20 Nisan 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

20 Nisan 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Balıkçılık Müfettişliğinden: Balta limanındaki enstitü için soğuk hâva ve buz makineleri mübayaası ve mahallerine vaz'ı ayrı ayrı kapal zarfla münakasaya konmuştur. Talip olanların teminat akçalarile *o yedi buçuk yev- mek özere her gün Galata” da Ticareti bahriye müdüriyeti bina» sında komisyona müracaatları ilân olunur. sim : Gi Gri Aiyon Nafia Başmühendisliğinden: Kapalı zarf usulile münakasaya konulduğu evvelce ilân edilen Afyon - Şuhut yolunun 22557 lira bedeli keşifii 24-4-140-30-4-000 kilometreleri arası tamiratı için yapılan teklifler haddi lâyık gö- rülmediğinden münakasa müddeti 5-5-931 tarihine kadar temdit edilmiştir. 1 — Ehliyet vesikası almak ve kayıt ettirmek için münakasa Şeraiti umumiyesinin İ inci ve 2 inci maddelerinde yazılı vesi- kanın münakasa gününden lâakal 8 gün evvel vilâyet Başmü- — hendisliğine tevdii. 2 — Münakasa tafsilâtile şartnameler sureti musaddakalarının vilâyet Nafia Başmühendisliğinden alınabileceği. I 3 — Münakasaya iştirak edeceklerin münakasa ve ihale kanunu | İle şartnameler ve teferrüatı dairesinde hazırlıyacakları teklif Tİyasetine vermeleri. 4 — Müteahhidin fen memuru iş hususunda müteahhit dere- Sesinde mes'ul olacağından mukavelenameye mütcahhitle bera- ber imza etmesi lâzım geldiği ilân olunur. & » 7 — VAKIT 20 NISAN 1931 — Müchet satış ilânı Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: ugun Muhammca Miraz z Borçlanun o lira ismi 20122 30163 30174 Merbunatın cins ve nevi Üç yüz otuz dirhem gümüş Bir roza broş bir taşı kâğitta sarılı Nazmi B. Bir roza gerdanlık bir roza iğne bir roza bilezik yedi altın sikke bir altın saat altı yüz doksan dirhem gümüş Kâmran H. Bir roza yüzük bir ecnebi altını Bir roza yüzük e 300 30215 30227 30250 30334 30336 Hüseyin Kâzım B. Bir roza yüzük bir altın şatlen İhsan B. Bir roza tek taş yüzük Naciye H. Bir çift roza gül küpe bir altın bilezik saati , Kenan B. Bir pırlantalı kemer toka bir çift pırlanta tek taş küpe etrafı incili Havva H. Bir roza tek taş yüzük bir altın kordon bir altın köstek Mustafa Zeki B. Bir çift roza küpe İrfan B. Bir pırlantalı pantantif bir pırlantalı yüzük bir pırlantalı madalyon Güzide H. Bir çift roza küpe bir roza yüzük Fatma H.; Bir roza tek taş yüzük Hasan Nafiz B. Bir roza resimlik Kenan B. Bir çift roza küpe Mükerrem H. Bin iki yüz otuz beş dirhem gümüş Yegâne H. İki altın yüzük İsmet H. | Bir roza iğne Kâniye H. Bir pırlantalı kol düğmesi takımı (beş parça) bir pırlantalı iğne bir pirlantalı yüzük bir roza 30358 30362 30387 30388 30401 30434 Ahmet Vefik B. | Celâlettin B. | VAKITın Gençlik ve çocuk iktısat kuponu 20 Nisan 1931 Mahkeme ve icra ilânları | B, Çekmece icra memurluğundan: 64163 Lira muhammen kıy- metli B, Çekmecede sırf mülk ve Beyazıt vakfından kırk bir kıtada 4040 dönüm maa müşte- temilât çiflik ımebanisi bahçe ve tarlalar ve sekiz yüz koyun, sek- sen kadar kara sığır ra'yma mü- sait çayırları havi Akçaburgaz namile maruf çiftliğin tamamı 21060 liraya ipotek olduğundan ! B. Çekmece icra dairesinde 15 Nisan 431 tarihinde yapılan ilk artırmada tüccardan ve “eshabı ağuamdan Hüseyin Avni B, ta- rafından 21000 lira pey sürülmüş isede mezkür bedel çiftliğin muhammen kıymetinden ve çilf- likle temin edilmiş olan berveçi muharrer alacak miktarından pek dun olduğundan 16 Mayıs 931 m. -—- . “ : İLAN tarihine kadar yeniden müzayedeye cı madalyon bir altın çanta dört altın sikke. Adana vilâyetinin kara İsalu kaza |karılmıştır. Almak ve şernitini öğren. | taş ormanında mek istiyenlerin Ankarada Ormun mü- ya 1000 on senede 10000 metre mk düriyeti umumiyesile mahalli orman İ- daresi ve İstanbul orman müdürlüğüne kip Sam eşçarına bil müzayede talip |ve yevmi ihale de Adana orman mü- tarihine müsadif Cumartesi günü saat 13 buçuktan itibaren 16 ya kadar B. Çekmece icra memur- luğunda satılmak üzre ikinci ar- tırmaya çıkarılmıştır. mi ihale olan 10-5-931 Pazar günü saat 15 te şartnameyi gör- ! Sait B. Bir pırlantalı dal iğne üç altın bilezik » mektuplarını 5-5-931 tarihinde saat 14 ten evvel vilâyet encümen | ; | Ada Karakiz morca f Nimet H. | Bir çift roza küpe Kâniye H. Bir çift roza küpe bir roza vüzük (bir taş nok- san) bir altın yüzük Ibrahim B. 4 dığında şeriti sabıka dalresin İdüriyetinde müteşekkil komisyona mü- ve pazarlık suretile 11 mayıs Salpracaltlar pa olunur. o (529) ve aksamı münakasası Pendik Bakteriyolojihanesi Müdüriyetinden: Pendik Bakteriyolojihanesine ait olan Dizel E. M. W. mar- kalı motörün yedek parçaları ile bazı aksamı pazarlık suretile tedarik edileceğinden talip olanların 22 Nisan 931 Çarşamba Yönü saat iS te Defterdarlık bınasi dahilinde Müessesatı iktisa- mübayaat » © mübayast komisyonuna müracaatları. | | | he | ie milak ve ve Ey tam bankasından: SATILIK EMLÂK Istanbulda Buğaziçinde Trabya caddesinde maa müştemilât İender kasrı peşin para ve kapalı zarf usulile satılıktır. ihale sed 1931 pazartesi günü Ankarada Banka idare meclisi Wzurile yapılacaktır, Teminatı (3,000) liradır. Talip olanlar is- tanbul, izmir şubelerimize ve Ankarada Umum müdürlük Emlâk idaresi €sine müracaatla şartnamelerimizi mütalâa ve arzu buyur- akları izahatı alabilirler. Alât ve eczayı kimyeviye münakasası Yök ek Deniz Ticaret mektebi müdürlüğünden: 87 alem eczayı kimyeviye ve 50 kalem kimya alâtı 7-5-931 edi müsadif Perşembe günü saat on üçte ihaleleri icra mek Üzere mlinakasai aleniyeye vazolunmuştur. Taliplerin e eleri görmek için Ortaköy caddesinde kâin mektep mü- Üğüne ve münakasaya iştirak edeceklerin mektepten verile- beciiine müzekkeresile istanbul iktisadi müesseseler muha- iliğine «Defterdarlık binası dahilinde» tevdi edecekleri te- muvakkata makbuzunu veya bank mektubunu hamilen Ve saatı mezkürda mektepte müteşekkil komisyonu mabsu- müracaatları ve komisyonca nakit teminat kabul edilmiye- Vi ilân olunur, Kar ı Evkaf umum muduürlüğünden: ve dişçi mektepleri levazım dde için almacak Tali biye aleni münakasaya konulmuştur. şeraiti anlamak ve listeleri görmek üzere her gün dört, Biri a ga ira — Ankara Valiliğinden: y” Ankarada yangın yerinde 64152 lira bedeli keşifli bir ii va içir binası yapılmak üzere kapalı zarf usulile münakasa- “ — ee -1931 P, ünü ibal ün sa- i yas azar g ibale günü olup o güni 7 Peşine kadar zarflar vilâyete verilmiş olacaktır. ) grilecek zarfların Üzerinde adres açık yazılacak ve lira havi muteber bir banka teminat mektubu veya yü veni bususiye müdürlüğüne sureti tevdiini natık makbuz © ehliyeti fenniyeyi isbat eder bir vesika leffedilecek ve . Httame .bilâfına bir şey yazılmıyarak yalnız tenzilâ- “rayı tib | Hel ai) 1 ek? ii Pazarlıkla Dizel motörü yedek Bir pırlantalı gerdanlık Sabiba H. Bir çift pırlanta küpe Afife H. Bir pırlantalı pantatif Saffet B, Bir elmaslı saat bir taş noksan Nadire H. Bir çift pırlanta tek taş küpe Kemal B. Bir altın kolye Mm. Eleni Bir çift pırlantalı küpe bir pırlantalı yüzük bir bir roza yüzükpırlantalı kravat iğnesi M. Halis B. Bir çift roza küpe bir roza maşallah bir altın gerdanlık Ragıbe H. . Bir çift ve üç tek pırlanta düğme bir roza ma- şallah bir pırlantalı küpe iki pırlantalı yüzük bir pırlantalı iğne bir roza bilezik Sudiye H. “Bir çift roza küpe Hadiye H. İki roza yüzük (bir taş noksan) bir çift roza küpe Müzeyyen H. Bir çift roza bir çift pırlantalı küpe bir altın sa- at bir altın kol saati bir altın bilezik bir incili iğne iki gümüş çanta Ayşe H. Bir pırlanta çapa iğne taşları kâğıda sarılı İbrahim B. Bir çift pırlanta küpe bir roza yüzük 38 R Macide H. — roza iğne bir roza madalyon maa altın kol- Hidayet B. Üç roza yüzük bir altın saat Hacer Nadire H. Bir zümrüt yüzük 8 miskal inci 3700 dirhem gü- müş Avni B. Bir çift roza küpe (bir parça) o Ahmet Necati B. Bir pırlanta iki taşlı pantantif bir roza resimlik bir pırlantalı iğne bir yakut yüzük Kemal B. Bir çift pırlantalı küpe Tahsin B. İki elmaslı mineli saat bir elmaslı şatlen — al- tın bilezik 580 dirhem gümüş Emine H. | Bir pırlanta tek taş yüzük Adnan B. Bir roza kravat iğnesi bir incili iğne bir altın iğ- ne bir altın mühür bir çift altın küpe bir nazar- hik altını bir elmaslı bir altın kalem Halet H. | Bir altın saat bir nazarlık altını Fatma H. Bir zümrüt! yüzük Zeki B Bir roza iğne bir altın kordon bir beşibirlik Nebiye H. Üç buçuk dirhem inci Muammer B. Bir pırlanta ağraf Osman B. Bir pırlantalı bilezik 2 Bu 3s sö 3 s8 31017 31026 £ 31030 31031 31041 31044 31066 31096 31119 31126 Hatice H. | Bir çift roza küpe bir roza ay iğne bir roza tek taş yüzük Emine Neyyire H. ; Bir pırlanta pantantif (iki taş noksan) bir pır- lanta gerdanlık (bir taş noksan) bir pırlanta bi- lezik saati Ali Riza B. Bir roza kol düğmesi takımı beş parça a Mehmet Cemil B. 164 Beş roza iğne (4 taş noksan) bir çift roza hur- da küpe Rakım B. 80 31148 Bir çift roza küpe iki roza yüzük Hasan B. Yukarda isimleri yazılı zevat gümüş ve mücevherat mukabi- linde sandığımızdan istikraz etmiş oldukları mebaliği vadesinde tedi- ye etmemelerine mebni kendilerine alelüsul ihbarname tebliğ edildiği halde gene tesviyei deyn eylememiş olduklarından ecnası yukarda gösterilen merhunattan deyne kifayet edecek miktarı sandık satış heyeti huzurile 19 mayıs 931 tarihine müsadif salı günü saat 14 te şeh: remaneti Sandal bedesteni mezat idaresinde bilmüzayede © satılaca- ğımdan talip olanların müzayede mahallinde ve tesyiyei deyn (veya tecdidi muamele etmek istiyen medyunların sandik idaresine müraca- at eylemeleri lüzumu ilân olunur. aranan sanan kikikekiiünikikiikitmekenieeiekinnkinilkknisentidnkenkediniönkkidi tın maktuan ve "o besabile dercile ayrı bir zarfla teminat ve ehliyeti fenniye mektuplannı havi zarfa konacaktır. 3 — Plân ve şartnameler 16 lira mukabilinde Ankara mu- hasebei hususiye müdüriyetinden alınacak ve ona göre teklifat yapılacaktır. Gr di 3 Bses Ee, 5 N 31139 3141 Satış şartnamesi 6-5-931 tari- hine müsadif Çarşamba günü hükümet divanhanesine talık edi- lecektir. ikinci artırmada artırma bedeli maa mesarifi icraiye ala- cak miktarından fazla olmak şar- tile çiflik en ziyade artıranın Üs- tünde bırakılacaktır. Artırmaya iştirak için yüzde üç pey akçesi iolâzımdır. Hakları tapu sicillile sabit olmıyan ipotek alacaklılarile diğer alâkadaranın; ve “irtifak hakkı sabiplerinin bu hakların ve hususile faiz ve mesarife dair olan iddiaların ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde . evrakı müsbitelerile birlikte bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları 'a- pu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların icra ve iflâs kanununun İl9 uncu mad desine göre tevfiki hareket et- meleri lüzumu ve müterakim vergi vakıf icaresi müşteriye ait- tir. Daha fazla malümat almak istiyenlerin amiri müzayede olan Istanbul 4 üncü icrâ memurluğu- na 930-75 dosya No. sile müra- li ilân olunur. Gebze hukuk hakimliğinden: Tuzlada müteveffa Hacı Raşit. Ef. terekesine ait olup tasfiyesi dolayısile satılığa çıkraılmış olan Tuzlada yalı mahallesinde kâin bir bap banenin artırmasında ta- libi zuhur etmemiş olduğundan İ95.4-931. cumartesi günü saat 10 da ikinci artırması talik kılın- i mıştır. Talip olanların yevm ve vakti mezkürda mahallinde bu- İunacakolan memuru mahsusuna teminat akçalarile birlikte müra- caat etmeleri ilân olunur, Defterdarlık | KIRALIK SEYİR ye EĞLENCE YERİ — No. 130, Kadıköy(Fenerbahçe) mesiresi üç sene müd- detle kiraya verilecektir. Senelik kirası St lira, kiralamak açık arttırma 7- Mayıs- 931 perşembe 15te Delterdarlıkta. — (M-44)