13 Nisan 1932 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

13 Nisan 1932 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

- Sahin, KÜÇÜK İLÂNLAR ALINA GAİN A AZ RE EA A AŞ ZİR Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 def 40 kuruş önek) 0x $ >» 75 > Her fazla defa için 15 > 2 — Küçük ilânlar 4 satırdan fazla olmaz; bir satır tahminen 5 kelimedir. Fazla satır için ayrıca üctet alınır. $ — Bu sütundaki oilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde kabul ve Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri sira ile neşrolunur. 4 — Ticari mahiyeti haiz nişan, velime merasimi, irtihal bu sütuna dercedilm: ilânlarla ilânları 1 — İş arıyanlar EZAN ST SEZER EL AC ŞE Bir Fransız mürebbiyesi Da Gece veyahut yalnız gündüz için iş arıyor. Taliplerin Beyoğlunda Aleon sokak 13 numarada madam Adele Gazel'e müracaatları. el Oksijen, kaynakçı ve tesvi- yeciyim — Atelyem var takımlarımla çalışmak üzere iş arıyorum. Beşiklaş Hasfirın cadd: No. 18 Hikmet. —4 Alman mürebbiye — Ingilizce, Fransızca, Almanca ve biraz Türkçe bilen bir Alman çocuk bakıcısı iş arıyor. Adres: Beyoğlu Asmalı mesçit 72 Alman misafirhanesinde Freda, >“ Ingilizce ve Fransızca — ve biraz Türkçe bilen bir Alman daktilo hanım iş arıyor. Ihtiyacı olanların Akşam gazetesinde E. F. rümuzuna müracaatları. 1 On beş sene — Pratikli olan dip- lomalı mühendis, Peşte yüksek mühen- dis mektebinden mezun, her nevi mü- “ hendis işleri ( taksimi arazi, yollar, bilimum su işleri, beton arme, her türlü inşeat, projeler ) kabul eder. Adresi: Mühendis E. Beyoğlu Posta kutu 2005. — 46) Bir Fransız mürebbiyesi — Çocuklu aile nezdinde yer arıyor. İhti- yacı olanların Galata İzmirlioğlu hanında 6 No. ya O.D. hurufatile müracaatları. 2 — İşçi arıyanlar AZA ER EE EE Muhtelif işçilere — ihtiyacımız vardır. Taliplerin Mahmutpaşada Bezci- lerde Taşçı zade Rafet ve Hakkı kar- deşler Ay Yıldız Trikotaj fabrikasına müracaatları. 6 Harbiye mektebi için — asker- liğini bitirmiş bir daktilo lâzımdır. Talip- lerin harbiye alay kumandanlığına mü- racatları, si 3 — Satluk eşya Satılık otomobil — Sağlam, zarif, ekonomi, açık karuserili henüz yenidir. Sahibinin Avrupaya hareketinden ehven fiatle satılıktır. Müracaat: Taksim - Kışla geçidi N. 9 telefon - B. 2749, ai Kolonya ve parfüme ait — Güzel vitrinleri olup satmak istiyenler | Yenipostane Bolu oteli karşısında 14 numaraya müracaat. 7 Civar çiftlikte — mevcut yüksek cins Kırım ve Romanya inekleri azimet hasebile maa teferruat toptan satılıktır. Galata OMehmet Ali paşa han 60 No.ya tahriren müraccat. >! Satılık otomobil Gayet iyi, temiz kullanılmış, hiç bir kusuru bulunmayan 1574 numaralı kapalı «Buik» marka otomobil satılıktır. Sultanahmet şoför Halit efendiye müracaat. Acele satılık — Lüks tek allı, lâstikleri yeni Avrupa malı, az müstamel 197 hususi No. lı payton ile yokuşta beş kişiyi çeken kuvvetli bir idiş atı ve bütün teferrüatı ile satılıktır. Fatih Sarıgüzel 8 No.lı kaymakam Şükrü bey hanesi. Hergün öğleden evvel müracaat. —————— Satılık motör teknesi — 16.86 metro tulinde ve 3.90 M. arzında ve 2.12 M. umkunda 40 ton yük alabilen meşe ağacından mamul sağlam bir adet motör teknesi acele ehven fiatle satılık- tır. Talip olanlar Galatada Kalafat -w yerinde 119 No. Sadi beye her gün saat 10 ilâ 12 arasında telefon etmesi ve yahut bizzat müracaatı. Beyoğlu 2729. si — 6 Acele satılık kalorifer — Kömür Sarfiyatı az kalorisi yüksek kazan 134 parça radiyatör ve Borular acelo sati- liktır, Kadıköy Fener bahçe Gül sokak No. 13 müracaat 00 Satılık otomo! z müstamel, lüks, mükemmel ve sağlam ve gayet kelepir Buick marka bir “otomobil satır lıktır. Sirkeci Salkım Söğüt Ford garajı yanındaki imalâthanede Hamit beye müracaat, —9 Kıymettar — İki saatla.bir kehribar ağızlık ve bir Kur'ankerim satılıktır. Beyazıtta 19 numarada saatçi Tevfik beye müracaat, ye Acele satılık deniz motörü — teknesila veya ayrı olarak marş otoma- tik, teferruat tamam. Kalamış caddesi No. 10 Kızıltoprak. —e 4 — Kiralık-Satılık Ayda 55 lira kira getiren — Beyoğlunda Tünel civarında 3 katta 6 oda 4 mutfak, helâ, terkos, elektriği mevcut kâgir: hane âcele Satılıktır. Taliplerin Pangaltı Fransız mezarlığı caddesi 67 numaraya müracaatları. —3 alık Köşk — nezareti fevkalâdeyi havi; çam Ormanı, yemiş ağaçları, bağ, sebze mahalli, terkos, havagazı, telefonu havi köşk kiralıktır. Otobüs seferleri mevcuttur, Kadıköy Acıbadem caddesi polis karakolu karşısında 40 ve 42 numaralı Emin bey köşkü namile maruf. —2 Acele satılık arsa — Sultan Ahmette Akbıyık Hamam sokağında Ali paşa konağı arsası 1098 arşın olup gerek tamamı ve gerek ifrazen ucuz satılıktır. Talip olanlar ve ifraz harita- smı görmek isteyenler Galatada Büyük Millet Han 23 No.ya müracaatları. — 1 Ayda 250 ilâ 300 lira — Vari datlı bir mülk şatın alınacaktır. ( Tercihen mağaza ) satmak isteyenlerin bilâ vasıta Taş handa terzi Medih beye müracaat- ları. —2 Azapkapıda — köprü yanında 53-61 numaralı büyük depo kiralıktır. Tel 20149 (4. Vakıf han asma kat N. 7) müracaat. —. Müceddeten inşa edilmiş kiralık hane —- Çarşıkapıda tramvay durak mahallinde Hattat sokağında 3 No.lı 3 odalı, elektrik, terkos nezareti kâmileyi havi hz çün saat 12 den sonra hane derunundakiicre müracaat. —3 Satılık kârgir hane — Fatihte. tramvaya yakındır. Cuma günleri gez- dirilir. Fatihte Malta tramvay durağında kimyager Ismail Beyin evine müracaat. isg Satılık hane — Firuzağada Beyoğlu caddesinde No. 33 hane. 7 sene taksitle acele satılıktır. Karşısındaki sütcüye müracaat. ni 600 liraya — Rami Edebiye C; de 4odal mutbak ve I ahır ve bahçeyi havi ve nezareti kâmileyi haiz 27 No. hane. oEyüpte Türbedar Hacı Emin efendiye müracaat, —ı Satılık, kiralıkj hane yipsul- tanda Baba Haydarda Beşir ağa medre- sesi karşısında 4 No.lı müceddeten tamir edilmiş haricen yağlı boyalı harem kısmı 6 oda, mutfak, bahçesi, selâmlık kısmı 4 oda, mutfak, bahçe. Hane deru- nundakilere müracaat. —3 Sai hane — Heybeli adada iskeleye üç dakika mesafede bir çatı altında biri dört oda diğeri üç odalı ayrı ayrı kapıları, sarnıç ve kuyulu maa bahçe ve ikiye munkasem seneliği altı yüz lira irat temin eder, iş bu hane acele satılıktır. Balıkpazar Maksudiye han 35 numaraya müracaat, Ankarada ucuz arsalar — Ka- vakldere ve Deliler tepesinde 80 ve 35 kuruşa metrosu, toptan satış halinde tenzilât. Ankarada Ankara eczanesine müracaat. ml Satılık ev — 5 oda, 1 sofa, 1 antre 1 taşlık, 1 mutfak, 2 balkonu, su ve elektriği vardır. 2 katlı gayet kullanışlı 8 senelik kârgir bir binadır. Adres; Beşiktaş Orta bahçe Keşkül sokak No, 6 Kiralık apartman — 6 oda, ban- yo, havagazi, Su, elektrik, manzara, kira ehven, Ferah apartımanı 27 Bilezikçi sokak, hamam. -—2 Beyoğlunda — Kiralık mefruş oda namuslu. ailede, havadar, temiz, cadde üzerinde, Banyo, fiatı uygun. Galata, Karaköy palas han Lafonsiyer sigorta sında Hamamciyan. Ke Satılık arsa — Nişantaş Teşvikiye Kâğıthane caddesinde avukat Celâl beye muttasıl Nimeti beyin arsası. Taliplerin Meşrutiyet mahallesi Kodaman sokak 22 No. ya müracaatları, — 6 Şehremini -- İskender ağa ma hallesi Camii şerif sokak No. 23. Tram- vaya, mektep ve' pazara iki dakika mesafede üç oda, mutbab, kuyu, ve bahçeyi havi hane 900 liraya acele satılıktır. Görmek istiyen Bekçi Bilal ağaya ve Polis müdüriyeti santral memuru Naci efendiye müracaat. — Kiralık ev — 11 odalı, havagazı, elektrik, hamam, terkos, büyük bahçeli, Kadıköy Cevizlik Hasırcıbaşı sokak No. 42 > Satılık — Pangaltıda tramvay cad- desinde 20, 22 No.lı dükkânlarla üst- lerindeki üçer katlı kapıları Mektep sokağında 11, 13 No.lı hanelerin izalei Şuyuları zımnında 25 nisan pazartesi saat 15-16 ya kadar Beyoğlu 2 nci sulh hukuk (o hâkimliğince ihale katiyesi yapılacaktır. il Satılık — Birinci nevi ve iyi marka bir piyano kelepir olarak satılıktır. Beyoğlunda Baker mağazaları muhasibi Fazlı beye müracaat. — Kiralık yalı apartımanlar — Suyu ve mutedil havası ve şairane manzarası ve bülbüllerile meşhur Vani- köyünün en mütena deniz sahilinde mükemmel rıhtım, kayıkhane, elektrik, terkos ve esbabı istirahatı haiz iki odalı müstakil bir hane ayda on liraya mükemmel iki büyük oda müstakil apartıman 15 liraya, dört odalı müsta- kil apartıman 25 liraya, yedi odalı iki büyük sofa mükemmel hamam ve gayet lâtif balkonu ve her türlü konforu havi müstakil apartıman elli liraya kiralıktır. Hasan ecza deposuna müracaat. — 3 Satılık mükemmel hane — Kadıköyünde Moda caddesinde 113 No.lı modern ve kârgir hane dükkân ve cad- deye nazır cesim ve mükemmel bahçe- sile acele satılıyor. Talipler görmek için derunundakilere, pazarlık için Beyoğlu: Telefon 874 No. ya müracaat etsinler. —2 Kiralık büyük bir mahal — Sirkecide santral bir mahalde garaj, imalâthane, depo, fabrikaya salih üç büyük ve muhteşem kapı, elektrik, su ve her türlü esbabı fennıye ve sanaiyeyi havi dört yüz ilâ altıyüz metre mürab- baında bir mahal kiralıktır. Hasan ecza deposuna müracaat. — 8 Taşraya azimet — Dolayısile acele devren satılık tütüncü dükkânı, Beyazıt Cumhuriyet caddesi No. 49, — Satılık hane — Fatih Kumrulu mesçitte No 4 hane İstanbulun havadar mahallinde dört oda bir mutfak bir ha- mam iki helâ bir bodrum bir daraça ve çatı arası terkos elektrik dahili yağlı boya kullanışlı, Talipler içindekilere müracaatları, — Kapadık çiftliği — İspartakulede, kiralık ve satılıktır. Bebekte Değirmen- ciyan yalısında Muzaffer beye müraca- at. igili Fevkalâde arsa Ayaspaşanın en mutena yerinde, denizin her iki cihe- tine nazır 275 arşın arsa ucuz fiatla satılıktır. Telefonla 21134 numaraya müracaat, — — Kiralık — Nişantaş ile Osmanbey arasında Cabi sokağında kâin gaz, su, elektrik ve banyo tesisatını havi iki katlı ve bahçeli hane kiralıktır. Ta- liplerin Babıâli caddesinde Kahraman zade hanında birinci katta İlânat Acen- tasına müracaat olunması, —j 5 — Müteferrik Fransızca lisanında — Ameli tahsil görmek için kibar bir Fransız hanımı tarafından mükâleme dersleri verilir. Adres: Galatasaray Aznavur apartmanında madam Fotiyadi: 1 Arapça, eski türkçe — Yazma ve müzehhep âsar, kitap ve kütüphane satın alınır. Adres: Istanbul posta kütusu No. 187. —31 Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: Muhammen İkraz Merhunatın cins ve nevile mevki Borçlunun kıymeti © No. ve müştemilâtı ismi 1470 601 Beykozda yalıköy mahallesinde Beykoz Hürmüz H. caddesi ve ishakağa sokağında atik 15 mü. ve cedit 45 numaralı bir hanenin tamamı. 1806 844 Bakırköyünde Zeytinlik mahallesinde yedinci Polimya H. sokakta 1-7-9 numaralı müfrez ma müşte- milât ve arsa bir hanenin tamamı. 55633 3646 Üsküdarda Hace Hesnahatun mahallesinde Ayşe Paşalimanı sokağında atik 87 Mü 87 Mü: Mediha, 89Mü. 89Mü 81 ve 1 ve cedit 104 numaralı köşk (| Ayşe ve müştemilâtın tamamı ile (97968) doksan Güzide, yedi bin dokuz yüz altmış sekiz buçuk (Fatma arşın ve dişbudak, meşe, pirtal, erguvan, Oo Nazan, tefne, fıstık, çam ağaçları serisine ve erik Alime kızılcık, ceviz, dut, ayva, armut, maltaeriği, Saide kestane, sakız, kavak, ıhlamur ve sair ağaç- (o Fatma ları bavi orman halinde bulunan arazinin (o Nüvyre 40 hiss itibarile 11 hissesi. H.larla Rauf B. 1099 4656 Anadoluhisarında (Göksu (mahallesinde (Fatma Göksu elyevm birinci bayır sokağında atik Fahire H. 7 Mü. cedit 1l numaralı maa bahçe bir hanenin tamamı. 1552 5094 Üsküdarda Hace Hesnahatun mahallesinde Nimet H. Servilik sokağında 2 numaralı bir hananin tamamı. 2880 o 5620 Boğaziçinde Beylerbeyi mahallesinde Çam- Hatice ve lıca caddesinde atik 10 cedit 40-42 numa- Badiye H. ralı bir hanenin tamamı. larla Cevat B. 136910 5701 Hocapaşada Hobyar mahallesinde Meydan- Ali Galip cık sokağında atik 15-17-19-19 Mü. ve B.NefiseH, yeni 41-43-45 numaralı iki dükkânı müşte- mil deponun otuz beş bin hisse itibarile yirmi yedi bin beşyüz hissesi. 480 6024 Şehremeninde Cağferağa (mahallesinde Fedaye H. Gizliceevliva sokağında atik 38 Mü. 37 Mü, ve yeni 48-50 numaralı bir hanenin tamamı, 3500 8336 Yedikule haricinde Fatihsultan Mehmet Hamide H. mahallesinde Demirhane caddesinde! eski ile Nec- 42-44 ve yeni 90 numaralı bir fırının tema- mettin B. mı. bilesale ve Celâlettin B. tarafından bilvekâle Necmettin B. bilvekâle 17000 8999 Sultanahmette Alemdar mahallesirde Babı Narinzade hümayun sokağında atik 28-30-32 ve cedit (o Yusuf B. 28-30-32-34 numaralı altında dükkânı müş- temil bir otelin tamamı 11440 9319 Beyoğlunda Sarılütfi mahallesinde Sofyalı Fatma Gü- sokağında eski 4-4 Mü: ve yeni 6-8 No.lı (o zide ve altında dükkânı müştemil bir hanenin Hüsniye tamamı. H.lar 26000 9443 Hasköyde Sütlüce mahallesinee Karağaç (Ahmet caddesinde atik 33-33 ve cedit 49-59-33- (Neşet ve 53/1-51/1 numaralı bir sahilhanenintamamı o Ahmet ile derununa cari nıs'f masur maı leziz. o NaciB.ler 3146 (o 9492 Çengelköyünde Çengelköy mahallesinde Saime H. Bostan caddesi sokağında atik 5 mükerrer 4-9 ve yeni 7/1 numaralı maa bahçe bir i hane ile iki kıt'a bağın tamamı. 27164 20247 Galatada Hacı Mimi mahallesinde kum- (Ethem baracı sokağında eski 4-6-8 yeni 4-65-10 Adil B, numarrlı iki yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde kâgir altı katta beş daireyi ve beher dairede beşer oda birer mutfak birer salon ve umuma mahsus çamaşırlık ve mutfak ve bir hamam ve altında dük- kânı havi bir apartımanın tamamı. 9020 20247 Galatada Hacı Mimi mahallesinde Kumba- (o Ethem racı sokağında eski 6 Mü: ve yeni 8 oAdilB. numaralı (apartmandan geçilir) hakkı mü- ruru havi müstakil ittihan kılınan ve 451 arşın arsa üzerinde kâgir bir kattan ibaret bir mağazanın tamamı. 2080 17465 Kadıköyünde (Osmanağa (mahallesinde Nasip H. Arayıcıpaşa elyevm Piri Çavuş sokağında “ umum 17 atik 52 numaralı bir hanenin tamamı, Yukarıda ikraz numaraları yazılı emlâkin vadesi hitamında borcun ödenmemesi hasebile altmış bir gün müddetle satılığa çıkarıldığından talip olanların ve fazla tafsilât almak isteyenlerin sandık satış amir- e müracaat eylemeleri Bono — Gayri mübadil, ve mübadil ve hazine bonoları üzerine muamele yapar, mezkür bonolar mukabili emlâki milliye ve metrükeden gayet müsait şeraitle emlâk ve arazi alınır. Balıkpazar Maksudiye han No. 3ö M. Derviş. Tel 23397. e O... Piyano ve ses muallimesi — Muktedir bir muallime çok müsait şera- ile piyano ve ses dersleri verir. Beyoğlu Tokatlıyan karşısında Suterazi sokak Nimet apartman No, 8, zumu ilân olunur. Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz idarelanesini oadres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SO-KA-SM- D-YH-MG-SC-MSP -PTT-SZ-LB 6 -EF namlarına gelen mektupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur.