20 Ocak 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

20 Ocak 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

Hasan zeytin yağile, Hasan ko'xnrasile ve Hasan kremile yapılmış HASAN SABUNLARI birer şaheserdir. Halis limon çiçekleri" gi BİN Ve hakiki, tabi yaseminin ve İs- © Parta güllerinin insana hayat ve ruh di ; ; i Ari riliz. m Suyax Ve cesur Maral asal, Goren » veren kokularını cami olup cildi yumu» Oz Bilhassa nermin ve nazik ciltli adınlar ile çocuklara şayanı tavsiyedir. Vrüpanın terkibi meçbul yağlarından Yapılmış sabunlardan tevekki ediniz — ve cilde taravet ve letafet bah Si zeytin yağlı ve Gliserinli Hasan 1bunlarından istima| edinir. Hasan ecza deposu Bayramlık Hediye 2 liraya ipekli salon yastıkları, 1 liraya kuş tüyü yastıkları İstanbulda Çakmakçılar sandalyecilörde Bali zade kuş tüyü fabrikasında yorgan, şilte, baş yastıklar ve çocuk © yataklarında (o bayrama kadar Yüzde yirmi tenzilât vardır. Kuş tüyüne mahsus kumaşlar da vardır. Tek: 23027 inhisarlar Umum Müdürlüğüriden: 4185,000,, kilo Karton 05,000,, — Beyaz ve kahve rengi kâğıt ve “8,, adet zamklı bobin Nümune ve şartnamelerine tevfikan ve pazarlıkla salın alın- ması mukarrer bulunan mezkür levazımın bedeli “1350/,, numa Falı kararname ahkâmı dairesinde Türk parası olarak Merkez fimburiyet Bankasına yatınlacak ve müteahhit yerli mamulât ve mahsu'âtımızdan ibracat yaplıjğına dair vesika ibraz ettikçe mezkür bankadan istihkakımı alacaktır. Taliplerin nümune ve şartnamelerimizi gördükten sonra pazar- İiğa iştirak etmek üzere “5 7,5, muvakkat teminatların hami- len “71/2/933,, çarşamba günü saat “14,, te Galatada alım satım komisyonuna müracaat elmeleri 16846) Çocuklara mahsus TARANNENDAIFANMRAPRA Sİ. LERİ HAYAT KITABI Hayat - Kumbarası Devlet Demiryolları ilâmnları İ çeni vermeleri lâzımdır. Hak- İri tepit sicilyle 7 Istanbul Belediyesi ilânları Fatih Belediye Şubesi Müdiriyetinden : Unkapanında Elvan- zade maballesinde Hacı Yakup sokağında 36 numaralı dükkân kiraya verileceğinden talip olanların 8 - 2- 933 tarihine müsadif çarşamba günü saat İ4 te daire encümenine müracaatları ilân (278) Şeker bayramı münassbetile 24 ikinci kânun 933 gece yarısın- dan gelecek Şubatın 3 üncü gece yarısına kadar istasyonlara asılan ilân varakalarındaki şerait dairesinde umuma yüzde otuz ve Haydarpaşa veya Ankaradan 9 ve 10'numaralı katarlara binecek yolculara yüzde kırk tenzili yolcu tarifesi tatbik edilece'stir. (209) idaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan "25, kalem Stovfer yağdanlığı, ateş tuğlası; elektrik malzemes', Şeltiren ba- zobendi, Şuvastprese eczası, Dinamo kömürü sporü, 108 metre muhtelif kereste ve saire gibi muhtelifülcins malzemenin pazatlığ 933“tarihine müsadif çarşamba günü mağazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 dan 11 e kadar isbal cut ederek tabriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nü- mune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü nümu- nelerin beraber getirilmesi, nümunesiz tekliflerin kabul edilmiye- (280) ceği ilân olunur. Irmak * Çankırı ve Arifiye - Adapazarı şube hatları da dahil olduğu halde, Samsun - Sivas - Haydarpaşa hattı üzerindeki her bangi bir istasiyondan yine bu kısımler üzerinde bulunup 924 kilometreden fazla mesafede olan diğer bir istasiyona doğru bilet alacak yolculara 21 ikinci kânun 933 tarihinden itibaren tenzilli ve maktu ücretli bir tarife tatbik olunacaktır. Bu tarifedeki maktu ücretler, nakliye ve damga resimlerile birlikte seyyanen birinci sınıf için -4128- dört bin yüz yirmi sekiz, ikinci sınıf için -2981- ikibin dokuz”yüz seksen bir ve üçüncü sınıf için de 1893 bin sekiz yöz doksan üç kuruştur. Meselâ: (1) Haydarpaşadan Kayseriye, Sıvasa, Zileye, Tur- hala, Amasyaya ve Samsuna veya mütekabilen bu istasiyonlardan Haydarpaşaya; 12) Samsundan Çankırıya, Ankaraya, Eskişehire, Adapazarma, Izmite ve Haydarpaşaya ve mütekabilen bu istasiyonlardan Sam- suna gidenler bu tarifedeki ücretlerle seyahat edeceklerdir. Ya- nm- bilete tabi cocuklardan bu ücretlerin yarısı alınacaktır. Fazla tafsilât için istasiyonlarımız gişelerine müracaat edil- mesi ilân olunur. (273)