8 Mayıs 1929 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

8 Mayıs 1929 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Aşakm İngiliz Hacı Hüseyi ” vapurları Haftalık izmir postası Hüseyniye t yaporu 8 Mayis H Çarşam- Günü akşamı umundan harel a, Edremi ve avdet edecektir. önü Re- Ayvalık, ve şadiye caddesinde 13 numazali ingiliz Hüseyin Rüstem vapurları idarehanesine müracaat. —Telefon: İstanbul 2876 Merkez — Acentasık — Galata Köprü başında, Beyoğlu 2362. Şube Acentası: Mahmudiye İ Ztam aütında. İstanbul 2740 (KARADI yis — Perşembe çıktımından İnebolu, Fatsa, "Trabaan, — Rizeye gidecep ve Of, Tsabzon, Po- Taihane, Gireson, Ordu, Fatsa, Samsun, — Sinop, — İneboluya uğrayarak gelecektir. Mösyö V. HER — IKLA FEDERAL)Te b LÖ FENİKS DÖ VİYEN in yazıhaneleri Galatada Doyçe bank karşısında Türkiye Milli hanına nakledilmiştir. Satilik Hane CerahPaşada Hobiyarda Seb- zeci sokak 2-28 Nümerolu gârgir 3 oda su elektrik vasi bahçe acele satılıktır. görmek için de- | zunundakilere. konuşmak için de | Aksarayda — oğlanlar — tekiyesi karşusunda emlâk komisyoncusu Rifat Beye müracaat. Yerli mallara rağbet ediniz Avrupa lavanta, podra, kolonya, krem ve diş pastalarına faiktir. Adres: Nuruosmaniye caddesi İkbal kırathanesi karşısında. Daktilograf aranyor Orta ebi mezumesi ve Ameli kız £ şehadetan- mesi Üakz genç bir. hamm aramyor, Çorta mektebi) rümüzle İstanbal Yeni Poslahane 176 nümerolu - posta kulin 6 tahriron mür kanması Zayi Tatbik mühürümü kayb ettim yenisini kazdıracağımdan hükmü H. Sadettin M'ules müdürü: EnisTahsin HASAN ZEYTİN YAĞI ve saf ve halis yağıdır. Paris, | Londra, Romada en büyük mükâfat ve altın madalyelerile Fransa hariciye nezareti ve Türkiye Sefareti tarafından ciliği ve şahadetnameyi ihraz etmiştir. Mayonezde, salatada, yemeklerde, pilavda Hasan zeytin yağı istimal ediniz. Bilhassa mide ve bağırsak hastalıkların- dan muztarip olan kimselerle şikemperverler behemehal Dünyanın en leziz ve net musaddak birii Hasan zeytin yağını istimal etmelidirler. Çünkü saftır, kum, taş, böbrek, safra sarılık ve karaciğer hasfalıklarile zafı umumiyede Hasan zeytin yağını İ Kiloluk şişesi 100, yarım kilo 60, safi beş okkalık ve daha büyük tenekelerde okkası 125 kuruşa Hasan Ecza deposunda toptancılara tenzilât, markasına dikkat ediniz. Vakıf Paralar Müdürlüğünden : Tayimeli — No dira 2050 21061 Ayasofyaikebirde Üskübi mahallesinde Soğukçeşme cadddesinde cedid No. 5, 7, 9 ikisi bir sakıf tahtında in tamamı, (5) ve (7) nu. taşlık bir mutfak, zemin katında : İki oda bir sofa, bir halâ, birinci katta : Üç oda, bir sofa, bir halâ, ikinci katta : İki oda bir so- fayı ve (9) No. hane : İki katta üç oda bir sofa, bir (350) zirâ mahallinde meb- 206 21419 Şehremininde Caferağa mahallesinde cedit Gizliceevliya sokağında cedit No. (31) zemin katında methal, iki oda, halâ birinci katında : İki oda, halâ, bir gezintiyi ve bahçesinde mutfağı muhtevi ve (120) zirâ arsanın (63) zirâ mahallinde mebni bulunan ahşap hanenin tamamı. Ömer Sait B. 21179 Kartal kazasında Kasaba kariyesinde harmanlık mev- künde (849-50) No. zemin katında, iki oda, bir avlu, bir mutfak, bir halâ birinci katta, üç oda, bir sandık odası, iki halâ, bir sofa, ikinci katta, üç oda, bir sandık odası ve halâyı muhtevi (550) zirâ arsanın (210) zirâ mallinde mebni ahşap hanenin tamamı. ; İbrahim B. Süleymaniyede Kâtipşemsettin mahallesinde Vefa cad- desinde cedit (6) No. zemin katında, methal, taşlık, mutfak, halâ, iki oda, kömürlük, bir asma oda birinci katta, dört oda, halâ ikinci katta, beş oda, sofa, ha- lâyı muhtevi ve (380) zirâ arsanın (200) zirâ mahal- linde mebni ahşap hanenin tamamı, Şevki B. 22045 Kadıköyünde HasanPaşa mahallesinde Nazif bey sok: ğında cedit No - 86 bodurumunda avlu bir oda mutfak zemin katında iki oda sofa halâyı muhtevi ve (200) zira arsanın (85) zirâ mahallinde mebni ahşap hane- 'nin tamamı Ahmet Halis B. 21832 Beşiktaşta Sinan Paşayi cedit mahallesinde Asariye ve fıstıklı sokaklarından cedit No (40,2) iki bap ahşap hanenin tamamı mezkür hanelerin (No-40) hane zemin katında methal taşlık mutfak. birinci katta bir oda bir halâ çatı katında bir oda bir sofayı No- (2) hane zemin katında methal bir mutfak- birinci katında bir oda ufak sofayı ikinci katında bir oda sofa halâ üçüncü katında bir oda sofayı muhtevi ve yüz kırk zirâ arsanın (120) zirâ mahallinde mebni dirler. Osman B. Eyipte Nişancı Mustafapaşa mahallasinde arpaemini caddesinde cedit No- İ1 bodrum katında iki oda sofa helâ gusülhane zemin katında, methal sofa iki - kiler, helâyı muhtevi ve (460) zirâ arsanın (140) zirâ mahallinde mebni maabahçe hane. İsmail B. Bakırköyünde cevizlikte muhasebeci sokağında cedit No- (35,37) bodrum katında bir odunluk ve kömürlük zemin katında bir oda bir mutfak bir helâ kapu altı mahalli birinci katta iki oda bir merdiven başı ma- halli ni muhtevi maa bahçe ahşap hanenin temamı. Ali B. ve Fatma H. Aksarayda muratpaşa mahallesinde sofular cadde sinda cedit No- (32) zemin katında methal taşlık bir oda helâ birinci katta üç oda sofa helâ ikinci kat üç oda bir sandık odası helâ gusülhaneyi muhte- ve (233) zirâ arsanın (120) zirâ mahallida mebni ahşap hanenin tamamı. Zehra ve Meryem H. Bahçekapıda Şehmehmetgeylâni mahallesinde arpacılar caddesinde No. (55) bilâ müştemelât bir bap kârgir dükkânın nısıf hissesi Rebia H. 685 1580 22281 397 1100 372 21947 400 21652 666 22062 7200 21960 |-42660 21938 Bahçekapıda Hocapaşa mahallesinde babızaptiye cad- desinde No. (28) zemin katında mağaza bölme sure- tile kasa dairesi ve müdüriyet odası ve methal birinci kat merdiven başında bir telefon odası dört oda, sofa halâ ve ikinci katta üç oda sofa halâ kileri ve çatı ittihazına elverişli salon ve iki yüz otuz yedi zirâ arsa üzerinde mebni bir bap kârgir mağazanın nısıf hissesi. Sabri B. 1585 21870 Kadıköyünde Tuğlacıbaşı mahallesinde Yaver ağa Ölüm müvez Pis ve muzirrussıhha mentezlerde yaşayan ve mühlik humma mikroplariyle mülemmaolansivri sinekler evinizi istilâ ve sıhhatinizi tehdilederler. Sinek sivri sinek ve salr bu gibi haşaratı bir kaç dakika zarfında mahvetmek için Flit ma: yüni kendi tulumbasiyle sıkmak kâfidir . Flit; pirelerin, karıncaların yeya hamam büceklerinin gizlendikleri yuvaları tahrip, yumurtalarını ifna Ve 'bütün haşaratı itlaf eder . Ayni zamanda Size zaraı dokunmaz ve kat'iyen leke bırakmaz. (Flit)1 sair adı haşarat öldürücü mayilerle karıştırmamalıdır. Flit in daha büyük ve kal'i tesiri size memnuniyetbahş bir semere temin edeceklir Tulumbasıyla Sıkınız “Türkiye için umumi deposu Han Na 1 Haberiniz varmı ? Türk kimyaker HASAN BEHÇET dünyanın en güzel ve en —üntahap mürekkepleri ayarında PERÇİN MÜREKKEBİNİ iktisadiyatı için bir vazife telekki eden her Türkün göğsünü iftiharla kabartacak bir muvaffakiyet eseridir. Bir kere tecrübe ediniz! ) zemin katında methal sofa iki oda hamam halâ kiler haricen müsakkf mutfak ve bir oda halâ birinci katta iki oda sandık odası sofa halâ ve çatı katında basık tavanlı sofayı müşte- mil ve iki buçuk dönüm arsanın (120) zirâ mahallinde mebni maa bahçe köşkün tamamı. Seyyide Hacer ve Nuriye ve tahire hanımlar 657 21690 Kumkapuda Tavaşı Süleyman mahallesinde küçük deniz sokağında cedit No (12-7) zemin katta methal bir oda mutfak halâ birinci katta iki oda ikinci katta iki oda halâ ahşap daraçayı mühtevi (73) zirâlı bir bap kâgir hanenin tamamı. Mehmet Ff. Salih ağa 1311 21604 Peikhanede Dizdariye mahallesinde medrese cedit No(19)zemin katında bir oda bir taşlık bir itfak bir halâ birinci katta iki oda bir safa bir halâ ikinci katta bir oda bir sofa bir taraç katta bir küçük çatı arası mahalli zirâ arsanın (162) zirâ mahallinde mebni k: hanenin tamamı, 3100 21525 Boğaziçinde Çubukluda Rifatpaşa sokağında cedit No. (12) üç katta on iki oda çü salon üç halâ mutfak sarnıcı ve hamamı ve müştemilâtı saireyi muhtevi ve ÇA00 ) zirâ arsanın (300) zirü mahallinde mebni maa yahçe kâgir hanenin tamamı. Rafet B. Vakıf Paralar Müdürlüğüne vefaen mefroğ olup sahiplerinin tesvi- yei deyn etmemelerinden dolayı satılması icap eden yukarda muhar- rer emlâk kanunu mahsusu mahsusuna tevfikan (61) gün müddetle müzayedeye çıkarılmış olmakla talip olanların yüzde on pey akçeleri ile Bahçekapıda Dürcüncü Vakıf hanmın ikinci katında No. (17-18) Müdüriyeti mezküreye müracaat eylemelri ilân olunur.