2 Nisan 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

2 Nisan 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

— 12— VAKIT 2 NSAN, 1931 $SUDOLm Şafak çaylarının yeni çıkan 20 dirhem 2 RuruşlukR paketlerini tecrübe ediniz. GE EE A Emlâk ve eytam Bankasından: | Fr" Satılık Emlâk Beyoğlunda Tatavlada Papasoğlu ve Tulumbacı sokağında 4l ve İsli ve 11 numaralı dükkân ve odaları havi apartıman w sekiz senevi taksitle satilıktır. ihale 6 Nisan 1931 Pazartesi günü Ankarada Banka idare meclisi kuzurile yapılacaktır. Teminat dör yüz liradır. Bu bususta tafsilât almak istiyenler (İstanbul ve izmir şubelerimize veya Umum müdürlük emlâk idaresine müracaat edebilirler. (251) Mide ağrısına. Yanmasını, Gazini ve Kaynamasını hemen keser Hava &ıtantı için 550 adet Arka çam tası aleni münakasuya konmuştur. İba heyetimizde görmeleri ve ihale saatin İden evvel teminatlarile hazir bulun- imalar, AL inf asker konağında mevcut yirmi ka- lem köhne eşya pazarlığa çıkarılmış İtır. İhalesi 7 nisan 931 salı günü sani /M te Fındıklıda hey'etimizde yüpıla- İcaktır. Taliplerin şartnamesini heyeti mizde ve eşyaları mezkür asker kona- ğında görmeleri ve ihale saatinden ev İvel teminatlarile birlikte hey'etimizde hazır bulunmaları , ... Müteahhidi evel nam ve hesabına 0- larak 30 mart 91 pazartesi günü pa- zarlıkkla ihale edileceği ilân edilen 10 İton motorin yağma talip çıkmadığın- dan ihalesi 5 nisan 931 pazar günü sa. at 14 te yapılacaktır. Taliplerin şart name ve mümumesini görmek üzere İher gün ve ihale saatinden evel temi. natlarile birlikte OFındıklıda hey'eti- mize müracaatları, »”.. Istanbul Belediyesi ilânları Süleymaniyede: Deveoğlu yokuşunda kâin 18 odadan ibaret körgir medrese kiraya verilmek için kapalı zarfla müzayedeye konmuştur. o Taliplerin şartname almak için hergün levazım müdürlüğüne müracaatları 45 liralık muvakkat teminat makbu- sile » ve teklif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan * 31 Pazar günü saat on beşe kadar encümeni in daimiye vermi Metre murabbi ma İ0lira kıymet takdir olunan Fatih yangın yerinde 7Ü inci adada 1342, 1344, 1343 harita No.lı arsalar ara- sında 3,26 metre yüzünde ve 15,88 metre murabbaı sahasındaki arsa pazarlıkla salılacaktır. Taliplerin 6 - 4-931 Pazartesi günü saat on beşe kadar levazım müdürlüğüne müracaatları. Ordu ihtiyacı için yerli fabrikalar mamulâtından (yemeni kapalı zarfla münükasaya konmuştur. İhalesi 23 nf san 991 perşembe günü saat 15 te An- karada merkez satın alma komisyonun da yapılacaktır. Taliplerin şartname: yi görmek ve tekliflerini vermek üzere teminatlarile mezkür komisyona müra caatları, 3.K.0. SA, AL. KOMİSYONUN: DAN: Kapalı zarf usulile Yıldızda Harp akademileri kumandanlığı ve müştemi lâtı tamiri ihalesi 18 nisan 931 cumar- tesi günü saat 15 te İcra kılmacaktır. Taliplerin şartname ve keşifnamele rini görmek üzre her gün öğleden er vel komisyona ve yevmi mezkürda mu ayyen saatin hulülünden evvel: teklif. namelerile birlikte komisyonumuza mü racaatları. 3.K.0.SA, AL. KOMİSYONUN. DAN: Mütaahhit namına kapalı zarf usulile 24.000 kilo kuru üzüm satın alınacak: tır. İhalesi 8 nisan 991 çarşamba gü. nü saat 15 te icra kılınacağından talip- lerin şartnameyi görmek icin her gün öğleden evel ve ihaleye iştirak için de vakti muayyeninde (o komisyonumuzd? bi bulunmaları. Metre murabtsna 150 kuruş kıymet takdir olunan Fatih yang yerinde 130 uncu adada İskenderpaşa mahallesinde 1513 we1505 harita No.lı arsalar arasında 8,72 metre mürabbaı arsa pazarlıkla satılacaktır. Taliplerin 6-4-931 Pazartesi günü saat on beşe kadar levazım müdürlüğüne müracaatları. Metre mwubaioa 2 lira kıymet takdir olunan Fatih yangın yerinde 98inci «dada İskenderpaşa mahallesinde 1714,1589,1586, 1555 harita No li arsalar arasında 1,40 metre yüzünde 65,33 melre murabbaı sahasındaki arsa pazarlıkla satılacaktır. Talip- lerin 6-4-931 Pazartesi günü saat on beşe kadar levazım mü- dürlüğüne müracaatları. İ iktisat vekâletinden: | Ankarada Tohum islâh ve tecrübe istasyonu için alınacak 58 kalem alât ve levazım şartnamesi dairesinde ve 21 gün » müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Talip- lerin şartaameyi almak üzere istanbulda Ziraat başmüdürlü- ğüne ve Ankarada vekâlet mübayaat komisyonuna şimdiden ue yevmi ihale olan 15 Nisan 931 çarşamba günü saat 1S te muhammen bedeli olan (5400) lira üzerinden “47,5 hesabile teminat ve vesaiki lâzımelerile birlikte müracaatları ilân olunur. Ç sinde 22 nisan 931 (tarihine müsadif Kereste “ odun çarşamba günü saat 15 ote ihale edil. müzayedesi mek üzere ve kapalı zarf usuliyle mü-) Belgrat ormanları işletme müdür zayedeye konulmuştur. Müzayede 661 yetinden numaralı kanun ahkâmına tevfikan ya! Belgrat muhafaza ormanlarının te pılacaktır. Talip olanların bedeli iha-! sil ve imarı dolayisile mevcut kayın,'lenin yüzde 7 buçuğu nispetinde depo: gürgün, kestane ve mese ağaçlarından Sita veya teminat mektubu ile şeraiti; çıkarılmasına lüzumu fenni hasıl olan) taahhüdiyeyi, vaziyeti müsait oldu. devrilmiş ve dikili olanlardan da ku.|8un3 ve orman işini başarabilecek kud- Tu ve hasialıklı bulunan ağaçlar.|"<te malik bulunduğuna dair ticareti dan hoavle gelecek takriben 5,000 çı odasından musaddak vesaiki ihtiva & ki'odün ve 1100 metre o mikâhı gayri/den teklifnamelerile birlikte defterdar mamul kerestenin “iki sene müddetle|lik binasında müteşekkil müzayede ve beher çekisi 0 kuruş © ve mesenin be- ihale komisyonuna veşartname ve mus her metre miki on kayınm beş gür- kavele seraitini anlamak istiyenlerin genin beş ve kestanenin sekiz )ira be. de eyyamı (müzayedede İstanbul or. dellerle olbaptaki şartname ve müku- man müdüriyetine müracaat eylemele. velenamesinde münderiç şerait daire- İvi ilân olunur. Lisan öğrenmek için seneler tüketecek zamanda değiliz Ben bilhassa hiç kabiliyetsi olanlara g-hyda ALI ANCA - FRANSIZCA öğretmeyi taahhöt ederim. Ürret müsaittir ri veriyorum üreme V. ja (Ekspres metot) /. e müracaat Haliç iskelesinde mazbut 6 demette 300 adet köknar bağ- dadı 1400 kilo meşe kömürü 5 adet köknar gönder 14 demet 3 bağlı çenber bir adet gürgen omurga iki adet kökber seren “ Astmin; Müzmin göğüs, nezle, rievi anfizema, boğuz kalp hastalıkları, azimialar için doktorunuzun reyile 16 -4- 931 Perşembe günü ihale 1 | edilmek üzere müzayedeye ko- | mulmuştur. izahat östiyen tâlip- lerin Haliç orman idaresine ve yevmi ihalede saat üçte Defter- darlık binasındaki ihale komisyo- Buna mürâcaatları, er eczenede bulunur lesi 4 nisan WI cumartesi günü saal| il te Fındıklıda heyetimizde yapılacak! (tır. Taliplerin şartname ve nümünesini| | Sirkecide Demir kapıda birinci yi İ PULMOL #3 | Bilmuhabere de konuşma derslerji Öksürük, Nezle ve Gripi Geçiren kıymetli bir şuruptur Mustafa Şamlı Vüessesilmda fevkalâde Ucuzluk sergisi Bir çok mallar sermaye fiatına ve noksanma satılmaktadır. Ü- hendisliğinden: 1 — (25456) lira 3 kuruş bedeli keşifli Nazilli Alaşehir-Odemiş yolunun 0-4-261-8-4-768 inci kilometreler arasında imalât sınâiye inşaatı 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. 2 — Taliplerin münakasa ibzarıma mecbur oldukları vesaikle " teklifnamelerini yevmi ihale olan 14 Nisan 93İ salı günü 15 e kadar vilâyete tevdi etmeleri. 3 — Fazla malümat almak ve müzayede kanununa tevfikan 7.5 teminat akçesini havi saat istiyenlerin o başmühendisliğe TAVUKÇULARA ET ve BALIK TOZU Tavukları yumurtlatmak için Norveçyanm et ve balık Tozunu veriniz. 6 gram bir tavuk için kâfidir. Satış deposu: Galatada Tünel sokak No. 9l Arı ve Kümes Ticaretanesi Elektrik tesisatı münakasası Asma fidanlıkları müdüriyetinden: Göztepe asma fidanlığında yapılmasına lüzum görülen elekti- rik tesisatı 25 Nisan 931 tarihine müsadif Cumartesi günü saat 14 te ihalesi icra edilmek üzere münakasaya konmuştur. Talip olanların Keşif ve şartnamesini görmek için hergün ve münaka- saya İştirak için de yevmi ihalede müessesatı iktısadiye mübayaat komisyonuna (defterdarlık binasında) müracaatları. iktisat Vekâletinden: Zirai ve baytari enistitülerinin elektirik fanuz ve lâmba- larının talibine ihalesi hakkında ve kapalı zarf usulile 21 gün müddetle münakasaya vaz olunup 12-23 - 27 Şubat ve 3 Mart 931 tarihlerinde Hakimiyeti milliye, Cümhuriyet, Akşam, Vakıt gazetelerile ilin edilen ve 22 Mart 931 tarihinde ihalesi icra kılınan bu münakasada teklif edilen fiyatların en dunu olan 15,900 lira haddi lâyık görülmemiş olduğundan 17,000 lira bedeli keşfi bulunan mezkür fanuz ve lâmbalar tarihi ilândan itibaren 10 gün müddetle münakasa kanununun 18 inci madde- sinin (C) fıkrasına tevfikan pazarlık suretile alınacaktır. Talip- lerin şartnamei fenniyeyi görmek ve daha fazla izahat almak üözereşimdiden telsiz telgraf civarında inşaat heyeti fenniyes'ne ve pazarlığa iştirak için de 8 Nisan 931 Çarşamba günü saat 15 de ziraat müsteşarlığı kısmında müteşekkil inşaat komisyonuna bedeli keşfi olan 17,090 lira üzerinden ©75 hesabile teminatı muvakkatelerile birlikte muracaatları ilân Afyon. Nafia baş Mühendislik ğinden; d Afyon - Şubut yo'unun 22557 lira bedeli keşifli 244140 —30 4-000 kilometreleri arası tamiratı 24-3:931 tarihinden itibaref 20 gün müddetle 12.4-931 tarihinde saat 14te ihale edilm€”” üzere kapalı zarf usulile münakasaya konuldu. 1 — Ebliyet vesikası almak ve kaydettirmek için münaksö şeraiti umumiyesinin 1 inci ve 2inci maddelerinde yazılı vesâi! münakssa gününden lâakal sekiz gün evvel Vilâyet baş mühei” disliğine tevdii. ” lar” bin vilâyet mafia baş mübendisiiğinden alınabileceği. çi 3 — Münakasaya iştirak edeceklerin münakasa ve ihale Le nunu İle şartbameler ve tleferrüatı dairesinde hazırlıyacaklff teklif mektuplarını 12.4.93) tarihinde saat 14 ten evvel viliyii encümeni riyasetine vermeleri. 4 — Mütaahhidin fen memuru iş hususunda mütaahhit recesinde mes'ul olacağından mukavelenameye mütaahhitl€ Z raber imza etmeleri lâzım geldiği ilân olunur. 2 — Nünskesa falsilsly'le şarinsmeler sureti musaddak4 Mes'ul Müdür Refik Anti