28 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

28 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

İstanbul 4 üncü lera memutrluğun- dan; kıymeti muhâmmineli GA) rl li KA ğrthane eaddesinde (Maçkada) eski 66, yeni 108, 110 No.li kapısı yanında talik edilen Jâvhada Keşo zade Meh- met efendinin 106 No. ir apartımanı hamile maruf apartrmanın tamamı bu kere açık arttırmaya vazedilmiş >.) 7 — 'T, Sani — 951 tarihinde şartna-, mesi divanhaneye talik edilerek 19 —' T. Sani — 981 tarihine müsadif per. sembe günü saat 14 ten 16 ya kadar. İstanbul 4 üncü İcra dairesinde açık arttırma suretile satılacaktır, Arttırma ikineidir. Birinci arttır.| mağa en ziyade otuz bin liraya talip çıkmıştır. Bu kere birine; derecedeki İpotek alacaklının matlubu temin edil. dikten sonra en ziyade arttrranın üze. rinde bırakılacaktır. | AArttırmıya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi almır. Bina yeni ol.! mak dolayısile vergisi elyevm teraküm etmemiştir. Hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadarınn ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren © yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmele- rilâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bede- linin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadarların icra ve iflâs kanunu- nün 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fa7- la malümat almak istiyenlerin (991 — M4 dosya numarasile memuriyeti. mize mürucaatleri ilân olunur. (1927) İstanbulda Galatada merkez rih- tım hanmda 12 numarada (o mukim iken elyevm ikametgâhı meçhul Az. mi ve Bedrettin beylere: . İstanbul üçüncü icra memurluğun. dan: Türkiye İş bankasınm zimmeti. wiyde altı kıt'a senet mucibince mat Yübu bulunan 600 liranın senetlerin protesto tarihlerinden itibaren yüzde! 9 faiz, 30 lira Ücreti vekâlet ve ma- nfara ile vaki takip talebi üzerine ta-| r#fmıza gönderilen ödeme emrine ve- rilen meşruhattan elyevm mezkür ma halde olmadığmız ve ikametgâhimi. zın meçhul bulunduğu anlaşılmış ol rrikla ilânen tebligat icrasına karar verilmiştir. “Tarihi ilândan itibaren bir ay zarfmda müracaatle bir itiraz dermeyan eylemediğiniz ve anı takip eden sekiz gün içinde borcu eda ve ya'borcn kâfi emvali saire gösterme- diğiniz takdirde hakkınızda gıyaben mâameleyi icraiyeye devam olunaca: ği ödeme emri makamına kaim olmak üzere ilân olunur. İstanbulda taşçılarda 29 numara da mukim iken elyerm ikametgâhı meşhul Karamanopolo efendiye: İstanbul vekâlet 2154 ku. raş protesto harcı ve masarifj fera. iye İle birlikte tahsili zımnında haciz! yola ile takip edilmek üzere 940-7207) numara ile müracaat ederek tarafı. nıza ödeme emri gönderilmiş İse de meçhuliyeti hasebile £ fa edilememiştir. İşbu ilânın tarihinden itibaren bir ay zar. fmda mezkür talebe karşı bir itira. zıtız mevcut ise ne olduğu açıkça bil. dirmeniz ve anı takip eden sekiz gün #dnde borcu eda veya (o borca kâfi emval ve saire göstermediğiniz tak-| dirde hakkımızda gıyaben muamelâtı İoraiyeye devam olunacağı ödeme em. Tİ makamına kaim olmak üzere ilân Yorgi Hamapulos efendiye olan borcumuzdan dolayı açık arttırmıya konulan Yeşilköyde İstanbul cadde sinde 33 numaralı maa bahçe hanenin Vakit gazetesinin 12 — 10 — 931 tarih ve 492 numaralı nüshasile (edilen Uânda 29 gösterilmiş ise de hanenin numarası 33 olduğu tashihen ilân olu- nur, (1928) i Tanım yüzde onu nispetinde pey ak- e ——— ————... İstanbul dördüncü İcrasınadn: al al Ri A EO Beyoğlu sulh kukukundan: andaki Hidayet efendi ile Tao ve na. m diğeri Anastaşın şayian mutasamıf oldukları iki mumarak dükkân ve üs tündeki iki Açık arttırma hamminesi bin ikiyüz elli Tiradır. camış hak da mahkemeye müracsatla haklarını kay» Sultanahmet ikinci hukuk hâki; liğinden: Necip bey ile Mitat beyin Omuta. sarmf oldukları Beyoğlunda Gümüş suyu hastahanesi karşısında Kaba- taş Hacı Fatma hatun namı diğer Ü- mer Avni efendi mahallesinde Rey- tülmalcı sokağında atik3?, cedit 70) numara İle murakkam 8 oda üç kuyu ve şahranç ve bahçe ve müştemilâti saireyi havi bir bap hanenin © izalel şuyuu zımnında bilmüzayede iki bin dört yüz lira bedelle talibi uhdesine ihalei evveliyesi iblicra 1 — 12 — 93) salı günü sant 15 te ihalei kati'yesi icra kılmacağından talip (olanların kıymeti muhamminesi olan (4500) Ti. çesini hamilen Sultanahmet sulh mahkemesi ikinci hukuk © dairesine müracaatler; ilân olunur. (1921) Sirkecide İskenderiye Otelinde ve oranın sahibi olup uzün müddetten ber; gittiği beyan olunan Yunanistan- dan henüz avdet etmiyen ikametgi- hr meçhul Arif bey oğlu Faik beye: Sultan Ahmet üçüncü sulh hukuk hâkimliğinden: Yıldız konserve fabrikası tarafın- dan aleyhinize açılan konserve bede- linden 204 lira 1 kuruş alacak dava- sından dolayı nammıza gönderilen arzuhal ve davetiye nüshai saniyesin- den başka müteaddit davetiyelere gö- re de Yunanistana gittiğiniz ve elân da avdet etmediğiniz anlaşılmış ve ne zaman avdet edeceğiniz meçhul oluduğu gibi oradaki ikametgâhmız da malöm olmadığından bir ay miid- detle mahkeme ilânen tebligat Icrast- na karar vererek muhakemeyi 30 — 1 — 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 1040 a talik etmiştir. O gün mahkemede hâzır bulunmanız lâ- zımdır, Gelmezseniz hakkınızda gi- yaben muhakeme icra olunacaktır. Bütün bunlar Hukuk usulü muhake. meleri kanununun 141 inci maddesine tevfikan tebliğ makamına kaim ol. mak üzere sizin İçin ilân olunur.(1924 İstanbul ikinci icra menurluğun- dan: z ın dolayı mahçüz“ve mesi mukürrer O yazıhnne eşyası 5 — 11 — 931 tarihine müsadif perşembe günü saat ondan on bire kadar Sirkecide Köprülü hanmda 39 numara önünde açık arttırma suretile satılacağından talip olanların mez. kür gün ve saatte mahallinde hazır bulunacak memuruna o müracaatleri ilân olunur. sl Tamamına 3,500 lira kiymet takdir edilen Beyoğlunda Kamer hatun ma. hallesinde Kurdelâ sokağında cedit 116, 118 numaralı tevsij intikal; maa dükkün haricen kürgir hanenin nısıf hissesi açık arltırmaya vazedilmiş o-! lup 9 — 11 — 931 tarihinde şartna- mesj divanhaneye talik edilerek 30— günü saat 14 ten 16 yâ kadar İstan. bul 4 üncü fern dairesinde açık art) tırma suretile satılacaktır. Arttırma. YA iştirak için yüzde yedi teminat ak.| çesi alınır. Müterakim vergi, beledi! ye, vakıf o icaresi müşteriye ittir. Hakları tapu sieillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alükada. bu haklarını ve hususile faiz ve ma- sarife dair olan iddialarının ilân ta. rihinden itiharen yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâ. zımdır. Aksi halde hakkı tapu si lerile sabit olmıyanlar satış bedeli. nin paylaşmasından hariç kalırlar, Alâkadaranın icra ve iflâs kanunu. nun 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha faz. la malümat almak istiyenlerin 71 — 177 dosya numarasile memuriyetimi. 7e müracaatleri ilân olunur. (1920) 1— Kasımpaşada tabakhane meyda oda şuyuuh suretile izalesi için savılığa çıkan!. mıştır. 2— Gayn mankulün : biyme mu. 3— Tapuca tescil edilmiş ve olun- sahiplerinin 20 gün zarfın- omisynu İlânları Askeri © mektepler İhtiynet için 3. K. O. SA. K. O, ve 1. inci fırka krtaatı için 75 VAKIT 28 Teşrinievyel 1931 — “j İ AL. Ko. dan fasulya, patates, ve nohutun ihalesi 25,000 kilo bulgur talibi uhdesindedir.' kapalı zarfla ayrı ayrı şartramelerile aşağıda gösterilen tarih ve gün ve Münakasa 1 — Teşrinisani — 991 pa. zar günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki mahalli mahstusunda icra edilecektir, Daha dün fiatla ta. lip olanlar sartnamesini görmek için! komisyona würacantleri ve İştirak için de vakti Mmusyyeninde hazır bu- lunmaları, o Çırg) — 43485) ».. Levazım dikim evinde mevcut 50000) kilo pamuk (Obez kırpıntısı ile 12000) kilo o yün kümüş kırpıntısı ve mayıs 932 gayesine kâdar (birikecek kur'pın-! tılar müzayede ile satılacaktır. Müza- yedesi 4 teşrinisan; 931 çarşamba gü- nü saat 14 te Harbiye mektebindeki mahalli mahsusunda iera edilecektir. Taliplerin kırpıntıları görmek için Eyüpte levazım dikimi evine müracnat. ları, müzayedeye iştirak için de mez»; kür gün ve saatte komisyonda hazır! Dulunmaları, (103) — (3182) | ... Askeri mektepler ihtiyacı izin 7000 kilo kırmız: mercimek nleni münakasa suretile satın alınacaktır. İhalesi 4 teşrinisani o $31 çarşamba günü saat 16 ya kâdar Harbiye (o mektehindeki mahalli mahsusunda icra edilecektir. Taliplerin © şartnamesini görmek İçin komisyona o müracaatları ve İştirak için de vakti munyyeninde hazır bu- Yunmaherı. (102) <. (3180) ».» Askeri mektepler ihtiyacı İçin 30,000 kilo şeker pazarlıkla satın alı- nacaktır. Pazarlığı 3 Feşrinisanj 931 salı günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki mahajli mahsusunda İc ra edilecektir. 'Tajiylerin şartnamesi; ni görmek için komisyona müracaatleri ve iştirak için de yakti muâyyeninde hazır bulunmaları, (116) (3493) ZAYİLER Beyoğlu malmüdürlüğünden. almakta olduğum 52609 İiva pymarilı tekağt aş cüzdanile tatbik mühürlimi zayi eyle- münakasaya iştirak etmek üzere yev "Terile Fındıklıda K. O. Sa. Al, Kom. | icra kılınacaktır. Teliplerin şartname Sa. Al, Kom. nuna müracnatleri (49) Cinsi İhale tarihi # K. O. mun arpası (o 21—11—981 K. O. nun yulafı o 21—11—981 1. inci F, arpası 21—11931 1. inci F. yulafı 21411931 .. İstanbul askeri kıtant ve mücsse satım yem, erzak ve ekmek nakliyatı için iki hin liralık nakliyat pazarlığı 28 — 10 — 931 çarşamba günü sant MM te yapılacaktır. Taliplerin şeraiti anlamak için her gün ve pazarlık sa atinden evvel de teminatlarile Fim dıklıda 3 üncü K, O, Sa. Al, Kom. nu- na müracaatleri, (493) (3476) ... Samsundaki kıtaatın hayvanat ih- tiyacı için arpa kaplı zarfla münaka- saya #onmuştur. İhalesi $ —11— 931 pazar günü saat 15 te yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi © görmek üzere her gün münakasaya iştirak edecekle- rin muayyen vaktinde teminat ve t lifnamelerile Samsunda 15, Fırka SA, AL, KOM, nuna müracaatları, (449) (189) 46301 giyim beygir ve ester malı kapalı zarfla münakâsaya konmuş- tur. İhalesi 21 — 11 — 931 pazartesi günü staat 15 te yapılacktır. Talip lerin şartname ve mümuneleri gör; mek üzere her gün Ankarada merkez Sa. Al, Kom.da müracaatları, Ve münaksay iştirak edeceklerin o gün ve saatten evel teklif ve teminat mek- diğimden yenisini çıkacağım, eskisinin hükmü yoktur. Malül mütekait zabitandan Mehmet Alı gm Oporet heyetinde bir hadise Aşk resmi geçidi operet Parat Dumur ikinei teşrin O pazartesi Ferah sinemada Biletler şimdiden ; sınlmaya başlanmışur. a ek Mis klişe vE ai Bu akşam Şehzadebaşı Millet tiyatrosund San'atkâr Naşit B: temicilleri, san'at kâr Fabri beyin işörakile - Edibi âzım Namık Kemal beyin âsırından Akif bey ve Sinop muharebel. meşhuresi Milif pi yes 6 perde danslar, kântolar, daetrolar, varyete. Fiyatlar 50-30 Kuruş, detirmelidir. Aksi taktirde gayri mü- seccel hak sahiplerinin iddialar * dinle- mez 4— Gayn menkulün “30 teşrinisani 831 tarihine yüsadil Pazartesi günü saat 14 te Beyoğlu sulh mahkemeleri baş kitabet odasında #çik Arttırma ile sahıla- caktır. 5— Müzayedeye İştirsk edeceklerin yüzde on nisbetinde Pey akçeleri ver weleri lâzımdır. 6— “Üstünde bırnktlan: zat bedeli mü- zayedeyi «beş. gün < zarfında vermeye mecburdur aksi takdirde muamele fesh edilerek farkı fiyat İle zarar ve. ziyan ondan tezmin olunacaktır. 7 Şariname herkesin görebileceği vasıİra 931-176 Bümaralu dosyada mu- kavyet İşbu şertler Eniresinde talip olan» Terin Satış memuruna müraçasdarı Hin olunur. (1025) Beyoğlu ikinci hukuk hakim- innden: « Kasmpaşada “abakbane anında ktin ZNowh dükkânda mukim Taşo nam dİĞEr | Ansstuz efens diye Kasımpsşada Tabakhane meyda sında mucasarru! bulundağamuz © Nob dükkün hükmen izsiei şoyu suretle #stılığa Çıkarılmış ve yevmi müzayedeyi havi ilânim bir sureti tarafımıza “gönde: derilmiş ise de iksmetgüimnizn. meçhul bulunduğu hasebile mezkür ilân sureti farafinıza tebliğ kılımmadığından bü bap taki tebligatın ilân suretle Serasma karar verilerek yevmi müzayede 30-04-01 pazartesi günü sast (4 de talik kılınakla tarihi merkârde sar'ş memuru hüzurunda bazır bulunulmanız ve yahut selâhiyyet tar vekil göndermeniY teblit makomna kaim olmak ürere keyfye İlin ölü nu. (4920) İ tuplarını makbuz mukabilinde mez kür komisyon riyasetine tevdi eyle- meleri, (3329) ., .. Çatalea müstahkem mevki kıtantı için mübayas edilecek sabun için ve- rilen flat haddi lâyık yörülmiyerek 23 — 10 — Wi çarşamba günü iha- lesi tera kıhnacaktır. Taliplerin yev- mi mezkürda Fındıklıda Ii. K, O. Sa. AL komisyonuna müracaatle- ri, (489) (3447) .... Güvercin malzemesinin pazarlığı tekrar 23 — 10 — 981 çarşamba günü saat 16,5 da yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi almak üzere her gün ve İhaleye iştirak etmek Üzere de vakti muayyeninde 3. K. 0. Sa. AL. Kom. müracnatleri (o (492) (8475) . * 4 Yerli : fabrikalar Oo mâmulâtından 25,000 kilo sarı sabunlu Kösele kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- tesi 2 —1i — 931 pazartesi saat 15 te) yapılacaktır. Taliplerin şartname ve nümunelerini görmek Üzere Ankarada o gün ve saatten evel teklf vr teminat mektuplarını makbuz (mukabilinde mezkür komisyon riyasetine tevdi ey- Temeleri. (404) (ozi) ... Yerli fabrikalar omamulitmdan 60,000 metre boz renkte elbiselik kı maş kapalı zarfla (o münakasayı kon- muştur. İhalesi 4 — 11 — 901 tarihi. ne müsadif çarşamba günü sant 15 fe yapılacaktır. Taliplerin şartname ve merkez satın #lma Komisyonuna mü: racaafları ve münakasaya iştirak ede eeklerin o gün Ye saatten evel teklif ve teminat mektuplarını makbuz mu- kabilinde mezkür komisyon riyasetine tevdi eylemeleri. (405) (022) ... Topçu atış mektebinin üç ağet tulumbası tamiratı 31 — 10 — 931 cu- marlesi günü saat 1690 da pazarlık. la yaptıracaktır. Taliplerinin şartı! nameyi almak ve keşifnameyi görmek üzere her gün ve ihaleye (İştirak etmek üzere muayyen vaktinde Fın- dıklıda NI K. O. Sa, Al Kom. ie (491) (349) nuna müracaatları, iştirak edeceklerin o gün ve saatten evvel teklif ve teminat mi merkürda teminat ve teklifname- müracaatları, (477) (3350) Cinsi erzak tarihi Günü Saati Nohut K. 0, ve L inci F. için 1 — nı — 931 Çarşamba 15 Fasulya » » ». 7” —11-—-931 .. Patates ».... / —11 —981 » ... K. O. ve birinci fırka hayvanatı ihtiyacı için arpa ve yulaf ayrı ayrı şart. namelerle aşağıda gösterilen tarih ve saatlerde kapalı zarfla münakasaları leri almak Üzere her gün ve ihaleye iştirak etmek üzere vakti muayveninde teminat ve teklifnamelerile K. 0. & (Gi) Saat 4 45 5 VW Kolordu — birinci fırka mayvanatı için otun ihalesi aşağıda o gösterilen günler ve <vatfe Kapalı zarfla -e ayrı ayrı şartname iie münakasaya kon- muştur. Taliplerin şartnameyi almak üzere her gün münakasaya iştirak &- lerin muayyen vakitte teminat ve ppi 4 Fındıklıda 3. &, 0 SA. AL KOM. muna (müracaatları (451) — (3191) Ka.kıtsan için ot ihale taribi 12-11-931 mba saat 14 Mi topçu alayı için Ot ihale tarihi (9.1109) çarşamba tat İAS. E. 1 içinot ihale tarihi 12.1(-991 çarşamba saat İ5 te. ,.. Yerli fabrikalar mamalâtmdan 1000 adet mahruti çadır kapalı zarfla mü- nakasaya konmuştur. İhalesi 7 —il — 991 tarihine müsadif eymartesi gü nü saat 14 te yaplacaktır. Taliplerin * şartname ve nümunesini görmek Üzere Ankarada merkez satın alma komisyo- Ve münakasaya mektuplarını makbuz mukabilinde mezkür Xoris- yon riyasetine tevdi eylemeleri. (406) (3023) » ... satı yem ve erzak ve ekmek değ Din liralık nakliyat pazarlığı 4— 11 — 981 tarih çarsamba günü saat on beşte yapılacaktır. 'Taliplerin şart” nameyi almak üzere her gün ve iha- leye iştirak etmek üzere de yevmi muayyende teminatlarile 3, K. O, Sa- tıp alma komisyonuna müracaatleri (496) (5495) ... 3. K. 0. ve krtaatı ihtiyacı için cay pazarlıkla mübayaa edilecektir. İhâ- lesi 3 — 11 —931 tarih salı günü saat 14 te 3. K. 0, satın nima komisyonun. da yapılacaktır. Taliplerin şartna- meyi almak üzere agi ihaleye rak edeceklerin de Y muayye pi komisyonumuza müracantleri. (499) (4498) ie 3.K, 0, ve birinci fırka kıtaatı z tiyad için sovan aleni münakasa li ec İhalesi 19—11—991 iarih perşembe günü saat 14 te 3. K. 0. satın alma komisyonunda yapıl» caktır. Taliplerin şartaameyj almak üzere her gün ve ihaleye iştirak et- mek üzere de yevmi e; müracaatle misyonumuza 3108) ... 3. K, 0, ve birinei fırka hayvanatı için kuru ot ayrı ayrı şartnamelerle pazarlıkla mübayan olunacaktır. İha- Yesi 28 — 10 —931 çarşamba güni sa- at 16 da 3. K. O, satın alma komisyo- nunda yapılacaktır. Taliplerin şart nameyi almak Üzere her gün ve pa zarlığa iştirak etmek üzere yevmi mü- syyende komisyonumuza müraçani leri. (497) (3496) .s. 2 K. 0, ve birinci fırka ihtiyaet için zeytin yağı aleni mlinakasa İle satın almacaklır. İhalesi 19 — Yi 941 tarih. perşembe günü 14,5 da $. K. 0. satın alma komisyonunda. yö pılacaktır. o Taliplerin © şartnameyi j almak ve ihaleye-iştirak etmek üzere yevmi muayyende isyonumuza müracaatleri, (498) (3497) Sahibi: Mehmet Asım, umum! tiyat müdürü: Refik Ahmet vi N 17 iü? slğ. Mar J İ N | i İstanbul askeri kıtaat ve müâsse