17 Kasım 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

17 Kasım 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

| i ri y | Ün mi ke Teşrinisani 1931 Sahife 11 SEYRİSEFAİN İmama acenta : Galata Köprübaşı bo A. Sirkeci Mühürdar 740, İferkez TRABZON POSTASI (ANKARA) perşembe 17. MERSİN POSTASI (ÇANAKKALE) 20 teşrini- sani cuma |0 da Galata rıhtı- mından kalkarlar. 19 teşrinisani İdarece aşağıda ismi yazılı kereste pazarlık ile satın alına- caktır. Teminat */, 10 dur. İhale 17/11/931 saat 17 Çıralı çam 60 tane, Meşe Stane. VAR İİİ KARA DENİZ POSTASI Vatan Çarşamba 18 T. sani günü akşamı: Sirkeciden hare- ketle (Zonguldak, (İnebolu, Samsnn, Ordu, Giresou, Trab- zon, Sürmene ve Rizeye gide- cektir. Fazla taftilât için Sirkeci, Yelkenci hamındaki o acentalı- Kına müracaat. Tel. 21515. Hantal zade Tayyar vapurları Muntazam haftalık Doğru İZMİR Postası Seyyar Vapuru Her hafta ÇARŞAMBA günleri Sirkeci rıhtımından hare- ketle ( Gelibolu Çanak” kaleye uğrayarak Cuma sabahı İzmire muvasalât eder ve Cumar- tesi İzmirden hareketle doğru ve İstanbula gelir. Eminönü Rıhtım hanındaki İdarehanesine “müracaat. Tel. 1977. Yolcu bileti vapurdada verilir. U Scandinavian Near Eas Snevska Orlent Linient Gothenburg Gothenburg, Stokholm, Oslo Darizig, Copenhag ve bütün baltık Jimanlarile Şark ve Karadeniz başlıca limanları arasında 15 günde bir azimet ve avdet için muntazam postalar. Ertand Seriüsseyr vapuru 15 teş- rinisaniye doğru limanımıza muvaseleti beklenen ve Kara Denizden 22 te; sanide le ayni gün Roterdam, Han U ag; Dantzig, Gotenburg, Stokolm, Oslo ve bütün Skandinavya ve Baltık limanlar için eşyayı ticariye alarak hareket edecektir. Roland <eriüsseyir vapur: 15 teş- rinisaniye doğru Karadenizden limanı: mızâ muvasalatla ayni günde Roterdam. Hamburg, Kopenhag, Dantzig, Gotenburg, Slokolm, Oslo ve Skandinavya ve Baltık limanları için eşyayi r, için Galata'da Arapyan Hanında 4 üncü katta kâin acentalığına . Tel, B.O. 1980 ve 3. ticariye alarak 15 liradan fazla lâke mukabil PA- RA VERİLİR senelik faiz ve komisyon y dir. Tapu senedinizi alıp İs- tanbul Bahçek: Dördüncü Vakıf han Asmakat 29 “numaraya, saat 912.110 “simdu wrüracaat sedimiz » Emaneten gönderilecek mallar için depo tesis edebilen ve ga- * ranti gösterebilen bir Türen anıyı tekliflerin zirdeki adrese gönde- rilmesi: JUNO Kappen und Hut fabrik Budapest Iv. Harisköz 3 tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak ve keşif evrakını görmek için her gün levazım müdürlüğüne müra- caat etmelidir. Münakasaya girmek için 234 lira teminat lâzımdır. Bu teminat nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz veya hükümetçe muteber tanın- mış bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat mektubu veya makbuzu ile şartname ve teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mübürlü zarfa koyarak ihale günü olan 19/11/931 perşembe günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidir. Ni Temizlik, Sıhhiye hayvanatı için 321000 kilo arpa ile 340615 kilo saman kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talipler şartname almak için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidir. Arpa münakasasına girmek için 1204, saman münakasasına girmek için 767 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya Bele- diyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak Fmakbuz veya hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinin teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat mektup veya makbuzu ile şartname, teklif mektubunu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 19/11/931 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi encümene vermelidir. * Beher metro murabbaına 150 kuruş kıymet takdir olunan Fatih yangın yerinde İskender paşa mahallesinde 1513 ve 1505/1 harita numaralı arsalar arasında 130 harita numaralı yüzsüz ve 8,72 metro murabbaı sahasında Belediye mali arsa satılmak üzere açık müza- yedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Müzayedeye girmek için 250 kuruş teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya Beledi- yeden irsaliye alınarak Bankaya yatırılıp alınacak makbuz veya hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Bu şekilde teminat mektubu veya makbuzu ile ihale günü olan 19/11/931 Perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat edilmelidir. İstanbul ithalât gümrüğü müdür- lüğünden: Sarayburnu oambarlarına olbaptaki keşifname ve şartnamesi mucibince mevcut taşlarla yaptırılacak kaldırımın 6/12/931 T.ne müsadif pazar günü saat İ4te münakasasının icrası mukarrerdir. Taliplerin yevmi mezkürda İstanbul ithalât gümrüğü müdiriyetinde müteşekkil komisyona müracaatları. 100 kuruşa yüzü ile kuş tüyü yastık İstanbul'da Çakmakçılar, Sandalyacılar'da kuş tüyü fabrikası: yüzile şilte 12, yüzile yorgan 15, yağlı boya yastıklar 5 lira. Kuş tüyünün kilosu 100 kuruştan başlar. Kuş tüyü kumaşların her rengi vardır. Ucuz satılır, Tel. ist. 3027. NORSKE ORENT LINJE Yakında İstanbula gelecek vapurlar: Hildegard vapuru 20 . sanide Anvers, ve Roterdam ve Hamburg için eşyayi Ticariye alarak hareket edecektir. Tafsilât için Galata'da Frenkyan Hanında 8 üncü katta THEO REPPEN vapur acentalığına müracaat. Tel. B. 0. 2274 ve 1220 — ORIENTMARE Yakında Volos ve Pire için hareket edecek vapurlar: Tridente vapuru 10 Tş. saniye doğru Yakında Mesina ve Palermo için hareket edecek vapurlar: Lamone vapuru 5 1. saniye doğru Tafsilât için Galata'da (Frenkyan Hanında 3 üncü katta (acentalığa müracaat. Tel. B. O. 2274 DABCOVİCH ve ŞÜREKÂSI BARTIN iNEBOLU POSTASI vapuru Bursa 16 T.sani : ünü saat Çarşmba “ı Sirkeci rıhtımından hareketle Ereyli Zonguldak, Bartın, Amasra, Cide, İnebolu, Evrenye, Abana ve İlişeye azimet ve avdet edecektir. Yük ve yolcu Küçük Rihtim Hanında 4-5 numa- raya müracaat. Telefon Beyoğlu 913 için Galatada TAVİL ZADE VAPURLARI AYVALIK POSTASI Selâmet Vapuru her Perşembe Pe e Vapur acentasına müracaat, eitkecideni “hateketice Celibakı, Galata Frenkyan Han Süneü kat Çanakkale, ve Körfez tarikile Tel B. O. 2274 Ayvalığa azimet ve avdet ede z cektir. VAPUR MUCEH i NAM BEY Yolcu bileti vapurda da verilir. | istanbul - İzmir ve İzmir. İstanbul Adres: Yemişte 'Tavilzade bira- derler. Telefon İst. 2210 Belsoğukluğu ve frengiye yakalanmamak için PROTEJiN kullanınız. Her eczanede bulunur. | Ars ele a sahiplerine siârbiye, Şişli rında takriben | (3009 metre murabbaı) mesahasında syon tediye arzusunda İ arsası olupta amor suretile bina yaptirm | bulunanların lütfen Galata posta- hanesi post restant Louis Hampel ad | Basur memelerine —.... | BASURAL memelerinin kat'i ilâcıdır. ine tahriren müracaatları. Basur arasında muntazam seri haftalık posta ADNAN lüks. vapuru 19 Teşrinisani perşembe günü saat 17 de Galata rıbtımından hareketle 1 inci 2 inci sınıf ve yataklı 3 üncü sımf yolcuları kabul doğru İzmir'e hareket edecektir. Seyahat müddeti 20 saattir. Büyük | racaat. Tel, B. O. 1041 tesirli ve taze aşıdır.Divanyolu Sultan Mahmut türbesi No 189 Emniyet Sandığı Emlâk Müzayede Muhammen bedeli kıymeti Ura lira 150 2485 100 1050 500 3385 1200 8700 400 2265 3800 7 2517 7662 Fatihte Çıkrıkçı 7795 müzayedesi kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile mevkii Hesap ve müştemilâtı No. eski ve yeni 36, 38, 40, 42 numaralı yetmiş bir arşın arsa üzerinde kâgir bir kattan ibaret 36,38,40 numaralı üç dükkânın nısıf hissesile 42 numa- rali dükkânm sülüs hissesi. eski arabacılar ve yeni Meşrutiyet sokağında eski 67: ve yeni 23 numa- ralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki katta beş odaiki sofabir taşlık iki odunluk ve altmış arşin bahçeyi havi bir hanenin tamamı. sinde eski ve yeni Çırpıcı caddesin- Borçlunun ismi 2349 Çarşıyıkebirde Keseciler sokağında o Mehmet Osman B. 3918 Hasköyde Hacışaban mahallesinde Yasef Ef. 4420 Topkapıda Merkezefendi mahalle- Saffet B. de eski 11 mükerrer 1l mükerrer 11 mükerrer ve yeni 15,15-1,15 nu- maralı yüz on arşm arsa üzerinde yarı kâgir iki katta beşoda iki sofa bir mutfak bir hamam ve üç yüz arşın arsa üzerinde kâgir bir ahırı ve dört dönüm yüz doksan arşın bahçeyi ve bahçede müşterek bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. 7483 Fındıklıda Fatmahatun mahallesinde Beytülmalci sokağında eski 2 ve i 28,30 numaralı yi o ball arsa üzerinde ahşap üç katta on bir oda üç sofa iki taşlık bir salon iki mutfak odun kömürlük iki sarmç çatıarasi ve kırk arşın arsa üzerinde iki kurnalı hamam banyo mahalli ve yüz doksan beş arşın bahçeyi ve derununa cari nısıf masura suyun üç rubu hissesi havi iki kısımdan ibaket bir hanenin tamamı Kemaleddin Yehi Hasanhalife mahaiiesinde Sarıgez caddesinde eski 33 mükerrer ve yeni 4l numaralı yüz yedi arşın arsa üzerinde kâgir iki katta üç oda (biri yüklüdür) iki sofa bir merdiven alt: bir mutfak bir kuyu ve yüz on altı arşın bahçeyi havi dahili harici sıvasız bir hanenin tamamı 698 Azaplarda Elvanzade mahallesinde yeşiltulumba caddesinde eski 54 ve yeni 52 numaralı yüz on altı arşın arsa üzerinde kâgir üç katta sekiz oda üç sofa bir taşlıkbir mutfak bir tulumbalı kuyu bir daraça bir bodrum ( sokağa medhali vardır ) (ve birinci kattan itibaren çıkması vardır ) ve altmış dört arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Erenköyünde Sahrayıcedit mabhalle- sinde Halimağa elyevm kavaklıbağ sokağında harita bir mevkiinde eski 18,19 ve yeni 16,16 numaralı yüz kırk beş arşın arsa üzerinde bir katı kâgir bir katı ahşap olmak üzere beş oda iki sofa bir kuyu ve yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde iki mutfak ve elli beş arşın arsa üzerinde barap ahır bir dönüm üçyüz iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Behiye H, Mustafa ef. Mehmet B. Halide Münevver hanımlarla Kadri B. Yukarıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk ederek | otellerdeki her türlü esbabı. istirahat | mevcuttur. ADANA vapuru 19-78 İ perşembe günü İ akşamı Sirkeciden hareketle akkale, İzmir, Küllük, Bodrum, Fethiye, Antalya, Alâiye ve Mersin) e azimet ve avdet edecektir. Tafsilât için Galata Site fransez No. 13 de kâin Şarl Suma acentasına mü- (altmış bir gün) müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedil- miş ve 19 K. evel 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 ten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat 15 buçukta muhammen kıymetlerini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulurmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat 15 buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilersiyeceği ve mezkür emlâke evyslee talip ölânların kat'i kara resnasında hazır bulunmadıkları veya başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur. Hudut ve sahiller sıhhat umum mü- dürlüğünden: Verilecek nümunelerine tevfikan kâğıt ve teferrüatı ambarımızdan aleni münakasa suretile eli icra edileceği ilân olunur.