22 Eylül 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

22 Eylül 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— 8 — VAKIT 22 Eylül 1931 - Yüksek mühendis mek- tebi kaydü kabul muamelesi Kayıt muamelesinin hitamı olan 24/ Eylül/931 perşembe günü akşamına kadar mektebe kaydü kabul edilmiş bulunan talebe meyanından mektebin leyli kad- rosuna göre alınacak leyli talebe mikta- rını tefrik için yapılacak olan müsabaka imtihanı 28 / Eylül / 931 pazartesi günü sabah saat 9 da icra edilceeği cihetle alâ- kadaranın mezkür gün ve saatte Gimüş- suyunda kâin mektepte hazır bulunma- ları lüzumu ilân olunur. (2534) Ziraat Bankasından: Kariyesi Mevkii Maltepe Hatboyu Cinsi Müstakil iki bölüklü köşk ve 8 dönüm çiçek bahçesi, bahçıvan odası, limonluk iki kuyu, motör ve saire, istasyona 5 dakika me- safededir. Balâda evsafı yazılı köşk ve müştemilâtı kirâya verilmek Üzere açık arttırmaya konulmuştur. Taliplerin yüzde yedi buçuk pey akçelerile bankamıza müracaatları. ihalesi 12 Teşrinievvel 931 pazartesi günü saat on dörtte yapılacaktır. (2662) ; Taksim Zambak Dr. Horhoruni "i & Cilt ye emrezı zübreviye tedavihanesi her lap gün ebehtemi ri sabahtan a MR akşama kadar, Belediyesi Galata Şerbethane sokağında 9 - 1l numaralı bina —) tamir olduğundan Ebniye kanununun 48 inci maddesi ve fıkrai ahiresi mucebince 15 gün zarfında mahzurun izale edilmediği takdirde hedmedilecektir. , Sahibinin meçhul bulunmasına binaen evrakı havadisle ilân olunur. (2678) Numarası 7 Istanbul Hânları » >» # Galatada Topçular caddesinde 258 numaralı dükkânın nısıf hissesi bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzayedeye girmek için 9 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakten ve depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminatla bera- ber ihale günü olan 15 - 10-931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni daimiye müracaat edilmelidir. (2676) » » Fatih Belediyesi Müdüriyetinden: Aksaray tramvay caddesin- de 271 - 273 - 277 - 279 - 281 Nı.lu dükkânlar maili inbidam ve anl tehlikeli bir halde bulunan dükkânlardan 281 No.lı dük- kânın hissedarı bulunan Avran Aleks efendi ile diğer hissedar- larınm adresi ve ikametgâhları malâm olmadığı ve 279 No.lı dükkânın rubu hissesine ait mutasarrıfın ismile mahalli ikameti bilinmediği 277 No. ı dükkânın hissedarlarından Serpohi ve is- kohi hanımlar ile diğer hissedarların isim ve ikametgâh adresleri bulunamadığı ve 273 No.lı dükkânın hissedarı bulunan Aleko Efendinin ikametgâhile sair hissedarların isim ve mahalli ikamet- leri malüm olmadığı 271 No.lı dükkânın bir kısmına mutasarrıf olan Kumkapıda kömürcü Fikri efendi ile ikametgâh ve isimleri malüm olmıyan diğer hissedarların tarihi tebliğden itibaren 48 saat zarfında izalei mahzur etmedikleri takdirde ebniye kanu- nunun 48 inci maddesine tevfikan dairece izalei mahzur ettirile- ceği tebligat makamına kaim olmak üzere ilân olunur. £ (2679) » xx Beşktaşta Sinanpaşayı atik mahallesinde cami avlusunda kâin 13 odadan ibaret Sinanpaşayi atik medresesi bir seneden üç se- neye kadar toptan kiraya verilmek için açık müzayedeye kon- muştur. Talipler şartnameyi görmek için hergün levazım müdür- lüğüne müracaat etlmelidir. Müzayedeye girmek için 31 liralık teminat lâzımdır. Bu teminat ya nakten ve depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getiri- rilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminatla beraber ibale günü olan 15-10-93i perşembe günü saat on beşe kadar Evcümeni daimiye müracaat edilmelidir. (5677) * ».. Divanyolunda Sinanpaşa medresesi bir seneden üç seneye kadar pazarlıkla kiraya verilecektir. Talipler şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Pazarlığa girmek için 45 liralık teminat İlizımdır. Bu teminat ya nakten ve depozito suretile yahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur. Pazarlık için bu şekilde teminatla beraber 28-9.931 pazartesi günü saat on beşe kadar mezkür müdürlüğe müracaat edilmelidir. (2673) SEYRİSEFAİN Merkez acentası: G; Şube A. Sirkeci Mtibürdar za rü başı B. 2302 ban 2 2740 AYVALIK SUR'AT POSTASI (Mersin) 22 Eylül Salı 17 de Sirkeci Rıhtımından. tası yapılmıyacaktır. idareye müstacelen lüzumu olan yedi kalem demir boru ve teferrüatı kurşun boru, pis rinç çubuk, bakır boru, lâvba karbon, pres lâstik cıvata 10 kalem elektrik malzemesi pa- iyerler, zarlıkla satın alınacaktır. Pazar- liğı 22-9.931 saat 16,30. (2604 Karadeniz postası VATANI Ls barşamda! günü akşamı Sirkeciden hare- çi ketle (Zonguldak, inebolu, 8 Samsun, Ordu, Gireson, Trab- E zon, Sürmene ve Rize) yet gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci, İ Yelkenci banmdaki acenteli- 8 gine müracaat, Tel 21515 $ Çe Diş Tabibi Hastalarını her gün sa- at 8,30-127 ve 13-20 kadar kabul ve her salı saat-en üçten itibaren meccanen diş çeker ve tedavi eder, Muayenehane: Kadıköy Mısırlı oğlu Ya- vuz Türk sokak No: 8 Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıkları mutahassısı Cumadan masât her gün öğleden sonra sant (2,30 dan 5 e) kadar İstan- bulda Divanyolunda 115 numaralı hu- #usi kabinesinde dahili (hastalıkları muayene ve tedavi €der, Telefon: İs. tanbul 2356, Sıra numarasını beklememek isti kabineye müracaatla (veya telefonla randevu $3Ail almalıdırlar, l VAKITın- | Küçük ilânları — Her gün neşrolunur —am Mis fabrikası müstahzeratı Kolonya, İdvanta, esans, diş macunu yağsız krem, podra, gliserin sabunu ve briyantin. Mis*müstahzeratnı bir defa tecrübe edenler daima ve dalma ondan (ayrılmazlar. Her yerde bulunur. (1656 Ayda 90 lira kazanabilirsi- niz — Istanbulda, taşrada, vilayetlerdr, | kazalarda memür ve memurc İstiyoruz, | İşinize, vazilenize balel gelmiyecektir. Bize mektupla esorunuz İstanbul Postanesinde 400 a | ZAYILER | Eczacı mektebinden almış ol- duğum büviyet varakasını zayi eyledim. Yenisini çıkaracağım- dan eskisinin hükmü yoktur.(1709) Eczacı mektebi 341 stnesi mezunu 1646 Tevfik Emin Sahibi: Mehmet Asım, umumi neşriyat müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaası BOMONTi FEVKALÂDE RAKI BOMONTİ BAHÇE ALÂ RAKİ Nefaset, Lezzet ve Salfiyet San'at ve fennin birer harikasıdır. İnanlı Aygır Deposu Mü- dürlüğünden: inanlı Aygır deposu ve inekbanesine muktazi 80,000 kilo sap saman 50,000 kilo kuru ot 30,000 kilo yulaf 10,000 kilo mısır 5,000 kilo çavdar 5,000 kilo arpa 5,000 kilo kaplıcanın aleni surette 20 gün müddetle münakasaya konulmuştur. 10 Teşrini- evvel 931 tarihine müsadif cumartesi günü Tekirdağ Baytar mü- düriyeti dairesinde ihalesi mukarrer bulunmuştur. Şartnameyi ve nümuneleri görmek istiyenler her gün Tekirdağ vilâyeti Baytar | Müdüriyeti ile inanlı'da depo müdüriyetine müracaat edebilirler. itaya talip olanlar yevmi mezkürda teminat akçelerile Tekirdağ Baytar müdürlüğüne müracaat etmelidirler. (2667) lerinin en büyük vazilesi nedir Çocuklarını Tutumlu heee Muktesit Yetiştirmek, ZİRAAT Bankasından VE O halde derhal İKRAMİYELİ Emniyet Çayını Arayınız