27 Eylül 1934 Tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 8

27 Eylül 1934 tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 8

Kibrit Satıcılarına PARAYA satılacaktır. veya müddeiyat kat'iyyen nazarı itibara alınmıyacaktır. nacak bey'iye ve ikramiyeler aşağıda gösterilmiştir. BÜYÜK KUTULAR İÇİN; X4 “ KÜÇÜK KUTULAR İÇİN; 'üzde dört, beyiye 4 “Yüzde dört, beyiye ve “Yüzde sekir, İSTANBUL ACENTALIĞI TAHİR Tahmis sokak No. 52 Müracaat Mahalleri: hümaralı tütüncü. İstanl bakkaliye mağazası; Beyoğlu — Ali Ef. İstikll caddesi Ağacami karşısı 163 No, Galata —— Moiz Efendi Kürekçil Üsküdar — AliEF. Horhor çeşme karşısı 40 No, Kadiköy — Kaydar Ef, Kilise meydanı 38 No, Ortaköy “ — Malâl İbrahim Uncu sokak 26 No. Büyükdere asa caddesi 64 No, Beykoz Tei baai ÜN Büyükada — Macar caddesi 14 No: İteşrinievvel 1934 ten başlıyacak Yeni Kibrit fiatleri Büyük Kutu: 60 para Küçük Kutu: 50 para 1 — Halen 70 paraya satılmakta olan büyük kutu kibritlerin muhterem halka ilân ve fazla talep eden satıcıların derhal girkete veya acentalarına ihbar edilmeleri rica olunur. 2 — Acentalar perakendecilerin ellerindeki kibritleri 30 Eylül 1934 tarihine kadar geri” alacaklarından — muhterem halkın kibritsiz kalmamaları için birkaç günlük ihtiyaçlarını şimdiden temin etmeleri mercudur. Türkiye Kibrit ve Çakmak İnhisarı Fatih - Saraçhanebaşı Horhor Münür Paşa konağı Hayriye Lisesi Kız — Erkek — Ana — İlk — Orta — Tüse tiyaz kukukunu hiz ve Maarif Vekâle- İ -: MUADELETİ tasdik olunmuştur. Tedrisatındaki ciddiyet ve İ intizamile talebenin sihhat ve gıdasına itinasiyle taçınmış olan mek İ 'bimizde kayıt kabul münmelesine - başlanmıştır. İlk kamandan dti baren ecaebi lis *be mektebin husust otomabil ve oto. büsleriyie ada her gün 10 dan 17 ve kadar “müracaat kabul olunur. Tafsilât İstiyenlere tarifaame gönderilir. “Telefoni 20530 münakasaya konmuştur. İsteklilerin 2/ Birir yonuna gelmeleri. Türkiye Tıp Encümeni — Umumi Kâtipliğinden : Beşinci Milli Türk Tıp kongrası zabıtları basılmıştır. mbulda bulasanların. münlim (Di Nöed lümei Barlia (2970) eden yanı işleri müdürü : C. Hikmet Matbasi/ Ebümiya TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman han, Telefon: 22925 İzmir sürat yolu Sakarya vapuru Her Perşembe - günü saat 16 da. Galata yıhtımindan - kalkar doğru İzmire gider, Bu vapvır her Parar günü savt 16 da İzmirden kalkıp doğru İstanbula gelir 1—1 Teşrinievvel 1934 ten itibaren halka BÜYÜK KUTU KİBRİTLER 60 PARAYA, KÜÇÜK KUTU KİBRİTLER 50 2 —Ellerinde eski fiatten kibrit bulunan satıcılar 29 eylöle ıda gösterilen mahallere iade edecek- lerdir. Bu tarihlerden sonra vuku bulacak herhangi bir talep 3 — 1 Teşrinlevvelden itibaren perakendecilere terk olu- Trabzon yolu İDumlupınar vv 30 Eylül Pazar günü aat 20'de undan kalkacak. Gi Zonguldak, İnebolu, A, Ç4 ikramiyeki ceman * B Türkiye Kibrit ve Çakmak İnhisarı Tirebotu, Görele, Trabzon ve Ri- zeye. Dönüşte bunlara ilâveten İmroz yolu Her Perşembe günü Top! aat 18 de bir vapur idiş ve dönüşte Gelibo- Çanakkale - inkeleler İstanbul — Mehmet Ali Efendi Aksaray Ordu caddesi 202 l Ali Efendi Fatih Atpazarı caddesi 2 numaralı y Li AŞ kzlei Mudanya yolu Cuma Armutlu te- nezzüh seferleri Cumartesi gününden manda her Sada'Mı Bakırköy — Bedros Efendi » İstanbul caddesi kurukahveci, Beyoğlu — Pangaltı Kurtuluş taddesi 33 Nodi kurükahveci Beyoğlu — Sadık Ef. Kalyoncukulluk ? - 24 No.lhı tütüncü, Taphans rıhtımından. bir vapur Beşiktaş — Abbas Ef. İhlamur Küçükhamam 26No, tütüncü. GAT AAA L DUT PROTEJİN'dir AAA LN Mukaddema köprü Kadıköy çelesinde 31/84 numa- Talı dükkânda müsteciren mu- kim iken halen ikametgi hül bulunan Emin Âk efendi İkinci İcra - Memurluğundan: kılınmış 11/8/932 tarih ve mükavelenamesine müsteniden müterakim kira bedelir metinirde müddeabih olt 2118 Hiranın man masarif tahsili aksi takdirde mecur köp- rü Kadıköy vapur iskelesinde 31784 numaralı dükkânın tah- olduğu sulk mahke- mesinden talep olunacağı hak- kmda alacaklı vekili tarafından vaki takip ve müracant üzeri olbaptaki beyan ve ifadele: rine tevfikan tanzim ve berayi emri zahrine mübaşir verilen — meşruhata, ikametgâhı hazırınızın meçhüliyeti anlaşılmış olmaklar bu hususta tebligatı lâzimenin” bir ay hakkı itiraz tayini su. retile ilânen tebliğine iş olmakla tarihi ilândan ibaren müddeti mezküre zar> fında 934/3548 dosya numara- yanın tehirini / müstelzim ) ve ya tahriri olarak bir z kanuni serddetmediğiniz müddeti mezkürenin unı müteakip - ber “Satım Komisyonundan: Selimiyede Küçük Sıhbiyei Hayvaniye Memur mektehinin 934 oei maliyesi nihayetine kadar ekmek ve sebze ihtiyacı pazar: ci Teşrin /934 günü saat 15 de Fındıklıda Yüksek Mektepler Alım Satım devessül olunacağı malümunuz olmak ve bu baptaki k090000B£NEASAIDAADACA Cilt, Zührevi hastalıklar 8 Dr. Feyzi Ahmet fer yerlerdekilerin Sıhhat Vekâletinden aldırmaları mı_ı umadan başka hergün sa- (00000000000000000900“00000€' » ; Tabil limon, portakal müstahzar 9O derece bir harik: 'e turunç çiçeklerinden Marina Farina'sı, Almanyanın 47111 ne ise Türkiyenin Hasan Kolonyası da Hastalara hayat ve şifa verir. Çarpıntı, Helecanı kalp, Baygınlık ve bütün. alâmı asabiye zamanlarında bir hayat arkadaşıdır. Derecesi yüksek olması dolayisile masaj için yegönedir. Memleketimizin bütün büyükleri, büyük hanım efendiler HASAN KOLONYASI istimal ederler. Hasan Kolonyası hakkında Avrupanın ea büyük itriyat mütehassısları diyor ki: Hayatımızda Hasan Kolonyası kadar insana ruh ve hayat veren bedlii bir kokuya tesadüf edemedik. En gürel en fey Jonyasıdır. Bu bediye hastalara ve bilhassa sinirliere pek makbule geçer, Sınir, Nevresteni, Şark Demiryolları mahsus seyri seri “A, harfli istisaf ve mu- vakkat tarife ile mücavir mevkiflere mahsus seyriseri 1 No, h tarifenin 1 inci ve 2 inci ilâvelerinin gelecek birinci teş- rinin bidayetinden itibaren ilga edileceği muhterem yolcula- Bundan maada ana hatta mahsus seğri İseri istimaf ve muvakkat tarife de ancak 28 eylüle kadar (28 dahil) muteber olacak Ahalinin seyahatlerini kolaylaştırmak teşrinin bidayetinden itibaren mutat olan tarifelere - tek avdel etmeklense, bu tarifelerde âtide ilât yapılmasına Şark Demiryolları Şirketi tarafın. dan karar verilmiştir T.— İstanbul Banliyö mevkiflerine mahsus olmak ildirildiği üzere mü- — Yalnız azimet için * 30 tenzilâtı havi bir hüsusi yol- Azimet ve avdet için tarifesi tatbik edilecektir; 2.— 106-T07 ve 322-323 katarları ile yapılan dahi- 1t münakalâta mahsus olmak — Yalnız azimet için 30 tenzilâtı havi bir bususi yölcu 30 tenzilâtı havi bir husust ta- — Bazı mevakiFarasında, azimet ve avdet için 50 ten zilâti havi bir hususi yolcu tarifesi tatbik edilecektir. İstanbul, 25 eylül 1934 “Üaliyeti umümiyer gühanell ve Tuvyetizl BalandRn! büyük faide ve tesi FOSFATLI ŞARK MALT HULASASI kullanınız.. Her eczanede satılır. y Hilâliahmer Merkezi Umumisinden T? hir Merkez anbarında: İç ve dış otomobil las- tikleri, lâstik kılıfları, motör örtüleri, muhtelif otomobil şasileri vesaire (29) Albiyon marka seyyar tamirane Otomobili, seyyar vinç vesaire (30)Eylülde Berliye kam. () İaâtil marka makaralı otomobiller, Perles kamyonları (2), muhtelif otomobil ve makine parçaları ) (4) Teşrinievvel 934 tarihinde satılacağından faliplerin ) müracaatları. İstanbul Belediyesi ilânları Taş ocakları resmi tahsilâtında kullanlan 24679 numatalı mak- buz doldurulmadan kaybolmuştur. Hükmü olmyan bu makbuzla bir mükellefe müracrat edilmiş 15 giln zarfında Belediyeye 5l tahsilât yapmak üzere herhanş veya edilirse keyfiyetin Yüksek İktisat ve Ticaret Mektebi Müdirlı Mektebin her üç kısmına talebe kaydı. 30 Eylül 934 Pazar gününe kadar devam edecektir. aa rmanman Daetam ae - mnen y Karaciğer - Mide - Barsak - Taş- Kum hastalıklarına TUZLA İÇMELERİ EE O'LEKRİ 1 Teşrinieryele kadar — köprüden 6,0 - 735 -8,5 - 9,50 11 13415-| İ15,10.16 - 4Ste Hayuarpasaya giden vapı alâde hediye Hasan Ko- Karlal sulh hâkimliğinden: Emin Fikri Beyin Maltepede sakin İstüyan Voyvodof Efendi aleyhine Maltepede Karatepe- | detuğla harmanında 150 bin tuğla yapmak üzere mukavele | yapılmış olmasına rağmen ken- disi tegayyüp ettiğinden yeddi- | nin vef'ile harmanın alât ve edevatiyle — tarafına — tes- Kaçef Efendi- nin Voyvodaf Efendideki mat- Tabünun temini için kendisine zit bulunan tuğlalarının haciz edilmiş bulunduğundan — babis ile haczin fekki hakkında ika- me eylediği istihkak davalar 'mın İcrası zımmında müddeaa- leyh İstüyan Vayvodof Efendi namına çıkarılan davetiye zah- rına mübaşir ve mahalli zabıta memurlüğu tarafından verilen meşruhattan mümaileyhin ika- metgâhi meçhül bulunduğu a: daşılmış olmakla muhakemenin icrası 3/11/934 tarihine müsa- dif Cumartesi günü saat 10 ve 14 buçuğa talikine Ve tebliga- Unda ilânen icrasına karar ve- rilmiş olmakla- yevm ve vakti mezkürda Kartal Sulh mahke- mesinde — duruşmaya — gelmesi için olbaptaki davetiye ve dava istidası suretinin mahkeme di- vanlanesine talik kılınmış ol- duğü tebliğ makamına - kaim olmak üzere ilân olum İstan'ul Asliye - Mahkemesi Tevarihi muhtelifede Büyük çekmecede Darıca ve Tirileye Üçyüz otuz beş kuruş zımnında mühtelifülcins keresteler ile le- vazmı — inşaiyenin — mevridine vasulanü müş'ir iş'arı resmi va- zakasını iki ay zarfında” ibraz eyleyeceğini ve ibraz eyleme- diği takdirde wezkür Eiyanın kıymeti olan 59335 kuruşu te- diye edeceğini tcahhüt eylediği halde işbu teabbüdünü ifa ey- lemediği gibi meblağı mezburu da- tediyeden imtina eylemiş olduğundan mehlağı mezburun ma İaiz ve masarifi muhakeme tahsili talebiyle Rusumat mü. düriyeti tarafından İstanbulda kerestecilerde 108 No, da kim tüccardan Yuvagim efendi cerrah oğlu aleyhine 16-9-928 tarihinde ikame edilen dava Adliye yangınında yanmış ol masından. naşi bu kemre deinin talebiyle evrak yeni nerek mahkememizin 34 - 208 Bumarasını kaydi. billera mu. aileyh Yuvakim efendi namı çönderilen davetiye zahrın. da mümsileyhin — Yunanistana gitmiş olduğu mübaşirin meşrum Hatından anlaşılmakla tebligatın kendisine ilânen icrasına' ve tahkikatın 16-10-934- tarihine müsadif Sah günü saat 14 de talıkıma ve müddesaleyhe bir ay müddet itasına karar veril. miş olduğundan müddeaaleyhi mumaileyh yevmi mezkürda biz. zat veya bir vel batı vücut etmer hakkında giyap kararı” verile- takdirde ceği ilânen tebliğ Glünür.