10 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

10 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

——8— VAKTM sü Teşrmevvel 1931 Çocuklara mahsus HAYAT KiT,.BI Hayat-Kumbarası öaüreileresiATRANHkl Esin X İstiklâl Lisesi !£. İlk, Ortave Lise kısımlarını: muhtevidir. Bütün sınıfları mevcuttur, *tlnin tebliği üzerine SOME 1 caret müdüriy Ertuğrul Mağazası Hati Tasfiye» Bugünden itibaren mecbur oluyor. RESİ. Fırsattan istifade ediniz ii. S Leyli -! - Nehari - Kız - Erkek Ana, ilk ve Orta kısımlarını havi ve mektepçilik âleminde kadar bünnü muvaffakıyeti, ihlâs ve ciddiyeti ve dürüst muamelâtile tanınmış olan Semsülmekâtip Pek muntazam bir heyeti talimiye ile yeni sene tedrisatına başlamıştır. Kayıt muamelesine devam olunmaktadır.Adres: Beşiktaş Yıldız Tel Beyoğlu 2282 Âli Ticaret Mektebi müdürlüğünden » Ticaret, banka, borsa, sigorta Akşam kursları2 Teşrinisanide başlıyor. Mahdut talebe alınacaktır. Kaydolmak ve diğer şartları anlamak için pazartesi, çarşamba akşamları saat 6-7,30 Sullanahmette mektebe müracaat kıdemi Türkiye Hilâliahmer cemi: yetinden: Hilâliahmer cemiyetinin Yenipostana civarında Aksaraylılar hanının 3 numaralı salış büro deposunda mevcut nümune ve gartonmesi tabettireceği yedi nevide (28,000) cilt maktu makbuz için Teşrini evelin on dördüncü çarşamba günü smat 14 te icra edilecek aleni münakasaya iştirak etmek istiyen oatbaaların nümune ve şartnameyi görmek üzere mezkür Büro müdüriyetine müracaat etmeleri; (2793) mucebince IKRAMİYELİ Emniyet Çayını Arayınız ye VAKITıns | | Küçük ilânları mız (0defası yüz kuruşür sem Mis fabrikası müstahzeratı Kolonya, lâvanta, esans, diş macunu krem, podrs, gliserin sabunu ve Mis müştehzeratm Bir defa tecrübe edenler daima ve dalma ondan Her şerde bulunur. (1656 yriyantin. (aynlmazlar, Fransızca ve muhasebe ders- leri — Gâyet ümült bir tarzda ve eh ven şersitle. Galatağa' Mehmet Ali Paşa hanında 40 No. da Kiymis EL ye tabri Kiralık ucuz “yazıhaneler İ Üçer ve ikişer odalı'daireler ve tek oda- | ar. Galata Şevketpaşa han 14 No, mü | lacaat. (1777) UN, AAA Kömürcüyan B. Asarından İhtisas muhasebeleri, Banka v. & Amelf usulü defekri 4 kım Ameli hesabi ticari Ticari malâmat ve bankacılık Yeni mubasebe usulü 250 150 120 Iktasak ilmi Ameli ve tatbiki kambiyo Hereke halısı İ Bugünlerde Herekenin eski İ böyük halılarından biri Sandal | bedesteninde müzayede ile sa- tılacaktır. Sahibi: Mehmet Asım, umumi Neşriyat müdürü: A, Sırrı | VAKIT Matbaası Talebe kaydına devam olunmaktadır. Her gün müracaat olunabilir. İstiyenlere tarifname gönderilir. delefon 22534 Istanbul - Şehzadebaşı Kız AMELi HAYAT mektebind Daktilo ve Tezyini San'atlar Kursları açiliyör. Kurslara mektep talebesinden veya hariçten her hanım kabul edilir. Şeraiti anlamak ve kaydolmak için mektebe müracaât. Düyunu umumiye caddesinde. Telefon 2,2731 VERESiYE Haftada 75 kırış ie Tiftik ve Skoç Paltolar Haki ve blö.. Pardesüler Muflonlu Krem Trençkotlar İngiliz Kauçuk muşambalar Fantazi ve Spor Kostümler AŞ Çocuk kostüm ve paltoları maa aa m Pod Peş Mantolar - Spor Tayorlar Kadın erkek örme kazaklar Spesial Kostümlüklerden ısmarlama için bususi salon Kadın için ısmarlama Manto ve Tayorlar meşhur Makasdar M. KARLO tarafından imal olunur. İstanbul Eminönü Köprübaşı No. 15-16 KARAKAŞ Elbise mğaazasına bu ilânı kesip müracaat ediniz.