22 Mart 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

22 Mart 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— — 8 VAKTT 22 MART 1932 SiPanIZADE » HASAN HÜSNÜ “rsapat Fabrikaları yazlık kumaşların nefis bir surette imaline bşlamıştır Merkezi: İstanbul Sultan hamam No. 24 Tel; 20625 Şubeleli ; Beyoğlu İstiklâl caddesi No. 376 Telefon: B. 7 İstanbul Bahçekapı Haseki hamam caddesi 67 Tek: 21320 İstanbul Mühmutpaşa başı Büyük çarşı Aynacılar kap be beklen aşatıkı had sanerm için deli ve Masmah çek yeni ve alk Alkol yakım sirin esiri pafidir. Saner tekrar gelmeden hala tarbe edinis. Aveletini manat 0, 9-11 Tel, 9017 OH, HER ŞEY ALA darunaz, meyrul olurken » da har Alke ismini el bir mey ki Alke yakım halam Türkiye Umumi Acentaları | GB A. BAKER Ltd İsrAMaSL vonk'ünme dan, taam Yeni, Delikli, ALLCOCK”YAKISI SANCIYI İZALE EDER. CVAKITYın küçük ilânları 10 dafası 100 kuruştur. Satılık dükkân — Mahmutpa- | sada Kürkçü hanı alt katında ayda (14) on dört lira kirası olan bir dükkân sa- öliktur. Talip olanların Galatada Mehmet | Ali paşa hanında (41) numaraya üre Cam eylemeleri. Acele satılık hane ve fırın— Rumelihisarında Alitorlak mahallesinde çeşme sokağında bir batı kâzir bir kau kaman, İbaret dörr oda, bir mutlak, bir hamam, bir kuyu, bahçe, elektrik ve müştemilân saireyi havi hsne ve ittisalinde fırın satılıkur. Talip Olan ların Galatada Mehmet Ali paşa hanında (41) numaraya müracant eylemeleri Sağlam ve kelepir irat sa- tın almak istiyenlere — İstanbu- Ten şerefli ve eğlenceli bir mevkiinde senevt (7.000) ira kira getiren emlâk satılıktır. (Bedeli için bir kısmı peşin alı- nârak mütebaki mukasseten ve yahut iki #ene sonra verilmek üzere kolajlık gös- terilir) fazla malömat ve tafsilât almak Is- tişenler Galatada Mehmet Ali paşa ba- nında (41) numaraya müracaat eylemeleri. Ucuz ve ie satılık otel va kahvehane ve garaj — Sir. kecide Salkımsöğütte tramvay caddesinde 19) oda, ikl salon, ve müştemilân sai- teyi havi otelle alındaki kahvehane ve eisalindeki garaj ucuz satılıktır. Talip olanların Galatnda Mehmet Ali paşa ha. mında (#1) numaraya müracası eylemeleri, Satılık kâgir hane — Divan- yolunda tramvay caddesinde kâgir dört kattan ibaret dört oda, bir mutfak, bir sarnıç, bir kuyu, daraçayı havi munta- zam ve nezareti fevkalâdeli kâgir bane satılıktır Talip olanların Galatada Meb- met Ali paşa hanında (41) numaraya müracaat eylemeleri. Cığaloğlunda salılik mü“ kemmeâl hane — Cığaloğlunda ka- gir dört kattan ibaret on oda, bir salon, bir channüma, bir mutfak, bir kiler, bah- çe ve müştemildu saireyi havi mükemmel Bane satılıktır. Talip olanların Galatada Mehmet Ali paşa hanında (41) numaraya müracaat eşlemeleri. . Acele satilik apartman ve dükkânlar — Kadıköyünde, Yelde- irmeni Çarşısında, dört yol ağzında, tabunda Beş dükkân, bir oda, halâ ve bodrumu, fevkinde: Dört daireli ve be beri bir sofa, (4) oda, mutbah ve haliyi havi emlâk sanlıktır. "Talip olanların on | buçuktan beşe kadar Galutada, Mehmet paşa hanında, (#1) numroya müra- eylemeleri. Kiralık kat — İdarehane, muaye: nebane veya ikamet için, iki oda An- Kara caddesinde 52 numaralı eve müra cal | (80.000) liraya kadar satı- lık mağazası olanlara — Bey- oğlunda İstikidi caddesi, Galatada, Ks- raköy, Istanbul cihetinde Behçekapusu Saltanhamamı ve Balıkpazarı gibi en çe- refli mahı e (80.000) liraya kadar sa- | tık mağ: Janların saat on buçuktan beşe kadar Galatada Mehmet Al paşa hanında (41) numroşa müracaat eyleme- leri, (Mezkör beheri yirmi b kıymette üç dört mağazada olabilir). Satılık dükkân — Veznecilerde tramvay caddesinde 113 No. lu üstünde oda ve balayı bavi bir dükkân acele sa- uliktr. Kadıköy Kuşdili koyu sokak 16 Na ya müracaat Acele satılık ve kiralık mü- kemmel köşk — Göztepede istas- yona dört beş dakika mesafede, fevka; iâde nezaretli bir mevkide, harem daire- si (30) odayı, külhanlı ve dört kurnalı hamamı, ve irtsalinde mutbahı, çamaşır- haneyi, musluklu kileri, iki yemek odası, terkos ve telefonu, selâmlık dalresi Kâ- gir iki kattan ibaret ve üç kısma kabili taksim on iki odayı, ahırı, garajı, büyük mutbak uşak odaları ile üç büyük bos- tan kuyusunu, vasi çamlıklı (27) dönüm bahçeyi ve müştemiltu saireyi havi ha- rem ve selârlık köşkleri, olduğu gibi bir kaç kısma taksim - edilerek kira ile de verilecektir. Talip olanların OGalatada Mehmet Ali paşa hanında (41) nomraya saat on buçuktan beşe kadar müracaat eylemeleri, Tebdilhava etmek istiyen- lere — Bahçeli ve dört odalı müstakil kullanışlı bir yalı kiralıktır. Arzu eden- ler Beylerbeyinde iskele civarında be- destanlı Hüsnü beyin 2 numaralı bane- sine müracaatları. Acele satılık hane — Fetye- de kâtip Muslahattin mahallesinde Dira- || man caddesinde ahşap /ki kacan ibaret üç oda, bir mutfak, bir kuyu, bahçe ve müştemilân salteyi bavi hane acele satı- lıkır. Talip olanların saat on buçuktan beşe kadar Galatada Mehmet Ali paşa hanında (4) numaraya müracaat eyle- meleri, Acöle ve ucuz satılık ha- İ me — Beyoğlunda Kamer hatun mabal- lesinde kâgir dört kattan ibaret (6) oda, bir muzfak, iki sola, bir sarnıç, bahçe, elektrik ve müştemilân saireyi havi hane acele ve ucuz satılık oldağu gibi bir katı kiralıkur. Talip olanların saat on buçultan beşe kadar Galatsda Mehmet Ali paşa hanında (41) numroya müracaat eylemeleri. . Varuden han hamsi ban mameme Bir eğirdir Bir düsüme ilkştan daha müsli bendi renilesi istanbul Evkaf İ müdürlüğünden|i Cinsi Sadeyağ Zeyn yağ 3000 Pirinç 3000 Fasulye Fırka imaretlerine lüzumu olan yukarda yazılı dört kalem er- zak ayri ayn aleni müzayedeye konmuştur. Talip olanların şera- iti anlamak ve nümuneleri gör- mek üzere her gün Levazım Ida- resine ve ihale günü olun Mar- tın otuz birinci Perşembe günü saat on dörtte İdare Encümenine muracaatları. (880) Miktarı Kilo 800 300 pa sürür. Dier eredede 'kalınızda uslumuz. Taklilerimden SEYRİSEFAİN Merkez acentası Galata köprühaşı R. 2301 | Sube A, Sirkeci Mühürdar zade Han 28740 || Mudanya Pastasi | Her hafta ÇUME, vini Pazar, Garşamba güdleri saat 9,30 da İdare rıbtımından kalkar, Trabzon Postası (Cümhuriyet) 23 Mart Çar- şamba 18 de Galatarıhtımiın- dan kalkar, Uşak'ta metkezi bulunan UŞAK ŞAYAK FABRIKASI TÜRK ANONiM ŞiRKETINI 931 senesi heyeti umumiyesi 13-4-932 tarih Çarşamba günü saat ondörtte fabrikada içtima: mukarrerdir. Heyeti umumiyede bulunacak hissedarların o nizam- namesinin 26 .mcı maddeisine nazaren bisse senetlerinin fabrika kasasına usulü dairesinde veya vesaik muteberelerinin itası ilân olunur. RUZNAME!I MUZAKERAT 1 — Meclisi Idare raporu 2 — Murakıp raporlarının kı- raatleri, 3 — Bilânço kabulü, 4 — Meclisi Idare ve Mura- kıp intihabatı, —VAKIT Adres: Istanbul Ankara caddesi Vak yurdu, Telefon: Yazıişleri 24379 ve 23872 idare 24370. Posta kutusu: 46 Telgraf: Istanbul Vakıt. e şariları: 1 86 19 Aylık Dahilde 150 400 750 1400 Kuruş Hariçte — o 800 1450 2700 —— — — Ilân şartlarımız: Resmi Hususi Satırı 10 Kş 12,50 Ke Santimı 20. 25 Küçük ilân şartlarımız: eN 1:10 Defa 80 50 65 75 100 Kuruş A — Abonelerimizin her üç aylı- ğı için bir defa meccanendir H — 4 sâtın geçen ilânların fazla satırı İçin 5 kuruş zammolunur, VAKI tbaası Sahibi: Mehmet Asım, umumi neşriyat müdürü; Refik Ahmet 932 birinci kurası 2500 lira mükâfatlı 1 Nisanda çekiliyor Birinci mükâfat 750 liral Ikinci mükâfat 250 ,, 10Okişiye 100erden1000 ,, 10 kişiye 50 erden 500 ,, | Türkiye İş Bankası Kütahya vilâyetinden: 1 Kütahya memleket hastanesi için 6000 lira muhammen be- delli bir rontken cihazı ve alât ve edevatı ile 20 beygir kuvve- tinde tam Dizel ve Jeneratörlü Akuple olmak üzere bir motör şartnamesi mucibince ve bunların gümrük resmi © vilâyete v Kütahyaya kadar sigorta (nakliye, montaj ve sair masrafları müteaahhide ait olmak şartiyle komple olarak 10 Mart 932 ta- ribinden 1l mayıs 932 tarihine kadar kapalı zarf usuliyle müna- kasaya konmuştur. 2— Ibale 11 Mayıs 932 çarşamba günü saat 15 te Kütahya- da daimi encümeni huzurunda icra » “lecektir. 3 — Şartnamenin birer sureti | ul, Ankâra, Izmir Sıhhat Müdürlüklerine gönderilmiştir. Talip.er mezkür müdürlüklerden ve vilâyetimizden şeraiti öğrenebilirler, 4 Taliplerin mezkür ihale günü ve saatinden evvel 66İ nu- maralı münakasa ve ibalât kanunun 10 ve İl'inci maddeleri mu- <ibince teklifnameleriyle yüzde yedi buçuk nispetinde teminat muvakkate makbuzlarını veya danka kefaletlerini havi (teklif zarflarmı Vilâyet makamına göndermeleri ilân olunur, (832) Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Elli ilâ seksen bin metre yazlık haki kumaş kapalı zarf mü- nakasasile alınacaktır, Taliplerin şartname ve nümuneyi görmek üzere ber gün ve münakasaya iştirâk için teklifname ve teminat- larile beraber Nisanın latıncı Çarşamba günü saat on bire kadar Komisyonumuza muracaatları. (1013) Gedikpaşada Jandarma Sa- tinalma' Komisyonundan: On ilâ On bir bin jandarma kaputu imaliyesi kapalı zarfla münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin şartname ve nümuneyi gör- mek üzere her gün ve münakasaya iştirâk için teklifname ve teminatlarile beraber Nisanm altıncı Çarşamba günü saat On beşe kadar Komisyonumuza müracaatları (1012) Devlet Demiryolları ilanlârı Idaremize ait oulp H. P. Limanında çalışmaktaolan dubalar- dan biri bil müzayide satılacaktır. Müzayide 31. 3. 32 Perşembe günü saat 14 de H. P. Mağazasında icra kılınacaktır. Talip o- lanlarn her gön H. P, de Liman ve rıhtım ser müfettişliğine müracaatla dubayı görebilecekleri ve müzayide günü ve saatin de mağaza müdürlüğünde hazır bulunmaları icap ettiği ilân olu- nur. o (1078)