucibince münakasaya konulmuştur. Taliplerin Teminatlarını hamilen 11 Teşrinievvel 930 saat 11 de Galatada Tütün inhisarı idarei merkeziyesinde mübayaat Komieyo- nuna müracaatları. Köprü münakasası: Nafia vekâletinden: izmir “vilâyetinde — İzmir - Bergama yolunda yapılacak olan 58,237 Y lira (14) kuruş bedeli keşifli Bakırçay köprüsünün inşa- ii kapali zarf nsulile münakasaya konulmuştur. Talipler münakasa evrakını görmek üzere Nafia vekâleti yollar umum müdörlüğüne, İstanbul ve İzmir Nafia baş mühendisliklerine müracaat edebilirler. Münakasa evrakı beş lira bedel mukabilinde Nafıa vekâleti yollar umum müdürlüğünden alınabilir. Münakasaya iştirak etmek isteyenlerin 'münakasa şeraiti umumiyesinin ikinci inaddesi mucibince ehliyet vesikilötini Nif vekâletine ihaleden İki gün evvel ibraz eylemeleri ve'6 66 Ne lı müzayede, münakesa ve ihalat kanuru ahkâmına tevfikan hazırlıyacakları teklif mektup- larını 22 birinci Teşrin 930 Çarşamba günü saat 15 den evvel Nafıa vekâleti müsteşarlık makamına tevdi eylemeleri ilân olunur. Muğla vilâyet Nafia baş .. . ... mühendisliğinden : . Muğla vilâyeti dahilinde Milâs-Küllük yolunun 8--820—25-4-000 KLM. ları arasında 10,810 metre tul üzerinde yaptırılacak olan 32221 lira bedeli kaşifli tamiratı esasiye 7-10-930 tarihine müsa- dif Salı günü saat İd te encümeni vilâyette ibalei kat'iyesi icra kı- lnmak üzre kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Bedeli keşfin 11 250 lirası 930 senesinde tesviye olunmak ve bakiye ka- lan 20971 Jirası 931 senesi bütcesinin tasdikini müteakip tediye edilmek ve ameliyatın heyeti umumiyesi 930 senei maliyesi gaye- isme kadar bitam ve ikmal edilmek şartile talip olanların vilâyet merkezlerinde bulunan Nafıa şeraiti umumiyesile fenniyesini de ta- mmak ve hareket eylemek kaydile teklifnamelerini kanunen mu- ayyen olan teminatlarile birlikte Muğla vilâyetine göndermeleri ve başkaca malümat almak istiyenlerin Muğla Nafın dairesine müra- caat eylemeleri ilân olunur. Zonguldak vilâyeti muhase- bei hususye müdürlüğünden: Zonguldak merkezi vilâyetinde idareci hususiye atelyesinde ka- bili istimal ve istifade mahallerinde teslim torna ve pilanya ve fi- reze tezgâhı waç delme makinesile sair atelye edevatı ve Reno markalı Eregli, Bartın, Devrekte üç ve Şevrole markalı Zonguldak ve Safronboluda iki ve taş kırmağa mahsus Zonguldak Devrek ve Bar- tın, Safranbolu ve Eregli yollarında beş konkasör makineleri 19 teşrini evvelde ihale edilmek Üzre müzayedeye çıkarışlmıtr. Talip olanların teminat mektuplarını hamilen encümene müracaat etme- leri ilân olunur. Antalya valiliğinden: Hususi bütçede mevzu 200lira şehri tahsisatlı vilâyet mimarlığı münbaldir. Talip olanların elindeki vesaikle Antalya valiliğine mü. racaatları, Jandarma imalâthanesi| Hânlari 100 ilâ 126500 metre yazlık elbi- ' selik kumaş kapalı zarf munakasa : ile satın alınacaktır. Münakasa !s- tanbulda Gedik paşada jandarma imalâthanesinde 8 teşrinievel 930 çarşamba günü sanat İd te yapılacaktır. Şartname imalât- haneden verilir. teklifnamenin tarzı imlâsı şartnamede yazılıdır. Kiralık hane Şehzade başında Balaban ağa mahallesinde yeni sokakta 3 No hane dört oda ve matbah ve i halâ ve bir mikdar bahçeden | ibaret olup Tramvay tevekkuf yerlerine ikişer- dakikalık mesa- cuttur. İşbu haneyi kiralamak için talip olanların Sultan bama- mında Sanibiye hanında 7 No yazıhaneye müracaat etmeleri ilân olunur. Feyziad lisesi ilk kışmından aldığım şehadetnamemi zayi ettim, Hükmü yok. tur. Zafranbölulu badığı 328 Noh Cahit #stantnl yedinci sera memarluğır van: beyoğ'unda Misk sokağında 13 No- da mukim Raşit Ayaz ve Savni Rıza Beylere Türkiye İş Bankasının aleybinize Is tanbul ikinci ücaret muhskemesinden istihsal eylediği 3 haziran 997 tarih ve 1051 numarali ilân ile 500 Jiranın maa faiz ve mesarifi muhakeme ve Ücreti ve- kâlet tahsiline dair olan ilâmın infazı için daireye tevdi ve borcun tasviyesini havi ödeme emri ikametgübinizın halen meçhul bülunünat hasebile tebliğ edil MEMİŞ Ve ildnen ödeme emrinin tebii. ğine karar verildiğinden tenbi ilând itibaren 38 gün zarlında 930-3 mediğiniz ve t niz takdirde infaz olunacağı & /sranbul ikinc. tcoret mahkemeşin. den ; Kirkor efendinin Beyoğlunda polonya sokağında 8 No. da sa- kin madmazel Takohi aleyhine açtığı kırk bin Fransız frangı | alacak davasında gönderilen da- vetnamede ikametgâhında bulu- namadığı hey'eti ihtiyariye ve mübaşir tarafından yazılan şerh- den anlaşılmış ve bittalep H.U. M. K. 142, 143 üncü maddeleri mucibince ilânen tebligata ve bir buçuk ay müddet tayinine karar (o verilmiş (Ove © tahki- kat 20 - 11 . 930 tarihine mü- sadif perşembe gününe talik e- dilmiş olduğundan yevmi mez- kürda gelmediği ve vekil gön- dermediği halde * hakkında mu- amelei . gıyabiye icra olunacağı ilân olunur. İstanbul ikinci Wezret mahkemesin. | cen Galatada Foskolo birsbanesinde Müf- lis Foskolo Efendiye sit olan müteaddit masa, sandalya ve örtüler ve kadeh vese- ire 7 teşrinlevvel 930 salı günü bilmü. zayede sattlacağından wlip olanların ma» halli mezi hazır bulun. maları ilâ, zü 928 modeli kapalı yedi kişi- | lik bir adet büyük otomobili satılıktır. Talip olanların görmek üzere Taksimde Senih beyin ga- rajma ve pey sürmek içinde 13 teşrinievvel 930 tarihine kadar piyango müdürlüğüne müteşekkil tayyare fmubayaat komisyonuna müracaat edilmelidir. ( EZ SAYISI MER YERDE 8 KURUS EZ | MATBAA VE DAREHANE İ ISTANBUL - Babıali Ankara Caddesinde “YARİT YURDU li i te DARI ŞLERi wi YAZ İŞLER isaret YAK ron v p Evlâdının sihbalini düşünen, ber hangi bir rahatsızlık Sebebile zaif düşdüğünü gören, bu münasebet le kansız kalan, iştihasız bulunan çocuklarına lâtif lezzetli ve mü- keimmel bir kuvvet ilâcı olan Muğla vilâyeti nafıa baş mühendisliğinden; Akçapınar marmaris yolunun 27 -4-000-33-(-000 K.M. ları arasın- da 32, 700 liralık kinci kısmı tesviye'i turabiye ameliyatı vahidi kıyasii fiatla 7-10-930 tarihine müsadif Salı günü saat on dörtte encümeni vilâyette ihalei kat'iyesi icra kılınmak üzere kapalı zarf İ usulile mönakasaya çıkarı'mış olduğundan talipleri vilâyet merker- lerini» sulunan Nafia şeraiti umumiye ve fenniye dairesinde hare- ket eylemek kaydıle teklifnamelerini kanunen muayyen olan temi- natlarile birlikte Muğla vilâyetine göndermeleri ve başkaca malu- mat almak isteyenlerin vilâyet nafıa dairesine müracaat eyleme- leri ilân olunur. İstanbu gürkr baş müdüriye- | tindefi: Hızır yanğın söndürme makinesindan veya aynı vasıta diğer yerli malı makinalarından aleni münakasa suretiyle mubayaa olu- nacaktır. Talipler şartnamesine ittilâ hasıl ederek o münakasanın yapı- İ lacağı 12-10-930 pazar ğünü saat 14de baş müdüriyetteki ko- musyona müracaatları, Muğla vilâyeti nafıa baş mü- hendisliğinden: Aydın-Muğla yolunun 714-490 — 794-870 inci kilometroları ara- sında 16 432 metre tul üzerinde yaptırılacak olan 45 302 lira be- deli keşifli tamiratı esasiye 7/10/930 tarihine müsadif salı günü Saat on dörtte encümeni vilâyette ihalei katiyesi icra kılınmak üzere kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Bedeli keşfin 35,000 lirası 930 senesinde tediye olunmak ve bakiye kalan 10302 lirası 931 senesi bütçesinin tasdikini müteakıp tesviye edilmek ve ameliyatı heyeti umumiyesi 930 senesi senesi maliyesi g. esine ka- dar bitam ve ikmal edilmek şartile talip olanların vilâyet merkez- lerinde bulunan Nafıa şeralti umumiyesi ve fenniyesini de tanımak ve hareket eylemek kaydile teklifnamelerini kanunen muayyen olan teminatlarile birlikte Muğla vilâyetine göndermeleri ve başkaca malümat almak istiyenlerin Muğla Nafıa dairesine müracaat eyle- meleri ilân olunur. Maarif vekâletinden: Maarif vekâleti teşkilâtı dahilindeki bütün mekteplerin leyli mec- cani talebe kadrosu dolmuş ve müsabaka müddeti geçmiş bulun- duğundan vekâlete bu iş için katiyyen müracaat olunmaması ilân olunur. - Çankırı vilâyetinden: Çankırı ilk mektepleri fakir çocuklar namına muhtelif kütüphanelerden tedarik edilecek 1000 liralık kitap 1-10 930 dan 21-10.930 tarihine kadar 20 gün müddetle aleni münakasaya vazedilmiştir. Ta'iplerin * 7,5 teminat akçasını ve teklif mektuplarını bu müddet zarfında Çankırı vilâyet daimi encümenine göndermeleri ve fazla tafsilât almak isteyenlerin de Çankırı maarif müdüriyetine müracaatları ilan olunur. (llân ücreti pul vesair masarif müteahbide aittir. | —mmrnanenmaznanananansnsvana sna. AMMAN nananaata sakar Mes'ul müdür: Refik Ahmet