13 Ağustos 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

13 Ağustos 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

erer SATILIR, “Pran Si ve “ENİ mavaffakiyeti ünyada İaninmiş Eno's “Fruit Salt” müs- tabzarindan sabah ve akşam bir bardak su derü- nunda bir kahve kaşiği mik- darinda alarak def'ediniz, . Adalar malmüdü Gi günden ün Cinsi ONo. Miktarı Metre 4002 Mevkii — Mahallesi ç Borçlunun ismi 7 Ars 15 Amleksandros kı zi Madam Olga Yanko Mihal #iz1 Aleksandra İtslyâ tabassından Mikeli zevcesi Katirina n Balâda isimleri yazılı mükelleflerinin bizalarında münderiç vergi borçlarının temini için mezkür gayri menkulleri 7-8-931 “tarihinden itibaren yirmi bir gün müddetle birinci müzayede ve “tarihi “mezkürdan itibaren on gün müddetle son müzayedesi yapılarak 6-9-931 tarihinde ihalesi icra edileceğinden talip ölanların Kaza idare heyetine müracaatları ilân olunur, (1625) - Zonguldak maden mes: o lek mkü.mdüriyetinden: 1 — Maden Meslek mektebi madenlere Jeometr ile baş çavuş yetiştirmek üzere bu iki ihtisas ayni zamanda tahsil edilir. Ayanikola > Büyükdi caddesi 56 45 Çemlik 56 S4 |, > 70 © Arsa 7 2587 ” » “oz — Bu şube leyli ve meccani olup tahsil müddeti iki se- ir. 3 — Birinci senesine kabul'edilmek içini” *““ A — Türkiye tabaasından ve-hüsnü hal eshabından olmak. 48 — 18 yaşından küçük ve 25ten büyük olmamak. E — Vücudu madenlerde bilfiil çalışmağa müsait yani gürbüz olmak lâzımdır. 4 — Orta mektep veya bu derece mektep mezunları imti- bansiz kabul olunurlar. ilk 'tahsilden sonra üç sene tahsil edilip şehadetname veya tastikname almamış olahlar: Hesap. müstevi hendese, fizik ( Ca- zibe, Hararet) ve kimya (şibih maadin) den imtihanla kabul olu- murlar, z 5 — Bu imtibanı Ankarada Mandin Müdüriyeti umumiye- sinde, Istanbulda mıntaka maadin mühendisliğinde, Zonguldakta mektepte İ5've 16 Ağustosta 9-12 arasında icra edilecektir. : 6 — Talebe ber sene beş ay ders takip eder, beş ayda “madenlerde bilfiil çalışırlar. : İ—Talip olanlar bir istidaya rapten altı foto,nüfus tezkeresi tahsil, aşı ve hüsnü hal şehadetnameleri ile sıhhat raporunu im- Ş fihanlarını icra edecek olan makama takdim etmelidirler, (990) ereeseremmessereeme esen pu senedile ubölesinde mukayyet mezkür kariyenin köprülü dere mevkiinde kâin atik on üç dönüm iki evleği havi tar- | lanm sülüs hissesi. Ve yine ayni tarihli ve 307 numaralı tapu senedile (o uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin Sal- kım söğüt mevkiinde kâin atik on iki dönüm cedit dört dö- | nüm on evlek otuz bir arşım miktarında tarlanım sülüs his- | sesi, (Ve yine ayni tarihli ve 306 numaralı tapu senedile ühdesinde mukayyet mezkür (kariyenin kilise deresi mev- l kiinde kâin atik otuz dönüm cedit on bir dönüm yetmiş do» | kuz arşın miktarında tarlanın sülüs hissesi ve yine mezkür kariyenin köprü başı mevkiinde kâin ayni tarihli ve 297 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet atik üç dö- nüm cedit'bir dönüm iki evlek elli yedi arşın © miktarımda tarlanın” “ sülüş hissesi. Ve yineayni (tarihli ve 324 - 326 numaralı tapu senedile uhdesinde: mukayyet mezkür ka- riyenin — güzelcedere mevkiinde kâin atik sekiz dönüm ce- dit iki dönüm yirmi üç evlek elli dört arşm miktarında tar- lanm nısıf hissesi. Yukarda tapu senetlerinden numaralarile mevkileri ve miktar ve emvaı çıkarılan gayri menkul mallar sahipleri borçlârım © yapı- lan tebligata rağmen © vermediklerinden (dolayı bu mallar satıl- mak üzere 1 - 6 - 931 tarihinde bir buçuk ay müddetle birinci art- tırmaya çıkarılmış idi. Bu müddet zarfında talip çıkmadığı için bu kere icra ve iflâs kanununa tevfikan yirmi gün mukaddem ikinci arttırmaya konulmuştur, Taliplerin ihale günü olan 3 - 9 - 931 tarihi- ne müsadif perşembe günü saal üçe kadar ziraat bankasının İstan- bul şubesine gelmeleri ilân olunur. girin NUR 10 7S RENE e EE YO 40 O A 2 A AD BL OE ERER EKO (0. İ Cteneyet mea AERO EDASI ERLERİ LA amala di rl Game | Askeri mektep ve hastaneler ihtiya- ct için 100.000 kilo sığır ve 5.000 liralık koyun eti pazarlıkla satın almâtaklır. Pazarlığı 15 ağustos 931 cumartesi Robert Kolec Kolec kısmı — Ali mühendis kısmı — Sanayi kurları Her perşembe ve cuma yünleri saat 9 dan 12 ye kadar müracaat kabul olunur, Yerler mahdut olduğundan istical tavsiye olunür. Sivas” vilâyeti maarif mü- dürlüğünden: 1 — ilk mekteplere münakasai aleniye kıtaat ve 121 adet Türkiye Cümhuriyeti alınacaktır. 2 — Haritaların ihalesi vasıl olduğu bat muvafık görüldüğü takdirde 20-8-931 tarihine müsadif perşembe gününedir. 3 — Kıtaat haritaları 5 kıt'a ile Cenubi Amerikayı ve birer kürrel musattahayı ihtiva etmek üzere yedişer adettir, 4 — Türkiye Cümbuüriyeti haritalarının eb'adı 100 X 204 ve kıtaat haritalarınının eb'adı da 90 X 1,25 olacaktır. 5 — Haritalar her halde bezli ve kornişli bulunacaktır. 6 — Müteahhidin haritaları Sivasta teslim etmesi şarttır. 7 — Taliplerin 591 kuruşluk teminatı muvakkate mektuplarile Sivas daimi encümenine müracaatları ilân olunur. 1541 ile 24 takım siyasf fiziki haritaları günü saat 14 te Harbiye mektebindeki «ss YeniTürkiyeMektebiss Mahalli mahsusunda icra edilecektir.) s Müdürlüğünden : Taliplerin şartnamesini görmek < için komisyona müracaatları ve iştirak için de vakti muayyeninde hazır bulunma- ları İlân olunur. (48) — 1566 ... Bordurda bulunan kıtaat hayvana- tı ihtiyacı için 238.271 kilo oartpa, Mi bin 270 kilo yulaf kapalı zarf suretile Ayrı ayrı iki şartnamede satın âltna- caktır. İhaleleri 8 eylül 931 salı o gü- nü saat 10 da arpa, saat 16 da yulaf münakasaları Bordurda icra edilecek- (ir. Talip olanların o şartnamelerini görmek için Istanbulda Harbiye mek- tebindeki ve Bordurdaki satın alma komisyonlarmaı müracaat etmelerini ve iştirak için de vakti muayyeninde| şartnameleri veçhile ( hazırlıyacakla ri teklif mektuplarmi Bordur satın alma komisyonuna müselsel ilmüha- ber mukabilinde vermeleri ilân olu- nur. (49) — 1613 ... 15 ağustos 931 tarihinde 5000 lira- Irk pazarlıkla satın alacağı ilân edi- len etin satın almmasından zar edildiği ilân olunur. (169) SEYRiSEFAiN Merkez acentası; Galata köprü başı B. 4362 Şube A. Sirkeci Mühürdar zade ban 2 7740 idare levazım . ambarında toplanmış muhtelifülcins köhne eşya salılıktır. Mallar her gün görülebilir. Müzayedeye iştirak edeceklerin “6 10 teminat ak- çelerile Ağustosun 17 inci gü- nü. saat 14 te satış Komisyo- buna gelmeleri, (1542) * 230 tane kurşuni renkte ceket pantalon münakasa ile salın alınacaktır. Teminat 95 10 dur. ihale 17-8-931 saat 16,50. (1624) | M.M. Vekâleti ilânları | Bandırmadaki kıtaatın iltiyacı olan ön kapalı zarfla münakasa- ya konmuştur. ihalesi 15 ağustos 931 cumartesi günü saat 10 da bandırmada askeri satın elma komisyonunda yapılacaktır. Ta- liplerin şartname almak ve tek- Mflerini vermek üzere teminat- larile birlikte komisyona müra- caatları. (454) - 886 Röntgen MUAYENESİ Dr, Opr. Celâlettin Ismail İZMİİ Demiryolu No, 152 Sıhhat Yurdunda sarfına- Şişli Osman Beydeki mektebimizde istihtam — edilmek üzere ilk kısım musllimlerine ihtiyaç vardır. Arzu “edenlerin Cumartesi, Pazartesi, Perşembe - günleti Öğleden sonra müracaatları Dahiliye vekâletinden Vekâletçe tap ve : neşredilmekte olan “idare., mecmüasının on aylığının tab'ı ve sairesi 8-8:931 den 29:8-931 tarihine kadar pazarlıkla münakasaya (konulmuştur. Talip olanların şeraitini anlamak ve münakasaya iştirak eylemek için Ankarada Dabiliye vekâletinde müteşekkil mübayaat komisyonuna müracaatları ilân olunur. (1477) Pendik serom darülistihzarı müdürlüğünden Arpa, Saman, Ot, münakasası: Kilo 200,000 Arpa 150,000 Saman 100,000 Ot Kile 75.000 — Arpa 60,000 OSaman (o Pendik bakteriyoloji enstitüsü için Pendik O bakteriyolojihanei baytarisi ve serom darülistihzarı için mübay.asına lüzum görülen yukarda cins ve mıktarları gös- terilen Arpa, Saman ve ot kapalı zarf usulile münakasaya konul- muştur. 22-Ağustos-93İ tarihine müsadif Cumartesi günü saat 14 de ihalesi icra kılınacaktır. Şartnamelerini görmek isteyenlerin her gün fındıklıda güzel san'atlar akademisinde yüksek mektepler muhasebeciliğine ve Pendikte müessese müdüriyetine ve vermeğe talip olanların yevm ve sâati mezkürda Fındıklıda yüksek mek- tepler mubasebeciliğinde müteşekkil Mmübayaat komisyonuna Pendik serom darülistihzarı için müracaat aylemeleri. (1178) Nafia vekâletinden: Köprü inşaat münakasası Keşif bedeli 92487 lira 5g kuruş olan Şarkikarahisar vilâyeti dahilinde Suşehir - Koyulhisar 3528 metre açıklığında betonar- me Akçaağıl köprüsü inşaatı kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. Münakasa, . Ağustosun 29 una o müsadif cumartesi günü saat 15 te Nafia vekâletinde yapılacaktır. Mânakasaya gireceklerin teklif o mektuplarını ve muvakkat teminatlarını ayni Zün ve saata kadar Nafia vekâleti müsteşarlığına & vermeleri lâzımdır. Talipler. münakasa evrakını görmek üzere Nafia vekâlet yollar umum müdürlüğüne, Istanbul ve Şebinkarahisar o başmü- bendisliklerine müracaat edebilirler. Münakasa evrakı 5 lira bedel mukabilinde Nafia vekâleti yollar umum müdürlüğünden salın alınabilir. (1496) Yüksek Mühendis mektebi kaydü kabul muamelesi 15 Agustos 931 tarihinden itibaren başlanılacak olan Yüksek Mühendis mektebi kaydü kabul muamelesine Dolmabahçe civa- rında Gümüşsuyundaki mektep binası dabilinde her gün sabah saat 10dan akşam 17 ye kadar olmak üzere 24 Eylül 931 akşamına kadar devam edilecektir. Arzu edenler bu husustaki şeraiti bizzat mektepten alabilecekleri gibi yopla ile de istiyebi- birler. | (1631)