4 Mart 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

4 Mart 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

© Ankara Nafıa - Başmüdürlüğünden: 1 — Ankara'da - Yenişehirde yapılmakta olan Emniyet Abi- desi taş blok ve relief inşaatı muavelename tarihinden itibaren (6) ay zarfında ikmal edilmek üzere kapalı zarf usulü ile 23-2.93$ tarihinden 163-933 tarihine kadar (20) gün müddetle münaka- saya konmuştur. 2 — Münakasaya iktidarı fenni ve itibari malilerini isbat edenler kabul olunur. Bunun için münakasaya girmek istiyenlerin: A — Teklif bedelinin *6 (yedi buçuğunu) vilâyet idareci hususiyesi hesabına bankaya tevdi ettiklerine dair makbuz sene- dini veya Milli bankalardan birinin teminat mektubunu ve yahut milli esham mukabili Muhasebei bususiyeden alınacak ilmühaberi göstermeleri lâzımdır. B — Ticaret odasında mukayyet olduklarına ve itibarı ma- , lilerine ait birer vesika göstermeleri icabeder. İ Ç — Ellerindeki ehliyeti fenniye vesikalarım ibale günün- den en az 8) gün evvel vilâyet Başmühendis iğine göstererek münakasaya dahil olabileceklerine dair ya bir ehliyeti fenn'ye vesikası almaları ve yabut ellerindeki vesikanın altına şerh ver- : dirmeleri lâzımdır. Bu üç şartı tamamen haiz olmıyanların müna- o kasaya iştirakleri şayanı kabul olamıyacağından teklif zarfları © açılmıyarak kendilerine iade edilecektir. 3 — Mürakasa evrakı keşfiye, proje ve şeraiti mabsusasina tevfikan icra edilecektir. Talipler tekliflerini evrakı keşfiye ve prejelere merbut olan yahidi kıyasii fiat cetvelindeki mikdarlara nazaran ve beher neyi için bir vabidi kıyasii fiat teklifi suretile yapacaklardır. # — Talipler 661 No. lı münakasa ve ibale kanurunun 10 cu maddesi mucibince ibzar edecekleri kapalı zarfı 163933 tarihine müsadif perşembe günü saat on beşe kadar Vilâyet Daimi encümeni Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi ede- ceklerdir. 5 — Münakasa 163.933 tarihine müsadif perşembe günü Ankara Vilâyeti Daimi encümeninde yapı'acaktır. 6 — Evrakı keşfiye ve projeleri görmek ve daha ziyade malümat almak istiyenlerin her gün Ankara Vi'âyeti Nafıa Baş- mühendisliğine müracaatları ve evrakı keşfiye ve projeleri (10) lira mukabilinde Ankara Nafıa Başmühendisliğinden tedarik ede- | bilecekleri ilân olunur. (879) | İnhisarlar Idaresinden: Miktarı muhammeni 3500 4000 kilodur. Satılacak eşyanın nevi Kaçaktan toplanan mubtelif varakalı defter halinde ve kesilmemiş tabaka balinde sigara kâğıdı. Şerait: Satılacak kâğıtlann ambarlardaki ambalajı ve vapura kadar sevk masrafile gümrük ve masarifi sairesi müteahhide ait © lacaktır, Kaçaktan toplanan muhtelif markalı delter ve varak halinde sigara kâğıtları müteahhidin Avrupada göstereceği adrese idare tarafından sevkedilmek şartile bilmüzayede satılığa çıkarılmıştır. Miktarmın Cibalideki inhisar levazım ambarlarında tesp'tten sonra bedelinin idare veznesine teslimi şartile 6/3/933 tarihine müsadif pazartesi günü saat 15 te pazarlığı icra kılınacağından taliplerin *6 7,5 teminatı wuvakkate akçelerile birlikte Cıbalideki inhisarlar satın komisyonuna müracaatları ilân olunur. * (785) A Büyük Tayyare Piyangosu 2 inci keşide 11 Mart 1933 tedir. Büyük ikramiye : 35.000 liradır Dünyanın En Zengin ve Büyük Piyangosudur. Posta T. TI. Umum Müdürlüğünden: Şehir içinde veya şehirler arasında telefon şebekelerinin yapılması veya işletilmesi için ruhsat veya imtiyaz verilmesi hak- kında müracaatlar vaki olmaktadır. Türkiyede gerek şehir için p ve gerek şebirler arası telefon ve telgraf şebekelerinin yalnız p devlet tarafından işletilmesi esss'ı bir karardır. Bu yoldaki mü- © — racaatların tetkik edilmiyeceği ilân o'unur. (959) li | b Inhisarlar Umum Müdürlüğünden: Amele için (20) adet (Staubs cbützer) namındaki toz mas- hesi pazarlıkla satın alınacaktır. Taliplerin *o 7.5 teminatların hamilen 15-3.933 çarşamba günü saat 14 te Galatada alım satım komisyonuna Mai (834) AGE Doktorlar Ahmet Asım İİ Doğum ve kadın hastalıkları birinci erari İİ mütehassımı Muayene: 10 — 12 Ortaköy, Şifa yurdu, 15 — IK Beyoğlu, İstikiMi caddesi Na. 103 (Opern sineması karşımı) Telefon: 41900 — 4.2221 Doktor Cevat N. Zekâl Sinir mütehassıs Cuma ve pazardan masada günlerde saat 3 ten 6 ya kadar basta kabul olunur. Muayenehanesini Babrlli karşısında An- kars caddesi No, 47 ye tevalan naklet miştir. Telefon muayene: 28469 İkametgâh: 60740 D.ş Tabibi Elie Hayon Meşhur Diş tabibi müteveffa Devld Ha yon'un oğlu diş tvibi ELİD HAYON hastalarmı artık Beşiktaşta değil yalnız yeni taşındığı Perapalas karşısında AS malı Mescit sokağı No. 68 Kamhi hanı 3 numaradaki muayenehanetinde kabul etmektedir.Telefon: 41808. Adrese dikkat, Doktor Hafız Cemal Dahili bastalıklar mütehassım Divunyolu No 118 "Telefon; 222398 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehasme Baba (Ankara Caddesi Numara 60) — —— — ——— ——— Diş doktoru | Mustafa Zeki İİ Muayenehane: Usküdar Atlamataşı No. 63 hb —— —————— Zeki Nuri Her gün basta kabul edilir. Her cevt diş rahatsızlığı tedavi olunur. Muayenehane: Usküdar Ahcıbaşı Mektep sokak No. 860 dal Ka dandik dada bü dü ZE KARADENİZ POSTASI Erzürum enn Pazartesi günü akşamı Sirkeci'den hare- ketle (Zonguldak, inebolu, Ayan cık, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene ve Rize) ye azimet ve avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci LEE Tai alara arana Ra TRİER ğına müracaat, Tel: 21515 Feruzan vapuru 4 Mert 933 CUMARTESİ günü Sirkeci rıhumından hareketle Ça nakkale, izmir. Mersin, İskenderiye, Pa- yas Limanlarına âzimet ve avdet ede cektir. Mercii müracaat Sirkeci Meşme- net Hân alında Sadıkzade Birsderler Ti- carethanesidir.. Tel 22134 — İ BURSA CER, TENVİR ve KUV - VEl MUHARRİKE TÜRK ANO: NİM ŞİRKETİNDEN Hissedarlar, 1953 senesi (o Martımm 20 uncu Çarşamba günü mat 1730 da Bursa'da Şirketin merkezi (İdare - sinde sureti adiyede Inikat oOedecek © inn Meyeti Oumumiye (içiimama (davet olunurlar, Ruznamei Müzakerat: 1 — İdnre Meclisi raporunun kira- Murakıp raporunun kırasti, Şirket bilânçosu, mevcudat ve zarâr hesabının kabul ve tas buna müteallik kararlar, Meclisi İdare azalarınm int - Meclisi İdare azalarının obakdu buzürlarnın tesbiti, © — 1039 hesap devresi için mura kip intihal ve Ücretinin tesbiti, T — Tlenret kanımunun 323 ve 324 Beü maddelerinde müsarrah o misaadatmn Meclisi İdare azalarma Stası, Meclisi İdare ————— —-— SAHIBI. MEHMEI ASIM Umumi Neşriyat Müdürü: FIKRE ADİ VAKTI MATBAASI — İSTANBUL Yelkenci Hanındaki acentalır İİ izmir - Mersin Postası “inhisarlar Umum Müdürlüğünden: inh'sarlar Umum Müdürlüğünün merkez ve taşra teşki'âtında istihdam olunmak üzere bilmüsavaka fen mcwu. anı alacaktır, Şerait aşağıda yazılıdır : 1 — Törk olmak, 2 — Hizmeti askeriyes'ni ifa etmiş o'mak, 3 — Darülfünun kimya şubesinden veya zirast meklebi âli- sinden veya eczacı mektebinden dip'omalı bulunmak. 4 — Sıhhat raposunu ibraz etmek. 5 — Evve'ce ve halen müstahdem bu'undukları v>2ife'ere ait borserv's erle diploma veya şahadetname asıllarını vermek, 6 — Tercümei hal varakasını ita etmek. Müsabaka imtihanı merkezde ve taşrada 20.Mart 933 tari- hinde saat 14 te icra kılınacaktır, Müsabaka imtihanına Istanbuı'- da iştirak etmek istiyen'erin yu'cardaki evrakın raptile daha ev- vel umum müdürlüğe müracaat etmeleri, ve taşradan iştrak et- mek istiyenlerin bu'undukları mahallin en büyük inh'sar'ar me- muruna yine mez Ür evrakın reptile ba istda müracaat'a bera- ber istidanamelerinin birer suretinin umum müdürlüğe gönderi mesi lüzumu iân olunur. (921 Orhan Bey hanında ki- ralık odalar vardır. Talip olanlar VAKIT idaresine müracaat edebilirler | Devlet Demiryolları ilânları | Kütahya deposu kömür tabmil ve tahliyesi işinin kapalı zarfa münakasası 27: Mart- 933 çarşamba günü saat 15 te İdare mer“ kez nde yapılacaktır. Lo Tafsilât Ankara ve Eskişehir veznelerinde birer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (897) 33 ton delikli bâkır antrtuvaz çubuğunun kapalı zarfla mü- nakasası 13 - Nisan - 933 perşembe günü saat 15 te Ankara'da idare binasında yapılacaktır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer liraya satılan şartoamelerde yazı'ıdır. (835) | AF A A | Selânik Bankası | Tesis tarihi: 1888 Sermayesi : 30. 000. 000 Frank İdare merkezi : ISTANBUL Türkiyedeki Şubeleri: Istanbul ( Galata ve Istanbul ) Izmir Samsun .Mersin . Adana Yunanistandaki Şubeleri : Selânik. Kavala. Atina, Pire —— Bilümum Banka muameleleri. Kredi mektup arı. Cari hesap- iri küşad. Esham ve Tahvilât OKasa'ar 'carı. AAA A AK Inhisarlar Umum Müdürlüğünden: Makine yağı (O Kilo (7000 5 KA Çi 700 Gaz N m 6600 Şartnamelerine tevfikan satın alınacak o'an bu üç ka'em levazım vermek isteyenlerin şartnameleri gördükten sonra pazar- lığa iştirak etmek özere “b 7,5 teminatlarını hamilen 83-933 Çarşamba srat (14) de Alım Satım Komisyonuna müracaat arı, (577) VAKIT nesriyatı Fevka'âde heyecanlı bir roman Suana'lı münkir | Astımızın en meşhur edip'erinden Gerbart Hauptmann'ın | eseridir. Bir papazın fevkalâde heyecanlı, meraklı, coşkun aşkımı, san'atkârane bir şekilde anlatır. Tevzi Yeri: Apkara Cadres'nde Intılâp Külüphanesi Fiatı 25 kuruş.