2 Ocak 1939 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

2 Ocak 1939 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

11 — VAKIT 2 IKINCIKANUN 1939 mMasan kuvvet şurubu — Zaafı umumi, kansızlık, sıraca, kemik hastalıklarına şifai tesirleri çoktur. Çocuklar, gençler, genç kızlar ve büyükler her yaşla Avrupanın bayat, kurtlu çocuk gıdalarından sakınınız.! Yavrularımızın midesini abur cuburla dol- durmayınız! Tabii saf, lezzetli HASAN Buna çocuklar ba yılıyor- lar, Çok iştahlı ve severek bü- Yürler, Bu saf öz İüunların vita. mini bol, gıdası şok ve kalorisi Yüksektir. Bütün «Şocuk doktorları buna şahadet e - der, Avrupada diplomalarla mu saddak birincili - «ği kazanmıştır. Bu kadar yüksek €vsafa malik ta- bii gıda ancak * HASAN özlü 'unlarıdır Pirinç, (Yulaf Mercimek Buğ- day, İrmik, Pa- tates, Mısır, Tür- lü, Bezelya, Ba- dem, Çavdarözü unlarını çocuk - larınıza yediri- niz, - Devlet Demiryolları ılânları Muhammen bedel ve muvakkat teminat miktarları aşağıda ya- il iki liste muhteviyatı 314,636 ten Estekat demiriyle yedi adet Açık ve yedi adet kapalı hangar malzemesi 13 » 2 * 1939 Pazartesi günü saat 15 ten İtibaren liste sıra No. siyle ve kapalı zarf usulü ile Ankarada İdare binasında satın alınacaktır. Bu işe girmek İstiyenlerin listesinde yazılı muvakkat teminat ile kanünun tay'n ettiği veskaları ve tekliflerini aynı gün saat 14 de kadar Komisyon Relsliğine vermeleri lâzımdır, Şartnameler 146 kuruşa Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde satılmaktadır, (9466) Liste No, Mzlasme ismi Muhammen bedel Lia K 1 Ystakat demiri 20.261 1s 2 Hangar malzcmesi (o 58.028 00 Muvakkat teminat Un K 2.194 o s9 4.131 40 CAFER MüSHiL ŞEKERİ dendarma Genel komutanlığı Ankara satınalma komisyonundan 1 — Metresine yirmi beş kuruş flat biçilen miktarları aşağıda yazılı iki tertip çamaşırlık bez kapalı zarf usuliyle satın alınacaktır. 2 — Bunlara alt şartnameler hizalarında gösterilen bedel kar- şılığında komisyondan alınabilir. 3 — Eksiltmesine girmek İstiyenlerin hizalarında gösterilen teminat ve şartnâmede yazılı belgeleri muhtevi teklif mektuplarını & geç eksiltme vaktinden bir saat evvel komisyona vermiş olma” ları, (5335) (9543) Şartname İlk teminat o bedeli Ura Ku. Kuruş 4763 13 351 1500 parâm£ Miktarı m3ire 231,050 80,090 Eksiltme gün ve öhati 19/1/939 Perşembe 10 19/1/9839 Perşembe 15 30 5 istimal edebilir Güzellik ve sıhhat için ilk şart RADYOLIN kullanmaktır RADYOLIN Dişleri Dişler çehreyi güzelleştirir Radyolin Dişleri Dişler mideyi sağlamlaştırır | RADYOLİN dişleri temizler ve parlatır, mikrop- ji ları yüzde yüz öldürür, diş etlerini besliyerek l hastalanmalarına mani olur, ağız kokusunu keser I | KREM PERTEV kül elen ve yüksek sosiyeteye mensup aileler tarafından kat'i te- sir ve faydaları kemali memnuniyetle tasdik olunan krem yalnız Krem Pertevdir. EREM PEDTEV diğerleri srasmda en eski ve en tanmmış markadır. Ve, bu mevkii uzun teerübiler ve kimyevi tetkikler sayesinde İhraz etmiştir. Sizler de, sıhhatinisin vikayesini, taravetinizin yetmiş yaşr na kağar muhafazasını ve dalma genç kalmağı arru ediyorsanız Krem Fertev kutularmdaki tarifat dairesinde kullanmız. Erem Pertevin gece ve gündüz kremlerini kullanmakla gençlik, güzel Uk ve taravetinizi sizler de uzun müddet muhafaza ediniz, KREM PERTEV bir güzellik sigortasıdır. Bunu kullananlar- ma bekledikleri istifadeyi temin edeceklerini beyanda müttefik. tirler, Krem Pertev yerine size vermek istiyecekleri herhangi bir Yemi Arkel poddaliniz. Istanbul defterdarlığından Tophanede Necatibey caddesinde Kışla altında 365 sayıl: dük“ kân, muhammen senelik elli bir liradan ve aynı yerde 367 sayılı dükkân, muhammen #ehelik kirk sekiz liradan senelik kiraları pe şin verilmek şartiyle üğet sene müddetle ve açık artırma wsuliyle ayrı ayrı kiraya verilecektir. İstekillerin 16 - 1 « 939 Pazartesi gür nü saat 14 te yüzde 7,5 teminat makbuzlariyle Miili Emlik Mü: dürlüğünde toplanan komisyona müracaatieri, M, (9463) Muhtelif isfmli birçok kremler arasında en mütemayiz mev- tesiri kat'i, alımı kolay en iyi müshil şekeridir. Bilümum €e- zanelerde bulunur.