August 12, 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

August 12, 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

ik. i— 12 — VAKIT 12 AĞUSTOS 1934 â Kütahya Vilâyetinden: 8-8-Y34 tarihinde ihalesi mukarrer Vilâyet Matbaası kâğıt ve sair İevazımına vaki olan teklif fahiş görülmüş olduğundan “1032, lira muhammen bedelli mezkür kâğıt ve levazım 29/8/934 Çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek Üzere yeniden açık «indirmeye konulmuştur. Talip olanların mezkür günde tem'natla- rile Vilâyet Daimi encümenine müracaatları ilân olunur. (4640) Eran Erenköy Kandilli Kız Liseleri Çamlıca Kız Orta Mektebi Müdürlüklerinden : 1 — Ağustosun yirminci pazartesi gününden itibaren Cumar- tesi, Pazartesi, Çarşamba günleri dokuzdan on yediye kadar talebe kaydo'unacaktır. A — Kayıt için talebelerin velilerile birlikte gelmeleri, B — Dört fotoğraf, şahadetname, tasdikname, hüviyet cüzdanı ve sıhhat raporlarını beraberlerinde getirmeleri lâzımdır. C — Leyli ücreti 225 liradır. Baremin yedinci derecesine kadar maaş alan memur çocuklarından yüzde on kar- deşlerin ikincisinden yüzde on beş üçüncü ve diğerle rinden yüzde yirmi tenzilât yapılır. ? — Mezuniyet imtihanlarına Eylülün birinci Cumartesi günü 3 — Sınıf ikmal imtihanlarıma Eylülün yirmi ikinci Cumartesi günü 4 — Derslere Teşrinievvelin birinci Pazartesi günü başlana- caktır. 5 — Fazla tafsilât almak isteyenlerin mektep idarelerine müracaatları, . İstanbul mıntaka San'at mektebi müdürlüğünden; Mektebimizde Eylül 934 mezuniyet ve ikmal imtibanlarına 1-9-934 tarihinde başlanacak ve 20-9- 934 tarihinde bitecektir, Ikmale kalmış talebenin 1-9-934 de Mektepte bazır bulun- maları lâzımdır. Ikmal imtihanları esnasında basta olduklarını Tabip raporile ; isbat etmiyenler sımfta ipka bırakılırlar. Derslere 1 - 10 - 934 tarihinde başlanacaktır. Sınıf geçmiş olanlar, 1-10-934 tarihinde mektepte hazır bulunacaklardır. (4645) Sıhhatini sevenlere MÜJDE Afyonkarahisar Madensuyunun hazımsizliğe, Karaci- ğer ve böbrek rahatsızlıklarına karşı şifai hassalardan isti fade edenlerin adedi gün geçtikçe artmaktadır. Hiyonkarahisar Madensuyu içenlere kolaylık olmak Üzere su kamyonetle müşterile- rinin yerlerine kadar gönderilmekte ve ayrıca on şişelik kasalarla da st verilmektedir. Umumi: satış yeri: Yenipostane civarında Aksaraylı lar hanında “Hilâliahmer © satış (mağazasıdır. Telefon: 20062 (4036) (4036) * inhisarlar U. Müdürlüğünden: Cinsi Miktarı © Bulunduğu mahal Istimale gayri salih Tabıninen 300,000 kilo Cibali fabrikası san- tahta parçası dıkhanesinde bir sene zarfında çıkacak ve peyderpey teslim o- Junacak. Boş eter şişesi "” 140 adet Cibali fabrikasında Boş şişe İle sair mal ” 639 kilo Paşabahçe fabrika- lardan çıkan burda sında kaneviçe çuvalları Muhtelif çuval " 5756 kile ” " Köhne çul parçaları 500 kilo Cibali Levazım Am- barında, Yukarda cinsi ve mıktarı yazılı köhne eşyalar 18-8-934 tarihine müsadif Cumartesi günü saat (10) da pazarlık suretile satılacağından taliplerin mezkür eşyaları bulundukları mahalde gördükten sonra pazarlık için tayin olunan günde 9615 teminatla- rile birlikte Cibalide Alım, satım komisyonuna müracaatları. (4364) Tayyare Piyango Müdürlüğünden : Şartnamesi veçhile yüz on yedişer bin adet Ramazan ve Kurban afişleri tap ettirileceğinden taliplerin 15/8/934 Çarşamba günü saat on beşte Komisyona müracaatları. (4551) ,1 Eylül 934... tarihine kadar Bankada asgari yirmi beş lira yatırmış olmalısınız! Beşiktaş İcra dairesinden: Mahcuz olup paraya çevrilmesi salon gramofonu ve üç adet kır- mızı kadife etrafı oymalı koltuk ve iki sandalya ve bir orta masası ve bir adet çini soba ve bir adet camlı büfe ve bir adet oymalı lavman ve bir adet başları sarı siyah karyola ve bir adet beyaz orta masası ve bir adet şezlong ve biri beyaz ve biri siyah kar- yola ve bir yemek masası ve bir adet singer dikiş makinesi ve sa- irenin dellâliye ve ihale pul resimle- ri müşterisine ait olmak üzere | 12 — 8 — 934 tarihine tesadüf İ eden pazar günü saat 10 dan 12 ye kadar Şişlide Halâskâr Gazi caddesinde 202 -— 1 No. lu dük- kânın önünde satılacağından ta- lip olanların o gün ve © saatte ha- zır bulunacak olsn memuruna mü- racaatları ilân olunur. (1768) Göz Hekimi Dr. Süleyman Şükrü Ankara caddesi No. 60 92565 Babıali Telefun Satılık Hane Fatih tramvay durak yeri ile Farih parkı arasında yeni yapıl mış tramvay caddeşine nezareti, elektrik tertibatını havi üç odak kârgir hane satılıktır. Görmek iş tiyenler içindekilere müracaat e debilirler. Fatih Dülgerzade mahallesinde wi Senede 19 kararlaştırılan bir adet kapaklı! dır. Talebelerin iskân, iaşe, ilbas ve tedrisatı tamamen Hilâliahmer © | Küçümeydancık numarasız hane. 1 Teşrinievel 934 kumbara keşide sinde talihlerini denemek istiyenle! Bankada asgari 25 liraları bulunmasi lâzım geldiğini unutmamalıdırlar. 000 lira mükâfat! — Türkiye Iş Bankası — Bursa Vilâyetinden: Bursa Nafıa idaresi için lüzumu olan 25 çadır, 20 küskü, ” tırnak küskü, 20 lağım baraminası, 40 çelik makap, 45 varyo”" 400 taş çekici pazarlıkla alınacaktır. Talip olanlar izabat almek üzere Istanbul Belediyesi Levazım müdürlüğüne, pazarlığa girme için de teklif edilecek bedelin yözde yedi buçuğu nisbeti“ teminat makbuz veya mektubu ile 16-8-934 Perşembe j saat on beşe kadar İstanbul Şehir meclisi Daimi Encüme! müracaatları, (4671) Hilâliahmer Hastabakıcı Hemşireler | Mektebi Müdürlüğünden: , Genç kızlarımıza şerefli, emniyetli bir istikbal hazirlıyan mektebimii” lebe kayit ve kabul muamelesine başlar miştir. Kabul şartları: 1 — Türkiye Cümhüriyeti tebaa sından olmak, Z — Yaşı (18) den aşağı, (30) dan yukarı olmamak. 3 —Orta tahsili ikmal etmiş olmak. İ 4 — Evli olmamak (evlenmiş ve ayrılmış ise çocuğu bulunmarmak” 5 — Mektebi terketliği ve yahut beğ senelik mecburi hizmeti imi den evvelmesleği terkettiği veya çıkarıl dığı takdirde mektep masrafını ğine dair Noterden musaddak bir kefa letname vermek. i 6 — Sıhhati tam olmak ve boyu (1,52) den aşağı olmamak, (Tıb yene mektepte yapılacaktır. Mektep Hilâliahmer Cemiyetinin malı olup tahsil müddeti iki sen€ "ği rafından temin edildiği gibi aylık cep harçlığı da verilir. Mektebe girmek istiyenlerin 15 Eylül 1934 tarihine kadar Cum#”” ada her gün, İstanbulda Aksarayda Haseki caddesinde mektep idaresi”$ caatları ilân olunur. Posta telgraf ve Telefon binalar | ve Levazım müdürlüğünde” 3900 metre E'ekirik kablosu kapalı zarf usulü ile müns” vazolunmuştur. Taliplerin 12 Eylül 934 Çarşamba günü © sonra saat İğ te Beyoğlunda Posta T. T. Merkezi üçüncü mubayas komisyonuna müracaatla şartnamedeki tarifat d8' ş ibzar etmiş olduklari tekliflerini mübeyyin ve teminatı m“ d telerini muhtevi kapalı zarflarının elden komisyona tevedi meleri ve şartnameyi ber gün alabilecekleri ilân olunur.