28 Nisan 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

28 Nisan 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Emniyet Sandığı mü lucu urlüğünden: dür Maha, Men 1 byme 3 No, 114 Yı ie dık Büyük Tayyare Piyangosu 4 üncü keşide 11 Mayıs 1932 dedir. Bilik ikramiye 40000 iradi * 15.000, 10,000 Liralık büyük ikramiyeler ve 20,000 Uiralık bir mükâfat vardır. Merhunstın cins ve nevile mevki ve moğştemildn Balatta hamamımuhittin maballesin- de tanburacı sokağında atik 19 mükerrer cedit 31 numaralı bir hanenin nısıf hissesi. Kadıköyünde İbrahimağa mahalle- sinde hekim lâmbo sokağında atik 11 mü. cedit 20-22 numaralı dük- kânı müştemil bir hanenin tamamı. Kadıköyünde cağferağa mahallesin- de atik yoğorteu çeşmesi cedit safa sokağında atik 13 cedit 10 numa- ralı bir hanenin tamamı, Söleymaniyede (Süleymaniye ma- hallesinde ayşekadın bamamı s0- kağında atik 5 cedit 9 numaralı bir hanenin tamamı, Sultanahmette firuzağa maballesin- de ticarethane sokağında atik 29 cedit 71 numaralı maabahçe bir hanenin tamamı. Edirnekapıda Haticösultan mahal lesinde çukurbostan sokağında atik 1331 cedit 125 numaralı bir hane- nin tamamı, Fenerde Tahtaminare mahallesinde Tırandafil sokağında eski 1 ve ye- vi 5 numaralı bir henenin tamamı. Bakırköyünde yeni mahallede ikinci sokakta 26 numaralı bir hanenin tamamı, Bakırköyünde Kartaltepe mahalle- sinde Avniye sokağında umum hesap 196 ve cedit 11 numaralı bir ha- nenin tamamı. Boğaziçinde Büyükdere mahallesin- de Büyükdere caddesinde ve Eski- nazi sokağında atik 352, 354, 556-2 ve cedit 329, 331 6-4 numaralı maa dükkân iki hanenin tamamı Balatta Tahlaminare mahallesinde eski Tahtaminare've yeni kıraoğlu ve tahtaminare sokağında eski 139 137, 142, 141, 141, 141 mü, ve yeni 1, 133, 135, 137 numaralı seneden maa arsa üç dükkân elyevm bir dükkân fevkinde apartımanı müş- temil fırının tamamı, Drağmanda Tercüman Yunus ma- hallesinde Drağman sokağında atik 16 cedit 91-11 numaralı maa oda bir hanenin tamamı. Üsküdarda Çakır ağa mahallesinde atik Mes'udiye cedit Kefcedede s0- kağında atik 2 mükerrer cedit 80 numaralı bir hanenin tamamı. Boğaziçinde İncirköyünde Paşabah- çesi mahallesinde eski Köyiçi yeni iskele sokağında eski 1 yeni 26-3, 26-3numaralı maadükkân bir hanenin tamamı. Beykozda Beykoz mahallesinde atik Alibey cedit Kemer sokağında atik 29 cedit 95, 25 numaralı müşterek metbal mahallini havi müfrez maa- bahçe bir hanenin tamamı. Kuzguncukta Kuzguncuk maballesinde Emine Mu- Paşalimanı caddesinde eski 116 ve yeni 155-1, 155.2 numaralı tahtında maaka- yıkhane, Gazinoyu müştemil bir sahilha nenin tamamı, ikraz numa ları yazılı emlâkin vadesi hitamında ödenmemesi basebile 61 gün müddetle satılığa çıkanl- an talip olanların veya fazla tafsilat almak isteyenlerin San- tış Amirliğine muracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. Borçlunun ismi Mehmet Halit Bey Yusuf Kenan Bey ve Ayşe Mükerrem H. Kemal Bey ve Züleyha Naci- /k ye H. Kâmil B. ve Ülfet, Meliha ve Seniha H. lar Osman B. Madiha H. ve Hafız Ömer ef, Hediye H. Sabire ve Şevki Hanımlar, Apnik H. vekili Köseyan Antu: | van Takfo Ef. | Eatma H. Ibrahim Etbem | ve Münevver H. Sadide H. bil- esale ve Sabri B. tarafından bilvekâle. Cemil Bey. zafer H. -VAKITın li İ Küçük ilân! lar 510 defas yüz kuruştur Kiralık sayfiye — Üsküdar bağ larbaşında tophaneli oğlunda altuni zade mahallesinde 45 No. lu beş oda ve İki apteshane ve 300 arşın bahçeyi havi nezareti kâmilesi bulanan hane Kiraya verileceğinden arzu edenler topbaneli oğlunda kömürcü Ali beyle bekçive ve pazarlık için İstsnbnl Çenberlitaş Divan yolu karababa sokağında 10 Nada Hays dar beye müracaatleri ilin olüner Para yahut her nevi oşya— Hükümet memuruna kefaletle yahut ipo- tekle verilir. Saat 9.19 arasnda müra» | caat. Istanbul Bahçekapı dördüncü Vakıf han asmakar 29 Yu YAZ GELDi! Ipeklilerinizi kurtarınız 777? SÜ - DO - RONG PERTEV Yalnız lüzumu olan ve #rxu edilen mahallerdeki teri & , vücüde biç bir mazârrat vermez. Sihhat vekâletinin mü- sadei reşmiyesini haizdir. SEYRİSEFAİN Merkezi İdaresi Gelata köprübaşı 9 2023 Şube A, Sirkeci hürdar zade Man 22040 Mersin postası (Ankara) 29 Nisan Cuma 10 da idare rıbtımından kalkar. Tek ve çift önlü kazanlar raspası 20 Lira, Faça ve-karine“raspası ile borda ve ambar dahili aksa- mı 24 Kr. 10 para. Karine sakal raspası 3 Kr. Dankların çekiç yi. Zehirli boya ile böyama$ ,, tiatlarla talibi (o üzerindedir. Noksanile yapmağa talip olan- ların 2 Mayıs 932 saat 16 da komisyona müracaatları, Teminat üç yüz liradır. As. Mk. Sa. Al. komisyo- nu ilânları Harbiye mektebi için terzi ve kun- dura dikiş makinelerile bunlara. ait muhtelif malzeme aleni münukasa sus retile satın almacaktır. Münakasası 12 Mayıs 932 Perşembe günü saat 15 ya kadar Harbiye mektebindeki satın alma komisyonunda icra kılınacak- tr, Taliplerin “şartnamesini görmek için komisyona müracaatları ve işti. yak için de muayyen vaktinde komis- yonda hazır bulunmaları, (265) (1572) —WVAKIT Adresi İstanbul Ankars caddesi Vakıt yurdu. Telefon: Yazı işleri 24379 ve 23872 idare 24370 Posta kutusu: 16. Telgraf: Istanbul Vakız az am Abone peel 3 © 12 Aylık Dahilde 150 400 750 1400 Kuruş Harigçe — o «00 1450 2700 LDL Md llân şartlarımız: Resmi ” » EE 10 Ks 2,50 Kş dv. 5 rtlarımız * a 1-10 Defalı pi s0 6 75 100 Kuruş A Abonelerimı her üç aylı &: için bir defa meceanendir K —4 satn geçen ilânların fazla atın için $ kuruş zammulunur, $aun Santfmı m ağn VAKIT Matbaası Sahibi: Mehmet Astm, umumi neşriyat müdürü; Refik Ahmet | len mahajli ikameti meçhul olduğu | tebliğ kılman | kılınmış olmağla | dan musaddak bir vekil göndermedi- | Galatada Dannp Sizorta hanında bi - | rinci katta avukat Rafet beyin yazı - 11 Mahkeme ve Mukaddema Beyoğlunda Karan- fil sokağında Hrisos Tomos Apartı. mânında mukim iken halen ikametgi hı meçhul bulunan İzak Tahüna E| fendiye: İstanbul ikinci İcra memurluğur- dan: M. Franko ve Şürekâsınm zimme-| tinizde alacağı olan iki bin iki yüz! kırk üç liranın temini için alacaklı şirketi mezküreye merhun ve dairece| haczedilen mahtelif tarihleri muhte - vi kredi fonsye mısır - tahvilâti ile) Rumeli şimendüfer tahvili ve mülga! donanma cemiyetine ait piyango bj - letleri tesviyei deyn edilmemesi üze. rine alacaklmın vaki talep ve müt - tehaz karari tevfiken 10 — 5 — 943 tarihine müsadif osalı günü saat on ilâ on ikide İstanbul esham ve tahvi lât borsasında açık arttırma ile pa - raya çevrileceği malâmunuz bulun - mak ve olbaptaki ihbar varakasının tebliği makamına kalm olmak üzere #lânen tebliği keyfiyet olunur. (2833) Sultanahmet 3 üncü sulh hukuk! hakimliğinden: Yakup beyin Celâl Mehmet ber a- Teyhine ikame eylediği 100 lira ala - cak davasmm cari nruhakemesinle Çarşuyi kebirde zincirli handa 23 No| Ju dükkânm müsteciri Celâl Mehmet) beye 15 gün evvel mezkür dükkânı) terkettiğinden — teblizat yapılamadı.) ğı cihetle mahkememizce kendisine) bir ay müddetle ilânen tebligat yapıl masma karar verilmiş olmakla mu - hakeme günü olan 4 — 6 — 992 cu - martesi günü saat 14 te tayin kılın - miş olduğundan yevmi mezkürda müd deialeyh Celâl Mehmet Beyin m kemede hazır bulunması ve yahut bir vekili musaddak göndermesi ilân olu nur (2832) Beyoğlu üçüncü sulh hukuk mah.) kemesinden: Müddeiler Hidayet Tophaneds . Mescid sokağında 11 ve 13 No. du fabrikada mrksim iken ha- Madam Kemal efendi Gavraniç ve tarafımdan davetiye o varakasına mübaşiri tarafından © verilen meşru- hattan anlaşılan Lantos efendiye hil talep 20 gün müddetle ilânen tebli > | gat lerasına karar verilerek muhake:) menin devamı 23 — 5 — 992 tarihi - ne müsadif salı günü saat 10 a talik müddea aleyhin yem ve saatı mezkürda mahkemede bizzat hazır bulunması veya tarafın-| gi takdirde mahkemenin gıyaben rü- yet olunacağı tebliğ makamına kaim olmak üzere ilânı keyfiyet (olunur. (2831) Beyoğlu Icra Dairesi İtiraz Mer ci hakimliği: Beyoğlu icra itiraz mercii tarafın dan kongordatosunun kabülile kendi sine iki ay mühlet ita kılınan Eminö- nünde Dirlik sokağında 59 No: İn mağazada mobilya ticaretile müşte - gil Leon Şalo efendinin görülen Vi - zum üzerine müddetinin 24 - 4 - 902) tarihinden itibaren bir ay daha ten didine karar verilerek ikinci toplan -| ma için 21 — 5 — 932 tarihine müsa- dif cumartesi günü saat 15 tayin kı - lmmıştır, Deftere kayıt olunan ala - caklıların müzakere için tayin kılı - nan gün ve saatte komiseri bulunan hanesinde o toplanmaları ve (Oyeşmi mezkürda ( borçlunun dahi hazır bu Tunacağı ilân olunur, (2929) İstanbul ökinci icra memurluğun - dan: Bir alacağın temini icin merhun ve mahçuz ve açık arttirma suvetile paraya çevrilmesi mukarrer muhte - bf tarihli kredi fonsye, mısır tahvil - Teri ile Rum ili şimendifer tahvili ve| mülga donanma cemiyetine ait pi - yango biletleri 10 — 5 — 932 tarihine; müsadif salı günü saat on ile on iki de İstanbul esham ve tahvilât borsa- sında satılacağından talip olanların. mezkür gün ve saatte mahallinde ha-' zir bulunacak memura müracaatları ilân olunur, | maları lüzümu ilân olunur. — VAKIT 78 Nisan 1932 sese İcra ilânları Istanbul Mahkemei asliye ticaret dairesinden: : Beyoğlunda İstiklâl oeaddesinde 589 numeroda derj mamulâtı ticareti. ile müştegil Victor Galerini efendinin alacaklılarile icraen akteylediği kon» kordato mahkememize de. tetkikatı 2 Haziran 952 perşembe günü saat li e icra kılnacağından bu bapta alâ | kadar olanlarm yevm ve santi mez - | kürda mahkememizde hazır bulun « — Sullanahmet İkinci Sulh hukuk mahkemesinden; birine ai Sabiha H. İz Lem'an H, larm şa #j yian mutasarrıf oldukları Ocapaşada Aziziye cnddesinde 129 — 131 numa- ralarla murakkam altında kitapçı dükkânını o müştemil kârgir 4 kat ve bir de ağşap daraca katan ibaret ve her katı camakânlarla ayrılış mün- ferit ikişer odayı muhtevi dairelerden müteşekkil birer hâlâ elektrik terkos mevcut bulunduğu gibi birinej ikin » ci dairelerinde hava gaz! tertibatı da olup İzaleyi şüyu zımnında mezkür apartımanın füruhtu mukarrer olup mevkii müzayedeye konmuş Ye bitin. el arttırmada 11,500 liradan fazlaya talip zuhur etmemesinden ikinci art. tırmanın icrası tekarrür etmiş Ve 14 — 6 — 2 salı günü saat 15 te katt ihalesi icra edileceğinden talip olan » ların kıymeti muhammenesi olan 18 bin liranın yüzde 10. nu nispetinde pey akcasını hamilen Sultanahmet İ- kinci hukuk mahkemesine: 932 — 3? dosya numarasıyla müracaat eyleme leri ilân olunur. (230) Beyoğlu Dördüncü Sulh Hukuk Mahkemesinden: Pangaltida Feriköyü caddesinde 143 No: lu hanede sakin iken 26 <1 992 tarihinde vefat eden Polismerkez memurluğundan mütekait İhsan Be - yin terekesine mahkemece vaziyet & dilmiştir. Tarihi ilândan itibaren eshabı mat Tüp ve olâkadaranın bir ay ve miras çılarının üç ay zarfında Beyoğlu dör düncü Sulh Hukuk mahkemesine mü- satları lüzumu ilâri olümur; (2825) İstanbul dördüncü tera dalresin » den: Bu kerre tadilen tamamına dört yüz yirmi bin lira kıymet takdir edi len Beyoğlunda Hüseyin ağa mahal - lesinde eski ve yeni caddeyi kebir ve : Tiyatro sokaklarında kâin eski 190 1 ilâ 16 — 20 —21 —1—(46—17— 18 —19 —25 22 1 ilâ 6 —27 24 ve yeni 170 — 172 174 — 176 4 6 — 5 — 19 — numaralarla murak- kam seneden 2306 zira sirf mülk maa odd dekâkin mağazaları ve fev kinde apartımanları müştemil siledö- pera namı diğeri Hıristaki han ve pa sajınn tamamının 10 hisse itibariyle Aliye hanımım mutasarrıf olduğu bir hissesi açık arturmıyu vazedilmiş © - 832 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 30 mayıs 902 tarihine müsadif pazartesi günü saat M4 ten 17 ye kadar İstanbaül dör düncü icra dairesinde açık ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için hisseye sip miktardan yüzde yedi teminat ak gesi almır, müterakim vergi, belediye Yüsumu, vakıf icaresi, müşteriye ait tir, İcra kanununun 119 uncu madde sine tevfikan hakları tapa sicilleriy): sabit olmıyan ipotekli alacaklılar i diğer ayikadaranın, ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususiy le faiz ve masarife dair olan iddiala- rını ilin tarihinden itibaren 20 gün İçinde evrakı müsbileleriyle hildirme leri lâzımdır, Aksi halde hakları tapu sicilleriy. le sabit olmıyanlar satış o bedelinin paylaştırılmasından hariç kalırlar, Alâkadarların işbu maddei kanu. niye ahkimına göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat isti. yenlerin 930 — 579 dosya uumarâsiyle memuriyetimize müracyatlari Tunür, lup1—ö— Doktor Hafız Cemal , Dahili hstalıklar mutahassısı Cumadan maada her gün öğ! sonra saat 230 dan 5 e) kadar İstan bulda divanyslunda 1S numaralı hü susi kabinesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder, Telefon: i- öle