20 Haziran 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

20 Haziran 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Askeri mekteplerle liseler ve Gülhane hastahanesi ihtiyacı için 10,000 kilo yufka aleni münaka- sa suretile 7000 kilo tuzsuz te- reyağı kapalı zarf suretile iki şartnamede olarak satın alına- caktır. Münakasaları 22 Haziran 932 çarşamba günü kapalı zarf 14,30 da aleni münakasa saat 16 ya kadar Tophanede Merkez Kumandanlığı satın alma komis- yonunda icra kılınacaklır. Talip- lerin şartnamelerini görmek için komisyona müracaatları kapalı zarfa iştirak için de şartname- leri veçhile bazırlıyacakları teklif mektuplarını ihale gününün mu- âyyen vaktinde müselsel numaralı ilmühaber mukabilinde komisyon tiyasetine vermeleri. (294) (2383) Yeşilköy Hava Makinist mek- tebi ihtiyacı için 3006 kilo ko- yun 2000 kilo sığır eti aleni mü- nakasa suretile satın alınacaktır. Münakasası 27-Haziran-932 pa- zartesi günü saat 16 ya kadar Merkez kumandanlığı satın alma komisyonunda icra kılınacaktır, Taliplerin şartnamesini görmek için komisyona müracaatları ve iştirak içinde muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. (2) (2494) Kilo 30000 Piyade atış mektebi 2000 Kuleli lisesi 9500 Askeri Baytar Mp. 4150 Yukardaki mahallere hizaların- daki miktarlarda ot bir şartna- mede olarak pazarlıkla satın alı- nacaktır. Pazarlığı 22 Haziran 932 çarşamba günü saat 16ya kadar Tophanede merkez ku- mandanlığı satın alma komisyo- nunda icra kılınacaktır. Taliple- Jin şartnamesini görmek için ko- misyona müracaatları ve iştirak içinde muayyen vakitte komis- yonda hazır bulunmaları. (33) 12776) .. Harbiye mektebi hastanesile Süvari Binicilik mektebi ihtiyacı için 24200 kilo süt aleni müna- sa suretile satın alıcacaktır. Münakasası 6 Temmuz 932 Çar- amba günü saat 16 ya kadar ophanede Merkez kumandan- lığı satın alma komisyonunda ic- ra kılacaktır. Taliplerin şartna- Mesini görmek için komisyona müracaatları ve iştirak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmâları. (16) (2612) * .. Kilo 4300 3300 2500 16700 8800 20500 4250 8800 9300 2500 400 Semiz otu Taze bakla Enginar Taze fasulya Taze kabak Patlıcan Taze bamya Kırmızı domates Ispanak Dolmalık yeşil büber Salça 18500 adet Limon 5200 Kuru soğan 9500 Patates Harbiye, Süvari ve Topçu Nak- liye mektepleri ihtiyacı için yu- rda yazılı sebzeler kapalı zarf Suretile satın alınacaktır. Müna- sı S-Temmuz-932 salı günü saat 14,30 da Tophanede Mer. ki , Kumandanlığı satın alma “misyonunda icra kılınacaktır, “liplerin şartnamesini görmek m komisyona müracaatları ve irak için de şartnamesi veç- ile hazırlıyacakları teklif mek- tuplarını ihale gününün muayyen nde komisyon riyasetine ver- (13) (2609) As. mk. Sa, Al, komisyonu ilânları vg Çeki 1132 Topçu Alış Mp. 850 Ölçme taburu 690 Eczacı mektebi 4135 Mitepe As, Ls. 1150 Ibtiyat Za. Mp. 700 Gedikli Kç. Za. Mp. 320 Asker konağı 300 Askeri Matbaa 28 Levazım dikim evi 850 Merkez kumandan- lığı 252 Askeri Müze , 700 Gülhane hastanesi 11107 Yekün Çeki Bir şartnamede 4000 Kuleli hisesine E | 410 Askeri Tıbbiye Mp. | 3710 As. Baytar Mp. | 3 2000 Piyade atış Mp. 83 6780 Yukarıda mahalleri hizalarında yazılı mikdarlarda odun iki şart- namede kapalı zarf suretile sa- tın alhnacaktır. Münakasaları 17 Temmuz 932 Pazar günlü saat 14,30 da Tophanede Merkez Kumandanlığı satın alma komis- yonunda icra kılınacaktır. Talip- | lerin şarlnamesini görmek için komisyona muracaatları ve işti- hazırlayacakları teklif mektup- larını ibale gönünün muayyen vaktinde okomisyon riyasetine vermeleri. (24) (2685) .. Harp Akademisi hayvanatı ih- tiyacı için 275 ton arpa kapalı zarf suretile satın alınacaktır. Münakasası 18 Temmuz 932 Pazartesi günü saat 14,30da Top'lanede Merkez Kumandanlı- ğı satin alma komisyonunda icra kılınacaktır. Taliplerin şartname- sini görmek için komisyona mu- racaatları ve iştirâk içinde şart- namesi veçhile hazırlıyacakları | teklif mektuplarım ihale gününün muayyen vaktinde komisyon ri- yasetine vermeleri. (25) (2686) .... Yeşilköy'de (Hava Makinist mektebi ibtiyacı için 360 çeki odun aleni münakasa suretile subn a'ımacaktır. o Münakasası 17-Temmuz-932 Pazar günü siat 16 ya kadar Tophanede Merkez Kumandanlığı satın alma komis- yonunda icra kılacaktır. Talip- lerin şartnamesini görmek için komisyona müracaatlar ve işti- Tâ& için de muayyen vaktinde komissonda hazır bu'unmaları. (23) (2684) * Meşe kömürü 15000 Harbiye mektebi 1600 Süvari binicilik mektebi 4600 Fen Tatbikat mektebi Topçu Nakliye mektebi 252) Yukarda mahaller için hiza- sında yazılı miktarlarda 23200 kilo meşe kömlrü bir şartoame- de aleni münakesa suretile satın alınacaktır. Münakusası 5 Tem- muz 932 Salı gönü saat 16ya kadar Tophanede Merkez ku- mandanlığı salın alma komisyo- | nunda icra kılınacaktır, Taliple- rin şartnamesini görmek için ko. misyona müracaatları ve iştirak içinde muayyen vaktinde ko- misyonda hazır bulunmaları. (20) (2616) Li Harbiye mektebi ihtiyacı içi 2500 kilo tereyağı aleni na- kasa suretile satın alınacaktır. Münakasası 6 Temmnz 932 Çar- | şamba günü saat 16 ya kadar Tophanede Merkez kumandan- bğı satın alma komisyonunda icra kılınacaktır. Taliplerin şart- namesini görmek için komisyona müracaatları ve iştirak için de mwayyen vaktinde komisyonda hazız bulunmaları, (14) (2610) İ-——VAKITın râk için de şartnamesi vecbile | | Küçük ilânları; Mamma 10 defası yüz kuruştur Bir piyano aranıyor — Maruf | markalı az kullanılmış iyi bir . piyanosu olupta ehven fiatle sarmik istiyenler Vukıt gözetesinde M. K. rumuzuna tah- riren mürscaatları. Alacaklarınızı almak — içn dava etmek istiyorsanız 9 - İ2 arasında Istanbul Bahçekapı dördüncü vakıf han asmakat 29 numaraya müracas ediniz. Alacağınızı olabilirseniz icretimizi verir- siniz. Satılık motörü olanlara — 16 ilâ 25 beygir kuvvetinde mazotla müteharrik müstamel bir motör satın alı- | nacakur. o Satıcıların matbaamızda M. İ i j | Beye müracaatları. | tanıyor — İstan- bula yasın bir yere gönderilmek üzere bir elektrikçi aranıyor. Taliplerin mat buamızda M. Beye müracaatları. Elektrikçi Hisseli emlâkinizi — İzalei şuyula SATMAK yahut hissenizi AYIR- MAK istiyorsanız. Tapu senedile saat 9.12 arasında İstanbul Bshçekapı dör. düncü vakıf ban &smakat 29 nutraraya müracasi Kirlık ve ev arıyan» lara — Süleya civarında marza- İ rası ve ksvası güzel, knllanışlı sekiz ©- dalı ve bahçeli bir ey bem kirdik ve hem de salıkur. Hava gazı, elektrik ve terkos tesisatı vardır. “Yaliplerin matbaa“ mızda Al Beye mü ları Para yahut her navi eşya— Hüktmet memurura kefaletle yahut ipo- tekle verilir. Suat 9 - 19 arasında müra- çaat, İstanbul Bahçekapı dürdüncü Vakıf han asmakat 29. (3184; Iş arıyorum — Askerliğimi ifa etüm. Her hangi bir iş için. çalışmıya smadeyim, kefalet güsteririm. san'ata ait işlere vukufum vardır, Samatya bacı Hamza makalesi saray önü sukağı 99 No. Ahmer. | i Tecrüböli genç — Dir mubasip ş V etesinde-. O-'M. ad resine tahriren müracaat Dürbun alacağım — 7: büt Görç markahlar tercih Olur Ankara . caddesi Firaz müracaat YARAMA Teşekkür Genç yaşında edebi ufulile ailece cümlemizi matemzede kılan Şerifzade Süreyya Beyin bu nagihani ziyar mu- vacehesinde uzaktan, yakından şifahi ve tahriri bizlere dert ortaklığı etmi- ye şitap eden dostların bu candan a- Jâkalardan. pek Ziyâde mülehassis olduğumuz gibi sevgili kayıbımizi e-| bedi aşiyanına. gölürmek rasimesine büyük bir. kesafetle Gcarethanesine istirak eden zevatın büyük bir samimiyetle #Ntiyar! buyurmuş oldukları zahmet le biz-| leri ayrica minnettar kılmıştır. Uğradığımız büyük felâketin acı, karanlıkları içinde bizlere başlıca te-! selli nuru teşkil eden bu dosta! ne lütuf ve mürüvvetin yüksek te- zahürlerine karşı en vicdani teçek-| kürlerimizi âlenen arzederiz , İ Merhumun pederi Şerifzade Rıza, yefikası Seza, çocukları Nübeyre. Se-| mih, Melih, kardeşleri Veiide ve Sadullah, gelinleri Bihin, Eniştesi Salâhattin . REEL OZ ŞE? Sıhhi yemekler - Buzlu içkiler FRiGECO SATE-J l | Mahmutpaşada o Tarakçılarda | i ! | 58 numaralı Ekberiye hanının 2 numaralı dairesinde mevcut trikotaj makinelerile alât ve te- ferrüatını sahibi Besim Efendi dairemizde 9 Haziran 932 tari- binde yapılmış olan mukavele ile Feriköyünde Görmezano apart- | manında 6 numarada mukim Madam Meropi Binti Nikoliye satmış olduğundan keyfiyet tale- bi üzerine ilân o'unur (3183) 19 Haziran 1952 Istanbi beşinci möteri Mehmet Sami | Hüseyin Naşit A 7 — VAKIT 20 Hâziran 1937 — Bedava bir FORD otomobili VEYA İstiyenlere Bunun Bedelini nakden verdiğimize herkes hayret ediyor: Bunda Şaşılacak Bir Şey Yok EKEN BiÇER ” EVDESICAK SU | Bugün hemen hemen bütün evler bir su tevzi mecrasına rapt- olunmuştur. Bu, evvelce bir lüks telâkki edilirdi. Halbuki her mo- dern apartmanda banyo dairesi, tualet odası hattâ bir veya bir kaç lâvabo vardır. Tatbikatı süra'tle çoğalmış olan sıcak su evlerde günbegün bir ihtyaç bir zaruret halini alıyor. Onun için her soğuk yanmda bir sicak su prizi bulunmak elzemdir, Şimdiye kadar sıcak su lüzumu olduğu zaman hazırlanırdı. Bu suretle hem vakit kaybolur hem de mesken hıfzıssıhhasının ssrİ prensipleri itibarile evin sair yerlerinde de bulunması lâzım gelen su mutfağa münhasır kalırdı. leganın ihtiyaçları gibi teknik de hatta daha geniş olarak te- kemmülâta uğramış ve yeni ihtiyaçlara tamamen tekabül eden cihazlar icat olunmuştur. eski — gam o” “aa Va Şehirde ve köylerde pek ziyade intişar eden iddiharlı elek- trikli su ısıtıcı cihazı diğer cihazlar kadar idareli olduğu gibi fazla olarak iddiharlı elektirikli su ısıtıcı çihazı Elektrik şirketinin tatbik ettiği hususl tarife sayesinde su ısılmak için sarfettiği cereyanı pek ucuza maleder, Hazinesinin hususi bir kaplaması sayesinde - su yüksek hara- © ret derecesini bütün gün mubafaza eder. Arzu edilen miktarda sıcak su elde etmek için bir musluğu açmak kâfidir. Bunun haricinde su ısıdıcı cihazı tamamen otoma- tiktir. Ne nezarete ne de tamire ihtiyaç göstermez. Binaenaleyh azami emniyet ve sadelikle azami konfur temin eder. Elektrikli su ısıtıcı cihazı her evde bulunması lâzım gelen ideal, bir cihazdır. SAATTE Elektrikli su ve banyno ısıtıcı cihazların 12 ay vade ile veresiye Satar ve tesisatını yapar. , Pazarlıkla Satılık Dükkân Hissesi Eminönü Malmâdürlüğünden: vi Beyazılta Çarşıyıkebir Bitpazarı caddesinde yeni 176 numaralı . dükkânın 1-4 hissesine verilen bedel dün görüldüğünden pazar- hkla satılması takarrür etmiştir. 2Temmuz-932 cumartesi günü pazarlığın son günü o'duğundan taliplerin saat on buçukta satış komisyonuna müracaatları. (2764) Kiralık Kâgir Hane Ve Dükkân Beşiktaş Akralı Vakfiye idares'nden : Beşiktaş'ta Aköretlerde 14 pumaralı hane bir sene, 91 numara İı hane üç sene,ll numatalı dükkân bir ve üç numaralı dükkân iki sene müddetle icar edileceğinden Haziranın on beşinci çarşam ba gününden itibaren yirmi gün müddetle müzayedeye vazedilmiş- tir. Talip olanların ve ( daha ziyade malömat almak istiyenlerin temmuzun altıncı çarşamba günü saat on üçe kadar mahalli mez- kürda 54 numarada mütevelli kaymakamlığına ve yevmi mezkü- run saat on üçünden on beşine kadar Istanbul Evkaf müdüriyetin- de idare encümenine müracaat etmeleri. (2647) Doktor Hafız Cemal il Dahili Hastalıklar Mütehassısı o | Cumadan manda her gün üğinden o sonra saat (2,30 dan 5 e kadar İstam- | bulda Divanyolunda 118 numaralı hu susi kabinesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder, Telefon: İs | tanbul (2. 22398) i vi “Kadın ve Goşum hastalıkları ! Mütehassısı Doktor Türbe, eski Hilâ'liâahmer binsa No. Tel. 226 2120