9 Kasım 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

9 Kasım 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Derin tetkikat ve tetebbü, uzun tecrübe ve yorulmak bilmez çalişmanın verdiği netice : Yeni Ford. Rahatlık, sağlamlık, kuvvet, emniyet. sessiz çalışma ve bütün güzellikleri kendinde toplayan ve otomobilcilik fenninin bir şaheseri olan bu yeni 8-Silindirli Ford otomobilleri kendilerinin en eyi satıcısıdir. Yeni Ford'ları bir kerre tecrübe ediniğ Karar vermek için en eyi usul budur. Binin ve görün. Gören inanır. Binen kararını verir - ve bir Ford alır. Aym rahatlık, aynı güzellik ve aym karoseriyi hiç bir farkı olmamaksızın.d-silindirli otomobillerde daha ucuz bir fiatla elde edebilirsiniz. Bunların V-8 lerden yegâne farkları tekemmül ettirilmiş #-silindirli molörle mücehhez olmalarıdır. FORD MOTOR KOMPANİ EKSPORTS INK. İSTANBUL b. OZU UNU HASAN PiRiNÇ buğdayı nişastasile yapılan maballebi ve tatlıların nefasetine payan yoktur. Heryerde Hasan Türk Maarif Cemiyeti Menfaatine Büyük eşya piyangosu ile, çocuk ve yavrularınızı besleyiniz, saf hilesiz ve mike bir gıdadır. Kemikleri ve vücudu kuvvetlendirir. Çocukların nemasıma azim faideler temin eden Hasan bezelya, mercimek: tates, arpa özü unlarından yapılan yemekleri çocuklarınıza Yi hassa hali nekahatte olanlara yediriniz. Hasan pirinç özü ve FX markasına dikkat Kutusu 25 kuruştur. Hasan ecza deposu. / Hukuk talebesi d miyetinden: ; Istanbul Halkevi Reisliğinden: Halkevinde, pek yakında, hiç | Türkçe bilmiyenlere mabsus olmak üzre bir Türkçe kursu açı- lacaktır. Kayıt muamelesi başladığından istiyenlerin hergün ida- re memurluğuna müracaatları ilân olunur, e ğe 11/11/932 Cuma günü | 14 te Halkevinde senelik Doktorlarımız Doktor Ara Nişanyan Muayenehanesini Beyoğlunda Tokatliyan öteli yanında Mektep sokağında 36 vu- merada yeniden küşat etmiştir, Hastalarmı her gün sabahtan akşama kadar kabul eder. Telefon: 40843 Diş doktoru Arşak Sürenyan Beyoğlu İstikin cadde numara 803 Miser apartmanı. Müracaat: Cuma pa zardan maada her çün 9 — 15 we 15 — 17 ye kadar. Telefon 40424 Doktor A. Kutiel Karaköy, Börekçi fırın: karşısında No. 34 | CM ve zührevi hastalıklar mütehassu Doktor Bahaettin Şevki Babıali caddesi Bieserret oteli karşısında Avri Bey apartmanı 125 Sahahtan Akşama kadar Doktor Cevat N. Zekât Sinir mÜtrhaana Muayanehanesini Babtâli karşında An- Kara onddesi No. 4T ye tevalan Baklet - miştir Doktor Feyzi Ahmet Cit, zührevi ve tenasül hastalıkları mütehassıs Babıli caddesi, köşe başı Feyzi Bey ban numara; 43. Sabahtan akşama ka dar hasta kabul olunur, Uroloğ - Operatör doktor Fuat Hamit Böbrek, mesane ve idrar yolu baztakkları mütehassıs; Muayenehtmez Türbe, Mahmudiye cad Sesi, NG. 10. Telefon 22622 Doktor Kapikyan Muayenehanesi: Sirkeci — Muradiye caddesi No. 28 Telefon: 2 1077 stanbul Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali idrar yolları hastalıkları — müthmsamı Eminönü (Sabık Karakaş) OoObanma hakletmiştir. Cumadan mnada ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder. Doktor Mehmet Akif Ebe ve kadın hastalıklar! entitehaseder Bayoğlu İstiklâl caddesi Rus sefareti yanında No, 451: Tel B. O. 2005 Her gün öğleden sonra Yoktor — Operetör Nuri Mahmut Doğum ve kadın hüztalıkları mütanassısı Maçkada: hans caddesi Berna 8- parlımanı, No. 1. Telefon 43562 (4934) Ikramiye miktarı: 9000 Lira Keşide tarihi 12 Ikinci Teşrin 932 Biletin fiatı BIR liradır. Biletleri bayilerden ve Tayyare piyangosu gişelerinden arayınız. Memurlar bulundukları daire ve Şirketlerden de tedarik edebilir, Istanbulda tevzi mahalli : (5653) Cağaığlunda Halkevinde Türk ( aarif Cemyeliğir Devlet Demiryolları ilânları 430 kalem ilâç ve Tıbbi malzemenin kapalı zarfla münaka- sası 29 Ikinci Teşrin 932 Salı günü saat 15 te idare binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (5938) I LRAYA Yüzü ile kuş tüyü yastık Istanbulda Çakmakçılar, Sandalyacılarda kuş tüyü fabrikasın- da kuş töyünün kilosu 100 kuruş yüzü ile yorgan 12, şilte 12 liradır. Kuş tüyünden salon yastıkları ve kuş tüyü kumaşı bulunur. Ankarada satış mağazası : Saltı Franko Telefon : 23027 P.T.T. Levazım Müdürlüğünden: Idare ihtiyacı için 4 Ton 2 m/m bronz tel takas' kaydı ile ve pazarlık suretile mübayaa olunacaktır. Pezarlık “1, Kânunuevvel 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 tedir. Taliplerin şartnameyi almak için her gün ve pazarlığa iştirak | için de yüzde 7,5 nisbetindeki teminatlariyle muayyen olan gün ve saatte Yeni postanede müteşekkil komisyon riyasetine müracaatları. (5934) gre açılacağından cemiyette | kayyet âza arkadaşların koni teişrfleri rica olunur. ç VAKIN Günedelik, Siyasi Gazete Istanbul Ankara Caddesi, VAKTİ Telefon Numaralar" Yazı işleri telefonu: 24319 İdrro telefonu |: HI Talgrar adremi; Istanbul — VAP Posta kutumu No. 46 Türkiye > Taner, 759, 1450 > » —. — ilân ücretleri : Reami dânlarm bir satırı Ticari dnlarm &ir sun 5 Tioari Vânların bir santimi Saki 6 aylık 3 aylık 1 aylık “a 10 Kur? 4 Küçük ilânlar * sendir. Dört satırı geye» astırtarı beğ kuruştan -AETT MATBAASI — ISA SAHTRI: MEHMET ASIM Umümi Neşriyst Müdürü: