29 Mayıs 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

29 Mayıs 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

Sahife 6 GELEN ESERLER: Resimli şark Resimli Şark mecmua- sının Haziran nüshası nefis | kapakla çıkmıştır. Bunüs- hada bir çok kıymetli ma- kalelerle Romen Rolâna ait bir etât ve bir çok kıymetli makalelere Romen Rolâna ait bir etüt ve bir çok yazı- lar ve hikâyeler vardır. Okvucularımıza hararetle | tavsiye ederiz. Dr.Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mutehassısı Cumadan maada her gün öğleden sonra saat (2,30 dan 5 e ) kadar İstan- bulda Divan yolunda (118) numaralı hususi dairesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder. Telefon: İstanbul 2398 — Doktor- Feyzi Ahmet Cilt, saç ve zührevi has- talıklar mütehassısı — Cu- madan maada her gün saat 10 dan 6 ya kadar hasta kabul edilir. Adras: Ankara caddesi No. 43 D Telefon: İstanbul 3899 Doktor İbrahim Zati Cağaloğlu - Mahmudiye caddesi Çatalçeşme so- kak No. 5. Her gün öğleden son- ra altıya kadar hastala- rını kabul eder. Doktor Fuat Sabit Ankara caddesi Cihan kütüp- hanesi üstünde No. 66 Teleton: İstanbul 2385 Doktor Agop Essayan Langa cami sokak No16 Hergün hastalarını ka- bul ve tedavi eder. Çocuk hastahanesi ku:- lak boğaz burun mü- tehassısı Dr. Ekrem — Behçet Beyoğlu Mektep sokak 1 Telefon: B. O. 2496 L ei Haydar Rifat B.in eserlerinden Ayni haklar İki lira Miras meseleleri Bir , Şerhli barçlar kanumi < — « (İkbal) kitap hanesinde Çocuk hastalıkları mütehassısı Dr. Semiramis Ekrem H. Beyoğlu Mektep sokak Telefon: B. O. 2496 Kartal sulh icra memur- luğundan: Nişan, Vartaki efendilerle Nevart ve Aranik hanımların şayian ve müşte- reken mutasarrıf oldukları Kartalada kumlar mevkiinde kâin iki kıt'a bostanın izalei Şüyuu zımnında açık arttırma ile 4-7-931 saat 15 de satıla- cağından talip olanların kıy- meti muhammenesi olan dört bin liranın yüzde on pey ak- çesile tarihi mezkürda ve şartaamesini görmek İstiyen- lerin 28-5-931 tarihinden iti. baren Kartal sulh icrasına müracaat eylemeleri ilân olu- nur" Büyü | | 50,000 Ayrıca: 15.000, 8.000 Liralık İkr J günalıtır. müessesatı milliye san ecza deposu. zilât. İstanbul dördüncü lcra memurluğundan: Tamamına (10500) lira kıymet takdir edilen Beşiktaşta Teşvikiye- de Hamamcı Emin Efendi sokağında eski 1 yeni 15 numaralı bir bap Hanenin tamamı açık arttırmaya vaz- edilmiş olup 6-6-931 - tari- hinde şartnamesi divanha- neye talik edilerek 22 6 931 tarihine müsadif pazartesi | günü saat l4den 16 ya ka- dar astanbul dördüncü Icra datresinde açık arttırma su- retile satılacaktır. Arttırma ikincidir. Birin- € arttırmasında (5000) lira- ya talip Ççıkmış olüp bu kerre en çok — arttıranın üstünde bırakılacaktır. Art- tırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçesile mü: terakim vergiler Belediye resimleri ve vakıf icaresi Müşteriye alttir. Hakları ta- pu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hak- kı sahiplerinin bu haklarını ve huüsusile faiz ve masa- rife dair olan — iddiaları- ni ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müs- bitelerile bildirmeleri lâzım- dır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayan sa- tış bede'inin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkarların yeni icra ve Iflâs kanunu- nun 119 uncu maddesi hük- müne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla ma- lümat almak istiyenlerin 930-567 dosya numarasile mumurumuza müracaatları ilân olunur. k Tyyare piyangosu S inci Keşide 11 Haziran (Nldelir Büyük Ikramiye Liralık Bir Mükâfat Vardır. liradır 12.000, 10.000, amiyeler ve 40.000 kuruşa, daha fazlasına para vermek yarı yarıya daha ucuz ve daha mü- essir yerli malı olan FAYDA yı 1s- timal ediniz. Sinek, sivrisinek, tah- takurusu, pire, güve ve sair haşa- ratı yumurtalarile aniyen mahv ve itlâf eder. Kokusu lâtif. Kat'iyyen leke yapmaz. Bütün devairi devlet ve ve ecnebiye FAY- DA istimal eder. Kutusu 50 büyük 75 bir kiloluk 125 kurüştür. Ha- Toptancilara ten- Seyrisefain Köprübaşı B. 2362 şube acentası Sirkeci Mühür- darzade Hanı Tel. 22740 ozc Baada postası (Ereğli) vapuru 31 Mayıs pazar 17 de idare rıhtımından Gelibolu Lâp- seki Çanakkale İmroz Boz- caadaya kalkacaktır. 50 Kalem muhtelif kır- tasiye 2500 metro Mmuh- telif renkte yerli şalı. İhalesi 11-6-931 aat 16,30. Münakasa ile alı- nacaktır. P ALEMDAR ZADE VAPURLARI MİLLET so'kam 30 Mayıs . Cumartesi günü akşamı saat 18 de Sirkeci rıhtımından hare. ketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon ve Rize)ye azimet ve ( Vakfıkebir, Tirebo- u ) İskelelerine uğraya- rak avdet edecektir. Müracaat mahalli İş- tanbul Meymenet Hanı altındaki yazıhane. Telefon: İstanbul 1154 DAİAT ADT NTT Morkez Acsentası: Galata 12 kişilik | Oteller: 75-500 kuruş. Makinelerini Müsabaka 11.25 liradan başlar nışı — kolay Hadımköyündeki kıtaatın saya konulmuştur. Taliplerin dörtte Hadımköyündeki ilân olunur. luğundan: — Bir alacağın temini için mahcuz ve paraya çevrilmesi | mükarrer büfe, kanepe, koltuk | yesaire 2 haziran 931 tarihinde | saat 12den 13e kadar Beyi dunda Sağsol sokağında 2 Na.lı | apartman önünde ikinci açık art- tırma surelile satılacaktır. Talip lerin mahallinde hazır bulunacak memuruna müracaatları ilân olunur stanbul Üçüncü İcra Da- iresinden: Bir borcun öden- mesi için haczedilmiş ve paraya çevrilmesine karar verilmiş olan ve dört yüz elli lira kıymeti muhamme: nesi olan Kadiköyünde is- | kele civarında Evkafa ait arsa üzerindekl! Asya gazi- | nosu denmekle maruf gazi- nonun enkazının hedmile alıp götürmek suretile 8 Haziran 931 tarihine müsa: dif Paxzarertesi günü sant on da açık arttırma sureti- le satılacağından talip olan- ların mahallinde memuru- na muracaatları 1'ân olunur. Tabiatın incisi Zümrüt Yalova kaplıcaları 8| Büyük otel 1 Hazirandan itibaren açıktır Yemekler: Tabldot (sabah, oğle ve akşam dahil) 225-450 kuruş. (Üçüncü amif otellerde yemek mecburi değildir) (Çok ucuz fiatla alakart yemek bulunur) 8| Banyolar: 50-75 -100 kurur. Vapur ücretleri: Her türlü malümat için YALOVA da Kaplıcalar |İŞ| müdürlüğüne veya İSTANBUL da Seyrisefain umum &| müdürlük kalemine müracaat Telefon: Beyoğlu 1745 KODAK Müsabakasında kazanmağa daha emin olmak için hepiniz KODAK müddetince hususl! HOK - AY ve BRAVNI Kutu makineleri 6.75 Poket KODAK ve HOK AY körüklü makineler Mükemmel ve sağlam makineler kulla- - Netice fevkalâde Çatalca müstahkem mevki satın alma komisyonu riyasetinden : ğır eti ile (5000) kilo koyun eti kapalı zarf ile münaka- komisyonumı za Tstanbul. Süncü icra Memur- cra muh besinde | göremiyeceği ilân olunur. orkestra ( inci mevki 30 kuruş. 2 inci mevki 20 kuruş. Kullamnınız! flatlar KODAK Seri 2 Otomatik 20 Hiradan başlar ihtiyacı için (50000) kilo sı- | 30-5-931 cumarlesi saat on müracaatları tasfiye Senei maliyenin hülu- lu münasebetile İcra muha- sebesinde tasfiye muamelesi icra edilecektir. Müstacel işler müstesna olmak üzere dairei mezkü- renin 1 Haziran 931 tarihin- den itibaren 3 Haziran 931 akşamına kadar munanmele tanbul 8 inci İcra me- murluğundan : Canan hanına bin lira borçlu: Boğaziçinde Emirğân muvakkithane cad- HAFIZ MUSTAFA MA DEA A L D İstanbul 4 üncü icra me- murluğundan: — Tamamına 8200 İlra takdir edilen Ka- raköyde tramvay caddesinde Havyar hanı — derununda yeni 53 eski 2 numaralı kayden bilâzira oda gedi- ğinden münkalip mukaddema arsa elyevm — yekdiğerine maklup odaların tamamile terbian beş zira atik iki parmak fevkani merdivenlere mahsus kale mahallinin me- fiının 120 çer hlsse itibarile mezkür Havyar hanının hava kısmında Rabla — Hanımın hissesi olan 27 şer hisse açık artırmaya — vazedilmiş olup 17 Haziran 931 tarihinde şartaamesi divanhaneye talik edilerek 4 Temmuz 931 ta- rihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten 16 ya ka- dar — İstanbul 4 üncü tcra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi abnır. Müterakim vergiler ile belediye resimleri, vakıf icaresi müşteriye aittir. Hak- , ları tapu s'cillerile sabit ol- mayanlar ipotekli alacaklılar. la diğer alâkadarların ve ir- tifak hakkı sahiplerinin bu hakları hususile faiz ve ma« sarife dair olan iddialarını ilân tarihinden 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildir. meleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından bariç kalir- lar. Alâkadarların yeni icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesi hükmüne göre tev- | fiki hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenle rin 930-567 Dosya numarasile memuriyetimize müracaatla- n ilân olunur. — Tetanbul 4 üneh tera dat- — resinden : Galata'da Sultan Beya- zıt mahallesinde Marya s0o- kağında atik 25 cedit 23 No.lu hanenin mutasarrıfı ve sakinesi iken ikametgâhı meçhul olan Verenuk Hanıma: Madam Hurisiden istik. raz eyleyip 1250 Jlira mu- kabilinde vefaen ferağ eyle- diğiniz Galata'da Sultan Be- yazıt mahalesinde Marya sokağında atik 25 cedit 23 No. lu hanenizin paraya çe- virilmesi alacaklınız tarafından talep edilmiş olmakla bu kerre paeraya çvrilmesi müddeti gelmiş olduğundan mezkür gayri menkule vaz'iyet ve takdiri kiymet — için 3 Haziran 931 tarine müsadif Çarşamba günü öğleden evvel mahalline heyetle gidilece- desinde 84 No.lu hanede ikametgâh gösterilip halen mahalli ikameti meçhul Ha- tice hanımın Işbu borca kar- p bir diyeceği varsa tarihi ilândan — itibaren 30 — gün zarfından serdi itiraz etme* diği takdirde mururundan sonra vaki olacak itirazı mesmu olmayacağı tebliğ makamına ilân olunur. ğinden ya bizzat veyahut tarafınızdan bir ( mümessili kanuni bulundurmanız lü- zumu yeni icra ve iflâs kanununun 69 uncu mad- desine tevfikan ihbar ma- kamına kaim olmak üzere ilân olunur. Mes'ul müdür. ve mümeşsil — Burhanettin Âli