12 Kasım 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

12 Kasım 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

Gassünnizle okan vamva verkmlerıs bitir haklar mehfandar | > göaderilecek mektupların üzerine idare içinse , adr ise ( Yazı | işareti konelmalıdır idate | yazıya ren samsara ve denaden, beli ankaddrem mobtunar bana) omiei kaybolmadan Çanakkale 10 numar ir iti müdürlüğünden: Kilo 5000 İhale tarihi Bedeli muhammen 2211930 2130 Koyun eti 5000 2730 j 20000 O 7800 e 1 — Çanakkale-Kilitbahirde on numaralı jandarma efrat mek- tebi talebe efradını 31 Ağustos 931 tarihine kadar ihtiyacı olan yukarda yazılan et kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. 2? — Mahalli teslim Kilitbahirde mektep karargâhıdır. 3 — Ihale 22-11-5930 Cumartesi günü saat on beşte Maydos bükümet dairesindeki komisyonda icra edilecektir. Şartnameler mektep idaresinden arzu edenlere verilir. 4 — Teminatı muvakkate bedeli muhammenin yüzde yedi buçu- ğu nisbetinde nakit veya hükümetçe muteber bir banka kefaleti ve kıymeti muharreresi üzerinden istikrazı dahili tahvili ve borsa fiyatından yüzde on noksanile milli esham ve tabvilâtıtr. 5 — Taliplerin teklifnamelerini bir zarfa ve teminatı muvakkate makbuzlarile teklif zarfını diğer bir zarfa vezederek ihale günü makbuz mukabilinde komisyon riyasetine teslim etmeleri ilân olunur. AE Çanakkale 10 numaralı jandarma mektebi müdürlüğünden: Bedeli muhammen Kilo Lira 16500 16500 Birinci nevi ekmek 1 — Çanakkale-Kilitbahir on numaralı jandarma mektebi talebe efradının 31 Ağustos 931 tarihine kadar bir senelik ihtiyacı olan ekmek 1-11-930 tarihinden itibaren kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. v2 — Ihale 22-11-930 Cumartesi günü sâdt o altida Maydos hükümet dairesindeki komisyonda” icra “ edilecektir. o Şartaameler arzu edenlere mektep müdüriyetinden verilecektir. 3 — Mahalli teslim Kilitbahirde mektep karargâhıdır. 4 — Talip olanlar teklifnamelerini bir zarfa ve teminatı mu- vakkatelerile teklifnamelerini diğer bir zarfa koyarak ihale günü makbuz mukabilinde komisyon riyasetine verilecektir. 5 — Teminatı muvakkate nakit ve hükümetmçe muteber banka kefaleti, istikrarı dahili tabvilâtı, borsa fiyatından yüzde on noksa- hile sair milli esham ve tahvilâttan ibarettir. b, 6 — Taliplerin komisyona müracaatları ilân olunur. - Adapazarı Ziraat ban- kasından: Merkezi Istanbul'da bulunan Adapazarı ahşap ve demir mal zeme imalâthanesi Türk anonim şirketi tarafından ciheti karzdan dolayı bankamıza merbun Adapazarında istasyon civarında kâin | ve sağı Hafız Ahmet ve ambarlı oğlu vereseleri ve çavdar Meh- met tarlası ve solu Debağhane caddesi, arkası Çarksuyu mecrası, | cephesi şimendifer yolu ile mahdut ahşap ve demir malzeme fabrikasını teşkil eden yedi paviyon iki ambarı müştemil bir bap müdüriyet dairesi, motor ve tezgâhları ve teferruatı sairesini havi hizarhane, tesviye hane, dökümhane, demirhane, marangozhane ve müleaddit motor, dinamo “makinelerini havi elektrik dairesi ve 24 dönüm, 1 evlek, 170 arşın tarlayı havi emvalin 1697 numaralı etenkli, bir buçuk ay müddetle ve açık arttırma sure- satılığa çıkarılmıştır. Satış 1930 senesi birinci kânun ayının 25 inci Pazartesi günü mat 14 de Adapazarında Ziraat Bankasının bulunduğu binada — Talip olanların ve arttırma şartları hakkında daha fazla izahat almak ve fabrikayı görmek istiyenlerin Adapazarı Ziraat bankasına lüzumu müracaatları ilân olunur. Ö PTT. Levazım ve mebani müdirliğinden: © P.T.T. idaresi ihtiyacı için 15,000 tekerlek zamklı Hük bandı kapalı zarf usulile münakasaya vazolunmuştur. Yevmi münakasa 30 Kânunuevvel 930 tarihine müsadif salı günüdür. Taliplerin şart- nameyi almak için hergün ve münakasaya iştirak için de teklif- name ve teminatlarını havi ve usulü dairesinde kapatılmış ve mühürlenmiş zarflarını yevmi mezkürda saat 14 de kadar komis- | .yon riyasetine tevdi eylemeleri. İkıymetin yüzde yedi buçük teminat gös- İları tamamen kabul etmiş ad ve itibar ;hacet olmaksızın memuriyetimizce alt icıdan tahsil olunur, (5) numaralı fık Re em e ! EZ SAYISI MER YEKDE 8 KURU) ZZ ! Be iyi İ MATBAA VE DAREHANE bil İSTANBUL Babıali Ankara caddesisde “VAKİT YURDU, | ug BA ER gp Kg as | Kadın zarafetinin lâzımı şayr.mü- $! fariki dolayisile de ipeklileri hara- İB biden kurtardığı için çok Iktısad bir ilâçtır. SUDORONO An 3 lg gg yy BE yg yg Eyy Ea RA Sıhhat ve içimal muavenet veki- letinin müsaadesile. Hiç bir türlü mahzuru sıbbisi yoktur. Her sezane ve ecza depolarile It- riyat mağazalarından arayınız. ve ermenek | Kastamonu icrasından: EMVALİ GAYRİ MENKULE AÇIK ARTTIRMA İLANI Açık artırma ile paraya çevirilecek gayri menkulün ne olduğu: arsası ha- riç bir bap un fabrikası, Gayri menkulün bulunduğu mevki: çay kenarında, Mahallesi, sokağı numarası: Bey mahallesi, kışla caddesi, Taktir olunan kiymet: 3000 liradır. Artırma yapılacağı, yer, gün, saat: 12)11)930 çarşamba günü saat 15 de ic- ra dairesinde, 1 — Işbu gayri mMenkulün artırma şartnamesi 21)10)930 tarihinden itiba- ren her kesin göre bilmesi için icra daf- resinde açıktır, İlânda yazılindan fax la malömat almak istiyenlerin 930)718! dosya numarasile icra dairesine mü- racaat eylemeleri lâzımdır. 2 — Artırmaya iştirak için yukardaki Ismail terilmesi lâzımdır. 3 — Hakları tapu sicilile sabit olmı- yan ipotekli alacaklılarla diğer alacak: ldarm irtifak hakları sahiplerinin bu hakları ve hususile faiz ve mâsarıfa dair olan iddialarını, işbu ilân tarihin den itibaren (20) gün içinde evrakı mus bitelerile birlikte memuriyetimize bil dirmemeli icap eder aksi halde hakları tapu sicilile ispat olmıyanların satış bedelinin paylaşmasından hariç kalır. 4 — Gösterilen günde artırmaya işti- rak edenler artırma şartnamelerini o- kumuş ve lüzumlu malümatı almış bun olunurlar üstünde bırakılan gayri men- kulün bedeli zamanında verilmezse gay ri menkul ikinci bir artırma ile satılır bedeli farkı ve mahrum kalman yüzde beş faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme radaki şart tahakkuk etmek kayd ile üç defa bağrıldıktan sonra gayri menkul en çok arttıranın üstünde bırakılır şart! tahakkuk etmezse arttırma geri bırakı- lr, arttıranlar tenhhüdünden kurtulur) teminat kalkar. 5 — Artırmanın birinci veya ikinci! olmasına, gayri menkulün taallük eden kanuni hakka ve satışın tarzma göre (diğer şartlar, ikinci artırmadır, birine) lartırma bedeli 15.000 liradır, yüzde iki buçuk dellaliye müşteriye aittir, Yukarıda gösterilen emval 12)11)930| tarihinde Kastamonu icra memurluğu odasında işbu ilân ve gösterilen artır. ma şartnamesi dairesinde satılacağı i- lân olunur. İstanbul Maarif Eminliğinden: Eylâl ayında Darülfünunda yapılan ehliyetname imtihana iştirak eden ve muvaffak olan Robert Kollej mezunla- rmdan Sami Cevat beyin İstanbul Maa- rif Eminliğine müracaatı. Liseler Mubayant Komisyonu riyase-| tinden: 187 GDARE AŞLER! YAZ İŞLERİ Üalgrei VAKT anin eken Tütün inhisar umum mü: dirliğinden: 2000 Adet tesviyeci zımpara kâğıdı 1000 « mârangoz . “ 250 « sünger Nümüneleri idarede mevcut üç nevi levazım pazarlıkla satın ahnacaktır. Taliplerin teminat akçelerile beraber 19 teşrinisani 930 çarşamba günü saat 10 da Galatada mübayaat komisyonuna mü- racaatları, Ankara vilâyeti encümeni daimi- sinden; San'at mektebi için muktezi atide yazılı 12 kalem melbusat ka- palı zarfla münakasaya vâzolunmuştur. 1 — Talipler bedeli muhammen olan 8951 liranın “67,5 nisbe- tinde 672 liranın muhasebei hususiye veznesine tevdile alacağı makbuzu ibraz edecek veya bir banka teminat mektubu verecektir. 2 — Yevmi ihale 13 Teşrinisani 930 tarihine müsadif Perşembe günü saat 15 tedir. Şeraiti anlamak istiyenlerin san'at mektebi mü- dürlüğüne, münakasaya iştirak edeceklerin yevmi mezkürda ençü- meni vilâyete müracaatları ilân olunur. Asgari Azami 110 125 Adet pantolon 110 125 (o Takım harici elbise 220 250 m İş elbisesi 330 375 » — İç çamaşırı 220 250 (o Adet frenk gömleği 110 125 ,, — Kravat 220 250 Çitçyünforap 220 250 « — İplik çorap 220 250 Adet mendil 220 250 » — Havlu 110 125 Oo Çift ayakkabı 110 125 o Takım dahili elbis, 800 . d .. Çeki odun münakasası Yüksek orman mektebi Rektörlü— günden: Mektebimize lüzumu olan sekiz yüz çeki odun aleni münakasaya konulmuştur. Taliplerin şartnamelerini görmek Üzere her gün mü- nakasaya iştirak için de yevmi ihale olan 26-11-930 tarihine müsadif Çârşamba günü saat 14 te Defterdarlık binası dahilinde müessesatı iktisadiye mübayaat komisyonuna gelmeleri ilân olunur. Ekmek, Et, Sadeyağ, ve ük münakasası Deniz ticaret mektebi mübayaat komsiyonu riyaset!: “en: 12500 kilo ekmek ve 6000 kilo koyun ve sığır eti ve 1500 kilo sadeyağı ve otuzyedi kalem muhtelif erzak vesaire 13-11-930 ta” rihine müsadif Perşeinbe günü saat onüçte ihaleleri icra edilmek üzer€ ve kapalı zarf usulile ayrı ayrı münakasaya konulmuştur. Talipleri" şersitlerini anlamak üzere Ortaköy caddesinde kâin mektebe 9 münakasaya iştirak edeceklerin Istanbul iktisadi müesseseler mW basebeciliğine tevdi edecekleri teminatı muvakkate ve kanunu mah” susunda tarif edilen şekilde ibzar edilmiş teklif mektupları ile İ yevm ve saatı mezkürda mektepte müteşekkil komsiyonu mahs“” suna müracaatları, mayan emye Evkaf umum müdürlüğünden; Adet 240 Cinsi eşya Terlik Çorap Yün fanile Havlu Peştemal Pamuk 250 Metre Hasta abası Guraba hastanesine lüzum olan balâda muharrer yedi kalen eşya ayn ayrı aleni münakasaya konmuştur. 15-11-930 cumarte*” günü saat on beşte ihalesi icra edilecektir. Taliplerin şersiti” anlamak ve nümuneleri görmek üzere her gün levazım idaresine ihale günü de idare encümenine müracaatları, YY MEPA SIBPE TON