29 Temmuz 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

29 Temmuz 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

EN yy ee MY ag YE Üsküdar Malmüdürlüğünden: Kiralık tütün deposu numarası 5 tabakhane sokağı Rumi Meh- metpaşa mahallesi Üsküdar zemin kat büyük bir sofa, birinci ve ikinci kat büyük bir salon üçüncü kat daraçadır. icar mu- amelesi hükümetin dilediği anda tahliye edilmek şartile bir 8€- nedir. Mahiye mühammen 40 lira icar bedeli muhammen verile- cektir. Müzayedeye iştirak edeceklerden yüzde 7,5 pey akçesi alınacaktır. icra muamelesi 30-7-931 perşembe günü saat 15 te Üsküdar Malmüdürlüğünde pazarlık usulile yapılacaktır. (480) Maarif vekâleti Terzilik mektebi müdürlüğünden! Sultanahmet, Divanyolu, Cağaloğlu, Beyazıt civarında 18-20 oda ve salonları, ve elektrik, su hava gazı tesisatlarını havi bah- geli büyük bir ev aranmaktadır. Taliplerin Sultanahmet Dizdari- ye mahallesi terzilik mektebine müracaatları. (Telefon 22480)-1030 inanlı aygır deposu müdür- an lüğünden: inanlı ayğır deposuna muktezi yüz bin kilo ota verilen fiat haddı lâyık görülmediğinden münakasa bir hafta müddetle temdit edilmiş ve 2 ağustos pazar günü ihalesi mukarrer bulunmuştur. Taliplerin yevmi mezkürda Tekirdaği baytar müdüriyetine gel meleri ilân olunur. 1202 Pendik serum darülistihzarı müdür- lüğünden: Pazrlıkla sabun mubayaası Kilo 420 300 1 Pendik bakteriyolojihanei baytarisi ve serum darülistihzarı için pazarlik suretile mubayaasına lüzum görülen yukarda ayrı ayn miktarları gösterilen sabun 1.Ağustos-93İ tarihine müsadif Cumartesi günü saat 14 te ihale edileceğinden şartnamesini gör- mek isteyenlerin her gün fındıklıda güzel san'atlar akademisinde yüksek mektepler mubasebeciliğine ve Pendikte müessese mü- düriyetine ve vermeğe talip olanların yevm ve saati mezkârda Sabun Fındıklı da yüksek mektepler ME 1 , larm. şeraiti anlamak üzere hergün levazım idaresine ve ihale günü de “idare encümenine müracaatları. (823 Kiralık kâgir hane ve Dükkân Beşiktaşta akaretlerde 38 numaralı hane Üç sene ve 1-3, 7411, 43 numaralı dükkânlar birer sene müddetle bilmüzayede icar edileceğinden şebri halin sekizinci çarşamba gününden iti- baren sleni müzayedeye vazedilmiştir. Talip olanların ve daha ziyade malümat almak istiyenlerin Ağustosun birinci © cumartesi günü saat on üçe kadar maballi mezkürda 54 rumarada mü- tevelli kaymakamlığına ve yevmi mezkürun saat on üçünden on beşine kadar istambul Evkaf müdüriyetinde idare encümenine müracaat etmeleri. 674 Is. Evkaf müdürlüğünden: Miktan kilo Cinsi 650 Kuru üzüm 1300 Tuz 4000 Arpa 2400 Saman 2400 Kepek 150 Kaşar peyniri 200 Reçel 300 Beyaz peynir Guraba hastanesine lüzumu olan balâda muharrer sekiz kalem levazım aleni münakasaya konmuştur. Ağustosun sekizinci cu- martesi günü saat onbeşte ihalesi icra edileceğinden talip olan- Büyük Tayyare Piyangosu İH inci Tertip linci Keşide 1 Ağustos 1931 dedir Büyük ikramiye 30,000 liradır AYRICA: 15.000, 12.000, 10.000, Liralık ikramiyeler Ve: 20.000 Liralık bir mükâfat vardır İ mek şartile tahmin edilen kıymeti SEYRIİSEFAİN Merker acenta Şube A. Sirkeci & TRABZON POSTASI Cümhuriyet 30 temmuz per- IB şemke 17 de Mersin Postası inebolu 3İ temmuz cuma 10'da galata rıhtımından kak karlar, bürdar zade han 2. 7740 * İdarece aşağıda ismi yazılı malzeme kapalı zarf ile satın almacaktır. Teminat “© 10 dur. İ Ihale 15/8/1931saat 16,30 16 Kalem muhtelif tamirat malzemesi (1141) 3.K.0. Sa, Al, K.dan K.O. vel. Fırka kilo kırmızı Domatesi verilen fiat gali görüldüğünden tekrar pa- zarlık suretile satın alınacaktır. ibalesi 2-8-931 saat 16da icra olunacağından taliplerin şartna- mesini görmek için her gün öğ- leden evvel ve pazarlığa iştirak etmek içinde vakti muayyeninde teminatlarile birlikte komisyonu- muza müracaatları, £ (90) -1146 Gümüş Suyu Hastanesi için 20,000 kilo koyun etine verilen fiat gali görüldüğünden yeniden pazarlık suretile satın alınacak. tar. ihalesi 30-7.931 saat 10'da | icra olunacağından talipleri şart- İ mamesini görmek üzere her gün | öğleden evvel ve pazarlığa işti- rak etmek içinde vakti muayye- köprü başı B 2302 için 7,400 ninde (o teminatlarile ( birlikte komisyonumuza © müracaatları. | (02) - 1147 As. Fb. U, Müdürlüğünden 9-9-931 tarihinde kapalı zarf usulile alınacağı ilân olunan 100 ton elektrolit tutya şartnamesi- | nin evsaf kısmında tadilât yapı- lacağından Oo münakasa (günü 5-10.931 snat 15 şe tehir edil miştir, Taliplerin tadilâtı öğren- mek için hergün münakasaya girmek için de o gün teminat ve teklifatlarile müracaatları. (3298) - 1104 .—. Ef e istambul Defterdarlığından: Satlık ev hissesi No6 Arslan sokağı Büyükada, sağ taralı Kavromati zevcesi bahçeli evi, sol “tarafı Yörgo Moro ve $aire ev ve bahçeleri arkası, “Zarifi s0- kağı önü Aslan sokağı, ile çevrilmiş İki katta üç oda, J taşlık, murfak, held, ve sarmıçı havi * bahçeli ahşap evin 4 hissede 1 hissesi satıhkur. - Merkür his- senin bedeli 4 sene Ve 4 taksiçte veril 615 Hiradır. Satg açik artormak, 8808! cümartesi günl saat Onbeşce defterdsr- hea (M-341)4106$ eN — ———— Usküdar Hâle sinemasında ( Zemane Aşir) Mümessili, Çiliav Haid. Duhuliye 10 Koruştur. Üsküdar biz kölesi parkında bü gece: san'tkâr Naşit İ. tarafından Her- mine harım İştrakile Saraylı Natme H. taklidli vodvil 2 perde oyundan $0n'4 Istanbula vapur ve her tarafa vesafti mak” liye; temin olunmuşur.. Duhuliye 5K r mecburidir. EEE Dr. Ibsan Sami Öksürük Şurubu Öksürük ve nefes darlığı için pek tesirli ilâçtır. Divanyolu Sultan Mahmut türbesi No. 189 Her eczanede bulunur. tabı işle- apar rinizi l büyük vaziles nedir Çocuklarını Tutumlu ye MERE ETE AMEL Muktesit Yetiştirmek. O halde derhal ZİRAAT Bankasından 0 MM Hava Makinist mektebinin Kaydı kabul şeraâiti 1. ikinci maddede yazılı şartları haiz bulunanların istida ve ve vesaiki lâzıme ile Ağustosun birinci gününden itibaren Yeşil- köyde Mektep müdürlüğüne müracaat eylemeleri lâzımdır. istanbul haricinde bulunupda vaziyetleri şeraiti dubule tevafuk eden taliplerin dahi işbu vesaiki Mektep müdürlüğüne irsal ile alacakları cevaba göre hareket eylemeleri icap eder. 2. Şerait şunlardır: A — Türk olmak; B — Taliplerin orta mektep (lise sekizinci sınıf) tahsilini ikmal etmiş ve asgari ön yedi yaşını bitirmiş ve azami yirmi yaşında olmaları lâzımdır. (Orta mektep tahsilini ikmal edenlerle orta mehtep tahsilinden yüksek tahsil görenler İmtihansız olarak kabul edilirler.) Şehit; malül, asker ve san'atkâr evlâtlarıle ecnebi diline vakıf olanlar tercih edilir, Mektep kadrosu orta mektep tahsilini ikmal e” nlirle 'olmadığı takdirde orta mek- tep tahsilinden dun tal sil gören rden usulü vechile müsabaka ile alınır. C — Tamüssıhha bulunmax (Mütahassısları tam olan hasta- hane hey'eti sihhiye raporu lâzımdır. D — Ahlâkı mazbut olmak ve bi nahküm olmamak, E — Mektebe kabul edilecek talebeler; Gedikli kü. ük zabit- ler hakkındaki 1001 numaralı kanun mucebince Bienali iç bir cürümle maznun veya rürler. (Mektebi muvaffakiyetle ikmal edenler Hava kıtsat ve irene On ei sene müddetle Hava Gedikli küçük zabiti olarak ifayi vazife edeceklerini taahhüt d ir, 3 — Müddeti tahsil iki senedir. yea HE m 4 — Kaydıkabul muamelesi 15 Eylül tarihine kadar devam edecek ve bundan sonraki müracaatlar kabul olunmıyacaklır. 5 — Askeri Pilot olmak ve Askeri Tayyareciliğin diğer ih tisas işlerinde kullanabilmek için evvelâ Hava Makinist Mektebi ni muvaffakıyetle ikmal etmek şarttır, * j “3 'etinde baslı 6 — Derslere Birinci te / 7 — VAKIT 29 Temmuz 1931 —— j y i )