22 Mayıs 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

22 Mayıs 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

? b « ğ ümeiyet Sardığı (mik Müzayedesi Kat'i karar ilânı 7 —VAKTI 2 MAYIS 1937 | Istanbul sekizinci icra memur- luğundan : Bir borcun temini için Çakmakçılar» da Şeref Paşa hanı karşısında 20 numu- si ruda Şapkacı Lazat efendiden taht hacze . “| alman Kasketler 99 Mayıs 932 Pazar günü saat 9 ila 10 arasında raehelinde Gedikpaşada jandarma satın- alma komisyonundan: On iki bin metre kaputluk kumaşın kapalı zarfla münakasası : ne Muhammen hesap Merbunatın elas ve nev'le mevki — Borçlunun | 6 - Haziran - 932 pazartesi günü saat on birde yapılacaktır. Ta- kıymeti No ve müşterailtı ismi liplerin şartnameyi görmek üzere ber gün ve münakasaya iştirak 4905 9163 Gedikpaşada, Esirkemal mahalle- Mehmet Se- | ; > i > İ inde Tayat, eadikeliyürel Förüsi'dat B: için teminat ve teklifnamelerile mezkür günde muayyen saate sokağında eski 23 yeni 8 numaralı altmış dokuz arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk kattan ibaret olup bodrum kat: bir mutfak, bir belâ, bir methal, birinci kat: bir antre iki oda, ikinci kat: iki oda bir ulak sofa, üçüncü kat : iki oda, bir ufak sofa, bir belâ, daraçada bir ufak oda, ikinci kattan itibaren iki tarafa çıkma ve elektirik Oterkos tertibatını havi bir hanenin tamamı, 129 Üsküdarda, Raummehmetpaşa mahal- lesinde, Arasta sokağında eski 12, 14,16, yeni 10,12,14 numaralı yet- miş arşın arsa üzerinde kârgir ön- leri camekânlı kepenkleri tahta dahilinde adi yapılmış oda mahalli, zeminleri toprak üçdükkânın tamamı, 30 3802 769 Kumkapıda, Çadırcı ahmetçelebi mahallesinde, Kumkapı caddesinde, eski, 13 ve yeni 13, 15, 17 Mü. numaralı iki yüz kırk arşın arsa üzerinde önden bir ve arkadan kârgir iki katta rakı imal mahalli ve kazanları, ve saire bir bodrum, bir kuyu, ve iki oda, bir salon ve Üç yüz on arşın bahçeyi havi sene- den iki dükkân ve maa oda bir dükkân elyevm rakı fabrikasının yüz yirmi hisse itibarile otuz dokuz hissesile itibari omezkörden sekiz hissesinin elli alti sehim tertibile yirmi bir sehmi. Galatada, Sultanbeyazit mahalle. sinde, Kömürcü sokağında eski 11, 13, 15, 17, 19 ve yeni 11 ilâ 15, 17, 1751, 19 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir olup İl Dumaralısı * Fevkında iki oda mu- kaddama > salhane “kapısı “elyevm dükkân 17 Numaralısı fevkında bir odalı 19 numaralısı fevkinde bir oda ve önleri demir parmaklıklı, zeminleri tiryeste taş döşeli, salha- © me kapısı ile üç dükkânın nısıf his- sesi (19 numaralı dükkân tahta kepenklidir) MO 6755 7428 Kadıköyünde, Osmanağa mahalle sinde, Kuşdili sokağında, eski 19 yeni 143, 143.1, 143-2 numaralı olup 143 numaralısı yüz on altı arşın arsa üzerinde yarim katı kâr- gir iki katı ahşap olmak üzere iki buçuk hatta ve ayrıca on yedi ar- $ın arsa üzerinde kömürlük bir bodrum, bir çimento koridor, bir mutfak, dört oda, iki sofa, iki halâ bir taşlık, ve 143-102 numaralısı yetmiş arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk hatta iki sofa; yedi oda; bir mutfak, iki halâ, müşterek bir kuyu (tulumbalı) ve altında bir dük- kân ve iki yüz kırk yedi arşın bah- çeyi havi iki hanenin tamamı. MW 765 3675 Kadıköyünde; Hasanpaşa mahaller sinde, Kurbalıdere ikinci sokakta eski 32, 32 yeni 38, 40 numaralı seksen beş arşın arsa üzerinde ah- şap bir katta üç oda (biri sandık odasıdır) bir sofa, harici on beş ar- şıa arsa Üzerinde bir mutfak bir halâ, yirmi beş arşın bahçeyi ve tahtinde bir dükkân: müştemil bir hanenin tamamı. (dükkânın önü ca- mekânlıdır ). 2250 8750 Beşiktaşta Yenimahallede furun s0- Kadri Ferit B, kağında eski İ yeni 3 pumaralı elli arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta üç oda, bir taşlık, iki sofa, bir mutfak, iki halâ, bir şabnış, bir balkon bodrum, ve alt kat pence- zeleri demir parmaklıkları havi bir hanenin tamamı, oğlu Hasan ağa kadar komisyonumuza müracaatları. (2039) Beyoğlu ikinci noterliğine Beşiktaş İcra Memurluğundan: Efendim. Feric, İbrahim B. ylerle Münire ve Müsteciri bulunduğum Galata- | Mahdume hanımların şayl'an mutasamf da Fermenecilerde Su iskelesin- | oldukları Kadı üyünde kuş dili çadde de 108 No:lu kahvedeki kahve- | sinde karıkol karşısında 173-175 No, Tu ciliğe ait bilumum mobilyayı ve Methal & Oda 2 Marbah 3 Helayı hava bu kahvedeki hakkı intifasmı Os man efendiye bugün dairenizde gazı ve kumpanya suyu tesisatını ve dereye methali bulunan. eşcaı müsmire ve gevrı müsmireli (400 Arşın bahçeri katı alaka eyledim. Keyfiyetin usulen ilanını reca ederim. Adres 93? 1003 Dosya No. sule mezkür gün bir bap hane 93 6937 Perşenbe 16 da açık arurma ile sanlacağından taliplerin tanzim kılınan senetle sattım. ve | havi ve 4009 Lira kıymeti muhammeneli ve sasrde Yüzde On pey akçalarıle be- raber Beşiktaş İcrasına Müracaatlar Mezkör kahvenin müsteciri Hacıkule katı kârgir üç katı ahşap olmak üzere dört kattan ibaret o up zemin katı: bir mutfak, bir kiler üç oda, bir banyo odası, çamaşırlık, ütü o- dası, kalorifer dairesi, odunluk, kö- mürlük, ikinci kat: iki küçük antre bir büyük sofa, iki salon, bir ye- mek odası, iki oda, bir balâ, üçün cü kat, bir sofa, bir büyük salon, bir banyo, dört oda, iki halâ, dör- düncü kat: bir sofa, bir banyo, bir halâ, yedi oda, tarafeyninde yedi balkon, havagazı, elektirik, terkos tertibatım ve iki bin altı yüz on beş arşın bahçe ile ayrıca iki yüz elli arşın arsa üzerinde iki kattan ibaret garaj ve saireyi havi bir ko- nağın tamamı, 1.75 1750 7588 Kadıköy, Osmanağa mahallesinde, Mehmet Ke- atik Rizapaşa, cedit Mektep soka- mal B, ğında, eski 3İ yeni 49 numaralı seksen dört arşın arsa Üzerinde kârgir iki katta Üç oda, iki sofa, bir mutfak, iki halâ, bir şabnış, ve on beş arşin-bahçeyi havi bir hane- nin tamamı, S0 903 6413 Kocamustafapaşada Leblebiciköşesi Fatma Rahi- sokağında: eski 4ve yeni 6,8 nu- me H. bil maralı elli iki aşrın arsa üzerinde asaleve Ay- ahşap iki kattan ibaret olup birinci şe Hİ. ile kat iki oda, bir toprak antre, ve on AbdullahEf, sekiz arşın arsa üzerinde mutfak, bilverase ikinci kat: bir oda, bir sola, (birin- ci katın iki odası ikmal edilmiş olup bazı aksamı noksan) ve sek- sen arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı, 1902 7264 Yeniköy, Mollaçelebi mahallesinde Fatma Res- Tekke sokağında eski 3 ve yeni İ mizaman H. numaralı seksen arşin arsa üzerine abşap üç katta ikisi sandık odası: olmak üzere altı oda, iki sofa: bir çimento ântire, ve oda, bir merdi- ven altı, bir ufâk tkşlık, bir odun- luk, bir kuyu, yirmi dört arşın ar- sa üzerinde mutfak, ve yüz altı arşın bahçsyi ve ikinci kattan iti- baren çıkmayı havi bir hanenin tamamı. ( Zira mıktarı senede 278 ve mahalien 210 arşındır) 60 652 2714 Maltepede, Islammezarlığı mevki Afife H. inde, eski 516 ve yeni 713 numa- ve Aliağa ralı seksen beş arşın arsa üzerinde ahşap iki katlan ibaret olup birinci kat; wfak bir toprak alu, bir ahır, bir samanlık, merdiven altı, bir halâ, ikinci kat; ufak bir sofa, dört ola, (ikisinin sıvası yoktur) ve elli sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müşlemilâtı yazılı emlâk 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hiza- larında göslerilen bedellerle talipleri Üzerinde taka:rür ederek birinci ihalesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 27 Haziran 932 tarihine müsadif Pazartesi günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş buçukta arttırma bedelleri mvhammen kıymetlerini geçtiği tak- sanlacağından alıcı olanların mezkür $1- #tte memurine müracaarları İlân olu- nur. (2976) Arnavut köyünde kilise sokağında ( No: Tu hanede mukim elşevm ikamet gahı meçhul Abda'gani zade Kasım beye Üsküdar 6 ıncı icra memurlu- ğundan : Abdurrahman (o beyin o zimmetinizde 13-4 937 tarihli bir kıta senet mucibince alacagı olan 1200 liranın maa faiz ki ye masarif temin tabsili zummında tarafınıza berayi teblig gönderilen ödeme emri zabrindaki musaddak meşruhatda de ika- metgahinizin meçbul olduğu zikir edil miş ve ödeme emri teblig edilmemiş oldugundan ilanen tebligat icratina ka- rar verilmişör. Tarihi ilandan idbaren nihayet bir ay zarfında 932407 dosya numrösile daireye muracaatle bu babda kanunen şayanı kabal bir itirz? dermeyan eylemediğiniz takdirde işbu muddetin bıtamında bir hafta sonra takibe selahi- yet gelecegi malumunuz olmak ve öde- me emri teblig makamına kaim olmak” üzere ilandır. Isanbul dördüncü icra memur- luğundan : Ardaş efendinin Vahran Dernersisyan elendiden ezgayri faiz ve masarit 1400 lira alacağının istifası zımmında mahcuz ve furuhtu mükerrer Kuzguncukta Çarşı caddesinde atik 8? cedit 24 numaralı yalının 384 hisseden 342 hissesiyle ve yine ittisalinde atix 80 cedit 92 numaralı Yalının 160 da 143 hissesi 30 gün müd- detle icra edilen müzayedesinde 1000 | ita mukabilinde müşterisi alacaklı whte- $ine tekarrür ederek ihaleyi evveliyesi bilicra ihaleyi katiyesinin icrası zımmın- da 15 gün müddetle tekrar müzayedere vaz edilmiştir. Işbu yalıların hududu cephesi Kuz- güncuktan Beylerbeyine giden cadda arkası deniz sağ tarafı Ali paşa vereseleri arsası «Ol tarafı gazinoce Aptullah efen- dinin yahsiyle zoshun bilmesaba 660 metre murabbaı olan araziden 355 metre murabba bir sakaf alunda üç bölük ii ahşap yalı olü mütebakisi kurulu bahçe ve deniz cephesi imtidadınca 28 metre tulinde rıbtumdır. 6000 fira kıymeti ma- bammeneli, işbu emlâkin evsaf ve müş- temilâr cedit 24 numaralı yalıya sokaktan bahçeve ve bahçeden girildikte mermer aynı caşlı musluğu bozuk zemini mer- mer tışlık üzerinde İki oda bir kömür. lüc ve alur mahalli malta taşlık üzerinde bir belâ helâda bahçeye methali bulunan zemini taş döşeli kemer ocaklı bir mut bak geniş merdivenle üst kata çıkıldıkta bir koridor üzerinde dür ede ve daha üst katta bir aralık ve bir oda vardır. Odaların bir kısmı yüklü dolanlı ayda 95 lira kira ile Ali efendi oturmaktadır. 22 numaralı yalıya müstakil bağçeden ve iki bölükten ibaret yalıya camekan Ka- pıdan girildiği gibi balada beyan olunan büyük bahçeden ve nhumdan geçilerek yalıya girildikte zemini mermer taşlık üzerinde bir oda bir kömürlük bir helâ ve su deposu ve havı gazi ve kumpan» va suyu tertibatiyle bir mutbak üst katta bir s0'a üzerinde iki oda ve diğer Sola- | dan camekfinla mabtut bir oda bir helâ | ve üst kat tavan arasında bir Odı daha vardır Işbu bölük boştur mevzu babs es mekânli kapıdan diğer kısma geçildikte zemini kismen bozuk ve noksan mermer taşlık üzerinde iki oda bir helâ bir mutba. ve derununda bir oda ve me» diven ala bir kömürlük üst kama bir sofa üzerinde bir dolaplı üç oda vardır. Ayda on iki buçuk lira kira ile Gi yasemin Nazmi bey kiracıdıç Alt kat pencereler dem'r parraklıkdır. Ve binama bazı aksamı muhtacı tamirdir işbu hisselere yüzde beş zamla talip olan ve daha ziyade maldmat almak is- tevenlerin hisseye mwsip kıyrmıti muhara- memenin Yüzde onu nisbetinde pey ak- çesini müstahsiben 31 63 dosya numa rasivle memuriyetimize müracastlan ve — 84725 8109 Kabataşta, Ömeravni mahallesinde Uşşakizade ? atik Hacıbeşir cedit Namıkpaşa s0- Mahmut Mu- kağında esk” 23 yeni 2, 4 numara. âmmer B. ohidört yüz arşın arsa üzerinde bir © “© © dirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bu unmuş olduğundan ta'ip o'anların kat'i kararları esnasında bazır bulunmadıkları ve- ya başka talip zubur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzaye © deden çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân o'unur, (2177) İ İhaleyi «erivesi günü olan 14 6 932 ta- rihinde sast 17 ve kadar dairede icra kılınacağından müşterilerin hazır bu'un- ması İlân olunur. (2975) bk