20 Nisan 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

20 Nisan 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

“ Münakasa 4-5-931 Pazartesi ww 8 — VAKIT 20 NISAN 193) e — Hamiline ait Hisse Senetleri Türkiye İş Bankasından: | Bankamızın hamiline ait hisse senetleri tevzi edil- mektedir; Henüz ellerinde makbuz ve muvakkat se- net bulunan hissedarları mızın şubelerimize müra- caatla asli senetlerini al maları rica olunur. | Devlet Demiryolları ilanlârı ' Devlet demiryolları ve limanları umumi idaresinden: Kurban bayramı münasebetile 25 Nisandan 4 Mayıs 931 ta- rihine kadar 10 gün müddetle bilümum Devlet Demiryollarında (Erzurum demiryolları (obariç) mutat tenzili bayram tarifeleri tatbik edilecektir. Şimdiye kadar bayram tarifesi tatbik edilmiyen Samsun- Sıvas, oFevzipaşn - Malatya , Çankırı -Irmak ve Filyos bat- larında da bu tenzilât yapılacaktır. Tenzilâit miktarı: Haydarpaşa ve Ankara'dan hareketle 10-142 ve 143-9 nu- maral muhtelit katarlarla seyahat eden yolculara tenzilât yüzde kırk ve diğer kısımlarda ve diğer kattarlarla seyahat edeceklere de yüzde" otuzdur. Çocuklara ve esasen tenzilâtla seyahat eden yolculara yapilmaz Fazla tafsilât için istasyonlarımıza müracaat edilmelidir. »» 1160 ton yerli çimento kapali zarfla münakasaya konulmuşlur. a günü saat 15,30 da Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarını aynı günde saat 15 e kadar münakasa komis- yonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini (3) üç lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare yeznelerinden tedarik ede- bilirler. (711) » » » (60) ton kürpit kapalı zarfla münakasaya konmuşlur. Münakasa 17.5-931 salı günü saat İSte Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Mühnakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- vakkat teminatlarını aynı günde saat 14,30a kadar komisyon kötipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini ikişer lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare vezrelerinden tedarik edebi- lirler. “a 3000 ton yerli çimento kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 4-5-931 pazartesi günü saat 15 de Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- vakkat teminatlarını ayni günde saat 14,30 a kadar münakasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini beş lira mukabilinde Anka- rada ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. Büyük Tayyare Piyangosu 4 üncü Keşide11 Mayıs 1931 dedir Büyük ikramiye 45,000 liradır AYRICA: 15.000, 12.000, 10.000, 8.000 Liralık ikramiyeler Ve: 35.000 Liralık bir mükâfat vardır Mer yün nayrolanar i Mütercim ve muhabir — İş arı maktadır. Türkce, Almanca, Fran İngilizce, İtalranca ve mühssebe bi İst, 75 numara posta kutusuna müracaat, Seyyar memur istiyoruz — İşiniz lirdan “azla kazana sında muracast Istanbul Dördüncü vakıf han UNTONKOL Satılık — K. Pargalı, Nişantaşında arşın; hane ve bahçe 8500 Jira. Müracast İst, 9 icra (Dosya 929 -$17). Arayıp ta bulamadığınız veya ber hangi bir kitap hakkında ms- PK. 34 V. Benrub sdresine yazınız. Malömet O almak istiyenler veya fiat soranlar mektupla» rini İstanbul için *$ taşta için 6 kuruşluk pul leifetmelidirler. Bir Almân Matmazel iş ara- maktadır — Almanca, Frarsızca lisan yapar, İyi bir aile yarında mürebbiyeliğe 4 dahi çaliptir. Taşı gidebilir. İdaremizde | A, B rümuzuna mürecast. Para — ilissesiz emlike veyahut | bedeli icara mukabil ipotekle para .veri- lir. Sast 9.12 aratında mürsesat İstanbul dördüncü Vakıfhan UNTONKOL Emlâkinizi satmak yahut kira- lamak — Şümendütere, iskeleye, ram- vaya yakm olanlar müreccahur. Sazı9: 18 arasında mürscaat. İstanbul dördüncü Vakıfban ONİONKOL KALAN MAMA Dr. H. ŞiINASI Yavrunuzun en sıhbi gıdasıdır. URATIN Nasuhi Diş macununu ve sefa sürmesi ile kli podrasını her yerde arayı» İ niz Üsküdar Hale sinemasında (Kadın İzteabe) mümessili (Lili Damita) ilâveten: ( Çayır Kıralı) gelecek program (Kamerde Kadın). ları vekâlete verilmek: senevi 10 kuruş resmi mukarrer 4 — imtiyaz kararnamesine müracaat eylemeleri. | sansa sid. ie olmadığı zamanlarda çalışıcak ayda 90 | bilirsiniz 9-12 ara- | Kuyumcu sokak No 34 Hepsi 345 M | ve dikiş dersleri verir. Alafranga yemek | Çocuk Haftasında Çocuğunuzu Para Biriktirmege İ iş Bankasından E Bir KUMBARA Alınız Gelecek Sene Çocuk Hafta- sında (Çocuğunuzun oda Birikmiş Bir Çok Parası Olur İrrak ve lovazımı saire münakasası Yüksek Orman mektebi rektör” lüğünden: Büyükderede Yüksek Orman mektebi ile Orman ameliyat mektebinin Mayıs 931 gayesine kadar bakiye erzak ve levazım! saire ibtiyacatı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Talipler şartnanielerini görmek üzre her gün ve münakasay' Istanbul Mıntakası Maadin Mü . . ys hendisliğinden: . Antalya vilâyetinin Eğdir maa Kardıç nahiyesinin Çay içi karyesinde kâin olup şimalen d) yal başı kapu kaya kızılca kaya, tepeleri beynine mevsul battı münkesir, Garben Kızılca tepesi Çayiçi camii kaklık tepesi noktaları beynini vasleden hattı münkesir; Cenuben kaklık Balcı pınar tepeleri müstakimi; Şarken Balcı pınar Top Dübük Boşnak ve Doğru yol başı tep hattı münkesiri ile mahdut 1305 cerip saha dahilindeki mekşuf krom madeni: 1 — Teslim tarihinden itibaren İ inci sene zarfında (A) madeh sahasının 1,5000 mikya: topografik ve jeolejik haritası yaplırılınak ve muvassal fenni rapor ile (B) işletme proje ve 2 — imtiyaz kararnamesinin neşri tarihinden itibaren bir sene zarfında 100000 lira sermağ* bir Türk şirketi teşkil ederek imtiyaz hukuku bu şirkete devredilmek: 3 — ikinci sene zarfında 1500, üçüncü ve müteakip senelerde asgari 3000 ton cevher İ ve bunun b 10 resmi nispile işbu resmi nispinin 66 sı nisbetinde techizatı askeriye tertibi ve! imrar edilmek ve istihsal ve imrar edemez ise işbu miktara tekabül eden rusum tamamen d€ aten tediye edilmek ve bundan başka madenin ibtiva eylediği 150$ cerip arazinin beher çeribi fasiimın mevaddı mahsusasına tevfikan hissei temettü olarak ton başıma asgari 1,5 Şilin verile” 5 — Teahhüdatı temin için milli bankalardan birinin 7500 Ürelik teminat mektubu verili 6 — Mültezim İ inci sene birinci maddede gösterilen (A) fıkrasında yazılı hususatı maada eski imalât kale alınmamak şartile asgari 100 metre galeri veya 50 metre kuyu asli | madeni kabili imal olusadığından dolayı hükümete iade etmek isterse teminat mektubu iade | şartlarile zuhur edecek talibine ihale edileceğinden taliplerin 11-5-931 tarihine müsadif pazart! saat 15 şe kadar kapalı zarf ve teminit iştirak için de yevmi iBale olan 29 Nisan 931 tarihine müsad Çarşamba günü saat 14 te Defterdarlık binası dahilinde müet sesatı iktısadiye mübayaat komisyonuna gelmeleri ilân olunur. Emlâk ve Eytam bankasından Satılık emlâk ve çiftlik Mevkilerile evsafı aşağıda yazılı iki parça emlâk peşin par” ile kapalı zarfla satılıktır. Ihale 4 mayıs 1931 pazartesi günü Ankarada banka ida” meclisi huzurile yapılacaktır. Bu hususta tafsilât almak istiyenle” Istanbul ve İzmir şubelerimize veyahut umum müdürlük idaresine müracaat edebilirler. | 262: Istanbulda Küçükçekmecede İsparta kule civarındf Turan çiftliği namile maruf 3199 dönüm araziyi ve 600 metrf murabba: mebaniyi havi çiftlik teminatı 2000 liradır. 263: Istanbulda Küçükçekmece Isparta kule civarında Tabi kale çiftliği namile maruf 5394 dönüm araziyi havi çiflik. 7: minat 1350 lira. (258). pi” ye oi ve bu resmi mukarrerin “66 sı nisbelinde techizat tertibi Vi zeylen teati olunacak şartnamenin ahkâmı maliyesine ait ilemel ei mektubile İlktısat vekâleti maden umum müd asannasa, ik Mes'ul Müdür Re” âh