11 Ekim 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

11 Ekim 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 7

i 11 Teşrinievvel 1931 e Tasar » Dirlik düzenlilik v dik ve aynağıdır Akşam BİR KUMBARA LL: dei YULA Gler gun biraz para bürüiklürümiz! Merkez acenta: Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade han 2. 2740. AYVALIK SÜRAT P. (MERSİN) 13 teşrinievvel salı 17 de Sirkeci rıhtımından 12 Teşrinievvel Bandırma postası caktır. THE TURKİSH AMERİCAN Shipping and Trannieg co Hayri Araboğlu ve şürekâsı American Export Lines The Export Steamsih Corporatisn NEW - YORK Her 10 günde bir Nev York ile lima- nımız arasında muntazam posta: Her ayın 5, 15, ve 25 inci Nev York,'dan hareket, Yakında Nev- York'dan gelecek va- purlar; Exmouth vapuru 8 Teşrinevel de Examella >» 15 Te Exilone > 26 T. evvelde Yukarıda Nev - York, Boston, Fladel- fiya ve Baltimorı için yolcu ve eşyayı ticariye alarak hareket edecek vapurlar: Excellency vapuru 3.T. evele doğru Pazartesi yapılmıya- günleri Exarch ii > Exmouth 3D > > Bu vapurlar Amerikanın dahili ve bütün vilâyetler Kanada, Golf, Mek- sika ve Los Angelos ile San Fransisko Seattle vesaire bütün limanlar için doğru Konşmento ile eşyavı ticariye kabul ederler. Fazla tafsilât için Galata'da Arapyan hanında 4 üncü katta Hayri Araboğlu ve Şürekâsına müracaat. Tel, B. O. 4957-8 KiRALIK HANE Çeml a Osman Bey matba- Gi ası arkasında dört yol ağzında de | nize nezaretli, bahçeli, iki aileye, doktorlara elverişli yeni tâmir gör müş hane. İçindekiler gezdirecek. Pazarlık için Divanyolunda tramvay durağında 117 No. berber Mustafa efendiye. Jüks BARTIN >, POSTASI BARTIN vapuru Her Pazartesi günü saat 18 de Sirkeci rıhtımından hare- ketle, Ereyli, Zonguldak, Bartın, Amasra, Kurucaşile, Cide iskele- lerine azimet ve aynı tarikle İstanbul'a avdet edecektir. Müracaat mahalli: Sirkeci Yeni han No. 15. Telefon: 23603 ve 23388. RORSKE OR!ENT LINJE Yakında İstanbula gelecek vapurlar: Rio vapuru 14 T. evvele doğru. İstanbul ile Marmara limanlarından: Anvers, Roterdam, Amsterdam, Ham- burg ve İskasdinavya için yakında hareket edecek vapurlar : Adour vapuru limanımızda Tafsilât için Galata'da Frenkyan Hanında 3 üncü katta THEO REPPEN vapur acentalığına müracaat. Tel B. O. 2274 ve 1220 ORIENTMARE Pire, Marsilya ve Cinova'ya yakında hareket edecek vapurlar : Federazione vapurulö Teşriniev- vele doğru Pire, Brendizi ve Bari için hareket edecek vapurlar : Lamone vapuru 15 7. evvele doğru Fillaro vapuru 20 t. evvele doğru Pire ve Barselonaya doğru hareket edecek vapurlar: Tafsilât için Galata'da (o Frenkyan Hanında 3 üncü katta acenlalığa müracaat. Tel, B. O, 2274 VAPUR MUCEHHIZi NAİM BEY İzmir » İstanbul İstanbul - İzmir ve arasında muntazam seri haftalık posta Adnan lüks vapuru 15 Teşrinievvel perşembe günü saat 17 de Galata rıhtımından hare inci 2 inci sınıf ve yataklı 8 üncü sınıf yolcuları kabul ederek doğru İzmir'e hareket edecektir, Seyahat müddeti 20 saattir. Büyük otellerdeki her türlü esbabı istirahat mevcuttur, DABCOVICH ve ŞüÜREKÂSI Vapur acentasına müracaat. Galata Frenkyan Ha üncü kat Tel. B. O. 4 . ELMAS ve HİSAR RAKILARI İÇİNİZ Üsküdar bankası Türk Anonim Şirketinden; AAhiren akdolunan fevkalâde içtimada küşadı hakkındaki mezuniyete iptinaen İstanbul'da Balıkpazarında «Maksudiye> Hanında 2 numaralı dairel mahsusada tesis olunan şube birinci Teşrinin 12 inci pazartesi günü küşat edileceği ve her nevi banka, sigorta ve nakli nükut muamelâtile iştigal olunacağı muhterem müşterilerimize tebşir ve ilân olunur. Darüşşafaka müdüriyetinden: Mektebe pazarlıkla 1000 adet mendil, 500 adet pamuk fanila, 900 çift çorap ve 1200 metre Amerikan, 1000 metre gömleklik bez ve 60 ton maden kömürü alınacağından ( taliplerin oşartnemeleri almak ve nümuneleri görmek üzere her gün ve 'pazarlığa iştirak için de 21 teşrinievvel 931 çarşamba günü saat 10 da Nuruosmaniyede Cemiyeti tedri- siyei islâmiyeye müracaatlar. istanbul Defterdarlığından : Kiralık dükkân, No. 3 Klise sokağı, Atik Alipaşa mahallesi, Karagümrük ( bu dükkân pazar mahallinde Akarçeşme karşısına müsadiftir.) aylık kirası 5 liradır. Bir sene müddet ve müşahere suretile kiraya verilecektir. Kira- lamak açık arttırma. 21/10/9031 Çarşamba günü saat 15te Defter- darlıkta. M. 5 KİRALIK APARTIMAN Beşiktaş Hayreddin iskelesi 13 nu- aparlımanın ikinci ve beşinci Biri beş oda, banyo oda ve mulfak elek- Görmek için da- mayalı katları kiralıktır. mutfak, diğeri & trik ve suyu havi hilindekilere konuş Ağacamii karşısında doktor Hay mü 8 inci icra dairesinden: Bir deynin temin istifası için tahtı hacza alınup paraya çevrilmesi mukarrer olan Alaca Hamam 67 No.lu dükkânda (mevcut (Gramofon muşaması: 7 adet ve Gramofon makinası ve 16 adet deri bavul 13 birinci Teşrin 931 tarihine mü- sadif Salı günü saat 10 dan 14 kadar Sandal Bedestanında satı- lacağı ilân olnunur. bulunarak o Memurumuza | Dr. A. KUTİEL | Karaköy, büyük ma Har m Zayi — 4679 ve 4681 numaralı Sahife 7 İİst. Gümrükleri muhafaza ..., 0.0 müdürlüğünden: i m (Mangal kömürü mübayası) dır. — Müdürlüğümüz için lüzı lan 55000 kil: ömürü açık kırdırmıya konulmuştur. emi ryan 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri komisyon ki- tabetinden alınacaktır. 3 — Kırdırma kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapı- lacaktır. yi Kırdırma 14/10/931 tarihine raslıyan çarşamba günü saat edir. 5 — Her istekli, biçilmiş bedelin ©“, 7,5 gu olan 206 lira 25 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat, lerile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. İstekliler orada görebilirler. İst. Gümrükleri muhafaza .., 00 müdürlüğünden: 1 — Müdürlüğümüz için lüzumu olan 160 çeki odun açık kır- dırmaya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğidının tastikli suretleri müdürlüğümüzün komisyon kitabetinden alınacaktır. 3 — Kırdırma müdürlüğümüzde müteşekkil kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 14/10/931 tarihine raslıyan çarşamba günü saat 14 tedir. 5 — Her.istekli, biçilmiş bedelin *“/, 7,5 gu olan 30 lira mu- vakkat güvenme “ teminat ,, larile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. İstanbul P.T.T. B. Müdüriyetinden: Mubayasına lüzum görülen muhtelif eb'atta ve kestane cinsinden 655 adet Telgraf direği 1/10/931 tarihinden itibaren aleni surette münakasaya vaz edilmiştir. Münakasa 21/10/931 tarihinde saat 15 de yapılacaktır. Taliplerin */, 7,5 teminatı muvakkatelerini hamilen yevmi mezkürda Baş müdüriyette müteşekkil komisyona ve şartna- meyi görmek istiyenlerin de her gün Baş müdüriyet tahrirat kale- mine muracaat eylemeleri. Hariciye Vekâleti mübayaat komisyonundan: Vekâlet için 100 Ton kok kömürü 0 5, 5 Misafirini Ecnebiye köşkü için 2000 okka mangal kömürü ” mia sayt " 7000 ,, kırılmış odun Si " " Vekâlet ve misafirini Ecnebiye köşkü için mübayaa edilecek yukarıda miktarları yazılı mahrukat 20 gün müddetle ve kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. İhalesi 2 Teşrinisani 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat 15 teicra edilecektir. Teminatı muvakkatesi 450 liradır. Şartname Hariciye Vekâleti Levazım ve İstanbul Ankara caddesinde Hariciye evrak müdürlüğünden alınabilir. Devlet Matbaası Müdürlüğünden Matbaada bir senede teraküm edeceği tahmin edilen 50000 kilo beş santime kadar kırpıntı, 2000 kilo 8 santime kadar kenar kağıt- ları ile meşin parçalarına talip zuhur etmediğinden 18 Teşrinievvel 931 pazar günü saat 14 te yeniden müzayedeye vazedilecektir. Talip- lerin yevmi mezkürda pey akçelerile matbaa komisyonuna müracat- ları ilân olunur. mem Gn e e mii 43447 No.li maaş cüzdanım saraf Kiryako efendidedir. Muma- ileyhi Fatih noterliğinin 23 Eylül 931 tarih ve 10300 No.lı azilna- mesi mucibince vekâletten azlet- İstanbul 8 inci icra dairesinden: Bir borcun ödenmesi için satışı karar alınıp bundan evvel muhammen kıymet lerile iştirasına talip zuhur etmemesin- den ikinci defa olarak artırma suretile paraya çevrilmelerine karar. verilen bir | tim. Mezkür cüzdanın hükmü kanepe iki koltuk takım, bir yatak odası | yoktur. ( Diğerlerinin abzi için takımı yeni karyola, dolap, komodin, | makamatı resmiyeye müracaat lavamana İstanbul Büyük çarşı Yorgan: | edileceği ilân olunur. Nehire cılar içinde Ağa han caddesinde 19/21 numarada açık artırma suretile paraya çevrileceğinden alıcı olanların müzayede günü olan 14 'Teşrini evvel 1941 çar- şamba günü saat 12-14 arasında hazır müracaatları Beşinci İcra memurluğundan: Mahcuz Gardirop, semer tâkımı bavul ve Saire Galatada Topçular caddesinde 69 No. dükkânda 15 Teşrini evvelde saat 12 - den itibaren satılacağı ilân olunur. Polis Müdürlüğünden: Karakolların tenviri için muktazi 8 ilâ 10000 kilo gaz münakasaya çıkarılmıştır . ; Tâliplerin (| şeraiti öğrenmek üzere idare komisyonuna ve münakasaya iştirak için 18/10 931 tarihine müsadif pazar günü Defterdarlık dairesinde müteşekkil mübayaa komisyonuna müracaat- ları ilân olunur. e. —— — Zayi — Eyip sultan şubesinden almakta olduğum eytam maaşı cüzdanımı gaip ettim yenisini ala- cağımdan eskisinin hükmü yoktur. Nazmiye — A Zayi — 927 - 928 de İstiklâl Lisesinden aldığım tasdiknameyi zayi ettim yenisini alacağımdan hükmü yoktur. Sekizinci sınıftan Abdullah ruhi ân olunur. UROLOG - OPERATOR Dr. FUAT HAMIT iDRAR YOLLARI Hastalıkları mütehassısı Türbe, Babıâli caddesi No. 10 Telefon: 22622 ar tedavihanesi Cilt ve zührevi beyannamelere ait 5419 ve 5420 No. ve 22 Temmuz 1930 tarihli depozito makbuzları zayı olun- muştur hükmü yoktur. Yumurtacılar ambarı