15 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

15 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— 8 — VAKIT 15 Teşrinevvel1931 « wHayvan Sergisi Dolmabahçede Eski Has ahırlarda 26 teşrinevvel Pazartesi saat 14 te AÇILACAKTIR Sergiye at, kısrak, tay, eşek, katır, yavrulu kısrak, inek, boğa, dişi manda, manda boğası, koç, koyun kabul olunur. © İstiklâl Lisesi '* İlk, Orta ve Lise kısımlarını mubtevidir. Bütün sınıfları mevcuttur, Talebe kaydına devam olunmaktadır. Her gün müracaat olunabilir. İstiyenlere tarifname gönderilir. “telefon 22534 Istanbul - Şehzadebaşı a Büyük kıymetli bir Hereke halısı Sandal bedestanında Kaydü kabül: 17 teşrinevvel Cumartesinden 21 teşrinevvel | Çarşamba akşamına kadardır. Ticaret işleri umum müdürlüğünden: 30 ikinci teşrin 930 tarihli kanun hükümlerine göre Türkiyede iş yap-| mağa izinli kılınan ecnebi şirketlerinden Danimarka tabüyetli (Wetek A- nonim şirketi A, S. Wetek) şirketi bu kere. müracaatla Türkiyedeki faali- yetine nihayet verdiğini bildirmiş ve keyfiyet kanuni hükümlere muvafık görülmüş olmakla mezkür şirketle alâkası bulunanların şirkete ve icabında | İstanbul mıntakası ticaret müdürlüğüne müracaat eylemeleri ilân olunur. lerinin en büyük. vazilesi nedir “ocuklarını Tutumlu Muktesit Yetiştirmek. Ziraat Bankasından ALINIZ VE O halde derhal Tütün ınhısarı umumi müdir- liğinden: Şartnamesine tevfikan muhtelif eb'atta 60 ton yerli çivi ka- palı zarf usulile satın alınacaktır. Taliplerin şartnameyi almak için ber gün ve teklif ve teminat mektuplarını vermek'üzre de 31.10-931 cumartesi günü saat 1l de Galatada mubayaat ko- misyonuna müracaatları, (3143) Gümüşane vilâyeti Nafia başmühen- | disliğinden: Gümüşane vilâyeti dahilinde ve Trabzon - Erzurum yolunun Köprübaşı ile Zıgana arasında iki ve Kelkit kazasının Köse ile Kelkit arasında birki 'cem'an üç adet on iki tonluk Ruslardan metrük harap silindirin tamiri 6750 lira İle 21-9-931 tarihinden ıtibaren 21 gün müddetle münakasâya konulmuştur. Tenzilât yap- mak ve farla tafsilât almak istiyenlerin Gümüşane Nafia başmü- bendisliğine müracaatları ilân olunur, (2837) PRİM Şİ ağ Dİ ğa teşhir olunuyor Kız ve Erkek YRiSEFAiN Merkez acentası Galata ki A. Sirkeci Mühürdar za TRABZON POSTASI (KARADENİZ ) 15 Teşri- nevvel Perşembe 17 de. mu Şube tat iskelelerden maada gidiş geliş Ünye, Fatsaya ve dö nüşte Of, Sürmeneye de uğrar. MERSİN POSTASI (ANAFARTA) 16 Teşrinevvel cuma 10 da Galata rıhtımın- dan kalkarlar. Darüşşafaka müdüriyetinden : Mektebe pazarlıklâ 1000 «det mendil 500 adet pamuk 000 çift çorap ve 1200 meme Am | gömleklik bez ve 60 ton maden ahnacağından taliplerin şarinamele: mak ve mümüneleri görmek üzere ber gün ve pazarlığa İştirak için de 21 Teş- rinlevvel 931 çarşamba günü saat 10 da | Nuruöstmaniyede Cemiyeui tedrisiyei islâ- steam NENisiriz 10104) Omnadan mazda 10-17 Yerebâtan Or- ban BR. aparamanında hasmlarını kabul eder, 27 A nu beş senedenberi Sağ» unda yapar. Akşemlan Bos- tancı Yazmacı $ No 8 hanesindedir. Bam Tel Erenköy: 87 Darülfünun emanetinden: Tatil münasebetile Darülfünun ilâhiyat fâkültesi müderrisleri ta- rafından verilmesi mukarrer kon- feranslardan yedincisi müderris Şefik B. tarafından Teşrinievve- lin İ5inci bugüngü perşembe günü verilecektir. Konferansın mevzuu “Din felsefesi nedir, dir. Bu konferanslar umuma mah- sus olup ilâhiyat fakültesi ders- hanesinde saat 17 dedir. (2183) ZAYILER Istanbul ithalât gümrüğünden aldığım 561 lira kırk altı kuruşa ait 142765 No.lı ve 7-7-931 tarihli mahsup makbuz senedini zayi ettim. Yenisini alacağımdan evvelkinin hükmü olmanığını ilân ederim. (1857) S, ve D. Rafsel Kamhi $ Askeri vesikamı ve nufus tezkeremi zayi ettim. Yenisini çıkaracağımdan eskisinin hükmü yoktur. (1853) ligazı On oğullarından Mustafa 206 Darüşşafaka a Müdür- İlüğünden: Mektebimiz talebesi için açık müna- Kasa ile 390) çift barici, 350 çif dahili ve 40 çift hademe kurdurası imal eri rileceğinden şeraltini anlamak istiyenle- rin her gün » nakasava iştirak ede- ceklerin 28 Teşrinievvel 1931 Çarşamba müracaatlar. 5230 A MELi Ticaret ve Lisan Mektepleri Ikinci devre iki senedir. Orta mektep mezunları veya birinci ibtisas ticaret mebtepleri mezunları kabul edilir. Tedrisata başlanmıştır. 1000 meme iğ | Konferans günü seat 030 da Nuruosmaniye camii | mabfilinde Cemiyesi Tedrisiye merkezine | Istanbul Vilâyeti HAYATI Iki devredir. Birinci devre 3 senedir.llk mektep mezunları veya onispette tahsil görenler alınır. Jandarma satın alma komis- yonu riyasetinden: 15000 Takım kısa kol ve bacaklı çamaşırın kapalı zarfla mü- rakasası 4-11-931 tarihinde çarşamba günü saat 15 te yapılacak- lar. Şartnameyi görmek üzre her gün münakasaya iştirak için de yevmi mezkürda taliplerin teminatlarile birlikte Gedikpaşada jandarma satın alma komisyonuna müracaatları. (3177) Anadolu ciheti ELEKTRİK Fiatlarında Tenzilât Eski fiat: 21,20 kuruş (Yeni fiat: 19,30 “/» 10 Tenzilât Yeni kilovat sâat başına 70 para ki aynı meblâğ ile eskisinden daha fazla elektrik sarfedebilirsiniz. Bundan başka muayyen bir sarfiyattan sonraki kilovat saatleri *6 50 tenzilât tabidir. Bu hususta daha fazla malümat almak için Ameli Elektriğe ve atideki bürolarimıza müracat ediniz; Mühürdar caddesi No. 73-75 Kadıköy. Telefon: Kadıköy 783 Ki Şirketi Hayriye iskelesi No. 10 Üsküdr. “ ” 312 inanlı Aygır deposu müdürlüğünden: inanlı aygır deposu ve inekhanesinde yapılacak 3131 lira 83 kuruş bedeli keşifli buzağlık ve 3338 lira 33 kuruş bedeli keşifli hizmet abırı münakasalarında verilen fiatlar mutedil. görülmedi- inden bir hafta müddetle münâkasaların temdidine karar veril- miş 've 18-10-931 pazar günü ihalesi takarrür etmiştir. Mühakasa alenidir. Talipler keşif ve şartnameyi hergün Tekirdağ baytar müdürlüğünde görebilirler. Talip olanların *.7,5 teminatlarile birlikte mezkür günde saat on beşte Tekirdağ baytar müdürlü- ğünde bulunmaları. (3199) Tiftik Haki İngiliz Kauçuk muşambalar ve: Skoç Paltolar ve biö Pardesüler Muflonlu Krem Trençkotlar Fantazi ve Spor Kostümler Podö Peş Mantolar - Spor Tayorlar Kadın erkek örme kazaklar Spesial Kostümlüklerden ısmarlama için hususi salon Kadın için ısmarlama: Manto ve Tayorlar meşhur Makasdar M. KARLO tarafından imal olunur. Istanbul Eminönü Köprübaşı No. 15-16 KARAKAŞ Elbise mğaazasına bu ilânı kesip müracaat ediniz. Çocuk kostüm ve paltoları