5 Temmuz 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

5 Temmuz 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

Arturma —— 8 — VAKITS5 Temmuz 1937 Emniyet Sandığı Müdürlüğünden : Hesap Merbunatın cins ve nev'ile mevki Borçlunun bedeli o No. ve müştemilin İsmi 120 4335 Beylerboyinde, Bürhaniye mahalle- Fatma Zerefşan sinde, atik Halitağa cedit Kâğıtcr- H. başı sokağında atık 2 Mü. ve ce- dit 12, 12 No.lı yüz yetmiş beş ar- şın arsa Üzerinde zemin katında bir sofa, dört oda, bir halâ, birinci katta bir sofa, dört oda, ve çatı altı ittisalinde seksen arşın arsa üzerin- de bir mutfak, bir oda, ve dok- san arşın arsa' üzerinde yıkılmış bir ahır ve bin iki yüz elli beş arşın bahçe (bahçede kuyu, çam ve yemiş ağaçları vardır) ve ay- nca üç buçuk dönüm fazla bal- çeyi havi (bir antre bir balkon vardır zemin katı kısmen kârgir- dir.) bir hanenin tamamı, Kabataşta: Ömeravni mahallesinde atık Hacıbeşir cedit Namukpaşa 80- Kağında eski 23 yeni 2,4 numaralı dört yüz arşın arsa üzerinde bir ka- tı kârgir üç katı abşap olmak öze- re dört kattan ibaret olüp zemin katı, bir mutfak, bir kiler, üç oda, bir banyo odası, çamaşırlık, ütü o- dası, kalorifer dairesi, odunluk, kö- mürlük, ikinci kat: iki küçük antre, bir büyük sofa, iki salon, bir ye- mek odası, iki oda, bir halâ üçüncü kat: bir sofa, bir büyük salon, bir banyo, dört oda, iki halâ, dördüncü kat: bir sofa, bir banyo, bir halâ yedi oda, tarafeyninde yedi balkon havagazı, elektrik terkos tertibatını ve iki bin altı yöz on beş arşın bahçe ile ayrıca iki yüz elli arşın arsa üzerinde iki kattan ibaret ga- raj ve saireyi havi bir konağın ta- namı, Kocamustafapaşada, Leblebiciköşesi Fatma Rahime sokağında eski 4 ve yeni 6,8 nu- H. bilasale ve maralı elli iki arşın arsa üzerinde Ayşe H. ile Ab- ahşap iki kattan ibaret olup birinci dul'ah Ef bilve- kat: iki oda, bir toprak antre, ve rase, ön sekiz arşın arsa üzerinde mutfak, ikinci kat, bir oda, bir sofa (birinci katın iki odası ikmai edilmiş olup bazı aksamı noksan) ve seksen arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir ha- nenin tamamı, Kadıköyünde, ibrahimağa mahalle- sinde Ayrılıkçeşmesi sokağında eski 9 yeni 47 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde abşap üç kattan iba- ret olup zemin kat bir oda (Çini düşeli) bir halâ tulumbalı bir kuyu bir mutfak, birinci ikinci üçüncü katlar ikişer oda, birer gofa, birer balâ (üçüncü katta yoktur) ikinci kattan itibaren #stü balkon çıkmayı ve oluz üç arşın bahçeyi havi (bod- rum katının hariçten methali vardır) bir hanenin tamamı, Çarşuyıkebirde, Çarşuyıkebirmahal- Aynifer H. ve lesinde Karamanlı oğlu sokağında Hatice H. seki ve yeni 5 numaralı on üç arşın arsa Üzerinde bir satıh tonoz kârgir, zemini taş, kısmen tahta döşeli, ya- rım kemer üstünde aydınlık, ittisa- lindeki dükkândan tahta perde ile aynlmış bir dükkânm tamamı. Anadoluhisarında, eski Hisar ve yeni körfez caddesinde eski 2 ve yeni 6İ numaralı iki yüz doksan arşın arsa Üzerinde ahşap Üç katta ikisi sandık odası olmak üzere on üç oda, biri büyük olmak Üzere üç s0- fa bir kiler iki taşlık su depusu iki, kurnalı hamam, iki çıkma, bir bal- kon, ve yür arşın arsa üzerinde ka- yıkhane tulumbalı kuyu odunluk ve yüz arşın arsa Üzerinde mutfak ve ahırı ve beşyüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Yukârıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gay- ri menkulenin icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedelleri müşterileri üzerine takarrür etmiş isede mez- kür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar yirmi gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmi; ve 28 Temmuz 932 tarihine müsadif perşembe günü arltırma bedelleri haddi lâyıkın- da görüldüğü takdirde kat'i kararlarının çekilmesi takarrür eyle- miş olduğundan talip olanların yevmi mezkürde saat on dörlten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ilân olu nur. (3106) Uşakızade Meh- met Muammer B. 850 8834 75 1122 2) | mesini almakistiyenlerin her gün iğ Hariçte İl iân şartlarımız: | 3. Ko. Sa. Al. Ko. dan. | | | K. O. ve Tinci fırka kıt'aları ihtiyacı için otuzar bin kilo un | alınacaktır. Pazarlığı 5-7-932 salı günü saat 15, buçuk 15 kırk beşte komısyonumuzda ya- pılacaktır. Şartnamesini almak | istiyenlerin her gün ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti mu- ayyeninde komisyonumuza mü- racaatları. (500) (3054) ... Haydarpaşa hastanesinin bir senelik ihtiyacı olan yumurta ve francala * pazarlıkla alınacaktır. Ihalesi 6-7.932 Çarşamba günü aşağıda yazılı saatlerde yapıla” caktır. Şartnamesini almak isti- yenlerin ber gün ve pazarlığa iştirâk edeceklerin de vakti muay- yeninde komisyonumuza müra- caatları. (491) (3018) Saat IS 16 ». 4 : Kastamoni'deki kıt'at için bir senelik 9996 kilo erimiş sade yağı kapalı zarfia münakasaya konmuştur. İhalesi 10 7-932 pa- zor günü saat 15 tedir. Teliple- rin şartnamesini görmek Üzere her gün komisyonumuza ve iha- leye iştırâk edeceklerin de vakit muayyeninde teminat ve muvak- kat ve teklif mektuplarile birlik- te Kastamoni satınalma komis- yoruna müracaatları. (458/(2796) .. Yumurta Francala Çatalca Mst Mv için almacak 25 ton unun pazarlığı 67-932 çarşamba günü saat 15 te komis- yonumuzda yapılacaktır. Şartna- ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde komisyo- numuza müracaatları. (499) (3053) ... K. O. ve Çatalca Mst Mv için 700 kilo sirke pazarlıkla alına- caktır. o ihalesi 9-Temmuz-932 Cumartesi günü saat 16 da yapı- lacaktır, o Şartnamesini o almak isteyenlerin her gün ve pazarlığa iştirâk edeceklerin de vakti mu- ayyeninde komisyonumuza mu- racaatları. (506) (3096) Çatalca Müstahkem Mevki ih- tiyacı için 800 kilo kuru üzüm pazar'ıkla alınacaktır. İhalesi 6- 7-932 Çarşamba günü saat 17,45 de komisyonumuzda yapılacak- tır. Şartnamesini almak isteyen- lerin her gün ve pazarlığa işti- râk edeceklerinde vakti muay- yeninde: komisyonumuza mura- racaatları. (505) (3095) Kadıköy'ünde Dahili Rastalıklar mütehassısı Dr. Esat Raşit Sörütlü Çeşme caddesi, Bayramyeri sokak Dr Raşit Tahsin bey hanesi Telefo Adres: Istanbul Ankara caddesi Vak yurdu Telefonı Yan 23879 idare 24370 Posta kutusu: 46 Telgrat: Istanbul Vakıt Abone şartları; I 3 6 2 * Aylık Dahilde 150. 400 750 1400 Kuruş 200 1450 3 24379 ve şleri Hususi (250 Ke Kesmi Satın 10 Kş Santimı mw. 5 Küçük ilân şartlarımız gerdi edi? iğ 110 Defak 30 5005 75 100 Kuruş A — Abonelerimizin her üç aylı lığı için bir defa meceanendir BR. — 4 sanrı geçen İlânların fazla satırı için 5 kuruş zammolunur, VAKIT MATBAASI Sahibi: Mehmet Asım. Umumi Neşriyat müdürü: Refik Ahmet Hakiki alaturka musikiden zevk duy mak muhrik ve tatlı bir ses dinliyerek gaşyolmak isterseniz her akşam Harbiyede B E L V Ü bahçesine ği teşrif ederek meşhur DENİZ KIZI EFTALYA HANIMİ VE .KEMANİI SADI BEYİ dinleyiniz Ankara Vilâyetinden: Birinci madde — Ankara'da Yenişehir'de ip a edilecek Vilâ- | yetler evi inşaalı mukavelename taribinden itibaren yedi yüz otuz gün zarfında ikmal edilmek üzere ve kapalı zart usulile 16-Ha- ziran-932 tarihinden İ-Ağustus-932 tarihine kadar kırk beş gün müddetle münakasaya konmuştur. © ikinci madde — Münakasaya iktidarı fenni ve itibarı malilerini isbat edenler kabul o umur. Bunun için münakasaya dahil olmak isliyenlerin; A — inşaat toplan gölürü ve anahtar teslimi şartile müna- kasaya vazedildiğinden taliplerin proje, şartnameler ve evrakı. keşfiyesinin tetkikile kendileri : tarafından teklif edecekleri fiatın yüzde yedi buçuğunu Vilâyet idarei Hususiyesi hesabına banka “ya tevdi ettiklerine dair makbuz senedini veya milli bankalardan birinin teminat mektubunu ve yahut milli esham mukabili Mu- hasebei bususiyeden alınacak ilmühaberi ibraz etmeleri lâzımdır. B — Ticaret odasına mukayyet olduklarına dair bir vesika göstermeleri ve ayrıca itibarı malilerini Vilâyet Encümenine is bat etmeleri icap eder. C — Yetlerindeki ehliyeti fenniye vesikalarını yevmi ihale- den en az sekiz gün evvel Vilâyet Başmühendisliğine göstererek münakasaya dahil olabileceklerine dair ya' bir ehliyeti fenniye vesikası almaları ve yahut ellerindeki vesikanın zirine şerh ver- dirmeleri iktiza eder. E — Mevzu bahis inşaat münakasasına bir parçada lâakal üç yüz bin liralık bir bina ipşaatın: tamamen muvaffakiyetle ikmal etmiş bulunan inşaat müesseseleri kabul edilecektir. Bu dört şartı tamamen haiz olmiyanların münakasaya iştirak- leri şayanı kabul olamıyacağından teklif zarfları açılmıyarak ken- dilerine iadevedilecektir. ı Üçüncü maddde-.— Ta'ipler 661 numaralı münakasa ve iba- le kanununun onuncu maddesi mucibince ihzar edecekleri kapa- hı zarfı 1-Ağustos-932 tarih ve pazartesi günü saat on beşe ka- dar Vilâyet Daimi Encümeni Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi edeceklerdir. Dördüncü madde — Münakasa 1-Ağustos-932 tarih ve pa- zartesi günü Ankara Vilâyeti Daimi Encümeninde yapılacaktır. Beşinci madde — Evrakı keşfiye ve projeler yüz lira muka- bilinde Ankara Nafia Başmübendisliğinden alınabilir. Altıncı madde — Evrakı keşfiye ve projeyi görmek veya daha ziyade malümat almak istiyenlerin Ankara Vilâyeti Nafia Baş mühendisliğine müracaatları ilan olunur. (2812) Avrupadan diplomalarla wusaddak birinciliği ve en büyük za- fer nışanını ibraz ettiği gibi Türk zekâsı, Türk san'atı, Türk sermayesi ve Türk amelesiyle ihzar olunmustur. le SİNEK, TAHTAKURUSU, GUVE, PiRE, BiT, ORUMCEK ağaçlar çiçekler ve mnebatat üzerindeki tırtılları, tavuklar ve kümes kuşları ile sair hayvanat üzerindeki pireleri ve böcekleri ve bilimum haşaratı mevti ebedi ile katiyyen öldürülür ve bir daha dirilemezler. | Aksini © ispat © edene 5000 Lira tazminat verilir, Devlet demiryolları, Şark demiryolları, Seyrise* fain, Hilâliahmer, Gülhane, Cerrahpaşa, Haseki hastaneleri ve” sair büyük bastanelerle Sıhhat yurtları, Yatı mektepleri, büyük oteller, büyük vapur kumpanyaları, Tütün inbisarı, Ford kum panyası, ve bilümum müessesatı milliye ve ecnebiye FAYDA istimal etmektedir. İsmine ve markasına dikkat ediniz. Ecza Deposu, ii i ğ sani b tie ğ