30 Kasım 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

30 Kasım 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

—— ———mamayamz 7 ve VAKIT 30 Teşrinsani 1931 —— Nafia vekâleti Adana yedinci | fwenkeme ve icra ilan daire su işleri müdürlüğünden: | , Şamemet Öçüncü Sulh Hukuk Cebelibereket vilâyetine tabi Ceyhan kasabası civarmda İstanbul gümrük idaresi tarafın. mevcut mahmuzların tamirile ilâveten yapılacak 3 adet mahmu- | dan müddenaleyhler Salim Bey ve run keşif bedeli olan 10530 lira mukabilinde ve kapalı zarf usu- | Tüfekası aleyhine ikame edilen nla- “mniyet sandığı Emlâk müzayedesi «Katı karar ilânı wi Hesap, Merhunatın cins ve nev'ile Borçlunun No. mevki ve müştemilâti ismi Ortaköyde eski Sarı ve yeni Fıs- tıklı sokağında eski 24 mükerrer ve yeni 17 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir diğerle- ri ahşap olmak üzere iki buçuk katta biri sandık odası olmak üze- re altı oda iki çıkma harice metha- li ve yetmiş dört arşın bahçeyi ha- vi bir hanenin tamamı. Üsküdarda Abdürrahman gazi (Kartal) Maltepesinde mukadde- ma Bakkal köyü yolu elyeym Çift- lik yolu sokağmda 231, 353, 5913, 32 numaralı iki yüz arşın arsa üze rinde bir katı kârgir diğerleri ah- şap olmak üzere iki buçuk katta yedi oda iki sofa bir (taşlık iki methal O ocaksız mutfak (odalar- dan biri mutfak olmak üzere kul- lanılmaktadır) ve üç dönüm altı yüz arşın bahçeyi havi ve bahçede bir kuyuyu havi bir köşkün ta- mam, Davutpaşada OKasapilyas ma- halleşinde Samatya caddesinde es» ki 55, 4, 55, 5 ve yeni 67, 69 nu- maralı yüz elli altı arşın arsa üze- rinde kârgir bir bucuk katta beş oda © (odalardan biri yemekodası ve biri natamamdır) bir sofa bir mutfak bir ev altı bir kiler mahalli bir methal ve yüz altmış yedi arşın Hüseyin Selâhi PR. bahçeyi havi sıvasız bir hanenin ta- ve Fatma Seni- mamı. Babı caferide Ahi çelebi ma- hallesinde eski tütün gümrüğü cad desinde ve yeni liman iskelesi s0- kağında eski ve yeni 7 numaralı o- tuz arşın arsa üzerinde tam kirgir dört buçuk katta üstünde üç oda üç gezinti mahalli bir daraçıyı ve altında mağazayı ve elektrik terti- batmı havi bir hanın lamamı. (İkinci kattan itibaren şohniş var- dır). Erenköy mukaddema Zühtü pa- şa elyevm Göztepe eski ve yeni Çif» “© te havuzlar. sokağında eski 18, 18 mükerrer ve yeni 7, 9, 7, 9, numa- ralı iki yüz yirmi dört arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta sekiz oda bir sofa bir mutfak bir kiler bir taşlık tulumbalı kuyu bir sarnıç diğeri yüz kırk beş arşm ar- sa üzerinde ahşap iki katta dört o- da bir taşlık ve kırk arşm arsa üze“ rinde arabalık ve üç dönüm bin yüz doksan bir arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı, Beyoğlu Meşrutiyet mahallesin- de Büyükdere caddesinde eski 127 mükerrer ve yeni 232 numaralı yüz doksan beş arşın arsa üzerinde kâr gir dört buçuk katta on oda üç 80- fa bir mermer diğeri kârgir çini iki antre bir mutfak bir taş koridor bir methal bir mermer taşlık iki şahniş bir balkon banyo ve üç yüz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Üsküdarda Solaksınan mahal - lesinde Tophaneli oğlu sokağında eski 12 ve yeni 14 numaralı iki yüz elli arşın arsa üzerinde p üç katta biri sandık odası ol üze“ re on iki oda iki sofa iki salon iki mutfak iki taşlık iki kuyu üç yüz elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Beylerbeyinde Bostancı başı Ab- dullah ağa mahallesinde İslavroz caddesinde Bostan aralığı sokağın- da eski dokuz mükerrer ve yeni dört numaralı harem kısmı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dört oda (biri harap biri san- dık odasıdır) iki ufak 0fa ha - rap ev altı bir (o merdiven altr Oo (hariçte olan mutfak yı - kılmıştır ve bu hans haraptır) se- lâmlık kısmı elli dört arşın arsa ü- zerinde ahşap iki katta iki oda bir ufak sofa küçük ev altı merdiven altı ve on arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz otuz altı arşm bahçeli ve bahçede bir tulumbalı kuyuyu havi iki kısımdan ibaret bir Seyfettin ve Hak in tamamı. Arnavut köyünde Adalı dimitir sokağında eski 37 mükerrer ve ye- 8 numaralı yelmiş sekiz arşın ar Advije Rabia H. Hasan Tahsin B. Fatma Nimet H. Ömer Avni B. Fatma Zehra H. üzerinde bir katı körgir iki katı. ile münakasaya çıkarılmış ve 931 senesi kânunuevvelinin 13 inci salı günü zevali saat 15 te ihalesi mukarrer bulunmuş olduğun- dan taliplerin yüzde yedi buçuk teminat ve sair vesaiki havi kapalı zarfların ihaleden bir saat evvel Osmaniyede hükümet dairesinde müteşekkil komisyona tevdi etmeleri ve fenni eyrakı görmek istiyenlerin Adanada Su işleri dairesine müracaatları ilân olunur. (4146) Vakıf paralar müdürlüğünden: *o 12 faizle emlâk mukabilinde: para verilir. 5000 liraya kadar olan ikrazat için muhammen ücreti alınmaz. Vakıf paralar müdürlüğünün hiçbir yerde şubesi olmadığı gibi mütavassıt, acente ve komisyoncusu da yoktur. Muamele yapacakların Bahçekapısında dördüncü: vakıf handa ikinci katta 18 No. da vakıf paralar mü- dürlüğüne müracaat eylemeleri.Telefon: 23654 ahşap olmak üzere üç katta beş o- da bir mutfak iki sofa bir kömür- lük bir merdiven altı bir çimento taşlık iki çıkma bir balkon ve alt- mış dört arşın bahçeyi havi bir ha- nenin tamamı. Hasan Sabri B. 5882. Mİ o Beşiktaşta Meşritiyet mahalle sinde Cabi sokağında eski 20 mü- kerrer ve yeni 32 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde kârgir dört katta on beş oda dört sofa ca- mekânir daraça üç kiler iki taşlık üç merdiven altı iki banyo çamaşır- lik bir mutfak harici bir mermer antre (barice bir 5 methali vardır harici antrenin üstü yukarı- erer 4 > birer tarafı Neriman H, tara- ondur) bir kuyu ve yetmiş 26 findan | bilvekâle iz arşm bahçeyi havi bir hanenin — Ç Adnan Hilmi B. 474 7441 Hüseyin EF. 1708 rer ve yeni 36, 38 numaralı iki yüz arşm arsa üzerinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere dokuz Küre mesela. be eye De Şike lık bi ir kuyu odun ve kömürlük iki şahniş ve yirmi ar-. va vee babes havi ve Aliye Ayşe üz otuz i arşın İki bölüklü bir hanenin tamamı. Hanımlar sinde eski Beşiktaş caddesi ve yeni Çirağan sokağında eski 7, 9, 11 ve yeni 16, 18 numaralı yüz kırk dört arşm arsa üzerinde (o kârgir dört katta sekiz oda üç sofa bir mutfak bir m leg taşlık bir Dy ve on arşın bahçeyi ve “— bir dükkânı havi ey muh- taç bir hanenin tamamı. (Bir kuyu vardır). Evdekimos Ef, Galatada Sultan Beyazıt mahal- lesinde Arapoğlu sokağında eski 11, 13, VR vs Mz 17 numaralı iki yüz altmış " arsa üzerinde kârgir beş katta ri kapıcı odası olmak üzere otuz iki oda üç sofa üç gezinti mahalli bir methal çimento daraça altında iki dükkânı (ortadan kapı ile bir- leştirilmiştir) pp seri ya rum ve yirmi arşın aralığı ha- vi bir otelin tamamı. Hüseyin Naim B. Yukarıda cin ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gay- rı menkulenin icra kılman aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mez- kür bedeller haddi lâyıkmda görülmediğinden tekrar otuz bir gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 6 Kâ - sani 932 tarihi ne müsadif çarşamba günü kat'i kararlarının çekilmesi takarrür ey- lemiş olduğundan yevmi mezkürde saat on dörtten on beş b a cak davasının icrayı muhakemesi ta- yin edilen günde müddeaalej lerden Salim bey mahkemeye gelmemiş ve mahalij ikametgüh: meçhul olduğu bilâ tebliğ iade edilen davetiye vara- kasma yazılan meşruhattan anlaş. makla mumaileyh namma on beş gün müddetle ilânen teblizat ifasına ka- rar verilmiş ve muhakeme 21 Kânu- nuevvel 931 pazartesi saat 14 de fa- lik edilmiş olduğundan mumaileyhin yevmü mezkürde bizzat gelmediği ve ya tarafından bir vekili kanuni gön- dermediği takdirde muhakemenin gi- yaben rilyet olunacağı ilânen tebiğ olunur. İstanbul sekizinci icra düiresin den: - Ramiz beve üç yüz lira (borçlu Kadıköyünde Yoğurtçu köprüsü itti- salinde Yoğurthane sokağında 1? « 270 numaralı hanede sakin iken el- yevm mahalli ikameti meçhul bulu- nan Mehmet Necati Beye ilânen teb. ligat ifası karargir olmuş bülurdu- Zundan işbu deyinden dolayı ödeme emri ihbarnamesi makamma kaim olmak üzere iânen tebliğ olunur. Istanbul 4 üncü icra memurlu- ğundan: Tamamına (19250) on dokuz bin iki yüz elli lira kıymet takdir edi- Ten 149 kadem tul ve 32 kadem ar- zmda 337 gayrı safi ve 179 safi toni- Yatolu 70 beygir kuvvetinde tek ka- zank Trıpil makine ile mücehez ha - len Galata'da kalafat (mahallinde kiçtan karaya bağlı İstanbul limane na mukayyet (149) yüz kak dokuz senedi bahri No. lu Zafer Yapurunun tamamı açık artırmaya vazedilmiş o- Tup 10 - 12 . 931 tarihinde şarta mesi divanhneye talik (olunarak 2 - K. SANI - 932 tarihine müsadif Cu- martesi günü saat li ten 16 ya kadar Istanbul 4 üncü icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Artırmiya iştirek için yüzde yedi teminat almır. Vapurun müterakim bilimum deniz resimleri müştetiye alttir. Yeni icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları deniz Ticaretinin sicillerile sabit ol- mıyan teminatlı alacakirlar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahip- lerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını i- lân tarihinden itibaren 20 gün için- de evrakı müsbitelerile bildirmeleri Yâzımdır. Aksi halde hakları isbu si- cile sabit olmiyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâ- kadarların işbu madde ahkâmma gö- re tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malâmat almak istiyenlerin 931 137 Dosya Numarasile memüri- yetimize müracaatları ilân olunur. 5 inel İcra Memurluğundan; Bir deynin temini İstifası içun tah Gardrop, 6 adet Duvar ve yer halısr 30-11 - 931 tarihine müsadif pazar- tesi yünü saat 12 - 19 de Beyoğlunda Cehennem sokağında 4 No. hanede bilmüzayede satılacağından talip ©- lanlar yevmi mezkürda hazır bu- Junmaları ilân olunur. (2086) Sekizinci icradan: Bir deynin teemini isitfast içun tah tb hacze alınan İstanbulda Marbuççu- larda 52 no, lu dükkânda mevcut tü- hafiye eşyası ve bir adet müstamel daktilo makinası 1 - 12 - 991 tarihine müsadif salı günü saat İ2 den 18 e ka dar mahall; mezkürda paraya gevri- leceği İlân olunur. (2090) 7 DAİ ei İ ZAYİLER İ Liman dairesinden almış olduğum 8 - 1093 No. Liman eüizdanınsı zayj et- tim. Yenisini alacağımdan eskisinin hükmü olmadığını ilân ederim, (2085) Halit Basri $ Çatalca müstahkem mevki hasta: nesinden aldığım terhis tezkeremi Za» yi ettim. Yenisini alacağımdan ev- velkinin hükmü olmadığını ilân ede-