20 Ocak 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

20 Ocak 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

Ma: Cemiy İstanbul mümessilliğinde: Her yerde arayınız. Galatada Karaköyde poğaça salindeki büyük mahallebicinin üstünde EKSELSİOR Büyük clbise fabrikası Muflon astarlari empermeablise PARDESÜ lerinin Müntehap çeşitlerini Beylere: 27 lira Hanımlara: 24 ,, Fiatle mevki furuhta vazeylediğini muh- terem müşterilerine arz ve ilân eyler. BUYÜUK BEYAZ EŞYA ZAHARİiDi Beyaz eşya mağazalarını ziyaret ve MECCANİ katalı arlığı Semti meşhuru Mahalllesi — Sokağı 'Nnmarası Aynalı çeşme — Kamerhatun — Aslan 23 Perşembepazarı — Emekyemez — Şişhene 13/41 Galata Okcumusa — Okcumusa — 74,74,74,88,86,88 Balâda mevki ve kıymetleri yazılı hanelerle apartımana - temdil Teş: kadar Beyoğlu Mal müdürlüğüne müracaatları ilân olunur. Yağmur akıntısı ort. HEMA Sayesinde ! Damlara, , yerk HEMA Atefte yanmaz, erimi çat olur. Demirleri, 5v I IEefterdarlk Iânlarıı I T arşr a : Maliye vekâletinden: İLÂN 336 senesinden 927 mali senesi nihayetine Kadar milli hükümet bötçelerinden matlubu olanlarla gerek milli hükümet ve gerek sakıt hükün n adi emanat ve milli hükümetin bütçe emanatı ında mukayyet olanlar ve gerek 927 senesi gayesine kadar ifa edilen hidemattan mütevellit alacaklar 928-929 — senelerinde BiLa B zi dani "ahamuş elekkakla ceylera ' sondıkları tasfiye kazülır. Billüdan |9A7, oencsinde | Heskğe “doir bdilüp - hatinecede 929 genesinde nit olduğu malsandıklarına nakl dlunan mebaliğ tasfiyeye' tabi bulunduğundan bu gibi alacağı bulunanlar şubat 930 nihaye- tine kadar arzuhal ile bulundukları mahallin en büyük malmemu- İN Ülkcakt vyleriyi ” gotlerinacla 'mathılhi Yeslladarını. vererbi mukabelinde müracaat vesikası almaları lâzımdır. Bu müddet zarfında müracaat etmemiş ve vesika almamış olanla iddia ettikleri ala- ık 1513 No li kanun mucibince katiyen hazine lehine sakıt ola- Ballir, ğullak 900 n bayetlnden — vonmu hiç biz mazeret kabul edil meyeceğinden alacak iddiasında bulunanlInrın 930 senesi martından bulundukları mahallin en büyük malmemuruna müracaat etme- 15 kânunusaniden itibaren ve müteakip günlerde Beyoğlu İstiklâl caddesinde 408 - 410 numaralı etmediğinden müzayedenin 30 kânumu evvel 929 tarihinden itibaren bir ay zarfında ve pazarlık vretile icrası takarrur eylemiş olduğundad taliplerin 28/1/930 tarihine müsadif salı günü saat on taraçalara, su geçmek ihtimali olan hepsine sürülebilir. Kadıköy vapurları ile gidip gelenler yalnız HEMATEKT sayesinde yağmur damlalarından - kurtulmuşlardır. Her kes tarafından kolaylıkla kullamlabilir Deposu : Sirkeci, Yenihan numara : 6-9 Akşam SERGİ Si S oğu talep eniniz. 1 ilânları Cinsi — Kıymeti Hane — 25,000 Kârgirhane — 6,000 Aparlıman — 6,408-5-20 hissesi t müddeti zarfında talip zuhur adan kalkmıştır : TEAR'T TEKT ellei ! Ticarethanesi Katlm şapkaları ve tuhafiyo Tevazıma: Yinin kalişe için, — Deyoğlunda - İstiklal, | cadilesinde Tas, sefarethanesi yakınında yöni bir mağbizü. vo salori / kaşat ediki mühtören. müşterilerinn ilân oyler, kek ve kadın şapkalarımın Külişile ve kemafissatık 9 numarada. bılacadkbı MARSEL Perukâr müessesesi * Erkek salonunda ,, abo- neman kabul etmeğe başladı ğıni mühterem halka arz ve alalada, Arslan harunda Kâin - idarehanesinde ya: Kiralık ardiye Galatada. » Fermenceilerte yumaralı 1500 a bir Tütün ardiyı ahtümi vardır. Maan 24, 26, 28 ulü büyük Kön Türk Maarif Cemiy;etî Mel_(t;:p defterler yokuşunda L Hanında 18 ve Şark ni İstanbul 4 cü icr memurluğundan: Açık arlırma cek gayri menkülün ne olduğu bir bap hane, Gayri menkulun bulunduğu mevki mahallesi, sokağı numarası: Beşiktaş. Teşvikiye m. Hacı Mansur. . atik 18 m. cedit 36 No, lu. Takdir olunan kıymet: Yedi bi yüz doksan iki bu- çuk İiradır, Artırmanın yapılacağı yer, gün, saat: İstanbul 4 cü icra dairesinde 24 şubat 930 t. pazars | tesi saat 14 den 15 e kadar. — | 1 — İşbu gayrı menkulun artır: ma şarlnamesi 12/2/930 tarihinden itibaren No. ile İstanbul 4 cü icra dairesinin muayyen - numara- sında her kesin görebilmesi için açıktır. İlânda yazılı ” olanlardan fazla malümat almak isteyenler işbu şartnameye ve 929-47 dosya Dumarasıyle memuriyetimize müra- caat etmelidir. 2— Arttırmaya iştirak için yu- karda yazılı kımetin buçuğu teminat göste 3— Hakları tapu si olmayan ipotekli alacaklılarla ğer alakadarların ve irtifak hakkı | sahiblerinin bu haklarını ve husu- paraya çevrile- sile faiz ve masrafa dair olan iddalarını — işbu ilân - tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı Mmüsbitelerile birlikte memuriyeti mize bildirmeleri icap eder ak: halde bakarı tapu - sicillile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaş- masında harıç kalırlar. 4 — Gösterilen günde arldır- maya - iştirak — edenler — arltırma şartnamesini okumuş ve İüzumlu Mmamulâtı almiş bunları tema - | men kabul, etmiş ad . ve itibar olunurlar. Üstünde bırakılan gayrı | menkulün bedeli zamanında ve- | kul ikinci bir. ir ve bedeli farkı kalınan yüzde beş zararlar ayrica hük- * kalmaksızın memuriye- timizce ahıcıdan tahsil olunur. Boş numaralı fıkradaki şart tahakkuk etmek kaydile üç defa bağırılı menkul er bırakılır. rilmezse gayrı mı arttırma ile sa! ve mahrum çok Şart tahakkuk etmezse - arttırma geri tan sonra gayri arttıranın üstünde birakulüp alıcı / taahhütlerinden kurtulur ve teminatta kalkar. 5 — Arttırmanın birinci ve ya ikinci olmasına ve gayri menkule telluak eden kanuni hakka ve satışın tarzına göre diğer şartlar mezkür gayri ” menkulün işlemiş vergiler, vakıf icares tenviriye müşteriye aittir. Mezkür emlâk 16/1/930 T. de 108 lira kırk kurüşa muükabil Nukudu mev- kufeye birinci derecede ipotek olup tarihi mezkürden yevmiye 40 kuruş faiz dir. Buborçta müşteriye ait ve devr olacaktır. Yazılan Hanenin tamamı yuka- rıda gösterilen 24 Şubat 930 tarihinde İstanbul dö i memurluğu odasında işbu ilân ve gösterilen arttırma iresinde satılacağı KAPELLİ Fotoğraf Plâk ve filmleri Her yerde satılır. Doktor A. kutiel Elektirik. makineleriyle. belsoğukluğu, idrar darlığı, "prostat, adeamlıktidar, bel gevşek- B ci ve fiengiyi ağresız tedavi eder, Karaköyde Börekçi hina sırasında 3, güzel yazı dersleri defterler umaradadır. Gayrı menkul malların açık artırma ilânı İstanbul — dördüncu murluğundan: Açık artırma ile paraya çev- rilecek gayri menkulün ne olduğu bir bap dükkânın mısıf. hida: Gayri — menkülün — bulunduğu mevki mahallesi, sökağı, numara- sr Galata yenicami fermeneciler sokak eski ve yeni 35 No Takdir. olunan kiymet: tama- mina üçbin sekiz yüz 60 lira takdir edilmiştir. Arttırmanın — yapılacağı, — yer, gün, saat: İstanbul dördümcü icra dairesinde 22/2/930 — cumartesi saat 13,5 dan 15 € kadar. 1 — İşbu —gay — menkulün arttırma şartnamesi 10/2/930 ta- rihinden ilibaren 29 - 48 numara ile İstanbul Dördüncü icra daire- sinin muayyen numarasında hei kesin — görebilmesi için açıkta İlânda — yazılı olanlardan fazla malâmat almak - isteyenler , işbu şartnameye ve 29- 48 dosya nu- marasile memuriyetimize müraca- icra me- aat etmelidir. 2 — Artırmaya — iştirak — için yukarda - yazılı kiymetin yüzde yedi teminat gösterilecektir. 3 — Hakları tapu sicillile sabit olmıyan ipotekli alacaklılarla di ger alâkadarların ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hu- Susile faiz ve masrafa dair olan iddaalarını işbu - ilân tarihinden itibaren 20 /gün içinde evrala Müsbitelerile birlikte memuriyeti- mize bildirmeleri icap eder aksi halde hakları tapu sicilile sabit olmiyanlarla satış bedelinin pay- laşmasında hariç kalırlar. 4 — Gösterilen günde arttır- maya - iştirak edenler- arttırma Şartnamesini okumuş ve lüzümlü malâmatı almış bunları tamamen kabul etmiş ad ve itibar olunurlar. Üstünde bırakılan gayrı menku- lün bedeli zamanında verilmezse gayrı menkul ikinci bir arttırma ile satilr. ve bedel fark: ve mahrum kalınan yüzde beş (faiz ve diğer zararlar ayrıca hükme hacet - kalmaksızın - memuriyet mizce alıcıdan tahsil olunur. Beş numaradaki fıkradaki şart tahak- kuk etmek kaydile üç defa baj rıldıktan sonra gayri menkul en çok arttıranın üstünde - biral şart tahakkuk etmezse arttırma yeri bırakılıp aheı taahhütlerinden kurtulur ve teminatta kalkar. $ — Arttırmanın birinci ve ya ikinci olmasına ve gayrı menkule taalluk eden kanuni hakka ve Satışın tarzına göre diğer şartlar ihale tarihine kadar bilcümle re- sim müşteriye aittir. Yazılan bir dükl hinde İstanbul dördüncü icra memurluğu odasında işbu ilân ve gösterilen —artlırma — şartnamesi dairesinde satılacağı ilân olunur. - Hal Zeytin yağları B0 — Ekistra ekistra 70 — Birici yemeklik 60 — Külçe sabun 0 — Sele zeytini 'optan - perakende — satılır. Kantarcılarda numero - (85) Edremit yağ pazarı,