13 Ağustos 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

13 Ağustos 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Mahkeme ve İcra İlânları dan: Emine hanımın zimmetinizde mat. lâbu buluman 900 liranın man faiz ve masraf, haciz yolile tahsili (hakkın. da vaki takip talebi üzerine tarafını! za gönderilen ödeme emrinin zah. rına mübaşir tarafından verilen meşs| ruhatta yevmi mezkür mahalde olma | dığınız ve ikametirâhınızın meçhul bu. lunduğu gösterilmesine binaen ilânen tebliğat icrasına karar © verilmistir. Tarihi ilândan itibaren bir ay zarfın da müracaatle bir Jtaraz dermeyan! etmez veanı takip edent gün içinde bor cü eda veya borca kâfi miktarda mal ve malre göstermediğiniz takdirde hak kınızda gıyaben müamelei iermiye de. vam olunacağı mezkür ödeme emrinin! tebliğ makamına kaim olmak üzere ilâm olunur. 1519 (931 — 1429) Üsküdarda İstanbul altıncı ieta memurluğundan: Mukaddema Üsküdarda Bülbül de- resinde kuyulu sokağında 6 numaralı hanede mukim iken elyevm ikametgâ-| hr meçhul Muhsin beye: . İsmail Zeki beye olan 85 lira bor- cunuzdan dolayı (tarafınıza beravi tebliğ tastir kılınan ödeme emrindeki meşruhatta ikametgâhınızın o meçhul olduğu muharrer olduğundan ilânen tebliğat icrasma karar verilmiştir. Tarihi ilândan bir ayı takip eden! İlk hafta zarfında bizzat veya taraft- pızdan bir vekil gönderilerek itiraz e dilmediği veya deynin tediye edilme- diği takdirde müddeti mezküre hita- munda takibe salâhiyet geleceği malâ-| mumuz olmak ve ödeme emri (tebliği makamına kaim olmak Üzere ilân olu-| nur. (1520) İstanbul ikinci icra memürluğun. dan: l Bir borçtan dolayı mahcuz ve ikin-! ci arttırma suretile paraya çevrilme- si mukarrer ev eşyası 16 —S — ©31 ta rihine misadif pazar günü saat İZilâ 13 te Taksimde Siraservilerde Firuz. ağa caddesinde 80 numaralı apartıma mın derununda satılacağından talip o- Janların mezkür gün ve saatte mahal linde hazır bulunacak memura müra-i caatları ilân olunur, Ticaret işleri umum müdürlüğün- den; Esas mukavelenamesi mahalli kanun larına göre tanzim edilerek — usulen tesçil kılınan ve 30 ikinci teşrin o 30 tarihli kanun hükümlerine göre tesçi- M istenilen İtalya tabiiyetli o ve iki! milyon liret sermayeli (Kompanya Ce- noveze di Navigazione a vapore « Com pagna Cenovese di Navigazione a va- pore) şirketinin vekâlete verilen ev-; rakı tetkik edilerek muvafık görülmüş| tür. Bu evrak arasındaki vekâletna:| meye göre şirket namına yapacağı İş lerden doğacak davalarda bütün mah- kemelerde dava eden, edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulun a sâ- lâhiyettar olarak Laster, Silbermann ve şörekâsı kollektif şirketi İstanbul Acemtası tayin edilmiş olmakla mez kür kanunun yedinci maddesine ter- fikan ilân olunur. ZAYILER | Üsküdar askerlik şubesinden aldı ğım terhis tezkeremi zayi ettim. Yenisini alacağımdan evvelkinin hük- mü olmadığını ilân ederim. (1516) Beyoğlu duvarcı sokak 6? Aleksandros Zayi el çantası Sultanhamamı ile Galatasaray ara sarlâ siyah renkli bir.kadın el çanta» #( > kaybedilmiştir. Bulup muhteviyatı ile birlikte Sultanhamamında Sanihi- ye han karşısında sarraf Mardiros E fendiye tesliminde helâlmdan elli li ra verilecektir. Diş Tabibi —ı Hastalarını her gün sa- at 8,30-12 ve 13-20 kadar kabul ve her salı saat on üçten itibaren meccanen diş çeker ve tedavi eder. Muayenehane: Kadıköy Mısırlı oğlu Ya- vüz Türk sokak No: 8 — Cazbant mw Saksofon ve Klarnetcisi Budapeşte konservatua- rından mezun Fuat P. K.27 Adana 7 — VAKIT 13 Ağustos 1931 | | İstanbulda Unkapanında Yeşil tu-| lumbada bostan sokağında 40 numara U hanede İsmet Hi. İstanbul üçüneli icra a Tapu senetlerine göre merhun emvali gayri menkulenin mevkii cinsi ve miktarı ve borçlunun isim ve ikametgâhi 198 - 1205Bakırköy İki telli kariyesinden Aziz pehlivan bin Meh- | met ağanın 17-11 - 336 tarihli ve cedit 321 ve 375 numa ralı tapu senedile uhdesinde O mukayyet mezkür kariyede kâin atik 12 dönüm iki evlek cedit 3 dönüm 21 evlek 53 ar- $ın miktarında (bir kıt'a tarlanın tamamı ve yine ayni ta- rih ve cedit 167 ve 228 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Fatma çeşmesi mevkiinde kâ- in atik 21 dönüm 2 evlek cedit 7 dönüm 22 evlek 65 ar- şm miktarında bir kıt'a tarlanın tamamı ve yine mart 321 tarihli o tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin metris tarla mevkiinde © kâin atik dört dönü- mü havi bir kıt'a tarlanın tamamı ve yine mart 321 tarih- | li tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin tefnelik Oo mevkiinde kâin atik 7 dönümü havi tarlanın tamamı o ve yine mart 3Zİ tarihli tapu senedile uhdeşin- de mukayyet mezkür kariyenin çukurluk mevkinde kâin atik 15 dönümü havi tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Papas oğlu geçidi mevkiinde kâin atik altı dönümü havi tarla» nım tamamı ve yine ayni terihli tapu senedile uhdesinde mu- kayyet omezkür kariyenin metriş mevkiinde kâin atik üç buçuk (dönümü havi tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu © senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Metris o mevkiinde kâin atik üç buçuk (dönümü ha vi tarlanın ; tamamı ve yine ayni; tarihli (Ota pu ;senedile uhdesinde mukayyet o mezküör kariyenin Fat- ma seşmesinde kâin atik altı “dönümü hevi “tarlafın ta- mamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde muka; yet mezkür kariyenin papas oğlu mevkiinde kâin atik dört dönümü havi tarlanın tamamı, Şilenin Karamandıra kariyesinde Emin ağa hafidi Hüseyin bin Hasan ağanın 3 - 6 - 317 tarihli tapu senedile uhdesin- de mukayyet mezkür kariyenin Karamandıra mevkiinde kâin atik dört yüz zira cedit 229 arşm miktarında bahçe- hin tamamı. “We yine ayni tarilli.. sapı” ocnadile —uihdö va ei mezkür kariyenin © tonu tarlasında kâin atik 5 dönüm cedit bir dönüm yirmi evlek doksan altı arşın miktarında tarlanın tamami. Ve yine ayni tarihli tapu se- | nedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin O Köyiçi mevkiinde (o kâin atik bir dönüm cedit dokuz evlek on do- kuz aram miktarında bahçe yerinin tamamı, Ve yine ay ni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kari- yenin köyiçi mevkiinde kâin atik bir dönüm cedit Oodokuz evlek ön doküz arşın miktarında bahçenin mülkü €şçarınm tamamı. Ve yine ayni tarihli tapu senedile © uhdesinde mukayyet mezkür o kariyenin Çakılburnu mâvkiinde kâti atik bir dönüm cedit dokuz evlek öki dokuz arşın o miktarında tarlanın tamamı . ve yine ayni tarihli tapu senedile uhde- sinde o mukayyet mezkür kariyenin gakılburnu mevkiinde kâin atik bir dönüm cedit dokuz evlek on dokuz o arm miktarında © tarlanın tamamı. Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin köybacağı mevkiinde kâin atik dört dönüm cedit bir o dönüm on bir evlek . yetmiş yedi arşın miktarmda © bağ yerile mülkü gü- rumunun tamamı, Ve yine ayni tarihli tapu senedile uh- tesinde mukayyet mezkür kariyenin iskele mevkiinde kâin atik iki dönüm edit on sekiz evlek otuz sekiz arşın miktas rmda tarlanım nısıf hissesi. Ve yine ayni tarihli tapu s€- nedile © uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin kayaaltın- da kâin atik dört dönüm cedit bir dönüm on bir evlek yet: miş yedi arşın miktarında tarlanın nıs*f hissesi, Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Hasanyeni de kâin atik beş dönüm cedil bir dö- nüm Yirmi evlek doksan altı arşm miktarında o korunun nısıf hissesi, Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Kaya altında kâin atik dört dönüm cedit bir dönüm on yedi evlek yetmiş yedi o arşın miktarında korunun nısıf hissesi. Ve yine ayni tarihli tapu senedile © uhdesinde mukayyet atik dört dönüm cedit bir dönüm on bir evlek yetmiş yedi arşın miktarında: korunun nısıf hissesi. Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkör kariyenin Sup tarlada kâin atik beş dö- nüm cedit bir dönüm yirmi evlek doksan altı arşın mikta- rında korunun nısıf hissesi ve yine ayni tarihli tapu senedi- le uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin sıvacık (deresi mevkiinde kâin atik on beş dönüm cedit beş dönüm on iki evlek (seksen dokuz arşın miktarında korunun nısıf hissesi © ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mu- kayyet (o mezkür kariyenin sıvacık deresi mevkiinde kâin atik on beş dönüm cedit beş dönüm on iki evlek seksen dokuz arşın o miktarında korunun nısıf hissesi ve yine ay- ni tarihli O tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kas riyenin çayırlar o mevkiinde kâin yetmiş beş dönüm cedit 5 dönü myirmi evlek doksan altı arşm (miktarında tarla- nın nısıf hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 31 rakamı ebvap- b tapu senedile uhdesinde (o mukayyet mezkür kariyenin batak ve ıhlamur mevkiinde kâin atik dört dönüm .cedit bir dönüm ön bir evlek yetmiş yedi arşın miktârında tar lanm nısıf hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 34 rakamı ebvap- Li ve tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin derebaşı o mevkiinde kâin atik üç dönüm cedit bir dönüm iki evlek elli yedi arşın miktarında ( tarlanm nısıf hissesi, Ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mez kür kariyenin uzim parça mevkiinde kâin atik üç dönüm ce- dit bir dönüm iki evlek elli yedi arşın miktarında tarlanın tamamı. 204 - 1211 — Bakırköyün İkitelli kariyesinde cambaz oğlu Meh- met ağa oğlu Riza efendinin 16 - 1 - 326 tarihli ve 66 raka- mı ebvâplı tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür ka- riyenin o Güzelcedere mevkiinde kâin atik yedi dönüm &e- dit iki dönüm on dört evlek 34 arşın miktarında tarlanın sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 68 rakamı ebvaplı ta- pu senedile uhdesinde mukayyet (o mezkür kariyenin Kanlı- çeşme civarı (o kulaksız tarla mevkiinde kâin atik 16 dönüm cedit ; beş dönüm yirmi iki evlek sekiz arşın o miktarında tarlanm sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 137 numara» lı tapu senedile o uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin İ- ki pınar şişman tepe başı mevkiinde kâin atik on altı dö - nüm iki evlek miktarında tarlanın o sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 67 numaralı tapu senedile uhdesinde mukay- yet mezkür kariyenin İki pınarda imam gölü mevkiinde kâ- in atik yedi dönüm iki evlek miktarında (o tarlann O sülüş Ve yine ayni tarihli ve 14 numaralı tapu senedile uhdesinde (mukayyet mezkür kariyenin ikipınar mevkiinde kâin atik onikidönüm cedit (dört dönüm on evlek otuz bir arşın miktarında tarlanın sülüs hissesi, ve yine ayni ta» rihli ve 308 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür (okariyenin Güzelcedere o mevkiinde kâin ve atik sekiz . dönüm cedit on sekiz evlek < otuz sekiz arşın mik- tarmda © tarlanm sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 15 rakamı ebvaplı ( tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Güzelce derede üç köse tarlası mevkiinde kâin a- tik on dönüm cedit üç dönüm on altı evlek doksan üç arşın miktarında . tarlanın sülüs - hissesi ve yine ayni tarihli ve 61 numaralı «tapu senedile © uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin salkım söğüt mevkiinde kâin atik on üç dönüm i- ki evlek - miktarında tarlanın sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve doksan “ iki rakamı ebvaplı © tapu senedile uh- desinde o mukayyet mezkür kariyenin kariye © civarında yeldeğirmeni mevkiinde kâin atik on beş dönüm cedit beş dönüm on iki evlek seksen dokuz arşın miktarında tarla e oi hissesi. Ve yine 'ayhi tarihli Ve 29 numaralı ta- pu ii uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin çınar mevkiinde © kâin atik öçdönüm iki evlek miktarında tarla" nın sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 59 numaralı ta-