11 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

11 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

e e ; , : a herne iş olursa” çalışırım. Ak$şam'da N. T. e ei Şe Alen Sahife 10 Akşam KÜÇÜK İLÂNLAR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar,, tarifesi: 1 defa 40 kuruş Rp 60 * > Bi» 5,» Her fazla defa için BE > 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 8 — Bu sütundaki ilâlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde © kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sıra ile neşrolunur, ilânlarla ilânları 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilme ananas 1 — İş arıyanlar EMEA OP LE UZATAN A 18 yaşındayım — Yâşıma maüsait, Alman mürebbiye — Ingilizce, Fransızca, Almanca ve biraz Türkçe bilen bir Alman çocuk bakıcısıiş arıyor. Adres: Beyoğlu Asmalı mesçit 72 Alman misafirhanesinde Freda. > Ingilizce ve Fransızca — ve biraz Türkçe bilen bir Alman daktilo hanm iş arıyor. Ihtiyacı olanların Akşam gazetesinde E. F. rümuzuna müracaatları, — On beş sene — Pratikli olan dip- lomalı mühendis, Peşte yüksek mühen- dis mektebinden mezun, hör nevi mü- hendis işleri ( taksimi arazi, yollar, bilümum su işleri, beton arme, her türlü inşaat, projeler ) kabul eder. Adresi: Mühendis E. Beyoğlu Posta'kutu 2005. li Bir Fransız mürebbiyesi — Çocuklu aile nezdinde yer arıyor. İhti- yacı olanların Galata İzmirlioğlu hanında 6 No. ya O. D. hurufatile müracaatları. mi 2 — işçi arıyanlar EE GE Harbiye mektebi için — asker- liğini bitirmiş bir daktilo lâğımdır, Talip- lerin harbiye alay kumandanlığına mü- racatları. ei Jakar çorap makinelerinde - çalışacak desen tanzimine muktedir dört usta işçi isteriz. Çiçek pazar Fındıklıyan 2. numaraya müracaat. işçi aranıyor — Ayak işlerinde çalışacak ve 100 lira kefalet gösterecek 16 - 18 yaşlarında iki genç Jâzundır. Sirkeci Sanasaryan han 38. 3 — Satlık eşya Civar çiftlikte — mevcut yüksek cins Kırım ve Romanya inekleri azimet hasebile maa teferruat toptan satılıktır. Galata Mehmet Ali paşa han60 | tahriren müraccat. 4 Satılık otomobil — Gayet iyi, temiz — kullanılmış, hiç bir kusuru bulunmayan 1574 numaralı kapalı «Buik» marka otomobil satılıktır. Sultanahmet şoför Halit efendiye müracaat, — 3 Acele satılık — Lüks tek atlı, lâstikleri yeni Avrupa malı, az müstamel 497 hususi No. lı payton ile yokuşta beş kişiyi çeken kuvvetli bir idiş atı ve bütün teferrüatı ile satılıktır. Fatih Sarıgüzel 8 No.lı kaymakam Şükrü bey hanesi. Hergün öğleden evvel müracaat. izl Acele satılık kalorifer — Kömür Sarfiyatı az kalorisi yüksek kazan 134 parça radiyatör ve Borular acele sat lıktır, Kadıköy Fener bahçe Gül sokak No. 13 müracaat. ei Satılık otomobil — Az müstamel, lüks, mükeminel ve sağlam ve gayet kelepir Buick marka bir ötomobil satı- ıktır. Sirkeci Salkım Söğüt Ford garajı yanındaki imalâthanede Hamit beye müracaat, 10 e Satılık motör teknesi — 16.56 metro tulinde ve 3.90 M. arzında ve 2.12 M. umkunda 40 ton yük alabilen meşe ağacından mamul sağlam bir adet motör teknesi acele ehven fiatle satılık- tır. Talip olanlar OGalatada Kalafat yerinde 119 No. Sadi beye her gün saat 10 ilâ 12 arasında telefon etmesi ve yahut bizzat müravaatı. Beyoğlu 2729 7 Kiymettar — İki saatla bir kehribar ağızlık ve bir Kar'anıkerim satılıktır. Beyazıtta 19 numarada saatçi Tevfik beye müracaat. 1 Acele satılık deniz motörü teknesile vey tik, teferruat: tamam. Kalamış caddesi No. 10 Kızıltoprak. $ ayrı olarak marş otoma- 4 — Kiralık-Satılık LAM ERER YE KAL RE EZA FA ZI Müceddeten Inşa edilmiş kiralık hane — Çarşıkapıda tramvay durak omahallinde Hattat sokağında 3 No,lı 3 odalı, elektrik, terkos nezareti kâmileyi havi hane. Her gün saat 12 den sonra hane derunundakilere müracaat. —4 Satılık kârgir hane — Fatihte. tramvaya yakındır. Cuma günleri gez dirilir. Fatihte Malta tramvay durağında kimyager Ismail Beyin evine müracaat. — 3 Satılık hane — Firuzağada Beyoğlu caddesinde No, 33 hane, ne taksitle acele satılıktır. Ka aki sütcüye müracaat. — 600 liraya — Rami Hdebiye C: de 4 oda 1, mutbak ve 1 ahır ve baliçeyi havi ve nezareti kâmileyi haiz 27 No, hane. oEyüpte Türbedar Hacı Emin müracaat. Satılık, kiralıkj hane — Eyipsul tanda Baba Haydarda Beşir ağa medre- karşısında 4 No. hı | müceddeten tamir edilmiş haricen yağlı boyalı harem kısmı 6 oda, mutfak, bahçesi, selâmlık kısmı 4 oda, mutfak, bahçe. Hane deru- nundakilere müracaat, ei Satılık hane — Heybeli >dada iskeleye üç dakika mesafede bir çatı altında biri dört oda diğeri üç odalı ayrı ayrı kapıları; sarnıç ve kuyulu maa bahçe ve ikiye munkasem seneliği altı yüz lira irat temin eder, işbu hane acele satılıktır. Balıkpazar Maksudiye han 35 numaraya müracaat. 1 Ankarada ucuz arsalar — Ka. vakhdere ve Deliler tepesinde 80 ve 35 kuruşa metrosu, : toptan satış halinde tenzilât. Ankarada Ankara eczanesine müracaat. —“3 — — .—— Satılık ev — 5 oda, | sofa, l antre 1 taşlık, 1 mutfak, 2 balkonu, su ve elektriği vardır. 2 katlı gayet kullanışlı 8 senelik kârgir bir binadır. Adres; Beşiktaş Orta bah; I sokak No. 6 1 rm Beyoğlunda — Kiralk mefruş oda namuslu ailede, havadar, temiz, cadde üzerinde, Banyo, fiatı uygun. Galata, Karaköy palas han Lafonsiyer sigorta: sında Hamamciyan. “8 e Kiralık apartman — 6 oda, ban- yo, havagazi, elektrik, manzara, kira ehven. Ferah apartımanı 27 Bilezikçi sokak, hamam. :B Satılık arsa Kâğıthane caddesinde avukat Celâl beye muttasıl Nimeti bi şrutiyet mal su, Nişantaş yin arsası. Taliplerin Kodaman sokak caatları w Şehremini -- İskender ağa ma hallesi Camii şerif sokak 23. Tram- vaya, mektep ve pazara iki dakika mesafede üç oda, mutbah, kuyu, ve bahçeyi havi hane 900 liraya acele satılıktır. Görmek istiyen Bekçi Bilal ağaya ve Pelis müdüriyeti santral memuru Naci efendiye müracaat. —1 Kiralık sayfiye — Göztepede istas- yon caddesinin en nezaretli mevkiinde bulunan Abit paşa köşkünde mobilyeli ve mobilyesiz daireler kiraya verilecek- tir. Arzu edenlerin mezkür köşktekilere müracaatları. — —— — — — Kiralık ev — il odalı, havagazı, elektrik, hamam, terkos. büyük bahçeli, Kadıköy Cevizlik Hasırcıbaşı sokak No. 42 <1 Satılık — Pangaltıda tramvay cad- desinde 20, 22 No.lı dükkânlarla üst lerindeki üçer katlı kapıları Mektep sokağında 1, 13 No.lı haaelerin izalei şuyuları zımnın: 5 nisan pazartesi saat 15-16 ya ka Beyoğlu 2 nci sulh hukuk o hâkimliğince ihalei katiyesi yapılacaktır. 3 ——— Satılık — Birinci nevi ve iyi marka bir piyano kelepir olarak satılıklır, Beyoğlunda Baker mağazaları muhasibi Fazlı beye müracaat, en ERE AR Şİ GAŞALAAŞRL IDE RENAL TL A Kiralık yalı apartımanlar — Suyu ve mutedil havası ve şairane manzarası ve bülbüllerile meşhur Vani- köyünün en mütena deniz sahilinde mükemmel rılıtını, kayıkhane, . elektrik, terkos ve esbabı istirahatı haiz iki odalı müstakil bir hane aydâ on liraya mükemmel iki büyük oda müstakil apartıman 15 liraya, dört odalı müsta- kil apartıman 25 liraya, yedi odalı büyük sofa mükemmel hamam ve gayet lâtif balkonu ve her türlü konforu havi müstakil apartıman elli liraya kiralıktır. Hasan evza deposuna müracaat. — 4 Satılık mükemmel hane — Kadıköyünde Moda caddesinde 113 No.lı modern ve kârgir hane dükkân ve cad- deye nazır cesim ve mükemmel bali sile acele satılıyor. Talipler görmek derunundakilere, pazarlık için Beyoğlu: Telefon 874 No. ya müracaat etsinler. Kiralık büyük bir mahal — Sirkecide santral bir mahalde garaj, imalâthane, depo, fabrikaya Salih üç büyük ve mühteşem kapı, elektrik, su ve-her türlü esbabı fenniye ve sanaiyeyi havi dört yüz ilâ altıyüz metre mürab- baında bir mahal kiralıktır. Hasan ecza deposuna müracaat, 4 Taşraya azimet — acele Dolayısile devren satılık tütüncü dükkânı. Beyazıt Cumhuriyet caddesi No. 49, .— 1 Satılık hane Fatih Kumrulu mesçitte No 4 hane İstanbulun havadar mahailinde dört oda »bir mutfak bir ha- mam iki helâ bir bodrum bir daraça ve çatı arası terkos elektrik dahili yağlı boya kullanışlı Talipler içindekilere müracaatları, ii Kapadık çiftliği — İspartakulede, kiralık ve satılıktır. Bebekte Değirmen- ciyan yalısında Muzaffer beye - müraca- at. Gi Satılık ve kiralık köşk — Ka- dıköyünde Acıbadamde .cami sokağında 11 numaralı Rüştü paşa köşkü harem ve selâmlık vasi bağ ve eşcarı müsmi- reli bahçesile ehven “fiatle satılık ve kiralıktır.«Görmek için içindeki bekçiye görüşmek ; içini Bahâriye ( caddesinde Süreyya sineması karşısında 76 numa- raya müracaat. Satılık hane — Lâilelide Kızıltaş mesçidi arkasında «Talat efendi» . şair haşmet sokağında 8 numaralı denize nazır dört odalı kâgir hane satılıktır. Elektrik, havagazı, su tertibatı, hamamı vardır, tanamen muşamba döşelidir. Üstü taraçadır, tramvay durak yerine bir dakikadır. Hergün 9dan 12 ye kadar içindekilere müracaat edini Yalnız 1700 liraya — Maltepe istasyonuna 3 dakika mesafede çimento ve demirden yapılmış manzarası güzel 5 oda 2 sofa 1 mutfak 2 helâ 305 arşın bahçeli hane satılıktıl keci istasyonu birinci mevki Koço efendiye müracaat, — büfecisi Fevkalâde arsa— Ayaspaşanın en mutena yerinde, denizin her iki cihe- arsa ucuz. fiatla 21134 numaraya —1 tine nazır satılıktır. müracaat. > arşın Telefonla Kiralık — ile Osmanbey arasında Cabi sokağında kâin gaz, su, elektrik ve banyo tesisatını havi iki katlı ve bahçeli hane kiralıktır. Ta- liplerin Babiâli caddesinde Kahraman zade hanında birinci katta İlânat Acen- tasına müracaat olunması, a Nişantaş 5 — Müteferrik Bono — Gayri mübadil, ve mübadil ve hazine bonoları üzerine muamele yapar, mezkür bonolar mukabili emlâki milliye ve rnetrükeden gayet müsait şeraitle emlâk ve arazi alınır, Balıkpazar Maksudiye han No. 55 M, Derviş, Tel 91. Sİ ——————— Fransızca lisanında Ameli tahsil görmek için İrasiz hanımı tarafından dersleri verilir. . Adres: izni apartmanında madam Fotiyadis, 2 kibar bir mükâleme Galatasaray Arapça, eski türkçe — Yazma ve müzehhep âsar, kitap ve kütüphane satın alınır. Adres: Istanbul posta kntusu No, 187, — 22 Para, yahut her nevi eşya — Hükümet memurlarına kefaleti mütesel sile ile, yahut ipotekle verilir. Saat 9-12 arasında müracaat ; Istanbul Bahçekapı Dördüncü Vakıf Han asma kat 29, A Piyano ve ses muallimesi — Muktedir bir muallime çok müsait şera- itle piyano ve ses dersleri verir. Beyoğlu Tokatlıyan karşısında Suterazi sokak Nimet apartman No, 8. —2 Bayram geliyor: Çocuğunuzu Siz de Sevindiriniz ! Kumbara bütün bir istikbaldir | Türkiye İş Bankası | © Vakıf Paralar Müdürlüğünden; İkraz No. Rehinin cinsi, ve mevkii ile numarası Borçlunun ismi 22027 Boğaziçinde Büyükderede ve mahallesinde Camii Emine Fev- şerif sokağında 8, 10 No. lı iki hane. ziye H. ve Mahmut ve Bayram reisler. 22304 Ayvansarayda atik Mustafa paşa mahallesinde Fatma Zeh- Çınar çeşme sokağında 12, 14 No. lı iki hane. - ra hanım, 22982 Kasımpaşada Camiikebir mahallesinde Selkapısı Ibrahim ve ve Medrese Külhan sokağında 35, 10, 12/13, Mahmut ve 12/15, 12/17 No. lı üç bap dükkânı müştemil Abidin kârgir han ve bir bap kârgir fırının berveçhi vakıf | efendiler. tasarruf olunan mahallinin 160 hise itibarile 133 hissesi tekrar üç hisse itibarile bir hissesi ve berveçhi mülkiyet mahallinin 896 sehim itibarile 743 sehiminin sülüs hisseleri. 23681 Çarşıyı kebirde Kazazlar Koluk sokakğında 15 Safinaz H. No. lı kârgir dükkân. ve Mustafa ef. 23700 Horhorda Sofular mahallesinde Orta çeşme so- Naciye H. kağında 9 No. lı ahşap hane. veresesi, 23776 Fenerde Apti Subaşı mahallesinde Fener kapısı Mm. Sul- caddesinde 51 No. lı hane. tana 23798 Aksarayda Oruçgazi mahallesinde Nalıncı soka- Satıa H, ğında 24 No. lı hane. 23835 Horhorda Sofular mahallesinde Ragıp bey soka- Hüseyin ef. ğında 12 No. lı ahşap hane. Yukarda ikraz numaraları ve isimleri yazılı borçlulara vadenin hitamı hasebile borçlarını ödemeleri veya yenilemeleri hakkında alel- usul ihbarname gönderilmiş ise de bazılarının hini ikrazda tayia ve irae eyledikleri ikametgâhında bulunmamalarına ve bazılarının ikamet- gâhlarını terkedip halihazır ikametgâhlarının meçhuliyetine ve bazıla- rının da vefat ederek verasetlerinin kimlere inhisar eylediği anlaşıla- mamasına binaen tebliğ edilememiş olduğundan bu ilân tarihinden itibaren üç aya kadar borç tamamen ödenmediği veya usulü daire- sinde yenilenmediği taktirde mezkür merhunatın nizamnamei mahsu- suna tevfikan bilmüzayede satılacağı ilânen tebliğ olunur. Istanbul Polis Müdürlüğünden: Memureyni zabıta için 2000 ilâ 2191 adet yazlık ceket imali kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. lâyık görüldüğü takdirde 28 Nisan 932 tarihine müsadif Perşembe günü saat 15 de ihalei katiyesi icra edilecektir. Taliplerin şeraiti ve nümuneyi görmek üzere idare komisyonuna ve teminat akçesile teklif mektubunu yevmi mezkürda saat 15 şe kadar Defterdarlık Teklif edilecek fiat haddi dairesinde (müteşekkil OMübayaat komisyonuna ita eylemeleri ilân olunur. nn Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarelianesini (o adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SO-KA-SM- D-.YH-MG-SC-MSP -PTT-SZ-APN-LB6 namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur,